Ik "heb" al heel lang een apple dus dan blijf je een beetje hangen bij je standaard progamma's,quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet dalijk ook de broodnodige apps installeren op m'n nieuwe mac
Lift even mee op je post
- iWorkquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou zeggen
- firefox
- adium
- transmisson
Ik heb zo'n zwarte ervanquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mooie bestaan welBij mij @ schule hebben meisjes echt schattige sleeves
Ik vind deze bijvoorbeeld leuk:
[ afbeelding ]
Verder nog Pixelmator (lichte versie van Photoshop)quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:38 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
- iWork (staat er al standaard al op bij de nieuwe Macs, alleen goede regkey vinden.. of kopen natuurlijk)
- VLC
- Perian
- Flip4Mac
Toast
VisualHub
Flow
Microsoft Messenger
- Quicktime Pro
Maar goed dit lijstje moet iedereen hebben natuurlijk.De standaarduitrusting .
Overigens qua Windows zou ik zeker gaan voor XP. "The V-word" wil je gewoon niet ..
Pixelmator ja .. daar heb ik zelfs een licentie voor. Wtf.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Verder nog Pixelmator (lichte versie van Photoshop)
En ik mis UnrarX voor het uitpakken van die nare rar bestanden...
VMware Fusion voor eventueel parallel Windows XP ernaast draaien..
En XP moet ik dan maar een fixenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:38 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
- iWork ken ik niet? heb ik niet
- VLC heb ik al
- Perian ken ik niet? heb ik niet
- Flip4Mac heb ik al
- Toast heb ik dat nodig? ik heb toch iphoto/itunes?
- VisualHub ken ik niet? heb ik niet
- Flow ken ik niet? heb ik niet
- Microsoft Messenger heb ik al
- Quicktime Pro heb ik al
Maar goed dit lijstje moet iedereen hebben natuurlijk.De standaarduitrusting .
Overigens qua Windows zou ik zeker gaan voor XP. "The V-word" wil je gewoon niet ..
Volgens mij heb ik Photoshopquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Verder nog Pixelmator (lichte versie van Photoshop)
En ik mis UnrarX voor het uitpakken van die nare rar bestanden...
VMware Fusion voor eventueel parallel Windows XP ernaast draaien..
Ik heb ook al een tijd een apple, zelfde probleem dus.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik "heb" al heel lang een apple dus dan blijf je een beetje hangen bij je standaard progamma's,
terwijl alles nieuw is je helemaal op onderzoek uitgaat en je terug komt met vettere shit!
Niets. Dat is alleen wat 'gemakkelijker' daarentegen kun je wel minder.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik PhotoshopWat voor meerwaarde heeft Pixelmator dan?
Ik heb al 18 jaar een eigen apple dus ik dacht dat ik redelijk ingelezen was,quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook al een tijd een apple, zelfde probleem dus.
Dalijk dus over naar Leopard, daar is vast nog wel e.e.a. aan leuks voor te krijgen.
Oh oké, dan download ik die niet!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:52 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Niets. Dat is alleen wat 'gemakkelijker' daarentegen kun je wel minder.
Sorry?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en bijv. Photoshop en XP moet je kopen...
meerder desktopsquote:
F8 op je toetsenbord..quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En wat is spaces?
Ik gebruik daarvoor AppZapper..quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:43 schreef mrbox het volgende:
-Apptrap is altijd wel handig om de crap in z'n geheel te verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |