quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:49 schreef AnalQueen het volgende:[..]
Maar juist het feit dat TS haar nummer linea recta in de prullebak gooide, doet vermoeden dat ze wèl lelijk is. Immers, welke gezonde jongeman slaat een dergelijk aanbod af van een hete MILF?
Werkelijke klacht TS: Alleen lelijke, oude vrouwen vallen op mij
Conclusie: TS is wanhopig
De reden waarom ik het briefje weggooide, wat ik overigens deed toen ik terug op kantoor was, is omdat ik ook bepaalde eisen heb. Ik zoek onder andere klasse in een vrouw.
Hoe je het went of keert, een breezer op leeftijd, want dat was het gewoon, heeft nou niet echt mijn voorkeur, ongeacht uiterlijk. Ik moet ook niks van 17jarige breezers hebben. Het is gewoon mijn ding niet. Geef mij maar een girl next door, die zijn vaak veel beter. Zowel in bed als op verstandelijk niveau.
Maargoed, gisteren toen ik vrij was belde ik haar. Ik hoorde gelach en gepraat op de achtergrond. Dat betekende dat zij niet alleen was. Na een kort praatje, besloot ik om met de deur in huis te vallen en te vragen wat ze nu verwachtte.
Ze zei dat ik maar gewoon moest komen, en we wel zouden zien hoe het zou lopen. Op de vraag; Welk tijdstip komt jou goed uit, antwoordde ze dat het niet erg veel uitmaakte als het maar niet later dan 22:00 was.
Ik rondde het gesprek af en mijn gedachten gingen gelijk aan de gang. Dit vond ik vrij eigenaardig. Uiteindelijk kon ik het allemaal wel plaatsen. Zij was ondertussen al in gezelschap en zou waarschijnlijk al snel beginnen met gourmetten. Tot 22:00 wachten met eten is namelijk wel euhm... apart...
Enige wat mij een beetje dwars zat was waaruit het gezelschap bestond. Maar daar zou ik wel vlug achter komen. Inmiddels was ik al thuis en pakte mijn spullen om te trainen. Onderweg kwam ik erachter dat ik weer mijn drinken was vergeten

Na het trainen nog ff vlug een sauna'tje gepakt en vervolgens richting huis gegaan. Ik dacht aan welke kleding het beste zou zijn voor deze gelegenheid. Ik moest wel opschieten want het was al 21:00
Na een snelle blik in mijn garderobekast, besloot ik om de casuallook maar even te laten voor wat het is, en echt puur in stijl te gaan. Zwarte krijtstreep, wit overhemd, afgemaakt met donkerbruine leren laarzen van de Bijenkorf
Eenmaal aangekomen, kon ik door het raam zien dat er in totaal 3 mensen waren. En inderdaad, ze waren al begonnen. Het zag er wel erg gezellig uit, kaarsjes enzo. Erg leuk
Ik werd binnengelaten, en de vrouw des huizes, oftewel Linda met het hartje op de i, liet mij binnen. Ook zij zag er wat beter uit als in haar Shell uniform eerder op de middag (

)
Haar netjes opgestoken, en een zwart mantelpakje. Schot in de roos, want blijkbaar was er toch enig teken van stijl aanwezig_O_
Nadat ik mij netjes hard voorgesteld aan de overige 2 dames, schoof ik bij de laatste plek die er over was aan. Op de een of andere manier was de enige plek die over was, die tegenover Linda, hoe voorspelbaar...
Al gauw werd ik onderwerp van het gesprek, want ik was een nieuw gezicht. Toen ik vertelde wat voor werk ik deed en waar ik vandaan kwam, snoerde Linda mij al gauw de mond, door onder de tafel tegen mijn been te wrijven en gaf een subtiele knipoog.
Ik maakte mijn laatste zin af, en nam een adempauze. Op dit moment nam Linda het over. Ze vertelde dat ik thuis bij haar iets had geconfigureerd (pc en router e.d.), en dat ik dat zou goed gedaan had, dat ze mij wilde belonen met een "etentje".
Dit was redelijk spannend, want blijkbaar mochten de 2 vriendinnen niet weten wat Linda van plan was. Ik begon het redelijk warm te krijgen van dit idee. Dat Linda steeds meer met haar been begon te wrijven hielp ook niet mee. Ze ging ook steeds hoger met haar voet richting kruis.
Ik kreeg het idee dat ze hier wel redelijk ervaren in was. Zij kon een spanning creeren zonder dat haar vriendinnen het doorhadden.
Opeens was het al 22:30, de vriendinnen wilde naar huis gaan, maar Linda haalde ze over om nog een ff een bakkie te doen.
We praatte nog wat na, en ik had het idee dat de dames redelijk aangeschoten waren. Rond elven besloten de dames toch maar eens om richting huis te gaan.
Linda liet ze uit, en ik hoorde wat geroezemoes op de gang, maar ik kon niet precies horen hoe en wat. Dus ik besloot maar even lekker achterover te leunen. Ondanks ik niet veel had gegeten, had het best gesmaakt en was ik redelijk voldaan.
Op dat moment kwam Linda binnenlopen. Ik zag in haar blik dat ze iets van plan was. Ze kwam naast me zitten en vroeg of ik nog wat wilde drinken. Ik antwoordde dat ik wel trek in een borrel had. Helaas had ze niet veel staan, op JD na. Gelukkig is dat redelijk te doen, dus besloot ik daar maar een van te nemen.
Ze nam zelf ook, en een tijdje later begon ik hem wel te voelen. Ik begon ook wat geiler te worden, dus ik besloot om nu zelf gewoon het initiatief te nemen. Ik sloeg een arm om haar heen, en zoende haar in haar nek en ging langzaam richting oorlel. Aan het gekreun te horen, was dit precies de goede timing en belangrijker nog, waar ze op uit was.
Ik boog zo naar haar toe dat zij wel moest gaan liggen, en ging met mijn hand van haar zij, richting schaamstreek. Ze was echt focking nat, iets wat mij nog veel geiler maakte.
De rest kunnen jullie vast wel raden. Ik heb in ieder geval geen spijt van dat ik geweest ben. Ik ben er niet blijven pitten, ben wel richting huis gegaan daarna. Was rond 3en thuis, en heb eerst een erg dikke J gedraait. Rustig opgerookt, beetje nagespaced en toen wezen pitten.
Ik ben nu echt te gaar, maar het was het waard.