Mijn eigen laatste post was:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:24 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben 24.
Ik ben vanochtend geweest: Mijn Follikel is 3 cm en nog niet gesprongen. Ik zie het somber in deze ronde.
Happy, Van harte!!!!!!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vlindur...![]()
Ik ben trouwens 28 en we hebben een dochter van 19 maanden
Misschien was dat de tekst: ik ben dr iene van Veenstraquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:04 schreef Vlindur het volgende:
Karin, een beetje offtopic, maar ben je Fries?
Ik meende laatst een shirtje te zien met Meike er in met Friese tekst? Dat vond ik zo cute
Veenstra? Ik ook!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Misschien was dat de tekst: ik ben dr iene van Veenstra
Want dat shirtje heeft ze
Maar we komen niet uit Friesland maar uit Drenthe (ach is in de buurt)
Dat kan ik me helemaal voorstellen! Belachelijk gewoon.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Pure-Poison het volgende:
De meeste zijn nog `erg jong` hier.Ik ben natuurlijk ook nog niet oud maar kreeg laatst al wel een opmerking van de huisarts in de trand van dat het wel eens tijd werd....nou ja voelde me toen wel een beetje raar/beledigd of zoiets
Ja het is ook een apart mens,maar was echt niet blij met die opmerking vooral omdat ik van veel mensen hoor dat het gewoon onzin is en ik er een beetje onzeker van werd.Fijn om t ehoren dat ik niet de enigste ouwe doos ben die een kind wil hahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:00 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
[..]
Dat kan ik me helemaal voorstellen! Belachelijk gewoon.
Ik ben een jaar of 2 ouder dan jij en mijn HA zei niets over mijn leeftijd. Ze is zelf een paar jaar ouder dan ik en heeft een kleintje van 2-3 jaar. Geen probleem volgens haar, ze vond het alleen maar heel erg leuk voor ons
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Pure-Poison het volgende:
De meeste zijn nog `erg jong` hier.Ik ben natuurlijk ook nog niet oud maar kreeg laatst al wel een opmerking van de huisarts in de trand van dat het wel eens tijd werd....nou ja voelde me toen wel een beetje raar/beledigd of zoiets
Ik moest lachen, ik had nog niet aan die korting gedacht!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:45 schreef Vlindur het volgende:
PP, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Kun je voor ons allemaal ook korting regelen?
Mijn eisprong is geweest. Nu maar weer afwachten.
Wat ontzettend leuk!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:42 schreef tessie het volgende:mijn test gisteren was positief!
![]()
Ik ben gewoon zwanger!Had het echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan, ben zelf nog helemaal verbaast haha!
Echt nog maar net dus... dus nu hopen dat alles goed gaat. Echt zo spannend!
Ik duim voor een streepjes-regen voor jullie allemaal meiden!
Ik geloof idd dat het zo zit ja. Dat duurde bij mij ook een poosje hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:59 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoe werkt het nu met die NOD die julli ehier melden? De dag dat je ongi moest worden en je bent het niet meld je ofzo? Sorry maar ik snap het geloof ik niet helemaal ?!
Het is vooral de dag dat je ongesteld moet worden maar je hoopt het niet te wordenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:59 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoe werkt het nu met die NOD die julli ehier melden? De dag dat je ongi moest worden en je bent het niet meld je ofzo? Sorry maar ik snap het geloof ik niet helemaal ?!
Sssserpente, ik dacht ook dat mijn cyclus netjes was, nadat ik twee cyclussen had gehad van 30 en 32 dagen, maar vervolgens kreeg ik een cyclus van 50 (!!) en 35 dagen, dus het kan heel goed nog wisselen.... Natuurlijk zou t kunnen dat je zwanger bent, dat hoop ik natuurlijk voor je!quote:Ik zit nu al weer op de veertigste dag van m'n cyclus. En dat terwijl m'n cyclus na m'n laatste pil alleen maar korter werd. De laatste was 31 dagen. Dacht ongeveer twee weken geleden ongesteld te worden aan wat krampjes en pijn in m'n rug te voelen, maar werd het maar niet. Twee testen waren negatief. Terwijl ik die, uitgaande van een cyclus van 30 dagen, toch niet te vroeg heb gedaan. Zeker de laatste niet.
Ben in staat om vandaag of morgen nog een test te doen, want ik snap er geen hout meer van.Ik leek een cyclus te hebben die netjes elke maand korter werd, tot ik ongeveer op 28/30 dagen zou uitkomen.
Heb op Internet van die teststripjes besteld, die zijn een stuk goedkoper dan die plastic dingen: 6 voor 10 Euro, inclusief verzendkosten. Kan alleen niet vinden hoe betrouwbaar die zijn.
Ik ga even een slag om de arm houden, vandaag dag 30 hier, maar de afgelopen twee cyclussen waren langer... nog maar even afwachten dus... Ik laat t jullie weten! (en duimen draaien is toegestaan, haha!)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en heb de pest in. Meestal duurt zo'n bui niet al te lang gelukkig. Zo maar even uitwaaien ofzo. Morgen naar de gyn, ik hoop dat ik er wat wijzer word.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
O ja, da's waar ook ja. Die kans is idd groot. Daarvoor zou ik m'n vader nog ff bellen. Spreek ik die ook weer 'ns...quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:47 schreef Kersjes het volgende:
Jammer Serpente...
Lastig hoor, zo'n rare cyclus.
Maar ben je als kind dan niet ingeent tegen rode hond eigenlijk? Dat hoort toch al jaren bij de standaard prikken?
Wij hebben ons trouwens niet laten inenten toen we van de zomer naar Turkije gingen. Zijn de hele vakantie het luxe resort niet af geweest en mijn huisarts vond het om die reden eigenlijk ook overbodig...
Karin, jammer hoor... * Kersjes gooit een zak M&M's Karin's kant op
Jammer, xxKarinxx!quote:Denk dat jullie voor mij niet meer te hoeven duimen![]()
net een beetje rose slijm, dus ik denk dat de duivelseraan komen
Ene kant jammer, maar ja, niet op de goede dagen geklust, dus logisch
Andere kant, positief puntje, als het morgen doorzet zit ik weer op dag 29.
Net als de vorige cyclus, dus da's mooi stabiel![]()
mikoxx, voor jou blijven we uiteraard flink duimen!
Van wat ik lees kan het wel tot een jaar duren voordat cyclus helemaal normaal is, maar ik heb wel HELE grote tussenpozen! En dan dus jammergenoeg niet elke maand een kansje gehad dat vind ik zo jammer!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Pfff Poppejans, kan me voorstellen dat je daar niet goed van wordt zeg. Hoe lang mag het volgens de huisarts duren voordat je weer eens ongesteld wordt?
Dus dan zou ik donderdag kunnen testen terwijl ik zondag ongesteld moet worden?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:03 schreef Vlindur het volgende:
testen mag 14 dagen na eisprong. (Als ik het goed begrepen heb)
Dat denk ik dan wel ja..quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:08 schreef Mysterygirl81 het volgende:
[..]
Dus dan zou ik donderdag kunnen testen terwijl ik zondag ongesteld moet worden?
Dankjewel Georgette, hartstikke lief en o zo waar, en ja ik zeur best wel vind ik zelf hoor hahahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:25 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Saffier, hoe gaat het nu?
Poppejans, ik kan me voorstellen dat je gigantisch aan het balen bent maar aan de andere kant heb je toch een hele tijd profijt gehad van dat implanon-ding. Misschien is het beter het van een wat positievere kant te bekijken itt er zo gigantisch van te balen. Alhoewel dat nu wat langer duurt voor alles op gang wel een hoge prijs is, vind ik. En ik bedoel helemaal niet dat je zeurt. Ik bedoel eigenlijk te zeggen: Kop op, meid.
Hopelijk ben je gewoon al zwanger. Dat zou echt het allermooiste zijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, dat is idd fijn Saffier.
Maar goed, jullie zijn natuurlijk ook al anderhalf jaar bezig sowieso. Ik denk dat hij wel in kan schatten dat je toen echt je best wel gedaan hebt.
Ja op dag 10 na ongesteldheid begin ik dan, dan moet er als het goed is altijd een eisprong te vinden zijn, ook als cyclus korter is. Zou ik weer iets van 52 dagen hebben dan valt ie rond 20 november.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:22 schreef Nijna het volgende:
Poppejans, wat fijn dat ze er zijn die rooie rakkers.
Moet je met van die ovulatietesten niet ergens rond dag 10 beginnen ofzo? Succes met de zoektocht naar je ei!
Nee tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Hahaha, het zou wat zijn als je ook nog met lijstejs bij de HA aan moet komen waarop je op een schaal van 1 tot 10 aangeeft hoe goed je je best heb gedaan per keer![]()
Zo herinner ik me nog goed een krantenartikel van een tijd terug over een (zéér) gelovig duits echtpaar wat na 6 jaar huwelijk nog niet zwanger was...ze sliepen immers al 6 jaar samen... sliepen dus! (al vraag je je dan toch ook weer af hoe dat soort informatie dan bij een krant terecht komt..)
Gezonder leven. Geen koffie meer (tenminste niet meer zo heeeel veel), vitamine c tabletten en ook foliumzuur slikken. Hij kan ook wel wat kilos kwijt misschein dat dat ook wat helpt. En meer rust. Want hij slaapt altijd heel weinig en is daardoor best wel vaak moe enzo. Zijn eigenlijk simpele dingen maar toch. Alle beetjes helpen!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:10 schreef happyme28 het volgende:
Mysterygirl, tuurlijk gaat het gewoon goed komen. Ze leven grotendeels gewoon, dus kan er een bevruchting komen.
Als ik vragen mag, wat kaneraan doen volgens de gyn?
Ja 1 is genoeg. Krijgt ie meteen een speciale werktitelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:27 schreef happyme28 het volgende:
Aha, nou dat is te doen toch en zoals je zegt, alle beetjes helpen! En wie weet overkomt jullie het wondertje toch. Er is er maar 1tje nodig die doorzet
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef happyme28 het volgende:
Ik lig overigens met een vermoedelijk beginnende griep op de bankkeelpijn, buikpijn, hoofdpijn, bah! En dat tijdens de klusdagen, dus dat gaat 'm vermoedelijk niet worden deze maand
![]()
Happy, op 5 maart waren mijn lief en ik allebei niet lekker, beetje koortsig, etc. We wilden eigenlijk een pauze inlassen qua klussen (ik wilde eerst nog wat meer kilo's kwijt). Maar ik had ook zoiets van: wat als het deze keer raak zou zijn? Dat dit onze kans is op een kindje? Met lief besproken, en hij voelde het ook zo. Dus toch geklust, (wat minder enthousiast dan normaal.. ) en nu ben ik 35 weken zwanger.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef happyme28 het volgende:
Ik lig overigens met een vermoedelijk beginnende griep op de bankkeelpijn, buikpijn, hoofdpijn, bah! En dat tijdens de klusdagen, dus dat gaat 'm vermoedelijk niet worden deze maand
![]()
Thanks, dat geeft de burger moedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:48 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Happy, op 5 maart waren mijn lief en ik allebei niet lekker, beetje koortsig, etc. We wilden eigenlijk een pauze inlassen qua klussen (ik wilde eerst nog wat meer kilo's kwijt). Maar ik had ook zoiets van: wat als het deze keer raak zou zijn? Dat dit onze kans is op een kindje? Met lief besproken, en hij voelde het ook zo. Dus toch geklust, (wat minder enthousiast dan normaal.. ) en nu ben ik 35 weken zwanger.
Neu, nog niet hoor. Heb me iets te vaak gestoten.... Ik wacht iig tot midden volgende week af. Ik wil niet weer een teleurstelling...quote:
Men adviseerd om de dag, schijnt beter te zijn voor het zaad.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:17 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoe gaat dat met klussen bij jullie? Doen jullie het in je vruchbare periode iedere dag of om de dag? En is een kans dat je zwanger raakt buiten je niet vruchtbare periode? Ja ik kom net kijken op het zwanger-worden gebied dus mischien stel ik soms rare vragen
Ja dat is idd ook zo natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Men adviseerd om de dag, schijnt beter te zijn voor het zaad.
Wat bedoel je precies met 'buiten je niet vruchtbare periode'?
Volgens mij geef je zelf het antwoord nl. al 'niet vruchtbaar'. Het rotte is alleen dat het nooit helemaal zeker is wanneer die periode is, hoewel er dus wel trucjes en hulpmiddelen zijn om die periode een beetje nauwkeurig te bepalen.
Waarom verbaast me dat nou weer niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef marlieske het volgende:
Wij deden het gewoon super enthousiast bijna iedere dagtja als je er beide geen problemen mee hebt
![]()
Maar ze zeggen inderdaad om de dag, maar ik flipte bij ieder steekje in de buikregio en dan mocht manlief mee naar bovenach ja heb m niet horen klagen dus zat wel goed.
HaHaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef marlieske het volgende:
Wij deden het gewoon super enthousiast bijna iedere dagtja als je er beide geen problemen mee hebt
![]()
Maar ze zeggen inderdaad om de dag, maar ik flipte bij ieder steekje in de buikregio en dan mocht manlief mee naar bovenach ja heb m niet horen klagen dus zat wel goed.
ik ook niet bij nader inzien en goed rekenwerkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:06 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
HaHaIk voel echt helemaal niks aan m'n lichaam,wanneer ik een eisprong heb ofzo.
whaha wij ook hoor.. om de dag werkte blijkbaar neit bij onsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef marlieske het volgende:
![]()
Oe, ben heel benieuwd hoe hij je bevalt. Lijkt mij nl. ook wel wat.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:41 schreef Takkembah het volgende:
Heb dat Maybe Baby maar besteld, gewoon een keer proberen
Nee, want ik heb toen geen bepaalde handelingen verricht zeg maarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:41 schreef mikoxx het volgende:
Poppejans, kan het geen innesteling geweest zijn?
Ja, het leek op zo'n hele kleine bloeding die je kan hebben terwijl je de pil door blijft slikken zeg maar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:56 schreef huuphuup het volgende:
Hmm, misschien een beetje spotting dan Poppejans? Of hoe noem je dat, doorbraakbloeding ofzo. Zeker als het oud bloed was. Maar wel raar want als je geen anti-conceptie meer binnenkrijgt dan zou je verwachten dat je wel een keertje ongesteld wordt in plaats van dat je last krijgt van spotting
Oh hahaha wat raar!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:17 schreef Nijna het volgende:
Over dat maybe baby kwam ik een stukje tegen toen ik net iets aan het opzoeken was. Dat niet was bewezen dat het effectief was en dat zelfs bij mannen eruit kwam dat ze een eisprong hadden ofzoiets....
Zal even kijken of ik het nog kan vinden... Hier en dan scrollen helemaal naar onder
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef mefke79 het volgende:
effe snel tussendoor, geen tijd namelijk, nod mag op 18/11. En aan alle nieuwe tweedestreepjeswachters: welkom!
Uhmz... mama wordt niet verwekt toch, kind wordt verwektquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:29 schreef Kersjes het volgende:
Happy, jij bent ook wel een die hard he? Ik snap je volkomen en hoop voor je dat het raak is! Is ook een mooi verhaal voor "later": "ik was zooooo ziek, maar het wonder geschiedde en die avond werd dan toch je mama verwekt"![]()
![]()
Wat wordt de werktitel?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:30 schreef Mysterygirl81 het volgende:
[..]
Ja 1 is genoeg. Krijgt ie meteen een speciale werktitel
Winters? Nu al? Ach nou ja, het maakt ook niet uit wat voor streepjeshoosbui t wordt, ALS t er maar eentje wordt! Ik ben vooohooorrr!!!quote:[b]prinses, ik hoop voor je dat je zaterdag kunt testen. Het is tijd voor een winterse streepjesbui!
Als mijn nieuwsgierige familie weet dat ik zwanger ben post ik weer onder eigen naam verder. Voor nu is dit nog even makkelijk omdat ze toch steeds onder mijn oude naam zoekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:48 schreef Beaker het volgende:
Mysterygirl van hartega je nu ook vertellen wie je bent
![]()
owh .....quote:Op zondag 26 oktober 2008 08:51 schreef Mysterygirl81 het volgende:
[..]
Als mijn nieuwsgierige familie weet dat ik zwanger ben post ik weer onder eigen naam verder. Voor nu is dit nog even makkelijk omdat ze toch steeds onder mijn oude naam zoeken
Heb je het nog helemaal niemand verteld? Ow ik weet niet of ik dat zou kunnen....euhm dat weet ik wel,ik zou echt m'n mond niet kunnen houden tegen onze ouders en broers/zusquote:Op zondag 26 oktober 2008 08:51 schreef Mysterygirl81 het volgende:
[..]
Als mijn nieuwsgierige familie weet dat ik zwanger ben post ik weer onder eigen naam verder. Voor nu is dit nog even makkelijk omdat ze toch steeds onder mijn oude naam zoeken
Dat is ook mijn planquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:53 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik heb me voorgenomen om het pas na de cruciale 12 weken te vertellen, maar ik heb geen idee of dat in de praktijk wel lukt... Lijkt me retemoeilijk.![]()
Saffier, is het nu officieel PMS geweest of...?
Was het van de eerste keer raak geweest was ik nu toch al bevallen, dus ik vind dat het nu raak mag zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:34 schreef Kersjes het volgende:
Leonieke, bij jou dus ook al raak deze maand? Massale leegloop uit dit topic zo op het eind van het jaar, let maar op!
Ik hoop toch zo voor ons allen dat dit uit gaat komen he...
Joh, dat heb ik op de eerst dag van mijn laatste menstruatie ook gedaan. Nog niet eens gemeld met CD1 in het ziekenhuis, nog geen clomid geslikt, maar wel al gekeken wat de uitgerekende datum zou zijn als het deze keer zou lukkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:23 schreef happyme28 het volgende:
Ik word nu al moe van mezelf. Hoe ga ik in godsnaam de komende 2 weken doorkomen?? Het is nu 3 dagen na mijn eisprong en ik voel nu al vanallesHeb ook op de prenatal site gekeken wat de vermoedelijke uitgerekende datum zou zijn mocht het raak zijn
![]()
Doe ik meestal ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:47 schreef miss_sly het volgende:
MysteryGirl, gefeliciteerd!
[..]
Joh, dat heb ik op de eerst dag van mijn laatste menstruatie ook gedaan. Nog niet eens gemeld met CD1 in het ziekenhuis, nog geen clomid geslikt, maar wel al gekeken wat de uitgerekende datum zou zijn als het deze keer zou lukkenJe kunt er niet vroeg genoeg bij zijn
Hahah, weet ik hoor. We zijn gewoon wat aan het filosoferen en ik voel dus van alles (terwijl ik weet dat het helemaal niet kanquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:23 schreef bumbaloe het volgende:
Leonieke, lees ik het nou goed??
HP28, de innestelling vind toch pas later pas? Ik wil je hoop niet in de grond boren maar volgens mij kun je nu nog niks voelen hoor.
Joh, al moet ik de laatste tijd in een (goed verwarmdequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:13 schreef happyme28 het volgende:
Hihi, ok, ik word dus niet helemaal gek
Overigens als we nu zwanger worden lopen we fijn midden in de zomer op de laatste benen..... maar je hoort mijn niet klagen hoor![]()
![]()
Nee, waarschijnlijk nietquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:24 schreef Kersjes het volgende:
Zomerkindjes van 2009.... beleef the making of tijdens deze gure herfstdagen
Ja want ik ben natuurlijk het schoolvoorbeeld van er niet te veel op te rekenenquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:38 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
![]()
Fijn om te lezen dat jullie ook zo leip zijn met uitrekenen enzo, dat voelt in elk geval heel erg geruststellend!
Inderdaad, jij begrijpt het!quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:50 schreef leonieke het volgende:
Ja want ik ben natuurlijk het schoolvoorbeeld van er niet te veel op te rekenen![]()
Sorry meiden, ik ben een aantal dagen niet online geweest, te druk met andere dingen even. Ik geloof niet dat ik zwanger ben, lief dat je naar me vroeg Prinses.z.e., maar mijn menstruatie wil momenteel niet doorzetten. Afgelopen vrijdag al wat bloederig slijm en morgen officieel mijn NOD, maar dat slijm is nu dus al 3 dagen zo. Vooralsnog heb ik geen reden om te testen verder.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:53 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik heb me voorgenomen om het pas na de cruciale 12 weken te vertellen, maar ik heb geen idee of dat in de praktijk wel lukt... Lijkt me retemoeilijk.![]()
Saffier, is het nu officieel PMS geweest of...?
Jammer dat het niet zou gelukt zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:08 schreef Saffier het volgende:
MG van harte gefeliciteerd met je streep![]()
[..]
Sorry meiden, ik ben een aantal dagen niet online geweest, te druk met andere dingen even. Ik geloof niet dat ik zwanger ben, lief dat je naar me vroeg Prinses.z.e., maar mijn menstruatie wil momenteel niet doorzetten. Afgelopen vrijdag al wat bloederig slijm en morgen officieel mijn NOD, maar dat slijm is nu dus al 3 dagen zo. Vooralsnog heb ik geen reden om te testen verder.
Morgen of dinsdag de gyn bellen voor een vervolgafspraak, hij zit op 2 locaties en de ene is op loopafstand, hopelijk kan ik daarbij.
Thxquote:Loenieke leuk dat je uit de kast bent en ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.
Daar zou ik ook niet tegen kunnen eigenlijkquote:Ik zag nog meer nieuwe namen hier;hopelijk snel door naar het volgende topic allemaal!
en mag ik even zeggen dat ik de pest heb aan mensen (die ik stiekum toch al niet tot 'vrienden' reken) die óverál 'aanwijzingen' zien en om de haverklap vragen of het nu al zover is
gaat je geen bal aan verdorie
![]()
Hahahaha nou inderdaad!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:24 schreef Kersjes het volgende:
Zomerkindjes van 2009.... beleef the making of tijdens deze gure herfstdagen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:55 schreef mefke79 het volgende:
O en Leonieke, welkom nog! Heb even gedacht dat jij een van de klonen was (door een bepaalde uitspraak die me te vlaams overkwam voor een niet-belg) maar even later kwam je gewoon onder je eigen naam er voor uit. Veel succes en hopelijk is het nu snel raak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |