Wat leuk voor je. Alleen jammer dat je "update" zwaar teleursteld, ik geloof er niets meer van. Zelfs als het waar zou zijn, maakt het dit geheel tot een bijzonder sneu topic. Heel jammer dat ik een verkapte tvp in dit topic geplaatst heb. Ondanks zijn jeugdige leeftijd, had ik TS hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:18 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Haha ja, en daarna ga ik ook weer gelijk door naar de sportschool (note to self; dit keer drinken MEENEMEN). Daarna ga ik naar ons stamcafe, dus met een beetje geluk kan ik er vanavond naar kijken en anders morgen
Verkapt "plz vertel of ze geschoren of behaard was"quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:01 schreef mirved het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken maar een condoom beschermd je niet tegen schaamluis.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:21 schreef Armageddon het volgende:
En weer een topic verzonnen door een fokker om zo maar een beetje aandacht te krijgen voor zijn "fantastische" leven.
TS! Ga eens dood!
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:44 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
wat een kk geil verhaal, ik zit nu op me stage met een dikke pik en het liefste zou ik mezelf trekken halleluja
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:47 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat dit op waarheid is gebaseerd.
Idd hoog bejaard noemen we dat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:07 schreef mrPanerai het volgende:
btw op 35 ben je NIET op middelbare leeftijd.
Damn man, dit had ik zeker niet zien aankomen!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:28 schreef Fritztiaan het volgende:
Nee, TS is gelukkig niet ontvoerd, maar heeft wel een anti-climax voor jullie in petto.
Toen ik zaterdagmiddag uit mijn bed stapte kwam ik erachter dat mijn moeder had huisgehouden en alle kleren die in mijn kamer lagen in de wasmachine had gegooit, helaas
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:28 schreef Fritztiaan het volgende:
Nee, TS is gelukkig niet ontvoerd, maar heeft wel een anti-climax voor jullie in petto.
Toen ik zaterdagmiddag uit mijn bed stapte kwam ik erachter dat mijn moeder had huisgehouden en alle kleren die in mijn kamer lagen in de wasmachine had gegooit, helaas
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:28 schreef Fritztiaan het volgende:
Ja had gekunt, maar ik vertel liever wat er echt gebeurde.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:52 schreef eentwee het volgende:
Je had op z'n minst de moeite kunnen nemen om dat briefje te schrijven
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:54 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ja had gekunt, maar ik vertel liever wat er echt gebeurde.
Wat jij wiltquote:
Dat kan niet met verzonnen MILFSquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:43 schreef Leso_Varen het volgende:
Verrassend!
Anders spreek je nog een keer af (ze was toch best geil?) en maak je dan een foto!!
Ja ik ga daar denk ik wel vaker heen, maar even een misverstand uit de wereld helpen. Ik heb niet de behoefte om te bewijzen dat het waar is hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:43 schreef Leso_Varen het volgende:
Verrassend!
Anders spreek je nog een keer af (ze was toch best geil?) en maak je dan een foto!!
QFT!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Damn man, dit had ik zeker niet zien aankomen!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:50 schreef Bartleunen het volgende:
Is die gast nou nog gaan gourmetten of niet?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:25 schreef lennartb.nl het volgende:
Wie woont er in de buurt van Scheveningen?
Ga erheen om te melden dat ze aids heeft
edit: oja je gebruikte een condoom; superaids dan!![]()
waarschijnlijk rood haar vlot kapsel 3kwartsbroek en crocksquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:41 schreef JanJanJan het volgende:
Nee is te ver weg voor mij. Maar ik zie graag de foto's
Surinamers kunnen helemaal niet lekker koken!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:28 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Heb hem even aangepast voor je
Mijn moeder is Surinaams, een aangezien zij mij sinds ik 12 ben, beetje bij beetje de kneepjes leert, durf ik te zeggen dat ik nu op 22jarige leeftijd bovengemiddeld lekker kan koken
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:17 schreef vigier het volgende:
Ach, zolang het geen fietspompmedewerkster is...
Je hebt nog 45 posts om er wat aan te doen knakker...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:48 schreef Magereheinus het volgende:
Wat een kankertopic zeg, vooral de afloop.
Volmaken en afscheid nemen van dit topic?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:00 schreef vigier het volgende:
[..]
Je hebt nog 45 posts om er wat aan te doen knakker...
Subtiel Boswachterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Had je moeten vragen of je je slang in haar tank mocht duwen vanavond, dan had je nu ook geen topic hoeven openen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar de gevangenis moeten ?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:30 schreef JanJanJan het volgende:
MAAR ER IS TOCH WEL EEN FOK!KER DIE IN DE BUURT WOONT EN EFFE EEN FOTO KAN MAKEN VAN DIE CHICK OF WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!1111111111
MAAR ER IS TOCH WEL EEN FOK!KER DIE IN DE BUURT WOONT EN EFFE EEN FOTO KAN MAKEN VAN DIE CHICK OF WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!1111111111
Was het een trafo?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:11 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee, het was een oude breezer. Teveel make-up, wel rood haar, maar lang.
Ik ben er meerdere malen naar binnen gelopen maar heb nog niemand die aan ts zijn profielschets voldoet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:30 schreef JanJanJan het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef Adothehague het volgende:
Ik geloof hem wel.
Dit verzin je namelijk niet.
nee hij had woesndag dorst en donderdag ochtend ging hij pas drinken kopen bij die hoerquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:05 schreef FloggingMolly het volgende:
In de OP zei TS dat hij woensdag dat vrouwtje ontmoette. De OP is op donderdag gecomponeerd. Vrouwtje heeft woensdag gegourmet. TS is donderdag naar vrouwtje gegeaan om te gourmetten. Vrouwtje gourmet twee dagen achter elkaar?!??!?!?!
Something smells fishy greasy here!
Transformator?quote:
In de keren dat ik er geweest ben, denk stuk of 15 keer in totaal nu, zie ik meestal een wat oudere Nederlandse man, die overigens denkt dat hij heel grappig is, maar dat terzijde.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben er meerdere malen naar binnen gelopen maar heb nog niemand die aan ts zijn profielschets voldoet.
Boeie, dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
Briefjes schrijven met smilies.. ;-)
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:06 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik heb 'r gevonden!
[ afbeelding ]
Jammer, maar dat is haar nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:34 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb dr gezien. Helaas alleen door het raam. Als ik het goed heb een redelijk mollige vrouw met een eigentijds, kort, rood kapsel.
Jammer voor jou dat het haar wel is denk ikquote:
Jammer voor mij?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat het haar wel is denk ik
Wat jij wil gastquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:12 schreef Damzkieee het volgende:
Nee, jij hebt gewoon een mollig, lelijk en rood wijf geneukt, en nu anderen haar ook gezien hebben probeer je dit te ontkennen
of B) het hele verhaal is niet waar, wat ik al vermoedde.
MILFHUNTER!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:13 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wat jij wil gast![]()
Wist je trouwens dat je moeder er ook bij was en dat het een trio was? Ik bedoel als je mij belachelijk wil maken help ik wel ff.
Dat is iets teveel eer, was mijn eerste "milf"quote:
Check die benzine prijzen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:06 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik heb 'r gevonden!
[ afbeelding ]
Vast.quote:
Kom nou maar gewoon met hard bewijs (quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:13 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wat jij wil gast![]()
Wist je trouwens dat je moeder er ook bij was en dat het een trio was? Ik bedoel als je mij belachelijk wil maken help ik wel ff.
Euh nee, want ze is niet dik en kort rood haar had ze ook al niet. Wij weten allebei dat je uit je nek lult. Maargoed, het is gangbaar op Fok om mensen af te kraken die het beter voor elkaar hebben, dus bring it on bitchquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vast.
Had je nou maar nooit verteld waar je dikke mokkeltje met kort rood haar werkt he?
Hoezo "praten we verder"? Heb je daar zoveel behoefte aan ofzo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon met hard bewijs () dan praten we verder.
Volgens mij weten we allebei iets anders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Euh nee, want ze is niet dik en kort rood haar had ze ook al niet. Wij weten allebei dat je uit je nek lult. Maargoed, het is gangbaar op Fok om mensen af te kraken die het beter voor elkaar hebben, dus bring it on bitch![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens mij weten we allebei iets anders.
Maar goed, ik ga dit verder uitzoeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |