spamz0rquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* KapiteinGasthof op zoek naar eigen leven gaat
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zullen we een vriendenclub-website maken voor mensen die geen lid zijn van Hyves? Dan kunnen we daar vriendjes worden!
quote:Heb JIJ nog geen profiel op Indahnesia.com? Registreer je snel!
Komt denk ik vooral doordat ik gisternacht nauwelijks geslapen heb, dat wil wel dan hequote:
ja, je was veel aanwezig op onorthodoxe tijden inderdaad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Komt denk ik vooral doordat ik gisternacht nauwelijks geslapen heb, dat wil wel dan he
Ik sta er ook inquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* KapiteinGasthof op zoek naar eigen leven gaat
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die hyves als datingsite gebruiken![]()
Daarom scherm ik mijn krabbels ook afanders zou ik veel te veel van die spam krijgen
Jij nietquote:
quote:51. 068 Papierversnipperaar
52. 066 Ang3l
53. 065 gers
54. 064 PiRANiA
54. 064 Klonk
Goede keus, hele goede keus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben nu vriendjes met Es op hyves![]()
Duh, je bent mod.quote:
Oh my...quote:
quote:
Ik ben ook net thuis... nu echt weekendquote:
al gedaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook net thuis... nu echt weekend.
...en dat begin ik maar eens met boodschappen halen.
Met een gemiddelde van 15 posts per dag hoef je je daar denk ik ook niet druk om te makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel, ik sta niet op de kaart namelijk.
Er zijn periodes geweest dat ik amper postte, misschien hooguit 10 per week... dus ik heb vaak genoeg ook wel in dat lijstje gestaan, met als dieptepunt de eerste plaats met 315 posts op 1 dagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met een gemiddelde van 15 posts per dag hoef je je daar denk ik ook niet druk om te maken
Dat kan ik dus echt niet uit staan hahahaquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn periodes geweest dat ik amper postte, misschien hooguit 10 per week... dus ik heb vaak genoeg ook wel in dat lijstje gestaan, met als dieptepunt de eerste plaats met 315 posts op 1 dag.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was je werk/studie/vriendenloos?
Ervan uitgaande dat je toch wel een uur of 5 slaap gehad hebt.. 17,5 posts per uur![]()
Ik blijf wel gewoon toiletrolhouder
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Popi jopi site
0 vrienden staat ook zo zielig.
Mij is het echt egal wat iemand zingt als iemand het echt goed kan heb ik daar echt altijd mad respect voorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet uit staan hahaha
Bay?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:22 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een nieuwe pjoet![]()
Maar ik heb aan de voorkant nog twee lege bay´s over (een 3,5 en een 5.25) en nu zoek ik dingen die ik daar in kan stoppen, iets met lampjes en ledjes ofzo, dus geen kaartlezers of branders (die zitten er logischerwijze al in)
Waarom, omdat het kan
Ja ik vind het wel knap hoor, maar ik krijg er gewoon echt kippenvel van hahahaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mij is het echt egal wat iemand zingt als iemand het echt goed kan heb ik daar echt altijd mad respect voor![]()
Netzoals dat ik altijdop Bryan Adams, tot ik dit zag:
te gek
naabquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:20 schreef DaMart het volgende:
Er zijn periodes geweest dat ik amper postte, misschien hooguit 10 per week... dus ik heb vaak genoeg ook wel in dat lijstje gestaan, met als dieptepunt de eerste plaats met 315 posts op 1 dag.
Getverquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
[ afbeelding ]
De lelijkste dieren hebben soms het lekkerste vleesquote:
Wat is WEz?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |