Gast wat denk je, dat ik op die uitnodiging in gaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:07 schreef Bananenman het volgende:
Wat een kutuser ben jij. Neem een voorbeeld aan bijv. afcajos. Die was op de uitnodiging ingegaan en had pas ACHTERAF een topic geopend vol juicy details
Nee, het was een oude breezer. Teveel make-up, wel rood haar, maar lang.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:09 schreef fathank het volgende:
Haha, middelbare vrouwen vallen op TS. Had ze toevallig een "lekker kort & pittig" kapsel
Dat staat je vrij, maar in tegenstelling tot bepaalde users, heb ik niet de drang om verhalen te verzinnen om in de smaak te vallen bij andere mensen op internet. Je kan ook zien dat mijn verhaal niet "over the top is", maargoed.quote:
In je OP staat dat ze van middelbare leeftijd isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:11 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee, het was een oude breezer. Teveel make-up, wel rood haar, maar lang.
Ik ben geen pauperquote:
Volgens mij begrijp je de klacht niet helemaal.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Had je moeten vragen of je je slang in haar tank mocht duwen vanavond, dan had je nu ook geen topic hoeven openen.
Oud is relatief. Als ik haar vergelijk met mijn leeftijd, is zij oud. Maar tegelijkertijd ook op middelbare leeftijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:22 schreef fathank het volgende:
[..]
In je OP staat dat ze van middelbare leeftijd is. Bovendien staat er bij mijn vaste tankstation wel een milf aan de kassa. Maar ik heb haar nummer niet
. Ze heef trouwens ook 2 lekkere dochters
Want koken is ook zo moeilijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:23 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik ben geen pauperIk kan zelf mijn eigen eten betalen, en belangrijker nog, bereiden
Maar mindert welquote:
Heb hem even aangepast voor jequote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Want lekker koken is ook zo moeilijk.
GVD wat een kut nummer,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:05 schreef Fritztiaan het volgende:
De tekst was in de trant van. Hai hunky, bel je me vanaaf even, gaan we lekker gourmetten ; -). Kusjes + liefs Linda 06-xxxxxxxx
Waarom kauw je kauwgom tegen de dorst??quote:rainen was behoorlijk afzien. Ik had zo een dorst, en kaugom hielp ook niet echt.
Ga naar je eigen topic mens!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:31 schreef OMATOETJE het volgende:
De bezorger in ons bejaardenhuis is op mij
hij belt mij de hele tijd aan de deur
heel lastig
Als je kauwgom kauwt dan komt er extra vocht / speeksel vrij wat kan helpen tegen de dorstquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:31 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Waarom kauw je kauwgom tegen de dorst??
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:34 schreef Euner het volgende:
[..]
Als je kauwgom kauwt dan komt er extra vocht / speeksel vrij wat kan helpen tegen de dorst
Dit was de reden inderdaad. En afgezien van het feit dat er inderdaad extra speeksel werd aangemaakt, was dit niet voldoendequote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:34 schreef Euner het volgende:
[..]
Als je kauwgom kauwt dan komt er extra vocht / speeksel vrij wat kan helpen tegen de dorst
Nouja, ik ben altijd wat losser in de omgang, en maak altijd wel "gedurfde" opmerkingen. De meeste mensen die weten dit alleen van mij en gaan er niet op in. Inschattingsfoutje mijnerzijds inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:37 schreef J.J.McKay het volgende:
Tja....flirten en dan de consequenties niet aanvaarden...STOM!
Het had je een leuke avond kunnen opleveren EN korting op brandstof kunnen besparen!
Nummertje ff opvissen?
Dan nog....had je terplekke moeten zeggen dat je niet wil.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:39 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nouja, ik ben altijd wat losser in de omgang, en maak altijd wel "gedurfde" opmerkingen. De meeste mensen die weten dit alleen van mij en gaan er niet op in. Inschattingsfoutje mijnerzijds inderdaad.
Hmm.. Hier had ik niet bij stilgestaan. Bedankt daarvoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:43 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Dan nog....had je terplekke moeten zeggen dat je niet wil.
Nu gaat ze, met dr pompstation salarisje, lekker vlees, kwaliteitswijntje, nieuw lingeriesetje enz halen, om goed voorbereid te zijn voor jouw bezoek. En dan kom je niet!!!
Erg lullig natuurlijk! Dus, linea recta terug naar de pomp en je excuses aanbieden OF alsnog gaan.
Als het verhaal waar is natuurlijk
Zou dat t zijn??quote:
Dat is voor als ik vanavond weer ga trainenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:45 schreef Gizmo112 het volgende:
Dus je had gisteravond dorst en haalt vanmorgen nog een flesje drinken
Graag gedaan, rekening wordt gestuurd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:50 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hmm.. Hier had ik niet bij stilgestaan. Bedankt daarvoor![]()
Ik weet even niks te zeggen. Moet nadenken nu.
Huilie!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:42 schreef OMATOETJE het volgende:
[..]
Mens?????? MENS??????? NOem jij mij mens, snotaap
Hier stopte ik met het geloofwaardig te vinden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:05 schreef Fritztiaan het volgende:
De tekst was in de trant van. Hai hunky, bel je me vanaaf even, gaan we lekker gourmetten ; -). Kusjes + liefs Linda 06-xxxxxxxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |