Misschien zaterdagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef Svyatagor het volgende:
Must...buy...applestuff...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef Svyatagor het volgende:
Heathrow.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef De_Hertog het volgende:
Tomasso: vloog je ook over Dubai? Enig idee wat de prijzen daar zijn?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Werkt iMovie '08 dan ook via USB? Volgens de instructies moet je namelijk de cam aansluiten via FireWire.
Je krijgt gewoon kutkwaliteit beeld, de 1:1 overdracht stream kan alleen goed gaan door de vrij stabiele connectie van Firewire, met iMovie '08 en USB 2.0 krijg je dus nog de extra resourcehog dat je processor moet meedraaien om de videobestanden over te zetten en dat kan problemen geven.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:15 schreef JH87 het volgende:
USB is echt gruwel, volgens mij kun je de beelden dan nooit direct invoeren. Ik heb deze zomer eenmalig met een USB-camera gewerkt, ik doe het echt nooit meer.
Zastore had ik al gevonden ja. Maar ik dacht, misschien is Dubai Airport ook leuk, taxfree enzo. Kan altijd op de heenweg kijken en op de terugweg kopen natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heathrow.
www.zastore.co.za/Alleen die is zoals ik al zei nog niet geupdate, maar de oude MacBooks staan op 12000 rand, dus ik neem aan dat de nieuwe dat ook staan. Toen ik hier aankwam, 1,5 maand terug, was 1 euro ongeveer 11 rand waard, nu zit dat op 13 rand of hoger en dat blijft stijgen.
True, maar dat weet ik nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zastore had ik al gevonden ja. Maar ik dacht, misschien is Dubai Airport ook leuk, taxfree enzo. Kan altijd op de heenweg kijken en op de terugweg kopen natuurlijk
Ik heb twee maanden geleden een nacht lang door die taxfree zone gesjokt, maar heb werkelijk geen Mac gezien. Geen idee eigenlijk, maar moet vast goed betaalbaar zijn als ze er toch staan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef De_Hertog het volgende:
Tomasso: vloog je ook over Dubai? Enig idee wat de prijzen daar zijn?
Ik had wel ergens gelezen dat ze er zouden moeten zijn. Maar ach, ik heb toch 5 uur de tijd daarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:43 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb twee maanden geleden een nacht lang door die taxfree zone gesjokt, maar heb werkelijk geen Mac gezien. Geen idee eigenlijk, maar moet vast goed betaalbaar zijn als ze er toch staan.
Als je de iPhone en dus de gegevens voor de update al synchroniseert met iTunes moet dat lukken inderdaad. Notes niet. Bij eventuele foto's moet het handmatig eraf gehaald worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:56 schreef EvilMarc het volgende:
Semi-toffe tt![]()
Iemand die ff 5 seconden kan sparen om mij te helpen?
[ Apple iPhone3G #17 ] 2.2 to come!
thx
Heb altijd met pro gewerktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:53 schreef Junkie het volgende:
@Majo
Semi prof: Final Cut Express 4 - 199,00 euro
Prof: Final Cut Pro - 1.299,00 euro
Zoek dus even uit welke je nodig hebt.
Dat ligt er maar net aan wat de interface van je camera is natuurlijk ..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb altijd met pro gewerktmaar zoals ik al zei kan ik daar wel aankomen
maar als ik het goed begrijp dan is het voor het inladen van video beter om fire wire te hebben dan USB? Dan ga ik sowieso voor een pro want dat is voor mij wel een belangrijk punt
Een eigen camera is mijn volgende stapquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:53 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat de interface van je camera is natuurlijk ..![]()
Voor 'n Pro zou ik wel gaan inderdaad.
Dat is wel ernstig jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Delft != Amsterdam
Die Amerikanen ook altijd..![]()
Een USB hub op de MacBook ? Nee. 2 USB poorten waarvan je er dan eentje kunt gebruiken voor een USB hub. Een extern apparaatje dus. Maar goed dat is dan van latere zorg als je nog geen camera hebt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een eigen camera is mijn volgende stapmaar kan natuurlijk altijd een andere kabel erbij halen.
en er zitten toch ook gewoon USB hubs op neem ik aan? Dan kun je altijd nog voor USB of firewire gaan of denk ik nu raar?
Laat even weten wat je ervan vindtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
dumpen? We hebben juist hiervoor een hele berg ingeslagen. Apple is aan t dumpen
maaruh.. ik heb dus de EOL MBP 15"gehaald
ga vannacht / morgen ochtend eens kijken hoe t werkt enzo. Nu eerst foto's maken en dansuh
QFTquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef Svyatagor het volgende:
Doe dat niet bij die toko op de Meersenerweg: daar heb ik iig slechte ervaringen mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:35 schreef Reneuh het volgende:
Vandaag ook even wezen kijken bij de MediaMarkt in Maastricht. De MB404 kost i.p.v. 1199,- nu 1099,-. Echt vriendelijk werd er echter niet omgegaan met de dozen. Mijn laptop is recentelijk kapot gegaan, dus ik ben me nu serieus aan het oriënteren op een Apple. Zeker die nieuwe serie ziet er erg mooi uit. Van het weekend eens gaan kijken bij de reseller.
Ben jij nog steeds zo'n lekker wijf als vroegah eigenlijk?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:16 schreef portier het volgende:
Hoi Nietz.
Uiteraard. Tuitlipjes and everythingquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds zo'n lekker wijf als vroegah eigenlijk?
D'r valt altijd wel iets te verkopen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:53 schreef DaMook het volgende:
Ik wil een macbook, klote geld wat ik niet genoeg heb
.
Ik heb gehoord dat je achter het station altijd veel kan verdienen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:51 schreef Maravilla het volgende:
D'r valt altijd wel iets te verkopen.
Hij kan vast wel een nier kwijt..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:51 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 29 Okt, 2008 - 30 Okt, 2008
WTF? Voor iets wat je 2 dagen geleden besteld hebt...
Ik was nieuwsgierigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
iMac 24", Time Capsule en een iPod Touch.
Hoezo, nie goed?
Jij bent mijn heldquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:37 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Als je de iPhone en dus de gegevens voor de update al synchroniseert met iTunes moet dat lukken inderdaad. Notes niet. Bij eventuele foto's moet het handmatig eraf gehaald worden.
Zodra de iPhone leeg is en op 2.1 zit de gegevens laten synchroniseren met iTunes en bij het volgende de vinkjes zetten.
[ afbeelding ]
Al wel gedownload, maar nog niet geinstalleerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:09 schreef Junkie het volgende:
Is er hier al iemand aan de Adobe Creative Suite 4?
als ik t geld had ...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:09 schreef Junkie het volgende:
(smart) playlist ervan maken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:59 schreef .Pas het volgende:
Even een software vraagje.
Kun je bij iTunes de podcast achter mekaar door laten spelen? Bij mij stopt hij steeds na 1 podcast.
aha, heb al wel wat diverse versies zien staan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Al wel gedownload, maar nog niet geinstalleerd
Ik heb de versie van Brokenstones.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef Junkie het volgende:
[..]
aha, heb al wel wat diverse versies zien staan.
Maar nog niks ervan gedownload.
Ben nog nieuwsgierig welke nou de goede is.
Met Perian kun je vrijwel alles afspelen in QuickTime. Je kunt ook VLC gebruiken, die speelt ook zo ongeveer alles af.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
veel filmpjes kan ie niet afspelen (hoezo codecs?)... beetje jammer.
tsja.. die doen t dus ook niet :S... beetje raar, maar goedquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Met Perian kun je vrijwel alles afspelen in QuickTime. Je kunt ook VLC gebruiken, die speelt ook zo ongeveer alles af.
Staat toch in de laatste reactie? CMD + SHIFT + R. Oh dat is in FF natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:42 schreef zquing het volgende:
hoe kan je een pagina geforceerd herladen(crtl+F5 in windows)? Heb dit gevonden http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=128575
Bullshit. Als het je niet lukt om films af te spelen kun je je beter afvragen wat voor films je hebt ..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:44 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tsja.. die doen t dus ook niet :S... beetje raar, maar goeddaarom heb ik ook een PC
http://macmiep.nl/index.html daar heb ik gekeken hoe alles werkt in Mac OSquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:46 schreef zquing het volgende:
en ik maar in de browser op 't refreshkopje drukken
OF:quote:Nieuwe 13-inch MacBook2.4GHz Intel Core 2 Duo-processor 2 GB DDR3 Geheugen 250-GB harde schijf 5400rpm NVIDIA GeForce 9400M grafische processor 256mb 1 jaar garantie
Waarom moet ik voor de Mac kiezen?quote:FCB (ASUS) S97V15,4 inch WSXGA+ X-Black TFT (1680x1050) NVIDIA 9650M GT 1024Mb (1Gb) videokaart Intel® Core2Duo T9500 Intel® Cantiga PM45 1066MHz FSB + ICH9M 4Gb DDR2-800MHz 250GB 7200 rpm Blu-ray speler Intel WiFi Link 5300 450Mbps draadloze netwerk module (802.11 a/b/g/n) 9-cell Primary Lithium-Ion Batterij Interne Bluetooth module met EDR 2.0 (2Mbit/s) HDMI connector voor HD ready LCD schermen Ingebouwde 2 MegaPixel WebCam + Microfoon Externe SATA aansluiting voor snelle schijven (E-Sata) Microfoon-ingang, Speaker uitgang + Digitale uitgang (SPDIF) Ingebouwde vinger-afdruk sensor voor wachtwoorden en login-namen 3 jaar carry in garantie
bij die ene zit waarschijnlijk vista en bij de andere leopard. Makkelijke keuze lijkt mij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:17 schreef Reneuh het volgende:
Es ff kijken of jullie me kunnen overtuigenUiteraard ook rekening houdend met het nieuwe glazen scherm, het gewicht, afmetingen en de nieuwe touchpad.
Ik kan kopen voor ongeveer hetzelfde geld (1400-1500 euro):
[..]
OF:
[..]
Waarom moet ik voor de Mac kiezen?
XP kun je vast ook nog wel installeren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
bij die ene zit waarschijnlijk vista en bij de andere leopard. Makkelijke keuze lijkt mij.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:17 schreef Reneuh het volgende:
Es ff kijken of jullie me kunnen overtuigenUiteraard ook rekening houdend met het nieuwe glazen scherm, het gewicht, afmetingen en de nieuwe touchpad.
Ik kan kopen voor ongeveer hetzelfde geld (1400-1500 euro):
[..]
OF:
[..]
Waarom moet ik voor de Mac kiezen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:52 schreef Qunix het volgende:
Zit er bij de MAcbook eigenlijk speakers? Ik mis de gaatjes...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:52 schreef Qunix het volgende:
Zit er bij de MAcbook eigenlijk speakers? Ik mis de gaatjes...
http://www.apple.com/nl/macbook/specs.html anders kijk je daar even. Maar de gaatjes zitten wel op de macbook pro volgens mij is het voor extra lucht aanvoer/afvoerquote:
Zo, we gaan hem 's installeren. Ben benieuwd of het wat is. En anders zijn we zo weer terug bij de legale CS3.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb de versie van Brokenstones.
Size: 5.56 GB (5,970,062,417 bytes)
Leopard draaide hier al op woensdag, terwijl ie op vrijdag officieel uit kwamquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
CS4 is nog allemaal Beta van wat ik gezien heb, officiële versie is net een dag uit ofzo..
Ik ben nu een PC versie aan het downloaden van 34GBquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
CS4 is nog allemaal Beta van wat ik gezien heb, officiële versie is net een dag uit ofzo..
In de normale onderwijsstore kan het prima.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:03 schreef Qunix het volgende:
Hmmm verschil is slechts 80 euro... Laat ik het maar normaal doen
Heb 4GB en US toetsenbord...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:09 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
In de normale onderwijsstore kan het prima.
Overigens verstuurt FlexTronics de meeste standaard orders dus met UPS vanuit Venray. Maar als je je Mac aanpast komt hij uit China en met TNT express.
Vandaar die lange levertijd ineens, ik heb de HD aangepast naar 500GB en een US Keyboard besteld, het is alsof ze in China ineens te weinig slavenkindjes hebben en het nog moeten assembleren, schiet eens op man...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:09 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
In de normale onderwijsstore kan het prima.
Overigens verstuurt FlexTronics de meeste standaard orders dus met UPS vanuit Venray. Maar als je je Mac aanpast komt hij uit China en met TNT express.
Vertel eens hoelang?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vandaar die lange levertijd ineens, ik heb de HD aangepast naar 500GB en een US Keyboard besteld, het is alsof ze in China ineens te weinig slavenkindjes hebben en het nog moeten assembleren, schiet eens op man...
Het verschil zit 'm vooral in de Enter knop en het ontbreken van het Euro teken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:57 schreef zaara het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Nederlands toetsenbord en de US toetsenbord. Las op wikipedia dat nederlands en us toetsenbord hetzelfde is?
je hebt tilde nog nooit gebruiktquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[ afbeelding ] Deze knop heb ik echt nog NOOOIT gebruikt.
eh... § is geen tilde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:55 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
je hebt tilde nog nooit gebruikt
Of je went gewoon aan MacOSX en leert je Windows gewoontes af ..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ben wel blij met m'n nieuwe Mac mini, maar wat is die mouse-acceleration pokke-irritant zeg! Ik heb al iMousefix gedraaid, en nu is het minder maar nog wel aanwezig. Iemand een betere tool?
Ik gebruik USB Overdrive, werkt erg prettig en het biedt veel mogelijkheden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ben wel blij met m'n nieuwe Mac mini, maar wat is die mouse-acceleration pokke-irritant zeg! Ik heb al iMousefix gedraaid, en nu is het minder maar nog wel aanwezig. Iemand een betere tool?
Dank je, een hoop opties dus ik zal nog even moeten spelen om het optimum te vinden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:36 schreef iShepard het volgende:
[..]
Ik gebruik USB Overdrive, werkt erg prettig en het biedt veel mogelijkheden.
Ik ben allang aan OS X gewend, ik heb anderhalf jaar een iBook gehad. Toen had ik totaal geen last van de acceleratie bij het trackpad. Trackpads van Macs blijven imo de beste van alle laptops op de markt, en dat komt waarschijnlijk juist door die acceleratie. Maar bij muizen vind ik het nutteloos, ik zat dan ook steeds mis te klikken en kreeg nog last van m'n arm ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:29 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Of je went gewoon aan MacOSX en leert je Windows gewoontes af ..
Niet bij de 2 ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:18 schreef zwartekoffie het volgende:
Ik heb helemaal geen euro-teken op mijn NL-keyboard?
Voor cheats in Quake toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heul veul mensen weten niet wat de "tilde" (~)-knop betekent..
Ja, jij en ik weten dat, maar voor heul veul klanten die ik spreek is het: "Wasda?"quote:
open van de console in ondere quake en ook veel andere first person shooters. Niet alleen voor cheats hoor ook voor andere commando'squote:
Zie jij een tilde op dat plaatje dan? Tilde zit bij mij naast de Z.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:55 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
je hebt tilde nog nooit gebruikt
Bij mij naast de linker-Shift.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zie jij een tilde op dat plaatje dan? Tilde zit bij mij naast de Z.
Ja geen poep hoor Einstein.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:42 schreef Palmboom313 het volgende:
open van de console in ondere quake en ook veel andere first person shooters. Niet alleen voor cheats hoor ook voor andere commando's
Ben ik al mee bezigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:51 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Bij systeemvoorkeuren/delen bestandsdeling aanzetten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
kzit nu met lightroom te werken op me MBP en DAMN wat een lekker scherm. Heerlijk. Hier hebben we hem nu voor gekocht
maaruh... ik heb hem nu wel via Airport aangesloten, maar hij is niet zichtbaar in mijn PC netwerk en dat terwijl hij dus wel over dezelfde router gaat. Raar!!
Iemand een idee hoe ik hem het netwerk op kan krijgen?
Bedankt voor de goede uitleg!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:30 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm vooral in de Enter knop en het ontbreken van het Euro teken.
Nederlands:
[ afbeelding ]
US:
[ afbeelding ]
Hier allemaal terug te vinden.
ja. zover was ik ook al, maar dat maakt nix uit, zolang er nergens een netwerk te vinden is ...quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij systeemvoorkeuren/delen bestandsdeling aanzetten.
Heb je wel mappen toegevoegd? Zolang er geen mappen gedeeld zijn valt er ook niets te tonen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ja. zover was ik ook al, maar dat maakt nix uit, zolang er nergens een netwerk te vinden is ...
Gouden iPhone?quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
iPhone gekocht.
Oh, en in Snow Leopard komt blijkbaar een herschreven versie van Finder in Cocoa.
Precies. ~ is HOME in je console. Als in, 'cd ~' gaat naar /Users/<jouw naam>/ toe.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heul veul mensen weten niet wat de "tilde" (~)-knop betekent..
jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je wel mappen toegevoegd? Zolang er geen mappen gedeeld zijn valt er ook niets te tonen.
Windows File Sharing aanzetten in systeemvoorkeuren, als je de MBP met je normale Windows computer wil zien.. Andersom hoef je alleen maar Bestands-en Printerdelen aan te zetten bij je netwerkeigenschappen van je Windows computer..quote:
Maar als je hem af en toe gebruikt als mediacenter.....quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah, als je er eerlijk gezegd naar kijkt, wtf moet je moet Blu-ray op een 13,3" of 15,4" notebook. Verschil tussen een normale DVD en Blu-ray op zo'n klein scherm zie je toch niet...
Voor software e.d. worden gewoon nog normale DVD's gebruikt...
Die Superdrive die ik erin heb zitten, gebruik ik ook amper. Ik kan de keren die ik em gebruikt heb op één hand tellen geloof ik..
Dat kan, alleen ik vind het maar een irritante oplossing.. elke keer weer achter die tv kruipen om de kabeltjes goed te plaatsenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar als je hem af en toe gebruikt als mediacenter.....
Mwah, hoe moeilijk is het nou om kabels aan te sluiten op een platte tv notabenequote:Op zondag 19 oktober 2008 14:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat kan, alleen ik vind het maar een irritante oplossing.. elke keer weer achter die tv kruipen om de kabeltjes goed te plaatsen
Ik heb nu zo'n apparaat voor al het mediacentergebeuren staan..
[ link | afbeelding ]
Werkt ook prima, vreet een stuk minder stroom, enige wat ie mist is Blu-ray dan, maar goed het kan gewoon 720p en 1080p MKV bestanden afspelen..
Voor Blu-Ray heb ik dan liever een PS3 en een 42" LCD TV voor in de plaats...
Je bedoeld het toetsenbord van je MBP? Je kan ook gewoon de hibernatemode uitzetten MBP dichtklappen en op je externe toetsenbord en monitor verder werken, zonder dat je daar last van hebt?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
Weet iemand een manier om een toetsenbord te blokkeren als je een externe toetsenbord hebt aangesloten op een Macbook Pro?
Meeste mensen die een HDTV thuis hebben staan, hebben ook wel een Blu-ray speler thuis staan, zo duur zijn ze niet meer.. (tenminste de mensen die ik ken)quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Mwah, hoe moeilijk is het nou om kabels aan te sluiten op een platte tv notabene
Als je een MB Pro koopt verwacht je toch dat de beste en meest complete notebook op de markt toch op z'n minst wel een Blu-ray speler heeft? Om aan te sluiten aan een HDTV als je op bezoek bent. Of als je ervoor kiest om geen PS3 of dedicated MediaCenter aan te schaffen.
Is het dan zinvol op een MagSafe Flight Adapter te kopen? Ik kom er niet echt uit of ik die kan gebruiken tijdens de vlucht.quote:Inflight laptop power
Important Note: Effective from 1st June 2006, NETVIGATOR Inflight email service is terminated.
Need to keep your laptop computer running at full speed onboard? We offer you inflight laptop power! This service* is available to all passengers in First, Business and selected Economy Class. Inflight laptop power is available to passengers on a shared basis in Economy Class.The power output is 15 volt DC (75 watts) or 110 volt AC (100 watts)**.
When travelling on aircraft equipped with DC power, you need to have your own universal air power adaptor that plugs into an "empower" socket. This is different from your terrestrial power charger, and can purchase on the ground at any major computer store.
AC power sockets are receptacle for US 2 or 3 pins plug and European standard. It is suitable for most multi-plug adaptors commonly used by travellers and no transformer is required.
* Progressively introduced in our entire fleet. For B747-400 aircraft with new seat configurations, AC power will be activated progressively.
** Enquire about availability when you check-in for your Cathay Pacific flight
Sterktequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee Appletjes![]()
Ik heb even een vraagje waar jullie misschien wel antwoord op weten. In december vlieg ik naar HongKong met Cathay Pacific.
Alleen voor selected economy seats. Dus je moet het of apart boeken of bij inchecken de juiste stoel selecteren. Maar ik zou je bijna willen adviseren geen moeite te doen. Je kan nauwelijks normaal zitten op die vlucht, je laptop gebruiken is haast ondoenlijk.quote:Natuurlijk moet mijn MacBook ook mee. Maar die houdt het natuurlijk niet de hele vlucht vol. Op de website van Cathay staat dit te lezen:
Is het dan zinvol op een MagSafe Flight Adapter te kopen? Ik kom er niet echt uit of ik die kan gebruiken tijdens de vlucht.
Weet iemand dat hier toevallig?
Alleen de 17"is 1920x1080, de rest niet. Als je BluRay thuis wilt bekijken dan heb je geen MBP nodig. Die is voor onderweg gebruik gemaakt. en anders koop je een externe bluray spelerquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Mwah, hoe moeilijk is het nou om kabels aan te sluiten op een platte tv notabene
Als je een MB Pro koopt verwacht je toch dat de beste en meest complete notebook op de markt toch op z'n minst wel een Blu-ray speler heeft? Om aan te sluiten aan een HDTV als je op bezoek bent. Of als je ervoor kiest om geen PS3 of dedicated MediaCenter aan te schaffen.
ik vlieg business classquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sterkte
[..]
Alleen voor selected economy seats. Dus je moet het of apart boeken of bij inchecken de juiste stoel selecteren. Maar ik zou je bijna willen adviseren geen moeite te doen. Je kan nauwelijks normaal zitten op die vlucht, je laptop gebruiken is haast ondoenlijk.
Klopt ja , dan moet je wel een externe drive hebben. Want ik kan bijvoorbeeld mijn 2 extra SATA poorten op mijn Mac niet gebruiken onder Bootcamp. Maar goed het werkt niet onder OSX en dat is dan toch wel het belangrijkste.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
me windows op mac lukt nu wel. andersom nog niet
dat lukt bij ons ook (nog) niet. maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook niet nodig heb.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik bedoel dus dat ik nu kan netwerken vanaf me mac op me windhoos com. alleen kan nog niet van me windhoos comp op me mac kijken ...
heb je ook weer gelijk in. wat ik wil lukt nu wel. moet alleen vanaf de MBP werken ...quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
dat lukt bij ons ook (nog) niet. maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook niet nodig heb.
om diezelfde reden heb ik het toen ook opgegevenquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
heb je ook weer gelijk in. wat ik wil lukt nu wel. moet alleen vanaf de MBP werken ...
Typerend ja.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:05 schreef nietzman het volgende:
HAHAHA HIJ ZEI WINDHOOS.
A.... business class.... stuk beter, verstandige keusquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik vlieg business class![]()
en ik heb inderdaad al even gegoogled, maar aangezien ik niet bijzonder technisch ben, wist ik niet zeker of ik die adapter nou wel of niet kan gebruiken... ik ben nooit een electronisch wonder geweest
System Preferences -> Sharing -> File Sharing -> Options... -> Share files using SMB aanzetten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
om diezelfde reden heb ik het toen ook opgegevenmaar kan me voorstellen dat je wilt dat t gewoon werkt
uhmzzz... zo noem ik t al sinds ik in 1997 voor t eerst een computer aanraakte ...quote:
Suc-6, Ik zou daar een iPhone 3G Simlock vrij kopen...quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee Appletjes![]()
Ik heb even een vraagje waar jullie misschien wel antwoord op weten. In december vlieg ik naar HongKong met Cathay Pacific. Natuurlijk moet mijn MacBook ook mee. Maar die houdt het natuurlijk niet de hele vlucht vol. Op de website van Cathay staat dit te lezen:
[..]
Is het dan zinvol op een MagSafe Flight Adapter te kopen? Ik kom er niet echt uit of ik die kan gebruiken tijdens de vlucht.
Weet iemand dat hier toevallig?
druk eens een of twee keer op F of [TAB]quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:44 schreef eer-ik het volgende:
ik heb steeds met photoshop dat alles behalve mn canvas weg is als ik effe een ander scherm bekijk.
Enige remedie die ik tot nu toe gevonden heb ik herstarten maar dat vind ik wat omslachtig eigenlijk.
Anderen die er hier last van hebben?
En eventueel een oplossing hebben?
Dat is bijna even veel als een iPhone met 2 jarig abonnement...quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef JoMo0 het volgende:
[ afbeelding ]
Koopje toch voor 'n simlocked 8 GB?
bron
bij de iPhone zit het dus wel bovenop en dat vind ik dus juist irritant omdat je m dan moet omdraaien als je m uit je zak haalt..quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:50 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou die iPod touch is een super apparaat. Maar kan iemand uitleggen waarom de aansluiting voor het geluid onderaan zit en niet zoals bij de classic bovenaan. Wat irritant is dat zeg
Flash....quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:58 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zweer dat een dezer dagen m'n MacBook op gaat stijgen! Hij is opeens aan het blazen als een malle. Iemand enig idee waarom die kut ventilator zo aan het trippen is?
Zonder dat er programma's draaien trouwens...
Dat en dan even kijken naar de applicatie die het meeste percentage aan CPU opslokt..quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:19 schreef Tijn het volgende:
Wat zegt Activity Monitor?
Hmmm dan ligt het zeker aan mij. Want als ik mij iPod nu in de zak doe en hem er daarna weer uit haal moet ik hem namelijk draaien.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
bij de iPhone zit het dus wel bovenop en dat vind ik dus juist irritant omdat je m dan moet omdraaien als je m uit je zak haalt..
Misschien een netwerkshare die opeens niet meer beschikbaar is ofzo? Daar kan mijn Finder soms van in de war raken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:44 schreef -Menn0- het volgende:
Ja niks dat is dus het rare....
Nu pas?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef JH87 het volgende:
Ik heb net even met de nieuwe MacBooks mogen spelen.
.
Nee ook niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien een netwerkshare die opeens niet meer beschikbaar is ofzo? Daar kan mijn Finder soms van in de war raken.
Finder restarten, heeft dat effect?
Vorige week stonden ze nog niet in de Apple Store hier in Groningen.quote:
Aha. Als het goed is hebben ze hem vrijdag gekregen .. tenminste toen ik vrijdag naar een reseller ging waren ze er al. Ook nog even gelachen om de MacBook Pro?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:37 schreef JH87 het volgende:
[..]
Vorige week stonden ze nog niet in de Apple Store hier in Groningen.
Had ik erom moeten lachen dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Aha. Als het goed is hebben ze hem vrijdag gekregen .. tenminste toen ik vrijdag naar een reseller ging waren ze er al. Ook nog even gelachen om de MacBook Pro?
Hij is wel oké ja , maar doel er meer op dat Apple hem als zijnde Pro machine probeert te verkopen maar hem vervolgens uitrust met slechts één fireiwire poort , een verplicht glimmend scherm en een plastic toetsenbord in plaats van de originele aluminium toetsenbord. Dan heb ik het nog niet gehad over het feit dat je moet herstarten voor een GPU wissel en het topje van de ijsberg is nog dat je voor een DVI adapter slechts 99 euro moet betalen om je MacBook Pro aan een ACD te hangen terwijl bij de eerdere MacBook Pro's er standaard een duallink aansluiting opzit.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:12 schreef JH87 het volgende:
Die 'oude' MBP's zien er ook nog steeds prachtig uit, maar als je 'm zo naast de nieuwe ziet staan zijn die nieuwe toch ook wel heul erg mooi hoor. Als je daar op doelt, tenminste.
D'r komt nog iets in Update 10.5.6 voor de nieuwe MBP, waardoor het makkelijker gaat..quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, en hoe wil jij een GPU wissel on-the-fly implementeren in je OS? Het is een prima oplossing van Apple. Het is doorgaans niet gewenst om zoiets cruciaals in je OS op te lossen zonder software, als het al uberhaupt kan.
Dat lijkt me een simpele oplossing namelijk door gebruik te maken van 1 videochip en niet 2 chips waardoor je in theorie een uurtje batterij wint.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef Anthraxx het volgende:
Het originele toetsenbord was ook plastic. Ja, met een mooie aluminium look.
Oh, en hoe wil jij een GPU wissel on-the-fly implementeren in je OS? Het is een prima oplossing van Apple. Het is doorgaans niet gewenst om zoiets cruciaals in je OS op te lossen zonder software, als het al uberhaupt kan.
Vista kan het?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef Anthraxx het volgende:
Een mooie sleeve bestaat niet. Een praktische wel. Ik heb de laatste keren bij Mailamac besteld omdat het rap is. Maar je kunt natuurlijk ook bij Apple bestellen , hou wel rekening met de 8 euro verzending. Of bij een reseller zelf langs gaan ..quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Woahhh nieuwe MacBook sinds gister! De een na nieuwste, niet die met zwarte randen!
Waar halen jullie je sleeves? Ik wil wel een mooie
Een stevige sleeve? Hmm dat valt nog te betwijfelen. Maar deze ziet er wel goed uit dan , mits in een andere kleur.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
En hij moet natuurlijk ook stevig zijn! Maar als het mooi & stevig kan, waarom niet?
eh , jij zocht een sleeve. Ik niet. Maar goed bij Apple hebben ze dus alleen roze en zwart. Zo te zien kun je niet bij Incase zelf bestellen. Wel handig trouwens zo'n YKK zipper. Zeker bij plastic MacBooks i.v.m. krassen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan moet je even op de site van incase kijken, daar zijn nog zes andere kleuren.
Ja , CS4 is opmerkelijk rapper dan CS3.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:09 schreef Junkie het volgende:
Ik moet dalijk ook de broodnodige apps installeren op m'n nieuwe macquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en ik heb nu wel zin om allerlei leuke programma's te downloaden! Iemand nog tips?
Ik "heb" al heel lang een apple dus dan blijf je een beetje hangen bij je standaard progamma's,quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet dalijk ook de broodnodige apps installeren op m'n nieuwe mac
Lift even mee op je post
- iWorkquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou zeggen
- firefox
- adium
- transmisson
Ik heb zo'n zwarte ervanquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mooie bestaan welBij mij @ schule hebben meisjes echt schattige sleeves
Ik vind deze bijvoorbeeld leuk:
[ afbeelding ]
Verder nog Pixelmator (lichte versie van Photoshop)quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:38 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
- iWork (staat er al standaard al op bij de nieuwe Macs, alleen goede regkey vinden.. of kopen natuurlijk)
- VLC
- Perian
- Flip4Mac
Toast
VisualHub
Flow
Microsoft Messenger
- Quicktime Pro
Maar goed dit lijstje moet iedereen hebben natuurlijk.De standaarduitrusting .
Overigens qua Windows zou ik zeker gaan voor XP. "The V-word" wil je gewoon niet ..
Pixelmator ja .. daar heb ik zelfs een licentie voor. Wtf.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Verder nog Pixelmator (lichte versie van Photoshop)
En ik mis UnrarX voor het uitpakken van die nare rar bestanden...
VMware Fusion voor eventueel parallel Windows XP ernaast draaien..
En XP moet ik dan maar een fixenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:38 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
- iWork ken ik niet? heb ik niet
- VLC heb ik al
- Perian ken ik niet? heb ik niet
- Flip4Mac heb ik al
- Toast heb ik dat nodig? ik heb toch iphoto/itunes?
- VisualHub ken ik niet? heb ik niet
- Flow ken ik niet? heb ik niet
- Microsoft Messenger heb ik al
- Quicktime Pro heb ik al
Maar goed dit lijstje moet iedereen hebben natuurlijk.De standaarduitrusting .
Overigens qua Windows zou ik zeker gaan voor XP. "The V-word" wil je gewoon niet ..
Volgens mij heb ik Photoshopquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Verder nog Pixelmator (lichte versie van Photoshop)
En ik mis UnrarX voor het uitpakken van die nare rar bestanden...
VMware Fusion voor eventueel parallel Windows XP ernaast draaien..
Ik heb ook al een tijd een apple, zelfde probleem dus.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik "heb" al heel lang een apple dus dan blijf je een beetje hangen bij je standaard progamma's,
terwijl alles nieuw is je helemaal op onderzoek uitgaat en je terug komt met vettere shit!
Niets. Dat is alleen wat 'gemakkelijker' daarentegen kun je wel minder.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik PhotoshopWat voor meerwaarde heeft Pixelmator dan?
Ik heb al 18 jaar een eigen apple dus ik dacht dat ik redelijk ingelezen was,quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook al een tijd een apple, zelfde probleem dus.
Dalijk dus over naar Leopard, daar is vast nog wel e.e.a. aan leuks voor te krijgen.
Oh oké, dan download ik die niet!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:52 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Niets. Dat is alleen wat 'gemakkelijker' daarentegen kun je wel minder.
Sorry?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en bijv. Photoshop en XP moet je kopen...
meerder desktopsquote:
F8 op je toetsenbord..quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En wat is spaces?
Ik gebruik daarvoor AppZapper..quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:43 schreef mrbox het volgende:
-Apptrap is altijd wel handig om de crap in z'n geheel te verwijderen.
En daarbij kan je ook programma's binden aan schermenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
F8 op je toetsenbord..
En wisselen met <CTRL> <Pijltjes Toetsen>, probeer maar eens in elk venster een programma te openen. Zul je zien dat het retehandig is...
nope, office is nog steeds even kut als vroeger. Op mijn werk zit ik dagelijks op de windowsvariant te werke, en het verschil in performance is echt enormquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tja, ik weet het niet, ik gebruik enkel Word 2008, maar ik vind het echt een rukprogramma, figuren in documenten die ie niet laat zien, als je meerdere venters open hebt staan en met Spaces werkt gaat ie helemaal flippen, dus tja dat Excel 2008 niet helemaal goed werkt, verbaast me dan ook niet. En ik heb alle updates erover heen gegooid (dat ging overigens ook niet makkelijk...) Maar goed, nee ben er niet echt tevreden over...
Eh? Dus als je iTunes opstart vanuit scherm 1 bijvoorbeeld, dat ie gewoon opent in venster 4?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
En daarbij kan je ook programma's binden aan schermendus itunes altijd op scherm 4 bijvoorbeeld
Ah, toch maar eens naar kijkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
meerder desktops
mij programma's
-firefox
-vlc
-adium
-transmission
-quicksilver![]()
-coversutra
-office 2008 mac versie dan
Spacesquote:
Ik werk tegenwoordig met de citrix access gateway via een https web verbinding en die doet het niet in safari.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
Iemand ervaring met Citrix op de Mac, ik krijg een 403 forbidden scherm?
Ja kan je instellen bij spaces -> application assignmentsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eh? Dus als je iTunes opstart vanuit scherm 1 bijvoorbeeld, dat ie gewoon opent in venster 4?
Want dat wil ik dan met Word 2008 dan ook doen, dat kutprogramma onthoudt zelf gewoon niet waar ie moet blijven staan...
Ik werk ook met de ICA-client for Mac, en die gaat prima, icm een Cisco VPN-verbinding.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
Iemand ervaring met Citrix op de Mac, ik krijg een 403 forbidden scherm?
Trust me, that won't work. Ik heb nagenoeg alles al geprobeerd, maar Spaces en Word lukt erg beperkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eh? Dus als je iTunes opstart vanuit scherm 1 bijvoorbeeld, dat ie gewoon opent in venster 4?
Want dat wil ik dan met Word 2008 dan ook doen, dat kutprogramma onthoudt zelf gewoon niet waar ie moet blijven staan...
Precies het werkt erg slecht. Daarnaast kan Numbers ook niet alle dingen ondernemen , dus gebruik ik maar Office '03 via VMWare.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tja, ik weet het niet, ik gebruik enkel Word 2008, maar ik vind het echt een rukprogramma, figuren in documenten die ie niet laat zien, als je meerdere venters open hebt staan en met Spaces werkt gaat ie helemaal flippen, dus tja dat Excel 2008 niet helemaal goed werkt, verbaast me dan ook niet. En ik heb alle updates erover heen gegooid (dat ging overigens ook niet makkelijk...) Maar goed, nee ben er niet echt tevreden over...
Office 2007 is geen probleem neem ik aan? Ivm met de functies en het aantal velden dat 2007 aankan. Ik ben namelijk dezelfde constructie aan het opzettenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:50 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Precies het werkt erg slecht. Daarnaast kan Numbers ook niet alle dingen ondernemen , dus gebruik ik maar Office '03 via VMWare.
Dat kan ook ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:16 schreef portier het volgende:
[..]
Office 2007 is geen probleem neem ik aan? Ivm met de functies en het aantal velden dat 2007 aankan. Ik ben namelijk dezelfde constructie aan het opzetten. Ik heb de boel geupdate, maar het werd er niet beter van.
Zo zie je wel meteen wie de nieuwe MacMook heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:01 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat kan ook ja.
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet aan?
Ik moest hem 2x lezen. Ik snapte hem de eerste keer nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:50 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zo zie je wel meteen wie de nieuwe MacMook heeft.
Haha! Ik moet altijd lachen als ik zo een scherm ziequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat klopt er hier niet?
[ afbeelding ]
Hij lijkt me dood. Sowieso, waar heb je dat ding gekocht? De WL-105 is *rekent* 5 jaar geleden voor het laatst gemaakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:41 schreef Maravilla het volgende:
Probleem met Sitecom Accesspoint
Misschien is er hier nog iemand die me hiermee kan helpen?
Hahahahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:01 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat kan ook ja.
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet aan?
Huh?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hebben hier mensen een sticker naast hun touchpad om dat gedeelte te beschermen? Of is dat tegenwoordig niet meer nodig?
Waarvoor zou je zoiets hebben?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hebben hier mensen een sticker naast hun touchpad om dat gedeelte te beschermen? Of is dat tegenwoordig niet meer nodig?
Ah dat. Als het goed is is dat nu niet meer nodig. Dat was alleen met de eerste , ik heb hier een MacBook uit Jan. 2007 en die heeft het ook niet. Jij hebt vast de 799 van de MM , dus hoef je nergens bang voor te zijn , daarnaast heb je ook garantie hè.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou omdat bij de eerdere macbooks mensen bruine vlekken kregen op de case
en ik hou hem graag zo lang mogelijk nieuw
Hoe ral is datquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
zeg maar zo iets
Ja ik heb die van de mediamarktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:22 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ah dat. Als het goed is is dat nu niet meer nodig. Dat was alleen met de eerste , ik heb hier een MacBook uit Jan. 2007 en die heeft het ook niet. Jij hebt vast de 799 van de MM , dus hoef je nergens bang voor te zijn , daarnaast heb je ook garantie hè.
Dan hoef je dus helemaal niet bang te zijn. Je mag er wel vanuit gaan dat Apple na 2 jaar het probleem wel goed heeft gekregen..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik heb die van de mediamarktFebruari 2008 of zo iets
Daar heb je een heel mooi programma voor .. en omdat het hier niet gezegd moet worden maar via PM.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een paar programma's hebben een serialkey nodig
maar die heb ik niet
halp
Oe gatsie. Gelukkig typ ik altijd zoals het officieel hoort. Met de polsen in de lucht en de vingertoppen enkel op het keyboard. Zijn die vervloekte lessen toch nog ergens goed voor geweestquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
zeg maar zo iets
Nou de laatste casing die wij hebben gekregen (eerste generatie, na 2 jaar nog vervangen) en het is nu weer pet hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:30 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dan hoef je dus helemaal niet bang te zijn. Je mag er wel vanuit gaan dat Apple na 2 jaar het probleem wel goed heeft gekregen..
Waarom niet??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:27 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind die 2.0Ghz sowieso een beetje raar.. Wie koopt die nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |