Suc-6, Ik zou daar een iPhone 3G Simlock vrij kopen...quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee Appletjes![]()
Ik heb even een vraagje waar jullie misschien wel antwoord op weten. In december vlieg ik naar HongKong met Cathay Pacific. Natuurlijk moet mijn MacBook ook mee. Maar die houdt het natuurlijk niet de hele vlucht vol. Op de website van Cathay staat dit te lezen:
[..]
Is het dan zinvol op een MagSafe Flight Adapter te kopen? Ik kom er niet echt uit of ik die kan gebruiken tijdens de vlucht.
Weet iemand dat hier toevallig?
druk eens een of twee keer op F of [TAB]quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:44 schreef eer-ik het volgende:
ik heb steeds met photoshop dat alles behalve mn canvas weg is als ik effe een ander scherm bekijk.
Enige remedie die ik tot nu toe gevonden heb ik herstarten maar dat vind ik wat omslachtig eigenlijk.
Anderen die er hier last van hebben?
En eventueel een oplossing hebben?
Dat is bijna even veel als een iPhone met 2 jarig abonnement...quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef JoMo0 het volgende:
[ afbeelding ]
Koopje toch voor 'n simlocked 8 GB?
bron
bij de iPhone zit het dus wel bovenop en dat vind ik dus juist irritant omdat je m dan moet omdraaien als je m uit je zak haalt..quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:50 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou die iPod touch is een super apparaat. Maar kan iemand uitleggen waarom de aansluiting voor het geluid onderaan zit en niet zoals bij de classic bovenaan. Wat irritant is dat zeg
Flash....quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:58 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zweer dat een dezer dagen m'n MacBook op gaat stijgen! Hij is opeens aan het blazen als een malle. Iemand enig idee waarom die kut ventilator zo aan het trippen is?
Zonder dat er programma's draaien trouwens...
Dat en dan even kijken naar de applicatie die het meeste percentage aan CPU opslokt..quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:19 schreef Tijn het volgende:
Wat zegt Activity Monitor?
Hmmm dan ligt het zeker aan mij. Want als ik mij iPod nu in de zak doe en hem er daarna weer uit haal moet ik hem namelijk draaien.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
bij de iPhone zit het dus wel bovenop en dat vind ik dus juist irritant omdat je m dan moet omdraaien als je m uit je zak haalt..
Misschien een netwerkshare die opeens niet meer beschikbaar is ofzo? Daar kan mijn Finder soms van in de war raken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:44 schreef -Menn0- het volgende:
Ja niks dat is dus het rare....
Nu pas?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef JH87 het volgende:
Ik heb net even met de nieuwe MacBooks mogen spelen.
.
Nee ook niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien een netwerkshare die opeens niet meer beschikbaar is ofzo? Daar kan mijn Finder soms van in de war raken.
Finder restarten, heeft dat effect?
Vorige week stonden ze nog niet in de Apple Store hier in Groningen.quote:
Aha. Als het goed is hebben ze hem vrijdag gekregen .. tenminste toen ik vrijdag naar een reseller ging waren ze er al. Ook nog even gelachen om de MacBook Pro?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:37 schreef JH87 het volgende:
[..]
Vorige week stonden ze nog niet in de Apple Store hier in Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |