quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:44 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
wat een kk geil verhaal, ik zit nu op me stage met een dikke pik en het liefste zou ik mezelf trekken halleluja
quote:
wat een kk geil verhaal, ik zit nu op me stage met een dikke pik en het liefste zou ik mezelf trekken halleluja
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:05 schreef Fritztiaan het volgende:
Mijn oog viel meteen op de uggs die zij aan had. Ah, het was er zo 1.
Denken dat zulke dingen niet voorkomenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:18 schreef LoggedIn het volgende:
ik denk niet dat het waar is.. Wat voor avond verloopt er nou zo?
maar goed, ben benieuwd naar dat briefje
Dit topic past trouwens niet in KLB
Niet om je bang te maken maar een condoom beschermd je niet tegen schaamluis.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:29 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
TS is slim geweest en had een jasje meegenomen![]()
Briefje inscannen wil ik best doen, ff checken of hij nog in mijn pantalon ligt. Het is immers casual friday vandaag
Wat leuk voor je. Alleen jammer dat je "update" zwaar teleursteld, ik geloof er niets meer van. Zelfs als het waar zou zijn, maakt het dit geheel tot een bijzonder sneu topic. Heel jammer dat ik een verkapte tvp in dit topic geplaatst heb. Ondanks zijn jeugdige leeftijd, had ik TS hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:18 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Haha ja, en daarna ga ik ook weer gelijk door naar de sportschool (note to self; dit keer drinken MEENEMEN). Daarna ga ik naar ons stamcafe, dus met een beetje geluk kan ik er vanavond naar kijken en anders morgen
Verkapt "plz vertel of ze geschoren of behaard was"quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:01 schreef mirved het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken maar een condoom beschermd je niet tegen schaamluis.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:21 schreef Armageddon het volgende:
En weer een topic verzonnen door een fokker om zo maar een beetje aandacht te krijgen voor zijn "fantastische" leven.
TS! Ga eens dood!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |