hopen dat TS nu geen schaamluis heeftquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:45 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic met een goede afloop
Best pwn voor de TS als dit ook nog waar is.
Maarja wat ik natuurlijk wel een beetje minder vind is dat deze vrouw waarschijnlijk dit met meerdere mensen zou doen waarschijnlijk ?
Wie weet hoeveel penissen er al in haar pruim hebben gezeten !
Verder toch een goed topic
TS is slim geweest en had een jasje meegenomenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hopen dat TS nu geen schaamluis heeft
lolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:09 schreef fathank het volgende:
Haha, middelbare vrouwen vallen op TS. Had ze toevallig een "lekker kort & pittig" kapsel
wel dat het nummer nog te lezen is, anders hoeft het nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:29 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
TS is slim geweest en had een jasje meegenomen![]()
Briefje inscannen wil ik best doen, ff checken of hij nog in mijn pantalon ligt. Het is immers casual friday vandaag
Hehe das nog maar de vraag ;P Hij heeft namelijk verfrommeld in de prullenbak gelegen en er zaten theevlekken op. Maar ik doe me bestquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:41 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
wel dat het nummer nog te lezen is, anders hoeft het niet
Je zal even geduld moeten hebben. Zit hier op mijn werk mijn centjes te verdienenquote:
Ah, nasty!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:05 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Je zal even geduld moeten hebben. Zit hier op mijn werk mijn centjes te verdienen
Haha ja, en daarna ga ik ook weer gelijk door naar de sportschool (note to self; dit keer drinken MEENEMEN). Daarna ga ik naar ons stamcafe, dus met een beetje geluk kan ik er vanavond naar kijken en anders morgenquote:
Hoax hoaxquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Hoax.... JD is niet goed te doen!
Royal Sadnessquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:44 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
wat een kk geil verhaal, ik zit nu op me stage met een dikke pik en het liefste zou ik mezelf trekken halleluja
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:44 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
wat een kk geil verhaal, ik zit nu op me stage met een dikke pik en het liefste zou ik mezelf trekken halleluja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |