En daarbij kan je ook programma's binden aan schermenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
F8 op je toetsenbord..
En wisselen met <CTRL> <Pijltjes Toetsen>, probeer maar eens in elk venster een programma te openen. Zul je zien dat het retehandig is...
nope, office is nog steeds even kut als vroeger. Op mijn werk zit ik dagelijks op de windowsvariant te werke, en het verschil in performance is echt enormquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tja, ik weet het niet, ik gebruik enkel Word 2008, maar ik vind het echt een rukprogramma, figuren in documenten die ie niet laat zien, als je meerdere venters open hebt staan en met Spaces werkt gaat ie helemaal flippen, dus tja dat Excel 2008 niet helemaal goed werkt, verbaast me dan ook niet. En ik heb alle updates erover heen gegooid (dat ging overigens ook niet makkelijk...) Maar goed, nee ben er niet echt tevreden over...
Eh? Dus als je iTunes opstart vanuit scherm 1 bijvoorbeeld, dat ie gewoon opent in venster 4?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
En daarbij kan je ook programma's binden aan schermendus itunes altijd op scherm 4 bijvoorbeeld
Ah, toch maar eens naar kijkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
meerder desktops
mij programma's
-firefox
-vlc
-adium
-transmission
-quicksilver![]()
-coversutra
-office 2008 mac versie dan
Spacesquote:
Ik werk tegenwoordig met de citrix access gateway via een https web verbinding en die doet het niet in safari.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
Iemand ervaring met Citrix op de Mac, ik krijg een 403 forbidden scherm?
Ja kan je instellen bij spaces -> application assignmentsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eh? Dus als je iTunes opstart vanuit scherm 1 bijvoorbeeld, dat ie gewoon opent in venster 4?
Want dat wil ik dan met Word 2008 dan ook doen, dat kutprogramma onthoudt zelf gewoon niet waar ie moet blijven staan...
Ik werk ook met de ICA-client for Mac, en die gaat prima, icm een Cisco VPN-verbinding.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
Iemand ervaring met Citrix op de Mac, ik krijg een 403 forbidden scherm?
Trust me, that won't work. Ik heb nagenoeg alles al geprobeerd, maar Spaces en Word lukt erg beperkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eh? Dus als je iTunes opstart vanuit scherm 1 bijvoorbeeld, dat ie gewoon opent in venster 4?
Want dat wil ik dan met Word 2008 dan ook doen, dat kutprogramma onthoudt zelf gewoon niet waar ie moet blijven staan...
Precies het werkt erg slecht. Daarnaast kan Numbers ook niet alle dingen ondernemen , dus gebruik ik maar Office '03 via VMWare.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tja, ik weet het niet, ik gebruik enkel Word 2008, maar ik vind het echt een rukprogramma, figuren in documenten die ie niet laat zien, als je meerdere venters open hebt staan en met Spaces werkt gaat ie helemaal flippen, dus tja dat Excel 2008 niet helemaal goed werkt, verbaast me dan ook niet. En ik heb alle updates erover heen gegooid (dat ging overigens ook niet makkelijk...) Maar goed, nee ben er niet echt tevreden over...
Office 2007 is geen probleem neem ik aan? Ivm met de functies en het aantal velden dat 2007 aankan. Ik ben namelijk dezelfde constructie aan het opzettenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:50 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Precies het werkt erg slecht. Daarnaast kan Numbers ook niet alle dingen ondernemen , dus gebruik ik maar Office '03 via VMWare.
Dat kan ook ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:16 schreef portier het volgende:
[..]
Office 2007 is geen probleem neem ik aan? Ivm met de functies en het aantal velden dat 2007 aankan. Ik ben namelijk dezelfde constructie aan het opzetten. Ik heb de boel geupdate, maar het werd er niet beter van.
Zo zie je wel meteen wie de nieuwe MacMook heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:01 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat kan ook ja.
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet aan?
Ik moest hem 2x lezen. Ik snapte hem de eerste keer nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:50 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zo zie je wel meteen wie de nieuwe MacMook heeft.
Haha! Ik moet altijd lachen als ik zo een scherm ziequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat klopt er hier niet?
[ afbeelding ]
Hij lijkt me dood. Sowieso, waar heb je dat ding gekocht? De WL-105 is *rekent* 5 jaar geleden voor het laatst gemaakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:41 schreef Maravilla het volgende:
Probleem met Sitecom Accesspoint
Misschien is er hier nog iemand die me hiermee kan helpen?
Hahahahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:01 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat kan ook ja.
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet aan?
Huh?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hebben hier mensen een sticker naast hun touchpad om dat gedeelte te beschermen? Of is dat tegenwoordig niet meer nodig?
Waarvoor zou je zoiets hebben?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hebben hier mensen een sticker naast hun touchpad om dat gedeelte te beschermen? Of is dat tegenwoordig niet meer nodig?
Ah dat. Als het goed is is dat nu niet meer nodig. Dat was alleen met de eerste , ik heb hier een MacBook uit Jan. 2007 en die heeft het ook niet. Jij hebt vast de 799 van de MM , dus hoef je nergens bang voor te zijn , daarnaast heb je ook garantie hè.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou omdat bij de eerdere macbooks mensen bruine vlekken kregen op de case
en ik hou hem graag zo lang mogelijk nieuw
Hoe ral is datquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
zeg maar zo iets
Ja ik heb die van de mediamarktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:22 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ah dat. Als het goed is is dat nu niet meer nodig. Dat was alleen met de eerste , ik heb hier een MacBook uit Jan. 2007 en die heeft het ook niet. Jij hebt vast de 799 van de MM , dus hoef je nergens bang voor te zijn , daarnaast heb je ook garantie hè.
Dan hoef je dus helemaal niet bang te zijn. Je mag er wel vanuit gaan dat Apple na 2 jaar het probleem wel goed heeft gekregen..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik heb die van de mediamarktFebruari 2008 of zo iets
Daar heb je een heel mooi programma voor .. en omdat het hier niet gezegd moet worden maar via PM.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een paar programma's hebben een serialkey nodig
maar die heb ik niet
halp
Oe gatsie. Gelukkig typ ik altijd zoals het officieel hoort. Met de polsen in de lucht en de vingertoppen enkel op het keyboard. Zijn die vervloekte lessen toch nog ergens goed voor geweestquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
zeg maar zo iets
Nou de laatste casing die wij hebben gekregen (eerste generatie, na 2 jaar nog vervangen) en het is nu weer pet hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:30 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dan hoef je dus helemaal niet bang te zijn. Je mag er wel vanuit gaan dat Apple na 2 jaar het probleem wel goed heeft gekregen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |