abonnement Unibet Coolblue
pi_62467042
Sedert vele jaren ben ik een alleenstaande weduwe, dit nadat mijn man Henk een vreselijk ongeluk in de bakkerij niet heeft overleefd (God beware je ziel, Henk). Dit alles vond 10 jaar geleden plaats toen ik 45 jaar oud was, logischerwijs ben ik nu 55.

De voorbije 10 jaar heb ik eigenlijk weinig plezier gehad in mijn leven, mijn werk als benzinepompmedewerkster (hele mond vol, hihi.) is niet bevredigend, mijn sociale leven bivakkeert nabij het nulpunt en ik heb weinig hobby's. Het enige waar ik nog levenslust uit put is mijn tweewekelijkse bezoekje aan een fitnesscentrum, alwaar ik graag de strakke kontjes van lekkere, onbereikbare mannen bekijk.

Zo ook afgelopen woensdag.

Terwijl ik me heerlijk aan het uitleven was op de loopband zag ik een jongen van een jaar of 23, hij was niet de knapste (hij was zelfs redelijk lelijk te noemen) maar op de een of andere manier werd ik toch helemaal wild van hem, wellicht droegen droevige verschijning en ielige lichaam daaraan bij, ik heb immers een zwak voor onzekere mannen.

Mijn krakkemikkige geheugen begon opeens op volle toeren te draaien; heb ik deze jongen niet eens eerder gezien?

''Ja.'' dacht ik. Ik heb hem wel eens langs zien komen op het benzinestation, in het gezelschap van wat andere heerschappen.

Op het moment dat ik zijn aquariusflesje zag staan vormde zich een geniaal plan in mijn gerimpelde edoch semi-aantrekkelijke hoofdje, ik zou zijn flesje stelen in de hoop dat hij bij het station zou langskomen om een nieuwe aan te schaffen, alwaar ik hem in mijn vertrouwde omgeving kon 'regelen', zoals de jeugd dat zo mooi noemt tegenwoordig.

Mijn plan bleek succesvol.

De volgende dag stapte het lekkertje naar binnen om twee flesjes aquarius te pakken en vervolgens aan mij een pakje sigaretten en een tasje te vragen.

Ik vroeg: ''Hoe hangt je zaadbal erbij?''
Hij lachte zenuwachtig en keek verlegen naar de grond.

Dit was mijn kans om een gesprek aan te knopen.

''Ja, dat is wel handig als je kinderen wilt hè, hihi.''
''Ja, dat is het zeker .''
''Ik ga vanavond gourmetten en ik eis dat je komt.''
O-o-o-o okay .
''Hier heb je mijn nummer, ik bel je !''

Mijn dominantie wierp zijn vruchten af, terwijl de jongen naar zijn auto liep hoorde ik hem keihard ''YES, YES, YES, ÜBERLAUWE MILF!'' tegen zichzelf zeggen.

Eenmaal thuis begon ik te denken hoe ik mijn gerimpelde lijf een beetje geil kon camoufleren zodat die knul hem nog een beetje overeind zou kunnen krijgen, het gourmetten was uiteraard een leugentje .

Ik besloot een geile tijgertanga aan te trekken om hem onmiddelijk bij binnenkomst te verrassen, die arme jongen zal niet weten wat hem overkomt .

Het was tijd om mijn borsten in te smeren met olie.

Na 30 minuten had ik het gehele oppervlak bedekt en ging ik over tot het oefenen van uitdagende poses op de bank. Vervolgens begon ik subtiel met mijn clitje te spelen om mijn oude grabbeldoos een beetje op te warmen.

De bel ging.

Hij zag er goed uit.

Ondanks zijn hoge leeftijd ziet mijn oom Rupert er nog alleraardigst uit, ik moest hem na 5 minuten echter alweer de deur wijzen om welbekende redenen .

Een kwartier later was het hoofdmaal er.

Hij keek verbaast toen hij geen maaltijd klaar zag staan.

Ik haalde het zweepje achter mijn rug vandaan en sloeg hem op zijn bil.

Hij begon te huilen.

''Wat is dit?'' vroeg hij.

''Ik heb niet zo'n zin om gevuld te worden met eten, ik weet dat jij daar iets veel beters voor hebt !''

Hij werd wild en scheurde de kleding van zijn lijf af, ondertussen mijn geconcentreerde blik volgend, die gericht stond op zijn boxer, verlangend naar de monstercock die zich onder dat lapje stof bevindt.

Het bleek tegen te vallen, ik kon niet eens vaststellen of hij een erectie had, dit besloot ik te testen door mijn tanga uit te trekken, mijn beentjes te spreiden en hem een volle blik te gunnen op mijn dampende graaigrot.

Hij viel flauw, brak zijn nek en moest worden afgevoerd naar het ziekenhuis.

Klacht: Man van mijn dromen die het af laat weten op het moment suprême.
pi_62467074
Samenvatting?
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
pi_62467075
55!!!! Whahahaha tijd om te sterven!!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_62467084
HOMOOOOO
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_62467108
LOL
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:10:01 #6
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62467112
*genomineerd voor beste KLB topique 2008
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:10:51 #7
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_62467117
Je hebt er in ieder geval werk van gemaakt!
Redelijke lemming
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_62467127
Leuk verhaal.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:11:09 #9
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62467133
ik kreeg een stijfje toen ik dit las
pi_62467149
Is het een lemming?

Wat een anticlimax weer.
En je bent een man.. toch? Toch?
pi_62467155
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:06 schreef Chriz2k het volgende:
Sedert vele jaren ben ik een alleenstaande weduwe, dit nadat mijn man Henk een vreselijk ongeluk in de bakkerij niet heeft overleefd
Aangevallen door een tijgerbrood?
pi_62467271
pi_62467396
Bwehe
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:22:16 #14
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62467409
En zo waar. Zoooo waar.
pi_62467417
Vette lemming
당신을 사랑합니다
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:31:05 #16
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_62467644
Moet hier gepost hebben
Knoei
pi_62467723
Hij is fijn !!!
Pauze
pi_62467756
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62467774
Van welk topic is dit de lemming dan?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:36:20 #20
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_62467775
Als dit een lemming is, waarvan dan?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:37:08 #21
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62467794
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:10 schreef Schatgraver het volgende:
Je hebt er in ieder geval werk van gemaakt!
Redelijke lemming
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:37:33 #22
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62467803
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:36 schreef Ringo het volgende:
Als dit een lemming is, waarvan dan?
Benzinepompmedewerkster heeft oogje op mij
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_62467804
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:36 schreef Ringo het volgende:
Als dit een lemming is, waarvan dan?
Benzinepompmedewerkster heeft oogje op mij

too late
당신을 사랑합니다
pi_62467864
whehehehehe
Toplemming chriz 14.gif
Ga weg
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:40:02 #25
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62467865
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:37 schreef Microtechs het volgende:

[..]

Benzinepompmedewerkster heeft oogje op mij

too late
Nek aan nek
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')