quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:08 schreef ForumGek het volgende:
Stuur haar op z'n minst een smsje dat je niet komt.
Ze heeft sind jaren weer eens een date, d'r zoontje kon wel bij een goede vriendin blijven voor even. En de rest wat hierboven stond, en ze koopt ook nog een lekker luchtje, wat kaarsjes. Is bang dat ze het einde van de maand niet zal redden maar denkt: "ach, als ik hemvanavond goed verwen gaan we vast wel eens bij hem eten".
En dan zit ze daar om 19:00....niks. 19:30...niks. 20:00...niks. Ze begint maar alvast de fles wijn op te drinken en zo nu en dan een vleesje erop. Ik hoor d'r al denken: "misschien moest hij overwerken, hij zal wel een belangrijke baan hebben". Maar nee hoor..met een halv lege maag ligt ze om 23:00 dronken op de bank. Om vervolgens de volgende ochtend zichzelf te verslapen en met een gruwelijke kater te laat op d'r werk aan te komen. Je raad het al....ontslagen.
Hier eigenlijk al.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:16 schreef JackHerrer het volgende:
Hebben ze op die paupersportschool geen flesjes aquarius?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:05 schreef Fritztiaan het volgende:
Gisteren kwam ik in de kleedkamer van de sportschool erachter, dat mijn flesje Aquarius verdwenen was. Aangezien ik verder niks bij me had aan geld, had ik geen drinken.
Moet jij niet naar de gevangenis?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:35 schreef Maikuuul het volgende:royal man je had gewoon moeten gaan.
Alsof je iets anders te doen hebt vanavond behalve op Fok! rondhangen
Waarom zou ik naar de gevangenis moeten ?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef Fritztiaan het volgende:
Goed...
Na wat wikken en wegen, heb ik toch maar een conclusie getrokken.
Ik kan niet gaan, en vervolgens opeens hele rare verhalen horen. Dat is mij namelijk al eens overkomen. Ooit een paar jaar geleden eens een meisje afgewezen, die tevens een collega van me was.
Een paar weken later kwamen er opeens allemaal collega's naar mij toe met de vraag. Wat heb jij met X gedaan? Ze zegt dat jullie wat hebben, en dat ze zwanger is van je![]()
De benzinepompmedewerkster kent mijn collega's namelijk ook. Ik ben er wel eens met ze naar binnengeweest om peuken of red bull te halen.
Ik zou het bijzonder lullig vinden, als mijn collega's allemaal grinniken als ik binnenkom en zeggen; Jouw kleine vriend is wel erg klein he? Of iets van soortgelijke strekking.
Ook zadel ik mijzelf op met een schuldgevoel, iets waar ik ook absoluut niet tegenkan.
Als ik ga, kan ik in principe niets verliezen. Je weet niet wat je mist en voor hetzelfde geld is het de moeite waard. Ik zet voor deze keer mijn principes maar opzij en waag de gok.
Maar eerst.... het nummer uit de prullenbak vissen. Wordt nog een opgave met de smetvrees die ik heb, maargoed.
vergelijk jouw posts voor de grap eens met de mijnequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:35 schreef Maikuuul het volgende:royal man je had gewoon moeten gaan.
Alsof je iets anders te doen hebt vanavond behalve op Fok! rondhangen
Ja je moet ook niet posten voordat ik iets post, toen ik poste las ik het verhaal erboven jong vuillak, nu ga ik niet meer editten hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:46 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
vergelijk jouw posts voor de grap eens met de mijne
Haha, ik heb nog een battleremix van jouw fokradio uitzending op mijn HD staan, die ik in een niet nuchtere, maar wel melige bui had gemaaktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet posten voordat ik iets post, toen ik poste las ik het verhaal erboven jong vuillak, nu ga ik niet meer editten hoorwat denk je wel niet ! voor mij posten.
En ja durum-meneer ik ben die youtube jongen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet posten voordat ik iets post, toen ik poste las ik het verhaal erboven jong vuillak, nu ga ik niet meer editten hoorwat denk je wel niet ! voor mij posten.
En ja durum-meneer ik ben die youtube jongen
Maar.. mijn vader is Nederlands. Best of both worldsquote:
Bij deze dan een verzoek om update, je moet eerst hier nog even posten hoe ze reageerdequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:55 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dalijk maar ff bellen als ik naar de sportschool ben geweest. Verdere updates op verzoek, maar wat mij betreft is het nu wel klaar.
Sorry, niet goed genoeg. Je bent een neger!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:06 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Maar.. mijn vader is Nederlands. Best of both worlds
Die krijg jequote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Bij deze dan een verzoek om update, je moet eerst hier nog even posten hoe ze reageerde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |