Boeie, dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
Briefjes schrijven met smilies.. ;-)
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:06 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik heb 'r gevonden!
[ afbeelding ]
Jammer, maar dat is haar nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:34 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb dr gezien. Helaas alleen door het raam. Als ik het goed heb een redelijk mollige vrouw met een eigentijds, kort, rood kapsel.
Jammer voor jou dat het haar wel is denk ikquote:
Jammer voor mij?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat het haar wel is denk ik
Wat jij wil gastquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:12 schreef Damzkieee het volgende:
Nee, jij hebt gewoon een mollig, lelijk en rood wijf geneukt, en nu anderen haar ook gezien hebben probeer je dit te ontkennen
of B) het hele verhaal is niet waar, wat ik al vermoedde.
MILFHUNTER!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:13 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wat jij wil gast![]()
Wist je trouwens dat je moeder er ook bij was en dat het een trio was? Ik bedoel als je mij belachelijk wil maken help ik wel ff.
Dat is iets teveel eer, was mijn eerste "milf"quote:
Check die benzine prijzen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:06 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik heb 'r gevonden!
[ afbeelding ]
Vast.quote:
Kom nou maar gewoon met hard bewijs (quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:13 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wat jij wil gast![]()
Wist je trouwens dat je moeder er ook bij was en dat het een trio was? Ik bedoel als je mij belachelijk wil maken help ik wel ff.
Euh nee, want ze is niet dik en kort rood haar had ze ook al niet. Wij weten allebei dat je uit je nek lult. Maargoed, het is gangbaar op Fok om mensen af te kraken die het beter voor elkaar hebben, dus bring it on bitchquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vast.
Had je nou maar nooit verteld waar je dikke mokkeltje met kort rood haar werkt he?
Hoezo "praten we verder"? Heb je daar zoveel behoefte aan ofzo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon met hard bewijs () dan praten we verder.
Volgens mij weten we allebei iets anders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Euh nee, want ze is niet dik en kort rood haar had ze ook al niet. Wij weten allebei dat je uit je nek lult. Maargoed, het is gangbaar op Fok om mensen af te kraken die het beter voor elkaar hebben, dus bring it on bitch![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens mij weten we allebei iets anders.
Maar goed, ik ga dit verder uitzoeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |