zijn ook geen heul lelijke dingen en rijden ook nog lekkerquote:
zelfgemaakte maaltijd, dus niet heel indrukwekkend. Witte en rode rijst met makreel (uit blikquote:
Vis uit blik, terwijl je op een eiland woont...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zelfgemaakte maaltijd, dus niet heel indrukwekkend. Witte en rode rijst met makreel (uit blik), tomaat, eitje, verse lente-uitjes... 10 minuten is zo'n maaltijd klaar, dus mag niet klagen.
hmjah, ik ben gewoon te lui om verse vis te halen, schoon te maken en dan te bakken... zoveel tijd heb ik daar niet voor over. Dan kan ik beter gewoon buiten de deur eten. Mij kennende verpest ik de vis dan ook nog eensquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
Vis uit blik, terwijl je op een eiland woont...![]()
Daar ben je vrouw voorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
bij inparkeren écht geen idee hebt als je er niet elke dag in rijdt waar dat kreng eindigt
"geen tijd voor over", je voert daar al geen flikker uit. Behalve fokquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, ik ben gewoon te lui om verse vis te halen, schoon te maken en dan te bakken... zoveel tijd heb ik daar niet voor over. Dan kan ik beter gewoon buiten de deur eten. Mij kennende verpest ik de vis dan ook nog eens
Succes, m'n jongquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:27 schreef cablegunmaster het volgende:
drukte op de vrijdag:)
wens me sterkte ik ga zo op pad naar me noodlot
een open mond operatie om een A-38 behandeling te ondergaan.
wat inhoud het verwijderen van mijn verstands kies.
Whehe, idd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
"geen tijd voor over", je voert daar al geen flikker uit. Behalve fok
he, er loopt hier zoveel vrouwvolk rond dat ik inderdaad geen tijd over heb jeweets..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
"geen tijd voor over", je voert daar al geen flikker uit. Behalve fok
dat zou een optie zijn ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, idd.
Kan je geen gefileerde vis kopen, dan hoef je het alleen maar klaar te maken...
Dankje OA , zal het nodig hebben. blijkt dat je veel verdovende middelen na afloop nodig hebt.quote:
dan sta je fout geparkeerd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heul nie!
Mijn eigen auto's kreeg ik in elk mierenhol geparkeerd![]()
stel me hierbij echt een vreselijke paint voor,quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan sta je fout geparkeerd.
beeldspraakquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan sta je fout geparkeerd.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
stel me hierbij echt een vreselijke paint voor,
waar je een auto in een mieren hol ziet met de tekst eronder
" je staat geparkeerd in een mieren hol mag dat?"
A JA
B NEE
C OMFG HOW DID YOU DO THAT
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
stel me hierbij echt een vreselijke paint voor,
waar je een auto in een mieren hol ziet met de tekst eronder
" je staat geparkeerd in een mieren hol mag dat?"
A JA
B NEE
C OMFG HOW DID YOU DO THAT
Ik kom gelukkig niet overal op fokquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:39 schreef OA het volgende:
Dit topic Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 19
![]()
![]()
![]()
![]()
Visquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
vis![]()
![]()
nogmaals..
het is dat we zuinig moeten doen enzo de rest van de maand (verhuizen is duur)
Ja, ik wilde LIF eens doorkijken... Sorryquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom gelukkig niet overal op fok
Visquote:
tip van de dag: kom van die luie reet af en ga kijkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik wil er 1 maar ik weet niet of we schouderham en kaas in huis hebben
zelf maken valt onwijs meequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog nooit sushi op. Het is duuuuuuur en zo.
he bah bewegingquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tip van de dag: kom van die luie reet af en ga kijken![]()
*knaagt aan een lekkere braeburn-appel*
zelfgemaakte maaltijd is altijd indrukwekkend als je het zelf maaktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zelfgemaakte maaltijd, dus niet heel indrukwekkend. Witte en rode rijst met makreel (uit blik), tomaat, eitje, verse lente-uitjes... 10 minuten is zo'n maaltijd klaar, dus mag niet klagen.
kweetnie waarom, maar ik vind het leuke wagentjes...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zijn ook geen heul lelijke dingen en rijden ook nog lekker
Mn ouders hebben een Focus Sedan en dat rijdt ook erg fijn, moet ik zeggen. Vind ik alleen een te groot bakbeest én de kont loopt naar boven waardoor je bij inparkeren écht geen idee hebt als je er niet elke dag in rijdt waar dat kreng eindigt
indrukwekkend? Nah, voldoende in ieder geval welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zelfgemaakte maaltijd is altijd indrukwekkend als je het zelf maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |