Heb 4GB en US toetsenbord...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:09 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
In de normale onderwijsstore kan het prima.
Overigens verstuurt FlexTronics de meeste standaard orders dus met UPS vanuit Venray. Maar als je je Mac aanpast komt hij uit China en met TNT express.
Vandaar die lange levertijd ineens, ik heb de HD aangepast naar 500GB en een US Keyboard besteld, het is alsof ze in China ineens te weinig slavenkindjes hebben en het nog moeten assembleren, schiet eens op man...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:09 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
In de normale onderwijsstore kan het prima.
Overigens verstuurt FlexTronics de meeste standaard orders dus met UPS vanuit Venray. Maar als je je Mac aanpast komt hij uit China en met TNT express.
Vertel eens hoelang?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vandaar die lange levertijd ineens, ik heb de HD aangepast naar 500GB en een US Keyboard besteld, het is alsof ze in China ineens te weinig slavenkindjes hebben en het nog moeten assembleren, schiet eens op man...
Het verschil zit 'm vooral in de Enter knop en het ontbreken van het Euro teken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:57 schreef zaara het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Nederlands toetsenbord en de US toetsenbord. Las op wikipedia dat nederlands en us toetsenbord hetzelfde is?
je hebt tilde nog nooit gebruiktquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[ afbeelding ] Deze knop heb ik echt nog NOOOIT gebruikt.
eh... § is geen tilde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:55 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
je hebt tilde nog nooit gebruikt
Of je went gewoon aan MacOSX en leert je Windows gewoontes af ..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ben wel blij met m'n nieuwe Mac mini, maar wat is die mouse-acceleration pokke-irritant zeg! Ik heb al iMousefix gedraaid, en nu is het minder maar nog wel aanwezig. Iemand een betere tool?
Ik gebruik USB Overdrive, werkt erg prettig en het biedt veel mogelijkheden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ben wel blij met m'n nieuwe Mac mini, maar wat is die mouse-acceleration pokke-irritant zeg! Ik heb al iMousefix gedraaid, en nu is het minder maar nog wel aanwezig. Iemand een betere tool?
Dank je, een hoop opties dus ik zal nog even moeten spelen om het optimum te vinden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:36 schreef iShepard het volgende:
[..]
Ik gebruik USB Overdrive, werkt erg prettig en het biedt veel mogelijkheden.
Ik ben allang aan OS X gewend, ik heb anderhalf jaar een iBook gehad. Toen had ik totaal geen last van de acceleratie bij het trackpad. Trackpads van Macs blijven imo de beste van alle laptops op de markt, en dat komt waarschijnlijk juist door die acceleratie. Maar bij muizen vind ik het nutteloos, ik zat dan ook steeds mis te klikken en kreeg nog last van m'n arm ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:29 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Of je went gewoon aan MacOSX en leert je Windows gewoontes af ..
Niet bij de 2 ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:18 schreef zwartekoffie het volgende:
Ik heb helemaal geen euro-teken op mijn NL-keyboard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |