Gast wat denk je, dat ik op die uitnodiging in gaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:07 schreef Bananenman het volgende:
Wat een kutuser ben jij. Neem een voorbeeld aan bijv. afcajos. Die was op de uitnodiging ingegaan en had pas ACHTERAF een topic geopend vol juicy details
Nee, het was een oude breezer. Teveel make-up, wel rood haar, maar lang.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:09 schreef fathank het volgende:
Haha, middelbare vrouwen vallen op TS. Had ze toevallig een "lekker kort & pittig" kapsel
Dat staat je vrij, maar in tegenstelling tot bepaalde users, heb ik niet de drang om verhalen te verzinnen om in de smaak te vallen bij andere mensen op internet. Je kan ook zien dat mijn verhaal niet "over the top is", maargoed.quote:
In je OP staat dat ze van middelbare leeftijd isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:11 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee, het was een oude breezer. Teveel make-up, wel rood haar, maar lang.
Ik ben geen pauperquote:
Volgens mij begrijp je de klacht niet helemaal.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Had je moeten vragen of je je slang in haar tank mocht duwen vanavond, dan had je nu ook geen topic hoeven openen.
Oud is relatief. Als ik haar vergelijk met mijn leeftijd, is zij oud. Maar tegelijkertijd ook op middelbare leeftijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:22 schreef fathank het volgende:
[..]
In je OP staat dat ze van middelbare leeftijd is. Bovendien staat er bij mijn vaste tankstation wel een milf aan de kassa. Maar ik heb haar nummer niet
. Ze heef trouwens ook 2 lekkere dochters
Want koken is ook zo moeilijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:23 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik ben geen pauperIk kan zelf mijn eigen eten betalen, en belangrijker nog, bereiden
Maar mindert welquote:
Heb hem even aangepast voor jequote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Want lekker koken is ook zo moeilijk.
GVD wat een kut nummer,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:05 schreef Fritztiaan het volgende:
De tekst was in de trant van. Hai hunky, bel je me vanaaf even, gaan we lekker gourmetten ; -). Kusjes + liefs Linda 06-xxxxxxxx
Waarom kauw je kauwgom tegen de dorst??quote:rainen was behoorlijk afzien. Ik had zo een dorst, en kaugom hielp ook niet echt.
Ga naar je eigen topic mens!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:31 schreef OMATOETJE het volgende:
De bezorger in ons bejaardenhuis is op mij
hij belt mij de hele tijd aan de deur
heel lastig
Als je kauwgom kauwt dan komt er extra vocht / speeksel vrij wat kan helpen tegen de dorstquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:31 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Waarom kauw je kauwgom tegen de dorst??
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:34 schreef Euner het volgende:
[..]
Als je kauwgom kauwt dan komt er extra vocht / speeksel vrij wat kan helpen tegen de dorst
Dit was de reden inderdaad. En afgezien van het feit dat er inderdaad extra speeksel werd aangemaakt, was dit niet voldoendequote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:34 schreef Euner het volgende:
[..]
Als je kauwgom kauwt dan komt er extra vocht / speeksel vrij wat kan helpen tegen de dorst
Nouja, ik ben altijd wat losser in de omgang, en maak altijd wel "gedurfde" opmerkingen. De meeste mensen die weten dit alleen van mij en gaan er niet op in. Inschattingsfoutje mijnerzijds inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:37 schreef J.J.McKay het volgende:
Tja....flirten en dan de consequenties niet aanvaarden...STOM!
Het had je een leuke avond kunnen opleveren EN korting op brandstof kunnen besparen!
Nummertje ff opvissen?
Dan nog....had je terplekke moeten zeggen dat je niet wil.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:39 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nouja, ik ben altijd wat losser in de omgang, en maak altijd wel "gedurfde" opmerkingen. De meeste mensen die weten dit alleen van mij en gaan er niet op in. Inschattingsfoutje mijnerzijds inderdaad.
Hmm.. Hier had ik niet bij stilgestaan. Bedankt daarvoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:43 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Dan nog....had je terplekke moeten zeggen dat je niet wil.
Nu gaat ze, met dr pompstation salarisje, lekker vlees, kwaliteitswijntje, nieuw lingeriesetje enz halen, om goed voorbereid te zijn voor jouw bezoek. En dan kom je niet!!!
Erg lullig natuurlijk! Dus, linea recta terug naar de pomp en je excuses aanbieden OF alsnog gaan.
Als het verhaal waar is natuurlijk
Zou dat t zijn??quote:
Dat is voor als ik vanavond weer ga trainenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:45 schreef Gizmo112 het volgende:
Dus je had gisteravond dorst en haalt vanmorgen nog een flesje drinken
Graag gedaan, rekening wordt gestuurd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:50 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hmm.. Hier had ik niet bij stilgestaan. Bedankt daarvoor![]()
Ik weet even niks te zeggen. Moet nadenken nu.
Huilie!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:42 schreef OMATOETJE het volgende:
[..]
Mens?????? MENS??????? NOem jij mij mens, snotaap
Hier stopte ik met het geloofwaardig te vinden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:05 schreef Fritztiaan het volgende:
De tekst was in de trant van. Hai hunky, bel je me vanaaf even, gaan we lekker gourmetten ; -). Kusjes + liefs Linda 06-xxxxxxxx
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:08 schreef ForumGek het volgende:
Stuur haar op z'n minst een smsje dat je niet komt.
Ze heeft sind jaren weer eens een date, d'r zoontje kon wel bij een goede vriendin blijven voor even. En de rest wat hierboven stond, en ze koopt ook nog een lekker luchtje, wat kaarsjes. Is bang dat ze het einde van de maand niet zal redden maar denkt: "ach, als ik hemvanavond goed verwen gaan we vast wel eens bij hem eten".
En dan zit ze daar om 19:00....niks. 19:30...niks. 20:00...niks. Ze begint maar alvast de fles wijn op te drinken en zo nu en dan een vleesje erop. Ik hoor d'r al denken: "misschien moest hij overwerken, hij zal wel een belangrijke baan hebben". Maar nee hoor..met een halv lege maag ligt ze om 23:00 dronken op de bank. Om vervolgens de volgende ochtend zichzelf te verslapen en met een gruwelijke kater te laat op d'r werk aan te komen. Je raad het al....ontslagen.
Hier eigenlijk al.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:16 schreef JackHerrer het volgende:
Hebben ze op die paupersportschool geen flesjes aquarius?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:05 schreef Fritztiaan het volgende:
Gisteren kwam ik in de kleedkamer van de sportschool erachter, dat mijn flesje Aquarius verdwenen was. Aangezien ik verder niks bij me had aan geld, had ik geen drinken.
Moet jij niet naar de gevangenis?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:35 schreef Maikuuul het volgende:royal man je had gewoon moeten gaan.
Alsof je iets anders te doen hebt vanavond behalve op Fok! rondhangen
Waarom zou ik naar de gevangenis moeten ?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef Fritztiaan het volgende:
Goed...
Na wat wikken en wegen, heb ik toch maar een conclusie getrokken.
Ik kan niet gaan, en vervolgens opeens hele rare verhalen horen. Dat is mij namelijk al eens overkomen. Ooit een paar jaar geleden eens een meisje afgewezen, die tevens een collega van me was.
Een paar weken later kwamen er opeens allemaal collega's naar mij toe met de vraag. Wat heb jij met X gedaan? Ze zegt dat jullie wat hebben, en dat ze zwanger is van je![]()
De benzinepompmedewerkster kent mijn collega's namelijk ook. Ik ben er wel eens met ze naar binnengeweest om peuken of red bull te halen.
Ik zou het bijzonder lullig vinden, als mijn collega's allemaal grinniken als ik binnenkom en zeggen; Jouw kleine vriend is wel erg klein he? Of iets van soortgelijke strekking.
Ook zadel ik mijzelf op met een schuldgevoel, iets waar ik ook absoluut niet tegenkan.
Als ik ga, kan ik in principe niets verliezen. Je weet niet wat je mist en voor hetzelfde geld is het de moeite waard. Ik zet voor deze keer mijn principes maar opzij en waag de gok.
Maar eerst.... het nummer uit de prullenbak vissen. Wordt nog een opgave met de smetvrees die ik heb, maargoed.
vergelijk jouw posts voor de grap eens met de mijnequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:35 schreef Maikuuul het volgende:royal man je had gewoon moeten gaan.
Alsof je iets anders te doen hebt vanavond behalve op Fok! rondhangen
Ja je moet ook niet posten voordat ik iets post, toen ik poste las ik het verhaal erboven jong vuillak, nu ga ik niet meer editten hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:46 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
vergelijk jouw posts voor de grap eens met de mijne
Haha, ik heb nog een battleremix van jouw fokradio uitzending op mijn HD staan, die ik in een niet nuchtere, maar wel melige bui had gemaaktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet posten voordat ik iets post, toen ik poste las ik het verhaal erboven jong vuillak, nu ga ik niet meer editten hoorwat denk je wel niet ! voor mij posten.
En ja durum-meneer ik ben die youtube jongen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet posten voordat ik iets post, toen ik poste las ik het verhaal erboven jong vuillak, nu ga ik niet meer editten hoorwat denk je wel niet ! voor mij posten.
En ja durum-meneer ik ben die youtube jongen
Maar.. mijn vader is Nederlands. Best of both worldsquote:
Bij deze dan een verzoek om update, je moet eerst hier nog even posten hoe ze reageerdequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:55 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dalijk maar ff bellen als ik naar de sportschool ben geweest. Verdere updates op verzoek, maar wat mij betreft is het nu wel klaar.
Sorry, niet goed genoeg. Je bent een neger!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:06 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Maar.. mijn vader is Nederlands. Best of both worlds
Die krijg jequote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Bij deze dan een verzoek om update, je moet eerst hier nog even posten hoe ze reageerde![]()
Jonge, mafkees, leer lezen ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:22 schreef Mathijz het volgende:
Zet dat nummer dan hier neer, vast wel iemand die in jou plaats wil...
Ok, dan is het een potentieel-bazentopic op 't momentquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:24 schreef DurumDoner het volgende:
Urquhart hij gaat ook, lees vorige pagina eens. En ja, hij is baas.
Laarzen volgens mij... Snapte trouwens ook niet waarom dat een reactie van TS uitlokte (leg uit, TS :p)quote:
Alsof ze dat echt van plan was van te vorenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:11 schreef RedDevil085 het volgende:
Maar uhmmm... ik ga ervan uit dat ze jou uitnodigde om in het gezelschap van haar (en haar vrienden/vriendinnen) wat te gourmetten want wie de fuck gaat er nou in zijn/haar eentje gourmetten?
Trouwens... Gourmetten is![]()
Je kunt natuurlijk ook bij me komen gourmetten en me er alles over vertellenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:17 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Die krijg je, zal wel wat later op de avond worden (20:00 a 21:00), of morgen als het erg gezellig wordt
omdat ik gelijk doorga naar de sportschool als ik thuis kom van werk, en in die tussentijd heb ik dus geen beschikking over de pc
Dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:41 schreef DurumDoner het volgende:
Wat wel zo is natuurlijk, ze draagt uggs, wat natuurlijk smakeloos is. Maar over het algemeen (puur gebasseerd op mijn ervaring) zijn uggs-dragende vrouwtjes niet lelijk.
Dit zit er dik in idd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:08 schreef ForumGek het volgende:
Stuur haar op z'n minst een smsje dat je niet komt.
Ze heeft sind jaren weer eens een date, d'r zoontje kon wel bij een goede vriendin blijven voor even. En de rest wat hierboven stond, en ze koopt ook nog een lekker luchtje, wat kaarsjes. Is bang dat ze het einde van de maand niet zal redden maar denkt: "ach, als ik hemvanavond goed verwen gaan we vast wel eens bij hem eten".
En dan zit ze daar om 19:00....niks. 19:30...niks. 20:00...niks. Ze begint maar alvast de fles wijn op te drinken en zo nu en dan een vleesje erop. Ik hoor d'r al denken: "misschien moest hij overwerken, hij zal wel een belangrijke baan hebben". Maar nee hoor..met een halv lege maag ligt ze om 23:00 dronken op de bank. Om vervolgens de volgende ochtend zichzelf te verslapen en met een gruwelijke kater te laat op d'r werk aan te komen. Je raad het al....ontslagen.
Maar juist het feit dat TS haar nummer linea recta in de prullebak gooide, doet vermoeden dat ze wèl lelijk is. Immers, welke gezonde jongeman slaat een dergelijk aanbod af van een hete MILF?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:41 schreef DurumDoner het volgende:
Wat wel zo is natuurlijk, ze draagt uggs, wat natuurlijk smakeloos is. Maar over het algemeen (puur gebasseerd op mijn ervaring) zijn uggs-dragende vrouwtjes niet lelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
Nu overdrijf je welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:10 schreef Florian_ het volgende:
Dit topic is nog minder geloofwaardig dan eentje van afcajos, chriz2k en b_w gecombineerd
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die is zijn benzine aan het pompen
hopelijk doet ie het wel snel dan, anders verdampt het nogquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die is zijn benzine aan het pompen
Je vriendin boft maar met jou.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:17 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Die krijg je, zal wel wat later op de avond worden (20:00 a 21:00), of morgen als het erg gezellig wordt
omdat ik gelijk doorga naar de sportschool als ik thuis kom van werk, en in die tussentijd heb ik dus geen beschikking over de pc
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:45 schreef JanJanJan het volgende:
TS WAAAAAAAAAAAAAAAAR BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
x2quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:45 schreef JanJanJan het volgende:
TS WAAAAAAAAAAAAAAAAR BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De reden waarom ik het briefje weggooide, wat ik overigens deed toen ik terug op kantoor was, is omdat ik ook bepaalde eisen heb. Ik zoek onder andere klasse in een vrouw.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:49 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Maar juist het feit dat TS haar nummer linea recta in de prullebak gooide, doet vermoeden dat ze wèl lelijk is. Immers, welke gezonde jongeman slaat een dergelijk aanbod af van een hete MILF?
Werkelijke klacht TS: Alleen lelijke, oude vrouwen vallen op mij
Conclusie: TS is wanhopig
Ik ben 22, en ik schat haar ergens in de 35 jaar. Leeftijd uiteraard niet gevraagdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:25 schreef mrsjaak2 het volgende:
wat ik me het hele topic al afvraag, hoe oud is TS en hoe oud is Linda. het klinkt als een groot leeftijdsverschil maar kan t mis hebben....
Ja inderdaad, scan dat briefje eens inquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:38 schreef lennartb.nl het volgende:
Geniaal topic, of het nu waar is of niet. Foto van haar briefje?
hopen dat TS nu geen schaamluis heeftquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:45 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic met een goede afloop
Best pwn voor de TS als dit ook nog waar is.
Maarja wat ik natuurlijk wel een beetje minder vind is dat deze vrouw waarschijnlijk dit met meerdere mensen zou doen waarschijnlijk ?
Wie weet hoeveel penissen er al in haar pruim hebben gezeten !
Verder toch een goed topic
TS is slim geweest en had een jasje meegenomenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hopen dat TS nu geen schaamluis heeft
lolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:09 schreef fathank het volgende:
Haha, middelbare vrouwen vallen op TS. Had ze toevallig een "lekker kort & pittig" kapsel
wel dat het nummer nog te lezen is, anders hoeft het nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:29 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
TS is slim geweest en had een jasje meegenomen![]()
Briefje inscannen wil ik best doen, ff checken of hij nog in mijn pantalon ligt. Het is immers casual friday vandaag
Hehe das nog maar de vraag ;P Hij heeft namelijk verfrommeld in de prullenbak gelegen en er zaten theevlekken op. Maar ik doe me bestquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:41 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
wel dat het nummer nog te lezen is, anders hoeft het niet
Je zal even geduld moeten hebben. Zit hier op mijn werk mijn centjes te verdienenquote:
Ah, nasty!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:05 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Je zal even geduld moeten hebben. Zit hier op mijn werk mijn centjes te verdienen
Haha ja, en daarna ga ik ook weer gelijk door naar de sportschool (note to self; dit keer drinken MEENEMEN). Daarna ga ik naar ons stamcafe, dus met een beetje geluk kan ik er vanavond naar kijken en anders morgenquote:
Hoax hoaxquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Hoax.... JD is niet goed te doen!
Royal Sadnessquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:44 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
wat een kk geil verhaal, ik zit nu op me stage met een dikke pik en het liefste zou ik mezelf trekken halleluja
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:44 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
wat een kk geil verhaal, ik zit nu op me stage met een dikke pik en het liefste zou ik mezelf trekken halleluja
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:05 schreef Fritztiaan het volgende:
Mijn oog viel meteen op de uggs die zij aan had. Ah, het was er zo 1.
Denken dat zulke dingen niet voorkomenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:18 schreef LoggedIn het volgende:
ik denk niet dat het waar is.. Wat voor avond verloopt er nou zo?
maar goed, ben benieuwd naar dat briefje
Dit topic past trouwens niet in KLB
Niet om je bang te maken maar een condoom beschermd je niet tegen schaamluis.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:29 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
TS is slim geweest en had een jasje meegenomen![]()
Briefje inscannen wil ik best doen, ff checken of hij nog in mijn pantalon ligt. Het is immers casual friday vandaag
Wat leuk voor je. Alleen jammer dat je "update" zwaar teleursteld, ik geloof er niets meer van. Zelfs als het waar zou zijn, maakt het dit geheel tot een bijzonder sneu topic. Heel jammer dat ik een verkapte tvp in dit topic geplaatst heb. Ondanks zijn jeugdige leeftijd, had ik TS hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:18 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Haha ja, en daarna ga ik ook weer gelijk door naar de sportschool (note to self; dit keer drinken MEENEMEN). Daarna ga ik naar ons stamcafe, dus met een beetje geluk kan ik er vanavond naar kijken en anders morgen
Verkapt "plz vertel of ze geschoren of behaard was"quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:01 schreef mirved het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken maar een condoom beschermd je niet tegen schaamluis.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:21 schreef Armageddon het volgende:
En weer een topic verzonnen door een fokker om zo maar een beetje aandacht te krijgen voor zijn "fantastische" leven.
TS! Ga eens dood!
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:47 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat dit op waarheid is gebaseerd.
Idd hoog bejaard noemen we dat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:07 schreef mrPanerai het volgende:
btw op 35 ben je NIET op middelbare leeftijd.
Damn man, dit had ik zeker niet zien aankomen!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:28 schreef Fritztiaan het volgende:
Nee, TS is gelukkig niet ontvoerd, maar heeft wel een anti-climax voor jullie in petto.
Toen ik zaterdagmiddag uit mijn bed stapte kwam ik erachter dat mijn moeder had huisgehouden en alle kleren die in mijn kamer lagen in de wasmachine had gegooit, helaas
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:28 schreef Fritztiaan het volgende:
Nee, TS is gelukkig niet ontvoerd, maar heeft wel een anti-climax voor jullie in petto.
Toen ik zaterdagmiddag uit mijn bed stapte kwam ik erachter dat mijn moeder had huisgehouden en alle kleren die in mijn kamer lagen in de wasmachine had gegooit, helaas
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:28 schreef Fritztiaan het volgende:
Ja had gekunt, maar ik vertel liever wat er echt gebeurde.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:52 schreef eentwee het volgende:
Je had op z'n minst de moeite kunnen nemen om dat briefje te schrijven
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:54 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ja had gekunt, maar ik vertel liever wat er echt gebeurde.
Wat jij wiltquote:
Dat kan niet met verzonnen MILFSquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:43 schreef Leso_Varen het volgende:
Verrassend!
Anders spreek je nog een keer af (ze was toch best geil?) en maak je dan een foto!!
Ja ik ga daar denk ik wel vaker heen, maar even een misverstand uit de wereld helpen. Ik heb niet de behoefte om te bewijzen dat het waar is hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:43 schreef Leso_Varen het volgende:
Verrassend!
Anders spreek je nog een keer af (ze was toch best geil?) en maak je dan een foto!!
QFT!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Damn man, dit had ik zeker niet zien aankomen!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:50 schreef Bartleunen het volgende:
Is die gast nou nog gaan gourmetten of niet?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:25 schreef lennartb.nl het volgende:
Wie woont er in de buurt van Scheveningen?
Ga erheen om te melden dat ze aids heeft
edit: oja je gebruikte een condoom; superaids dan!![]()
waarschijnlijk rood haar vlot kapsel 3kwartsbroek en crocksquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:41 schreef JanJanJan het volgende:
Nee is te ver weg voor mij. Maar ik zie graag de foto's
Surinamers kunnen helemaal niet lekker koken!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:28 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Heb hem even aangepast voor je
Mijn moeder is Surinaams, een aangezien zij mij sinds ik 12 ben, beetje bij beetje de kneepjes leert, durf ik te zeggen dat ik nu op 22jarige leeftijd bovengemiddeld lekker kan koken
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:17 schreef vigier het volgende:
Ach, zolang het geen fietspompmedewerkster is...
Je hebt nog 45 posts om er wat aan te doen knakker...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:48 schreef Magereheinus het volgende:
Wat een kankertopic zeg, vooral de afloop.
Volmaken en afscheid nemen van dit topic?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:00 schreef vigier het volgende:
[..]
Je hebt nog 45 posts om er wat aan te doen knakker...
Subtiel Boswachterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Had je moeten vragen of je je slang in haar tank mocht duwen vanavond, dan had je nu ook geen topic hoeven openen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar de gevangenis moeten ?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:30 schreef JanJanJan het volgende:
MAAR ER IS TOCH WEL EEN FOK!KER DIE IN DE BUURT WOONT EN EFFE EEN FOTO KAN MAKEN VAN DIE CHICK OF WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!1111111111
MAAR ER IS TOCH WEL EEN FOK!KER DIE IN DE BUURT WOONT EN EFFE EEN FOTO KAN MAKEN VAN DIE CHICK OF WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!1111111111
Was het een trafo?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:11 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee, het was een oude breezer. Teveel make-up, wel rood haar, maar lang.
Ik ben er meerdere malen naar binnen gelopen maar heb nog niemand die aan ts zijn profielschets voldoet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:30 schreef JanJanJan het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef Adothehague het volgende:
Ik geloof hem wel.
Dit verzin je namelijk niet.
nee hij had woesndag dorst en donderdag ochtend ging hij pas drinken kopen bij die hoerquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:05 schreef FloggingMolly het volgende:
In de OP zei TS dat hij woensdag dat vrouwtje ontmoette. De OP is op donderdag gecomponeerd. Vrouwtje heeft woensdag gegourmet. TS is donderdag naar vrouwtje gegeaan om te gourmetten. Vrouwtje gourmet twee dagen achter elkaar?!??!?!?!
Something smells fishy greasy here!
Transformator?quote:
In de keren dat ik er geweest ben, denk stuk of 15 keer in totaal nu, zie ik meestal een wat oudere Nederlandse man, die overigens denkt dat hij heel grappig is, maar dat terzijde.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben er meerdere malen naar binnen gelopen maar heb nog niemand die aan ts zijn profielschets voldoet.
Boeie, dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
Briefjes schrijven met smilies.. ;-)
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:06 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik heb 'r gevonden!
[ afbeelding ]
Jammer, maar dat is haar nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:34 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb dr gezien. Helaas alleen door het raam. Als ik het goed heb een redelijk mollige vrouw met een eigentijds, kort, rood kapsel.
Jammer voor jou dat het haar wel is denk ikquote:
Jammer voor mij?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat het haar wel is denk ik
Wat jij wil gastquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:12 schreef Damzkieee het volgende:
Nee, jij hebt gewoon een mollig, lelijk en rood wijf geneukt, en nu anderen haar ook gezien hebben probeer je dit te ontkennen
of B) het hele verhaal is niet waar, wat ik al vermoedde.
MILFHUNTER!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:13 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wat jij wil gast![]()
Wist je trouwens dat je moeder er ook bij was en dat het een trio was? Ik bedoel als je mij belachelijk wil maken help ik wel ff.
Dat is iets teveel eer, was mijn eerste "milf"quote:
Check die benzine prijzen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:06 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik heb 'r gevonden!
[ afbeelding ]
Vast.quote:
Kom nou maar gewoon met hard bewijs (quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:13 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wat jij wil gast![]()
Wist je trouwens dat je moeder er ook bij was en dat het een trio was? Ik bedoel als je mij belachelijk wil maken help ik wel ff.
Euh nee, want ze is niet dik en kort rood haar had ze ook al niet. Wij weten allebei dat je uit je nek lult. Maargoed, het is gangbaar op Fok om mensen af te kraken die het beter voor elkaar hebben, dus bring it on bitchquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vast.
Had je nou maar nooit verteld waar je dikke mokkeltje met kort rood haar werkt he?
Hoezo "praten we verder"? Heb je daar zoveel behoefte aan ofzo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon met hard bewijs () dan praten we verder.
Volgens mij weten we allebei iets anders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Euh nee, want ze is niet dik en kort rood haar had ze ook al niet. Wij weten allebei dat je uit je nek lult. Maargoed, het is gangbaar op Fok om mensen af te kraken die het beter voor elkaar hebben, dus bring it on bitch![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens mij weten we allebei iets anders.
Maar goed, ik ga dit verder uitzoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |