en dan is toch de hardnekkige gedachte aanwezig dat Democraten de partij zijn van 'big spending'.quote:
Ik was vooral militair geïnteresseerd in de oorlog, en heb toen ook wel "GO USA" geroepen. Maar echt voorstander van de oorlog was ik nooit, ik vond destijds al dat er veel te weinig bewijs was voor massavernietigingswapens.quote:
De landelijke polls zijn compleet waardeloos. Technisch gesproken kan McCain winnen met 43% van de stemmen als hij de juiste staten weet binnen te slepen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:04 schreef ub40_bboy het volgende:
Wow de nieuwste gallup poll zegt Obama 49 en McCain 43. Ik hoop dat dit geen trend wordt.
En uiteraard heeft men in de VS al eeuwen nog een veel groter debat dan welke Presidentsverkiezingen dan ook.....quote:
Landelijk is niet zo boeiend meer. De stemmen zijn steeds meer in cement gewikkeld en nu zal men op specifieke staten richten. Besef ook dat bijna alle landelijke peilingen zijn overgeschakeld naar Likely voter modellen ipv Registered voter modellen en Likely voter modellen kunnen wellicht helemaal verkeerd uitvallen. Gallup heeft bijv. 2 Likely voter modellen en vergeet ook dat met vaak weegt op verouderde Democraten/Republikeinen verhoudingen en White/African American verhoudingen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:04 schreef ub40_bboy het volgende:
Wow de nieuwste gallup poll zegt Obama 49 en McCain 43. Ik hoop dat dit geen trend wordt.
Ik wil zo ver gaan dat onder Gore 9/11 er niet was geweest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:04 schreef maartena het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft in 2000 ook voor Bush gestemd. Maar daar was ze in 2002 al wel van genezen, en in 2004 hebben we allebei voor Kerry campagne gevoerd.
Maar ja, het is van te voren moeilijk te bepalen wat voor President iemand echt gaat zijn.....Bij Bush werd al snel duidelijk dat zijn "reborn Christian values" voorop stonden in zijn beleid, dat was zelfs in de eerste 6 maanden (dus voor 9/11) al duidelijk.
Of Al Gore het overigens beter had kunnen doen in de eerste 3 maanden NA 9/11 betwijfel ik..... maar zo begin 2002, en de roep om vervolgens ook Irak aan te gevallen werd toch wel erg duidelijk dat Bush geen goede President was, en zou zijn.
Dat ie herverkozen werd, is eigenlijk voor mij nog een raadsel......
Volkomen ongefundeerde uitspraak natuurlijk. Beetje nutteloos om te posten ook, wordt gewoon welles/nietes want er is niemand die het weet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:47 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik wil zo ver gaan dat onder Gore 9/11 er niet was geweest.
http://debates.org/pages/trans2008d.htmlquote:MCCAIN: Yes, real quick. Mr. Ayers, I don't care about an old washed-up terrorist. But as Senator Clinton said in her debates with you, we need to know the full extent of that relationship.
We need to know the full extent of Senator Obama's relationship with ACORN, who is now on the verge of maybe perpetrating one of the greatest frauds in voter history in this country, maybe destroying the fabric of democracy. The same front outfit organization that your campaign gave $832,000 for "lighting and site selection." So all of these things need to be examined, of course.
Het is net zo ongefundeerd om te stellen wat Gore had gedaan met 9/11. Als de geschiedenis veranderd en zeker op zo'n belangrijke positie dan maakt het op zeker een groot verschil op het vervolg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Volkomen ongefundeerde uitspraak natuurlijk. Beetje nutteloos om te posten ook, wordt gewoon welles/nietes want er is niemand die het weet.
Voter fraud en voter registration fraud zijn twee verschillende dingen. Er zijn gewoon wat lui die vervalsde documenten hebben ingeleverd omdat ze per registratie betaald krijgen. Dat leidt tot wat slechte registraties maar niet noodzakelijk tot slechte stemmen. Donald Duck gaat echt niet komen stemmen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:49 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://debates.org/pages/trans2008d.html
combineer dat met, fight, fight, fight, fight, fight, fight, fight - wat McCain constant zegt.
Emergency Supreme Court appeal filed in Ohio voters case
http://www.cnn.com/2008/POLITICS/10/16/ohio.voting/
Officials: FBI investigates ACORN for voter fraud
http://news.yahoo.com/s/a(...)t_pe/voter_fraud_fbi
en er staat zoveel op het spel deze verkiezing.
kan nog een lange zit worden.
4/5 november ga ik wel FOX kijken, ik wil ze gewoon daar al de staten aan Obama zien geven.
en dan McCain's concession speech...
inderdaad. daarom zijn die pogingen van de Republikeinen gewoon weer een afleiding.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:30 schreef Fokski het volgende:
[..]
Voter fraud en voter registration fraud zijn twee verschillende dingen. Er zijn gewoon wat lui die vervalsde documenten hebben ingeleverd omdat ze per registratie betaald krijgen. Dat leidt tot wat slechte registraties maar niet noodzakelijk tot slechte stemmen. Donald Duck gaat echt niet komen stemmen.
Nah, er was a vrij snel na 9/11 bekend dat de planning voor de aanval al begon NA de mislukte aanval op het WTC in 1993, en dat men in eerste instantie de aanval wilde uitvoeren in 2000, nog VOOR de presidentsverkiezingen, maar omdat nog niet alle puzzelstukjes op zijn plaats lagen dit een jaar werd uitgesteld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:47 schreef Fokski het volgende:
Welke aanval?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Nah, er was a vrij snel na 9/11 bekend dat de planning voor de aanval al begon NA de mislukte aanval op het WTC in 1993, en dat men in eerste instantie de aanval wilde uitvoeren in 2000, nog VOOR de presidentsverkiezingen, maar omdat nog niet alle puzzelstukjes op zijn plaats lagen dit een jaar werd uitgesteld.
Als Al Gore President was, had de aanval ook wel plaats gevonden, zeker gezien het feit dat Bush nog maar sinds Januari 2001 in het Witte Huis zat, en zich voor 9/11 voornamelijk bezig hield met domestic issues.
Het is geen Democratische diner. Het is een diner die genoemd werd naar een Democratische burgemeester maar de gelegenheid is voor een goede doel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 05:53 schreef Perico het volgende:
McCain geeft zijn grappigste speech ooit op een Democratisch diner, en Obama en Clinton in het publiek lachen zich rot... tis ook geestig!
dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:47 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat de USA daar nu moet blijven want zodra ze weg gaan dan hobbelt IRAN naar binnen, Bush heeft het evenwicht verstoord dat er was, Reagan profiteerde daarvan tijdens de Irak-Iran oorlog door beide fronten in evenwicht te laten, middels de verkoop van geavanceerde wapens aan de verliezende partijquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik was vooral militair geïnteresseerd in de oorlog, en heb toen ook wel "GO USA" geroepen. Maar echt voorstander van de oorlog was ik nooit, ik vond destijds al dat er veel te weinig bewijs was voor massavernietigingswapens.
De kater van de oorlog kwam natuurlijk zo 6 maanden na de oorlog in 2003.... toen wel heel erg duidelijk werd dat er ten eerste geen wapens gevonden waren, hoe hard zo ook zochten..... en dat deze oorlog toch wel "iets" langer zou duren dan men eigenlijk dacht. En inderdaad, we zitten nu 5+ jaar in Irak, en het kost de Amerikaanse belastingbetalers zo'n $150 miljard per jaar om de boel te handhaven.
En dan heb zo'n iemand als McCain die zegt dat we nog wel 100 jaar in Irak zouden kunnen zitten..... En ja, ik weet dat ie daarmee "zitten" in "Duitse Stijl" bedoeld, waar de Amerikanen 60 jaar na WO2 ook nog steeds zitten op een paar basissen, maar ik voel daar toch weinig voor moet ik zeggen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik was vooral militair geïnteresseerd in de oorlog, en heb toen ook wel "GO USA" geroepen. Maar echt voorstander van de oorlog was ik nooit, ik vond destijds al dat er veel te weinig bewijs was voor massavernietigingswapens.
De kater van de oorlog kwam natuurlijk zo 6 maanden na de oorlog in 2003.... toen wel heel erg duidelijk werd dat er ten eerste geen wapens gevonden waren, hoe hard zo ook zochten..... en dat deze oorlog toch wel "iets" langer zou duren dan men eigenlijk dacht. En inderdaad, we zitten nu 5+ jaar in Irak, en het kost de Amerikaanse belastingbetalers zo'n $150 miljard per jaar om de boel te handhaven.
En dan heb zo'n iemand als McCain die zegt dat we nog wel 100 jaar in Irak zouden kunnen zitten..... En ja, ik weet dat ie daarmee "zitten" in "Duitse Stijl" bedoeld, waar de Amerikanen 60 jaar na WO2 ook nog steeds zitten op een paar basissen, maar ik voel daar toch weinig voor moet ik zeggen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:21 schreef Googolplexian het volgende:
Trouwens ... jij zegt dat je voor de oorlog tegen Irak was. Waarom?
Mij ging het meer om Saddam. Tegenwoordig heb ik een wat beter geïnformeerde en genuanceerde mening over militair ingrijpen, preventieve oorlog en de rest van de Bush doctrine.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:24 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar waarom in godsnaam?
En er moet natuurlijk iets van waarde zijn in het betreffende land (mensen zijn van geen waarde in dit geval).quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:21 schreef Wheelgunner het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat landen hun recht op souvereiniteit opgeven wanneer ze op grote schaal hun bevolking onderdrukken, wanneer overheden duidelijk falen, en/of wanneer ze een mogelijke bedreiging vormen voor andere landen.
Hij knippert hier een stuk minder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 05:53 schreef Perico het volgende:
McCain geeft zijn grappigste speech ooit op een Democratisch diner, en Obama en Clinton in het publiek lachen zich rot... tis ook geestig!
Wel erg toevallig dat de enige landen waar Amerika "ingrijpt" de in-de-buurt-van-Israël-liggende-olie-naties zijn vind je niet?quote:
Ik heb mij er ook in verdiept. Heel erg zelfs, en hoewel ik het een boude bewering vind, zou ik niet keihard durven stellen dat het niet waar is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan heb je je er duidelijk nog nooit in verdiept.
Oh?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:16 schreef henkway het volgende:
[..]
Alleen niemand neemt FOX serieus
Ik heb het ook wel eens deze variant gezien N.....Obama, NObama, maar ik gebruik alleenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die McCain-fans dit zo'n geweldige tekst vinden
V.
Panama, Afghanistan, Colombia, Servie ik zie de toevalligheid even nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wel erg toevallig dat de enige landen waar Amerika "ingrijpt" de in-de-buurt-van-Israël-liggende-olie-naties zijn vind je niet?
Nee, díe snap ik wel... catchy, geeft de mening weer, niks mis mee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens deze variant gezien N.....Obama, NObama, maar ik gebruik alleen
NObama omdat het een goede slogan is![]()
Ik vind NObama catchy, heel duidelijk, say no to Obamaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, díe snap ik wel... catchy, geeft de mening weer, niks mis mee.
Het ging mij om de oneliner van McCainiac (muhahaha) die je quootte
V.
Ik snap wel meer niet van McCain-fans. Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat de hele campagne van McCain er op is gericht om juist niet te winnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die McCain-fans dit zo'n geweldige tekst vinden
V.
Obama deed ook mee:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 05:53 schreef Perico het volgende:
Helaas zegt dit niks, aangezien McCain net zo goed met deze groep zaken heeft gedaan:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:15 schreef laforest het volgende:
Officials Say FBI Probing ACORN for Voter Fraud
Sources say the FBI is investigating whether the low-income advocacy group contributed to voter registration fraud.
AP
Thursday, October 16, 2008
WASHINGTON -- The FBI is investigating whether the community activist group ACORN helped foster voter registration fraud around the nation before the presidential election.
A senior law enforcement official confirmed the investigation to The Associated Press on Thursday. A second senior law enforcement official says the FBI was looking at results of recent raids on ACORN offices in several states for any evidence of a coordinated national scam.
Both officials spoke on condition of anonymity because Justice Department regulations forbid discussing ongoing investigations particularly so close to an election.
ACORN, the Association of Community Organizations for Reform Now, says it has registered 1.3 million young people, minorities and poor and working-class voters -- most of whom tend to be Democrats.
Republican accusations about the group were raised during Wednesday's presidential debate between Democrat Barack Obama and GOP candidate John McCain.
Some ACORN employees have been accused of submitting false voter registration forms -- including some signed `Mickey Mouse' or other fictitious characters.
Those voter registration cards have become the focus of fraud investigations in Nevada, Connecticut, Missouri and at least five other states. Election officials in Ohio and North Carolina also recently questioned the group's voter forms.
ACORN has said the "vast majority" of its workers are conscientious, but some might have turned in duplicate applications or provided fake information to pad their pay. Workers caught submitting false information have been fired, ACORN officials say.
ACORN says laws in a number of states require it to submit all registration cards it collects even dubious ones, so its workers segregate applications with missing, suspicious or false information and flag them so state election officials can quickly check them further.
http://elections.foxnews.(...)g-acorn-voter-fraud/Obama
De republikeinen wachten tot de economie weer op de rit staat, de schulden zijn afgenomen, de oorlogen zijn beeindigd en dan willen ze wel weer president wordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik snap wel meer niet van McCain-fans. Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat de hele campagne van McCain er op is gericht om juist niet te winnen.
Ok Fagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:24 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Helaas zegt dit niks, aangezien McCain net zo goed met deze groep zaken heeft gedaan:
Dus als er al fraude wordt aangetoont is dit schadelijk voor beide kandidaten en niet specifiek voor Obama.
Dus in dat geval:Obama en
McCain
Your move, bitch
Maar nu even wat beter en interessanter nieuws van de wellicht na McCain toekomstige "President of The United States"quote:ACORN, the Association of Community Organizations for Reform Now, says it has registered 1.3 million young people, minorities and poor and working-class voters -- most of whom tend to be Democrats[
http://elections.foxnews.(...)blessed-god-gas-oil/quote:Palin Says America Was Blessed by God With Gas and Oil
During a campaign stop Sarah Palin said the U.S. needs to tap other forms of energy to reduce dependence on foreign suppliers
ELON, N.C. -- Republican vice presidential candidate Sarah Palin said Thursday that God blessed the nation with oil and gas resources and other forms of energy that should be tapped to reduce U.S. dependence on foreign suppliers.
The Alaska governor told supporters at Elon University that she and GOP presidential nominee John McCain will develop new energy sources.
"God has so richly blessed this land, not just with the oil and the gas, but with wind and the hydro, the geothermal and the biomass," Palin said. "We'll tap into those."![]()
Palin said some of the countries the U.S. relies on for energy use their resources "as a weapon." And she said the billions spent each year on oil imports should be circulated within the country "for the sake of the nation's security."
"We need to drill here and drill now," Palin said as the crowd chanted "drill baby, drill." A protester at the back of the crowd shouted "No blood for oil."
Palin has visited North Carolina twice in the past two weeks as McCain's campaign ramps up efforts to defend the state, which has not voted for a Democrat for president since 1976 but is trending toward Democrat Barack Obama this year. Obama is counting on his heavy investment in the state and its bloc of black voters to help turn the tide on Nov. 4.
But Palin remains an asset to McCain in the South, where GOP voters had remained skeptical of him until he put her on the ticket. She appeals to Southern voters by talking about God, gun rights and abortion -- shoring up aspects of McCain's lacking Southern cralleged voter registration fraud.gelijk heeft ze
Nearly a dozen states and the FBI are looking into allegations against the Association of Community Organizations for Reform Now, which is registering voters in swing states. ACORN officials have denied charges of concerted, widespread fraud.
"In this election, it's a choice between a candidate who won't disavow a group committing voter fraud, and a leader who won't tolerate voter fraud," Palin said.
Obama has denied any significant ties to ACORN, and has said the group is not advising his campaign.
Maine and Nebraska are the only two states that allocate electoral votes in part by congressional district.
Die AIG opmerking van Obamaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:23 schreef Montov het volgende:
[..]
Obama deed ook mee:
En hier is een uitgebreidere versei van McCains optreden daar:
Ach Masonic brothers hè?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Die AIG opmerking van Obama![]()
.
Toch blijft het hypocriet hoe Palin en McCain Obama keihard aanvallen, maar dat McCain samen met Obama aan 1 tafel gaat zitten alsof alles koek en ei is.
O? Méér dan McCain flipfloppen is natuurlijk natuurwetenschappelijk onmogelijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:24 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hij flipflopte meer dan McCain, niemand wist wat je aan die man had.
Mens heeft geen flauw idee waar ze over praat. Prima dat God voor al die olie en gas heeft gezorgd. Als Amerika minder afhankelijk van olie(import) wil worden moet ze minder gebruiken en zal boren in natuurgebieden geen kut uitmaken. De beste vergelijking is die met de drugsverslaafde; ga je die ook meer drugs geven als "oplossing" voor zijn verslaving?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Ok Fag
[..]
Maar nu even wat beter en interessanter nieuws van de wellicht na McCain toekomstige "President of The United States"
[..]
http://elections.foxnews.(...)blessed-god-gas-oil/
![]()
![]()
GO Palin, GO Palin, GO Palin
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind NObama catchy, heel duidelijk, say no to Obama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |