abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62403495
Wachten op het tweede streepje deel 117
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

19 oktober Mikoxx (04-2008) NOD
26 oktober Saffier NOD
27 oktober Mysterygirl81 NOD
29 oktober prinseszondererwt NOD
29 okober Vlindur (01-2008) NOD
30 oktober Nijna (06-2008) NOD
30 oktober Georgette_Kloonie (09-2008) NOD
05 november Ernemmertje (10-2008) NOD
06 november Chan (10-2008) NOD
06 november Happyme28 (07-2007) NOD
07 november bumbaloe (10-2008) NOD
12 november Kersjes NOD
17 november XXXKarinXXX (08-2008) NOD
18 november Mefke79 (07-2008) NOD
21 november Takkembah NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

De laatste posts gingen over ovulatietesten/temperaturen/en de leeftijden van iedereen die hier post
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:24 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben 24.

Ik ben vanochtend geweest: Mijn Follikel is 3 cm en nog niet gesprongen. Ik zie het somber in deze ronde.

Happy, Van harte!!!!!!
Mijn eigen laatste post was:
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vlindur...

Ik ben trouwens 28 en we hebben een dochter van 19 maanden

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 24-10-2008 09:09:00 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62403662
Karin, een beetje offtopic, maar ben je Fries?
Ik meende laatst een shirtje te zien met Meike er in met Friese tekst? Dat vond ik zo cute
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62403772
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:04 schreef Vlindur het volgende:
Karin, een beetje offtopic, maar ben je Fries?
Ik meende laatst een shirtje te zien met Meike er in met Friese tekst? Dat vond ik zo cute
Misschien was dat de tekst: ik ben dr iene van Veenstra
Want dat shirtje heeft ze
Maar we komen niet uit Friesland maar uit Drenthe (ach is in de buurt)
pi_62403963
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Misschien was dat de tekst: ik ben dr iene van Veenstra
Want dat shirtje heeft ze
Maar we komen niet uit Friesland maar uit Drenthe (ach is in de buurt)
Veenstra? Ik ook!

Wat leuk We zijn vast geen familie, maar het is wel leuk
pi_62404019
Dan moeten we maar gauw zorgen voor 2 kleine Veenstra-tjes!!
pi_62404125
Nou, De kleine hier wordt een Mulder
pi_62404277
Een tvp-tje...
Fake it till you make it...
pi_62404358
Maar we doen ons best

(Vergeet bij mn post die regel te tiepen. Oeps )
pi_62405473
Vlindur, wat betekent dat dan van je follikel? Gaat ie ook niet springen dan ofzo?

Haha, over die achternamen, ik moest er in het begin ook aan wennen dat de kinders (en ik misschien ook wel ) de achternaam van mn vriend krijgen. Zo gek vond ik dat klinken ineens.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62406162
Huuphuup, de vorige keer is hij 2.5 geworden en is hij niet goed gesprongen.
Nu issie al 3 en nog niet gesprongen. Ik denk dat ik nu weer een foute eisprong heb. Ik hoop natuurlijk van niet, want we willen echt heel graag een kotertje, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het weer fout gaat.

ik vind mijn achternaam ook mooier dan die van hem hoor Maar om de kinderen nou mijn naam te geven vind ik ook wel weer wat te veel gedoe. En zo verkeerd is Mulder gelukkig ook niet. Het is geen Poepjes oid
pi_62406318
Hahaha van die foute achternamen Er zijn inderdaad veel slechtere achternamen dan dat hoor
Ik heb zelf een mooie Italiaanse achternaam maar ben niet echt buitenlands verder, lief wel voor de helft maar die heeft weer een oerhollandse achternaam. *zucht* (hij is van vaders kant buitenlands zelfs!)

Maar oh das ook k*t zeg van je follikel maar je gyn zit er wel bovenop dus?
Zal in elk geval voor je duimen

Ik had net iets vreemds 0.o ik slik vanavond mn laatste pil, en gewoonlijk kan ik de klok erop gelijk zetten dat als ik mn laatste pil op woensdag slik dat ik dan zaterdagochtend 'ongesteld' ben. Maar nu zag ik net al wat oud bloed bij het afvegen en ook wat buikkrampjes enzo. Zou het dan nu al komen voordat ik mn laatste pil ingenomen heb?
Vaagheid
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62407072
Oh wat raar.. Geen idee wat het is..
Ja, mn gyn zit er boven op. Als deze keer weer mislukt gaan we het volgende maand anders aanpakken. Ik ben erg blij met haar
Ik heb trouwens een fertiliteitsarts. Volgens mij is dat anders dan de standaard gyn. De heb ik ook gehad, maar ben al vrij snel doorverwezen.
pi_62407242
De meeste zijn nog `erg jong` hier.Ik ben natuurlijk ook nog niet oud maar kreeg laatst al wel een opmerking van de huisarts in de trand van dat het wel eens tijd werd....nou ja voelde me toen wel een beetje raar/beledigd of zoiets
01-08-2008
pi_62407418
Dat is wel heeeeel slecht van je huisarts zeg. Wat een hork.
pi_62407689
Pure-Poison dat meen je niet! 32 is toch nog jong, zeker als ik de gemiddelde zwangerschaps/ouder-tijdschriften lees, daar ligt volgens mij de gemiddelde leeftijd stukken hoger en zie je amper jonge moeders dan voel ik me altijd weer een puber moeder

plus dat het voor iedereen komt wanneer de tijd rijp is, ik heb veel vriendinnen die met hun 28ste de ware jacob nog niet hebben gevonden en die beginnen echt niet over 1 nachtje ijs aan een kindje.

Laat je niet gek maken hoor je bent echt niet oud!
Mama van Isa en Ties
pi_62408782
Godver. Mn moeder belt me net vanuit het ziekenhuis dat papa is opgenomen..
Ontsteking aan de prostaat...

Morgenmiddag maar even op visite..
pi_62409144
oh jee vlindur
Hopelijk is het niet al te ernstig?
Beterschap voor je vader en voor jou
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62409207
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Pure-Poison het volgende:
De meeste zijn nog `erg jong` hier.Ik ben natuurlijk ook nog niet oud maar kreeg laatst al wel een opmerking van de huisarts in de trand van dat het wel eens tijd werd....nou ja voelde me toen wel een beetje raar/beledigd of zoiets
Dat kan ik me helemaal voorstellen! Belachelijk gewoon.
Ik ben een jaar of 2 ouder dan jij en mijn HA zei niets over mijn leeftijd. Ze is zelf een paar jaar ouder dan ik en heeft een kleintje van 2-3 jaar. Geen probleem volgens haar, ze vond het alleen maar heel erg leuk voor ons

Vlindur, wat naar. Beterschap voor hem.
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_62409346
Huuphuup, ze weten verder nog niks. Hij ligt aan een antibiotica infuus en word nu onderzocht.
Vanavond moeten we naar de verjaardag van schoonmoeder en dan ga ik morgen wel op bezoek. Dan weten ze vast al wel meer..

Als het maar niet ernstig is he..
pi_62411353
Sterkte Vlindur!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62411500
Sterkte met paps Vlindur!
pi_62412918
Even een update: ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus (dat is op de helft) maar ik heb nog geen enkel teken van een eitje. Misschien heb ik deze keer wel een langere cyclus. Ik wacht dus nog maar even met het doorgeven van mijn nod.
pi_62413957
Kan toch nog komen over een paar dagen GK...

Ik zit al op dag 37 en ben nog niet ongesteld. Dus helaas geen kortere cyclus deze maand. Hopenlijk word ik morgen ongesteld, dan is het in elk geval precies op tijd. Of gewoon de komende 9 maanden niet, das ook goed hoor
pi_62414133
tessie!
Daar tekenen we voor!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62416078
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:00 schreef Georgette_Kloonie het volgende:

[..]

Dat kan ik me helemaal voorstellen! Belachelijk gewoon.
Ik ben een jaar of 2 ouder dan jij en mijn HA zei niets over mijn leeftijd. Ze is zelf een paar jaar ouder dan ik en heeft een kleintje van 2-3 jaar. Geen probleem volgens haar, ze vond het alleen maar heel erg leuk voor ons

Ja het is ook een apart mens,maar was echt niet blij met die opmerking vooral omdat ik van veel mensen hoor dat het gewoon onzin is en ik er een beetje onzeker van werd.Fijn om t ehoren dat ik niet de enigste ouwe doos ben die een kind wil hahaha

@Vlindur,sterkte!
01-08-2008
pi_62418924
sterkte Vlinder!!

Ik ben 24 en in mijn familie ben ik aan de late kant om nu pas aan kinderen te beginnen, maar iedereen moet er toch aan beginnen wanneer ze er zelf aan toe zijn? Zolang het nog gewoon kan lijkt het me totaal geen bezwaar als dat op je 32ste is...
pi_62426324
Tessie, ik stem voor de komende 9 mnd niet...
pi_62426973
Ik kan jullie best melden op welke dag van mijn cyclus ik zit en volgens mij hartstikke aan het ovuleren ben geweest, maar ik heb nog altijd die koperen springveer, dus interessant is dat niet...

Dit is dus gewoon een schaamteloze tvp...
[. [__] .]
[+[__]◊]
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:46:13 #29
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62427037
wow ik heb een heel topic gemist...

ga nu even teruglezen.... iedereen succes ermee!!!

ikzelf heb deze maand bijna geen kans, ik heb tijdens de beste klusdagen op een congres gezeten... Ik stop met werken serieus haha
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_62428971
Happy, gefeliciteerd nog!
En Vlindur, beterschap voor je pa.
Takkembah, balen dat jullie de klusdagen gemist hebben! Volgende ronde beter.

Mijn nieuwe NOD staat zoals verwacht voor 12 november. Mag die in het lijstje alsjeblieft?

Een keurige cyclus van 27 dagen en weer ben ik sinds gisteren de hele dag door kotsmisselijk, heb ik heftige buikkramp, zijn de super-tampons haast niet aan te slepen en pas ik mijn bh's ook al niet meer
Ik hoop echt dat ik snel zwanger raak!
Heb altijd al (vanaf mijn 11e) een zware menstruatie gehad die vanaf mijn 14e enigszins in toom gehouden werd door de pil. Eenmaal gestopt met slikken toen we voor de 1e gingen kreeg ik meer klachten, maar die staan niet in verhouding met hoe het nu, na de zwangerschap is. Zou er bijna weer van aan de pil willen
Of zwanger raken, dat lijkt me toch wel het beste middel tegen menstruatieklachten

En voor de statistieken: ik word over 3 weken 29, 3 dagen voor mijn nod. Ik zit nu al te bedenken of ik mezelf ga toestaan mijn verjaardag te maken of kraken door te testen
Heb op mijn 17e verjaardag al eens positief getest. Toen was ik logischerwijs lang niet zo gelukkig als dat ik er nu mee zou zijn...
.... met gevoel voor drama....
pi_62429285
Oeh Kersjes, dat zou een mooi verjaardagskado zijn
Wel vervelend zeg dat je zo'n last van je menstruatie hebt.
Ik ben geloof ik ongesteld geworden toen ik 12 was, altijd gelijk regelmatig, en toen ik 14 was ging ik aan de pil. Afgezien van af en toe een maandje ben ik er dus ook nog nooit echt vanaf geweest dus ik ben heel benieuwd hoe mijn "echte" menstruatie eruit ziet, van die jaren voor mn veertiende kan ik me niet zoveel herinneren. Niet echt qua buikpijn ofzo.
Nu heb ik alleen soms last van wat rugpijn, onderin mn rug daar.

Ik denk dat mijn NOD een paar dagen na die van jou gaat vallen, maar ik hou nog even een slag om de arm aangezien ik uiteraard pas net van de pil af ben.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62429619
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Pure-Poison het volgende:

Ik zou toch met rode wangen hebben gezegd "Pardon?!!"
Wat walgelijk boers zeg, echt lomp!

Takkembah,jammer is dat he, ik draai om de week slaapdiensten op mn werk en die komen dus ook niet altijd even ''mooi'' uit

Kersjes, dat zou nog eens een leuk verjaardagskado zijn wauw!

Tessie irritant he dat wachten! Maar wie weet blijk je wel zwanger te zijn!
Ik weet hoe superstomirritant wachten is..

[ Bericht 4% gewijzigd door DustinHenderson op 16-10-2008 11:40:51 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62429762
Kersjes dat zou inderdaad een gaaf cadeau voor jullie zijn
En we kunnen elkaar de hand schudden hier ook altijd zware menstruaties en dat vanaf mijn 10de af :`(
stond op het springkussen met koninginendag toen het gebeurde wat echt nog een kind.
Mama van Isa en Ties
pi_62430053
Pfft, wat heftig Kersjes. Ik hoop dat er een mooi cadeau inzit dit jaar.
Misschien een beetje een domme vraag (ja, die bestaan!), maar hoe hoog zitten je eierstokken? Ik voel nu ongeveer 10 cm links naast mijn navel steekjes, is dat een beetje op ei-hoogte eigenlijk?
Ik zit op dag 14 en dus ongeveer op ovuleerdag, voel dus wel prikjes in mijn buik en ook in mijn rug. Ik hoop dat het een goed teken is.
pi_62430131
Daar waar jij het beschrijft heb ik het ook altijd. En onderin mijn rug
Nu maar hopen dat ie snel springt.

Kesje dat zou wel een heel mooi kado voor jezelf zijn. Zo'n dag vergeet je nooit weer
pi_62434193
Kers, dat zou een mooi verjaardagskado zijn... ik ga duimen voor je!

Ik weet niet zo goed of mn ei al is geweest, denk (hoop) t wel...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:37:11 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62434567
Kersjes, ik heb het lijstje aangepast.

Succes met alle springende eieren dames!
pi_62437084
BE, ik denk dat ik mijn NOD op 28 oktober heb. Zou je mij er tussen willen zetten?
Bedankt alvast.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:14:16 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62437149
Je staat er weer bij.
pi_62437554
Dank je wel. Je bent liev
pi_62439481
Thanks BE.
Enne, springende eieren, ik zie het al voor me!

Marlieske, op het springkussen nog wel, wat erg

Vanmiddag was ik met Devin verstop-de-beer aan het spelen. Zijn lievelingsplek om hem te verstoppen is onder mijn shirt: hij propt hem eronder, gebaart "waar issie nou?" en tovert hem met een big smile weer tevoorschijn. Toen bedacht ik me ineens dat het over een half jaar ofzo wellicht heel anders kan verlopen allemaal, met die enorme buik die ik hopelijk tegen die tijd zal hebben
pi_62446550
Ik heb ook mijn eitje gevonden!
Mijn nod mag dus naar 30 oktober (?)
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:31:28 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62446805
Done.
pi_62451608
Gezellig GK, zelfde dag NOD... Zullen we dan gewoon ook allebei 2 streepjes gaan piesen...
pi_62453818
Ik heb een nieuwe baan,ga per 1 november beginnen bij............ Prenatal!!
01-08-2008
pi_62454794
Gefeliciteerd PP! In het hol van de leeuw, kun je vast fijn korting krijgen enzo....
Wat ga je doen? In de winkel?
pi_62458870
PP, tof! Gefeliciteerd!
pi_62461909
Thanks,yep in de winkel
01-08-2008
pi_62467994
PP, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Kun je voor ons allemaal ook korting regelen?

Mijn eisprong is geweest. Nu maar weer afwachten.
pi_62468329
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:45 schreef Vlindur het volgende:
PP, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Kun je voor ons allemaal ook korting regelen?

Mijn eisprong is geweest. Nu maar weer afwachten.
Ik moest lachen, ik had nog niet aan die korting gedacht!

Leuk en spannend!
Ongeveer dezelfde testtijd:
29 oktober prinseszondererwt NOD
29 okober Vlindur (01-2008) NOD
30 oktober Nijna (06-2008) NOD
30 oktober Georgette_Kloonie (09-2008) NOD

Pure-Poison, van harte met je nieuwe baan.
pi_62468899
Spannend...
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:36:16 #52
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62470752
PP gefeliciteerd met je nieuwe baan, leuk Mijn (vervangend/nieuwe/onbekende) huisarts vertelde me ook zonder blikken of blozen dat de tijd voor me begint te dringen en ik ben 31. Scheelt denk ik wél dat ik heb gezegd graag 3 kindjes te willen (of dat doorgaat is een tweede) en ik dus in theorie rond mijn 34/35e weer zwanger wil zijn. Maar ik zat ook echt toen hij dat zei hoor.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62471484
*proest* waar halen ze het lef vandaan zeg om zulke uitspraken te doen.

Mijn oma kreeg 9 kinderen en begon met kinderen krijgen toen ze 23 was.
Ze raakte van nummer 9 zwanger toen ze rond de 34 was en op haar 45 ste wederom zwanger alleen dat werd een miskraam. Tuurlijk zeggen de statistieken dat de "beste" leeftijd ergens tussen de 20 en 30 ligt maar ach kom op zo negatief doen daar zit toch niemand op te wachten.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:08:41 #54
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62471741
Een kennisje van me was zwanger van nummer 10 toen ik van mijn nummer 1 zwanger was, de oudste was toen 18 (3 jaar terug dus ) en inmiddels is nummer 11 alweer bijna een jaar geloof ik. Er gaat wel steeds meer tijd tussen de kinderen zitten door de jaren heen
En wellicht was het ook niet negatief bedoeld, maar meer in de zin van; ja op nummer 2 ben je al even aan het wachten, voordat je aan nummer 3 gaat beginnen ben je tegen de 34/35 jaar en dan is het weer de vraag hoe snel het gaat. In dát opzicht klopt het natuurlijk dat mijn tijd dan begint te dringen. Zo had ik het ook wel opgevat moet ik zeggen hoor.
Ylana
pi_62473523
Gefeliciteerd PP! Lijkt me een leuke baan!
pi_62474171
Gefeliciteerd PP!

Meiden, ik duim voor jullie hoor!! Ik wil streepjes zien!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62481435
whaah ik ook! bijna nod!
spannend!
pi_62481601
mijn test gisteren was positief!
Ik ben gewoon zwanger! Had het echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan, ben zelf nog helemaal verbaast haha!
Echt nog maar net dus... dus nu hopen dat alles goed gaat. Echt zo spannend!

Ik duim voor een streepjes-regen voor jullie allemaal meiden!
pi_62481665
Tessie!!

Wat goeeeed!!!

wauw gaaf zeg! En zo snel ook

Jeeeeh! het begin van de streepjesregen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62481715
Wauw Tessie,gefeliciteerd,helemaal super
01-08-2008
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:52:24 #61
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62481748
Tessie, wat goehoed! Gefeliciteerd met je 2e streepje!

xxxkarinxxx: spannend hoor. Hier ook bijna NOD, maar ik houd toch maar even een slag om de arm en tel er een weekje bij op. (gezien mijn wisselende cycluslengtes).
pi_62481803
Gefeliciteerd Tessie!
Hardloper.
IG @webkim
pi_62481869
Hoe werkt het nu met die NOD die julli ehier melden? De dag dat je ongi moest worden en je bent het niet meld je ofzo? Sorry maar ik snap het geloof ik niet helemaal ?!
01-08-2008
pi_62481896
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:42 schreef tessie het volgende:
mijn test gisteren was positief!
Ik ben gewoon zwanger! Had het echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan, ben zelf nog helemaal verbaast haha!
Echt nog maar net dus... dus nu hopen dat alles goed gaat. Echt zo spannend!

Ik duim voor een streepjes-regen voor jullie allemaal meiden!
Wat ontzettend leuk!

Gefeliciteerd!

Hoe voelt het nou om te weten dat er zo'n miniscuul wezentje in je buik zit?

Ik zit nu al weer op de veertigste dag van m'n cyclus. En dat terwijl m'n cyclus na m'n laatste pil alleen maar korter werd. De laatste was 31 dagen. Dacht ongeveer twee weken geleden ongesteld te worden aan wat krampjes en pijn in m'n rug te voelen, maar werd het maar niet. Twee testen waren negatief. Terwijl ik die, uitgaande van een cyclus van 30 dagen, toch niet te vroeg heb gedaan. Zeker de laatste niet.

Ben in staat om vandaag of morgen nog een test te doen, want ik snap er geen hout meer van. Ik leek een cyclus te hebben die netjes elke maand korter werd, tot ik ongeveer op 28/30 dagen zou uitkomen.

Heb op Internet van die teststripjes besteld, die zijn een stuk goedkoper dan die plastic dingen: 6 voor 10 Euro, inclusief verzendkosten. Kan alleen niet vinden hoe betrouwbaar die zijn.
pi_62482145
Thanx voor de felicitaties allemaal!

Heel gek Serptente! Hij is nu pas zo groot als een rijstkorrel haha! Maar het is een heel gek maar ontzettend fijn idee En ik hoop gewoon heel erg dat het allemaal goed gaat!
En als ik jou was zou ik gewoon nog een test doen hoor.....

Morgen gaan we op vakantie naar New York voor deel 2 van onze huwelijksreis. Dus extra spannend
pi_62482210
Gefeliciteerd Tessie!!!
pi_62483151
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:59 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoe werkt het nu met die NOD die julli ehier melden? De dag dat je ongi moest worden en je bent het niet meld je ofzo? Sorry maar ik snap het geloof ik niet helemaal ?!
Ik geloof idd dat het zo zit ja. Dat duurde bij mij ook een poosje hoor.
pi_62483299
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:59 schreef Pure-Poison het volgende:
Het is vooral de dag dat je ongesteld moet worden maar je hoopt het niet te worden
pi_62483320
En je dus voor het eerst kunt testen.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:23:05 #70
108648 cattie
lieve moeder
pi_62483364
Gefeliciteerd Tessie!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:26:40 #71
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62483427
Gefeliciteerd Tessie En wat lekker snel voor jullie Nu met eentje extra op huwelijksreis dus!
Ylana
  † In Memoriam † zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:38:23 #72
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62483635
Tessie, wat leuk!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:53:07 #73
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62483917
Tessie!! Van harte gefeliciteerd!!

En alvast een voor de andere wachtenden, want jullie gaan binnenkort ook positief testen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62484109
gefeliciteerd Tessie!!
pi_62485049
Tessie, gaaf, van harte en veel plezier in New York!
pi_62485111
Wow Tessie, van harte meid! SUPER!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62485233
Tessie wat een goed nieuws Proficiat!
pi_62486421
Heb net besloten dat ik toch maar even een test ga halen. Maar de drogisterijen zijn al dicht. Hebben ze zwangerschapstesten bij Dirk van den Broek?

Edit: zie net dat Dirx tot 20:00 uur open is.
pi_62486884
Gefeliciteerd Tessie! Wat fijn!
pi_62487131
Gefeliciteerd Tessie!!!
pi_62487243
Jaaa rennen Ssserpente!!
Doe maar de tweede wezen in de streepjesregen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62487455
sssserpente, sssssspannend!
pi_62488023
Haha! Heb wel besloten dat het nu toch echt voorlopig de laatste is. In ieder geval tot m'n volgende NOD.
Ik ben er veel te veel mee bezig. Maar dat komt vooral omdat ik de afgelopen manden erop leken te wijzen dat ik een regelmatige cyclus zou krijgen...

Moet wel nog beslissen of ik 'm vanavond nog doe, of voor de zekerheid morgenochtend. Is de uitslag betrouwbaarder met ochtendurine?
pi_62488197
Ik geloof dat dat tegenwoordig niet meer uitmaakt. Welk merk test heb je en hoeveel dagen is je cyclus nu?

Ik geloof dat predictor als enige test iets meer HCG nodig lijkt te hebben om positief uit te slaan, maar ik heb zelf geen ervaring met die.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62488264
Ohja ik lees het nu van je cyclus! Jeetje das wel erg raar ineens zeg.
Nouja, in het geval je zwanger zou zijn dan ben je volgens mij al meer dan een week over tijd? Dus dan zou je inmiddels nu al wel positief moeten kunnen testen, ongeacht of het wel of geen ochtendurine is. Maar als je het zelf fijner vind zou ik gewoon tot morgenochtend wachten.

Maar het kan ook zijn dat je menstruatie of je cyclus een 'keertje overslaat'. Ik heb dit zelf ook wel eens gehad, negatieve testen en toch niet ongesteld; huisarts zijn van ja ach, dat gebeurd, niets over te zeggen, ligt ook nergens aan echt als je verder gewoon wel een normale cyclus hebt.

Ben benieuwd hoor, ik duim in elk geval voor je!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62488433
Tessie, gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:40:01 #87
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62488551
Tessie gefeliciteerd

Sserpente ik vind je usericon echt superleuk
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62488677
Gefeliciteerd Tessie!!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:02:47 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62489019
Tessie!
Wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_62489106
Tessie wat leeeeeuuuuuk! Gefeliciteeeerd
Saartje
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:41:37 #91
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62491369
quote:
Ik zit nu al weer op de veertigste dag van m'n cyclus. En dat terwijl m'n cyclus na m'n laatste pil alleen maar korter werd. De laatste was 31 dagen. Dacht ongeveer twee weken geleden ongesteld te worden aan wat krampjes en pijn in m'n rug te voelen, maar werd het maar niet. Twee testen waren negatief. Terwijl ik die, uitgaande van een cyclus van 30 dagen, toch niet te vroeg heb gedaan. Zeker de laatste niet.

Ben in staat om vandaag of morgen nog een test te doen, want ik snap er geen hout meer van. Ik leek een cyclus te hebben die netjes elke maand korter werd, tot ik ongeveer op 28/30 dagen zou uitkomen.

Heb op Internet van die teststripjes besteld, die zijn een stuk goedkoper dan die plastic dingen: 6 voor 10 Euro, inclusief verzendkosten. Kan alleen niet vinden hoe betrouwbaar die zijn.
Sssserpente, ik dacht ook dat mijn cyclus netjes was, nadat ik twee cyclussen had gehad van 30 en 32 dagen, maar vervolgens kreeg ik een cyclus van 50 (!!) en 35 dagen, dus het kan heel goed nog wisselen.... Natuurlijk zou t kunnen dat je zwanger bent, dat hoop ik natuurlijk voor je!
pi_62494814
Tessie van harte!!!! Wat snel!

Serpente ik hoop voor jou dat je cyclus goed is en dat die test super positief is.
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:29:52 #93
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62495038
oh, een nieuwe zwangere! Van harte gefeliciteerd Tessie!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 19 oktober 2008 @ 08:02:33 #94
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62498355
Mikoxx en XXkarinXX hoe is het daar?
Ylana
pi_62498457
Er zitten weer aardig wat NOD's aan te komen tot het eind van de maand... spannend.
Laat de streepjes hoosbui maar komen!
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:19:23 #96
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62499010
Tessie, wow wat geweldig en zo snel Veel plezier in NY en dan lekker genieten van de zwangerschap!

Mikoxx en XXKarinXX voor jullie ook spannend, hier draaien de duimen overuren

Streepjesregen.... kom maar op!
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:44:29 #97
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62499210
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 08:02 schreef Saffier het volgende:
Mikoxx en XXkarinXX hoe is het daar?
Ik ga even een slag om de arm houden, vandaag dag 30 hier, maar de afgelopen twee cyclussen waren langer... nog maar even afwachten dus... Ik laat t jullie weten! (en duimen draaien is toegestaan, haha!)
pi_62499221
Duimen draaien overuren hier...
pi_62499270
*duim duim duim*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62499417
Wat is het weer spannend!
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:17:53 #101
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62499558
Ik duim!
Ik heb net de PMS weer ontdekt ik ben een tikkie onhebbelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en heb de pest in. Meestal duurt zo'n bui niet al te lang gelukkig. Zo maar even uitwaaien ofzo. Morgen naar de gyn, ik hoop dat ik er wat wijzer word.
Ylana
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:21:18 #102
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62499599
Saffier ga maar ff lekker uitwaaien.
Mama van Isa en Ties
pi_62500574
* Vicky duimt heel hard mee!!

Saffier,

Succes morgen!! Wel ff bellen he als je wat weet!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:14:55 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62501356
Ik draai mee hoor.

Saffier
pi_62501543
Saffier
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:30:30 #106
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62501641
Tessie, gefeliciteerd
Wat een mooi, ietsje verlaat huwelijkskado!

Serpente, we zijn zooooo benieuwd!

Saffier, gewoon even lekker aan toegeven, mag best! Die stomme rot-hormonen ook
pi_62502919
Tessie wat super! gefeliciteerd!

Denk dat jullie voor mij niet meer te hoeven duimen
net een beetje rose slijm, dus ik denk dat de duivels eraan komen
Ene kant jammer, maar ja, niet op de goede dagen geklust, dus logisch
Andere kant, positief puntje, als het morgen doorzet zit ik weer op dag 29.
Net als de vorige cyclus, dus da's mooi stabiel

mikoxx, voor jou blijven we uiteraard flink duimen!
pi_62503270
Sterkte Saffier, kook maar ff lekker gaar in je eigen sop. Dan ben je er zo weer vanaf!

Mikoxx , ook mijn duimen draaien overuren voor je!

Karin: jammer, maar idd wel fijn om te weten dat je cyclus stabiel is.

Heb gister tijdens de verjaardag van de broer van m'n vriend stiekum getest. Op de wc boven, ipv die beneden. "Want al die mannen die beneden op de bril pissen..."

Negatief. Gek hoor; zit nu op dag 41. En ik voel aan niks dat ik binnenkort ongesteld zou moeten worden. Terwijl ik twee weken toch zeker wist dat het eraan zat te komen. Maar ja, ik wil binnekort toch ff langs de dokter. M'n moeder opperde namelijk dat het misschien verstandig is dat ik me laat inenten tegen rode hond. Ik werk bij een uitzendbureau, waar we vele zaken doen met de kinderopvang. Ik kom dus best regelmatig in aanraking met die koters. Nu is m'n moeder nogal overbezorgd, en leek het mij nogal overdreven, dus heb ik het eerst maar even aan de apotheker gevraagd. Die vond het een goed idee en raadde me zelfs aan om ook een hepatitisvaccinatie te halen. Omdat veel ouders met hun kroost tegenwoordig naar Turkije e.d. op vakantie gaan, zijn er best wel wat kinderen dragen van hepatitis B.

Afijn, maak binnenkort ff een afspraakje met HA om te kijken wat hij ervan vindt, dan kan ik 'terloops' over m'n cyclus beginnen.

Sterkte en succes weer, ladies!
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:47:10 #109
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62504901
Jammer Serpente...
Lastig hoor, zo'n rare cyclus.
Maar ben je als kind dan niet ingeent tegen rode hond eigenlijk? Dat hoort toch al jaren bij de standaard prikken?
Wij hebben ons trouwens niet laten inenten toen we van de zomer naar Turkije gingen. Zijn de hele vakantie het luxe resort niet af geweest en mijn huisarts vond het om die reden eigenlijk ook overbodig...

Karin, jammer hoor... * Kersjes gooit een zak M&M's Karin's kant op
pi_62504943
thanks!
Jup chocoladeweek bij Karin!
pi_62505244
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:47 schreef Kersjes het volgende:
Jammer Serpente...
Lastig hoor, zo'n rare cyclus.
Maar ben je als kind dan niet ingeent tegen rode hond eigenlijk? Dat hoort toch al jaren bij de standaard prikken?
Wij hebben ons trouwens niet laten inenten toen we van de zomer naar Turkije gingen. Zijn de hele vakantie het luxe resort niet af geweest en mijn huisarts vond het om die reden eigenlijk ook overbodig...

Karin, jammer hoor... * Kersjes gooit een zak M&M's Karin's kant op
O ja, da's waar ook ja. Die kans is idd groot. Daarvoor zou ik m'n vader nog ff bellen. Spreek ik die ook weer 'ns...
pi_62505882
Rustig aan Saffier, gooi het er maar eens lekker uit!
Jammer Karin, aan de chocola dan maar inderdaad. Ook lekker.
Saffier, wel gek dan. Maar ik kijk inmiddels niet meer op van leipe cycli.

Ik zou gisteren best eens een springend ei gehad kunnen hebben. De hele avond zeurend pijntje aan de linkerkant gehad, meer dan de afgelopen dagen. We zullen zien...
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:06:21 #113
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62509565
quote:
Denk dat jullie voor mij niet meer te hoeven duimen
net een beetje rose slijm, dus ik denk dat de duivels eraan komen
Ene kant jammer, maar ja, niet op de goede dagen geklust, dus logisch
Andere kant, positief puntje, als het morgen doorzet zit ik weer op dag 29.
Net als de vorige cyclus, dus da's mooi stabiel

mikoxx, voor jou blijven we uiteraard flink duimen!
Jammer, xxKarinxx!
Maar fijn dat je voor mij nog blijft duimen hoor! Duim lekker met je mee
pi_62509591
Oeh spannend prinses!!

Ssserpente, jammer, en vooral erg vervelend dat je nog niet echt ergens vanuit kunt gaan.

Karin & Safier, schuif es op, ik wil ook op de bank met chocola en m&m's
Ik ben nu ongesteld, na mn laatste pil dus, dus hopelijk kunnen we hier vanaf volgende week aan de gang. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan zou mijn NOD op 16 november ongeveer liggen. Maar ik ga liever niet in het lijstje omdat k zelf nog even een slag om de arm houdt enzo. óf mn cyclus uberhaupt wel gelijk op gang komt en of ie dan niet misschien langer of korter is... nouja, ik zie het wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62509674
Tessie, van harte gefelicteerd!!!

Ik hoop dat de andere dames hier snel volgen
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:47:34 #116
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62510658
Wat een lieve reactie's allemaal meiden! Echt heel tof Ik ben lekker naar buiten gegaan met Tobias en mijn verstand even op 0 gezet.
Wat jammer Karin, hopelijk volgende ronde meer geluk!
Huuphuup, ik ben nog niet eens ongesteld , dit is de PMS die me dwarszat/zit. Kan ik er een week aan wennen dat ik volgende week ongesteld word en er boodschappen op doen Eén voordeel dit; als ik straks ongesteld word 'schrik' ik er niet zo van. De PMS is wel zó duidelijk bij mij dat ik er echt niet omheen kan, de poetsdrang was er gister ook al nl.
Ylana
pi_62510788
Ooooh, op die fiets, dan had ik het verkeerd gelezen.
Hmm, nouja, in ieder geval fijn dat je even je verstand op nul hebt kunnen zetten dan

Ik heb zelf geloof ik niet zo'n last van PMS, tenminste, ik ben bijna nooit sacho, en als ik dan wel eens hoofdpijn heb en sacho ben dan wijt ik dat eigenlijk altijd eerst ergens anders aan (slecht geslapen ofzo); alleen trek in zoetigheid heb ik wel erg rond mn menstruatie, echt heel erg, mn vriend lacht zich echt dood erom, zo stereotyperend is het echt dat je het bijna in je mond proeft de chocola/koek/snoep
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62512929
Och heden Saffier, zelfs poetsdrang erbij.....doe mij dat ook eens!
Wij moeten de komende maand maar eens een serieuze poging wagen...
Nu was het nog zo vrijblijvend. Maar als je wat wilt, zul je er wat voor moeten doen haha
pi_62525365
Saffier, fijn dat je even wat leuks gedaan hebt, ik duim toch nog dat je niet ongesteld gaat worden hoor!

Jammer Karin!

Sserpente wat balen zeg,helemaal omdat je al zo ver overtijd bent. Ben benieuwd wat de huisarts zeggen gaat.

Nog steeds niks te melden, gatverdamme zeg wordt er helemaal kriegelig van. Stomme rot Implanon, ik zit nu op dag 51 en al dagen zere borsten.
pi_62532072
Pfff Poppejans, kan me voorstellen dat je daar niet goed van wordt zeg. Hoe lang mag het volgens de huisarts duren voordat je weer eens ongesteld wordt?
pi_62533158
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Pfff Poppejans, kan me voorstellen dat je daar niet goed van wordt zeg. Hoe lang mag het volgens de huisarts duren voordat je weer eens ongesteld wordt?
Van wat ik lees kan het wel tot een jaar duren voordat cyclus helemaal normaal is, maar ik heb wel HELE grote tussenpozen! En dan dus jammergenoeg niet elke maand een kansje gehad dat vind ik zo jammer!
Al aan de chocolade? Ik ben vandaag flink aan de mini Brosjes gegaan Maar die zijn ook zo klein, daar moet je wel een heleboel van eten voordat je wat proeft!

Ik had net ineens beetje bloed bij afvegen, hopelijk zet het vanavond door, ik hou jullie op de hoogte haha
pi_62533791
Als je nou je eisprong op dag 11 hebt ipv dag 14 kan je dan ook eerder testen? Of blijft dat gewoon zelfde? Want heb wel cyclus van 28 dagen. Vind de bevruchting dan niet eerder plaats?
pi_62533878
testen mag 14 dagen na eisprong. (Als ik het goed begrepen heb)
pi_62533979
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:03 schreef Vlindur het volgende:
testen mag 14 dagen na eisprong. (Als ik het goed begrepen heb)
Dus dan zou ik donderdag kunnen testen terwijl ik zondag ongesteld moet worden?
pi_62534662
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:08 schreef Mysterygirl81 het volgende:

[..]

Dus dan zou ik donderdag kunnen testen terwijl ik zondag ongesteld moet worden?
Dat denk ik dan wel ja..
pi_62535805
Saffier, hoe gaat het nu?

Poppejans, ik kan me voorstellen dat je gigantisch aan het balen bent maar aan de andere kant heb je toch een hele tijd profijt gehad van dat implanon-ding. Misschien is het beter het van een wat positievere kant te bekijken itt er zo gigantisch van te balen. Alhoewel dat nu wat langer duurt voor alles op gang wel een hoge prijs is, vind ik. En ik bedoel helemaal niet dat je zeurt. Ik bedoel eigenlijk te zeggen: Kop op, meid.
Hopelijk ben je gewoon al zwanger. Dat zou echt het allermooiste zijn
pi_62536412
Oeh, dan kun je straks voor het eerst gericht klussen, Huup! Kussentje onder je kont en met de beentjes omhoog!

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Fijn, want dat ik niet zwanger was wist ik toch al, dus nu zo snel mogelijk door naar de volgende ronde!

Denk nu toch echt dat die buikkrampjes van (precies!) twee weken geleden m'n eisprong waren. Ik had namelijk ook echt heel helder en duidelijk (cervix)slijm, maar las ergens dat je ook vlak voor je menstruatie extra afscheiding kan hebben, dus dacht dat dat het was. Volgende keer dus beter op m'n lichaam letten.

Heb vandaag de dokter gebeld, maar die is tot volgende week op vakantie of zo. Het is me nog nooit gelukt om met die gozer in 1 x een afspraak te maken.

Enfin, we wachten wel weer af.

Heb trouwens net die zwangerschapsteststaafjes die ik via Internet had besteld binnengekregen. Op Internet stond niets over de betrouwbaarheid, dus ga eerst de bijsluiter maar 'ns lezen.
pi_62536666
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:25 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Saffier, hoe gaat het nu?

Poppejans, ik kan me voorstellen dat je gigantisch aan het balen bent maar aan de andere kant heb je toch een hele tijd profijt gehad van dat implanon-ding. Misschien is het beter het van een wat positievere kant te bekijken itt er zo gigantisch van te balen. Alhoewel dat nu wat langer duurt voor alles op gang wel een hoge prijs is, vind ik. En ik bedoel helemaal niet dat je zeurt. Ik bedoel eigenlijk te zeggen: Kop op, meid.
Hopelijk ben je gewoon al zwanger. Dat zou echt het allermooiste zijn
Dankjewel Georgette, hartstikke lief en o zo waar, en ja ik zeur best wel vind ik zelf hoor hahaha
Net weer wat bloedverlies, dus vermoed dat ik morgenvroeg erg ongesteld wakker ga worden
Ik zie het ineeeens allemaal weer wat rooskleuriger en zal beloven dat ik niet meer zo zeur over een lange cyclus
pi_62536977
*grinnik* @ Ssserpente; de kussen liggen klaar hoor

Poppejans fijn dat het door lijkt te zetten en dat je het weer een beetje ziet zitten. Zo'n cyclus is inderdaad niet fijn maar wie weet deze ronde dan. Eens moet het toch raak zijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:31:05 #130
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62546546
En Poppejans, zijn de duivels er helemaal nu?
Gister kon ik niet meer reageren, nu even kort; de gyn liep een uur uit maar hij neemt dan ook op zijn gemak de tijd voor iedereen. Hij kon aan 2 van de de temp-lijsten die ik had gemaakt zien dat ik een eisprong heb, de ene keer vroeger dan de andere keer (beetje lastig ) en de andere 2 lijsten waren zo'n puinhoop dat je daar niets vanaf kon lezen . Met tempen mag ik nu stoppen van 'm. Meteen doorgestuurd om bloed te prikken op allerlei hormonen en een briefje voor manlief om zijn zwemmers ook meteen te checken, dat moeten we deze of volgende week even regelen. Over 4 weken moet ik terugkomen dan wil hij een baarmoederfoto maken. Even mijn werkrooster afwachten, dan kan ik daar een afspraak voor maken.
Ik ben blij dat hij meteen 'doorpakt' en niet ons eerst nog even x-maanden laat proberen.
Ylana
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:03:45 #131
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62546900
Saffier, wat fijn dat er direct actie wordt ondernomen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:05:42 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62546928
Nou, dat is idd fijn Saffier.
Maar goed, jullie zijn natuurlijk ook al anderhalf jaar bezig sowieso. Ik denk dat hij wel in kan schatten dat je toen echt je best wel gedaan hebt.
pi_62547271
Fijn dat de gyn je het gevoel geeft te luisteren en jullie direct stappen lat ondernemen Saffier!
Het lijkt me zo moeilijk om de knoop door te hakken en tegen jezelf te zeggen dat het jullie (op dit moment) niet "normaal" lukt samen en je dus hulp moet zoeken als je verder wilt komen... als je dan toch zover bent lijkt me niets ergers dan een arts die zegt dat je eerst nog maar eens een tijdje langer moet gaan proberen...

succes, en op een prachtig mooi resultaat!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_62547358
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, dat is idd fijn Saffier.
Maar goed, jullie zijn natuurlijk ook al anderhalf jaar bezig sowieso. Ik denk dat hij wel in kan schatten dat je toen echt je best wel gedaan hebt.

Hahaha, het zou wat zijn als je ook nog met lijstejs bij de HA aan moet komen waarop je op een schaal van 1 tot 10 aangeeft hoe goed je je best heb gedaan per keer
Zo herinner ik me nog goed een krantenartikel van een tijd terug over een (zéér) gelovig duits echtpaar wat na 6 jaar huwelijk nog niet zwanger was...ze sliepen immers al 6 jaar samen... sliepen dus! (al vraag je je dan toch ook weer af hoe dat soort informatie dan bij een krant terecht komt..)
pi_62547925
Saffier, dat klinkt goed dat er doorgepakt wordt!
pi_62548081
Fijn Saffier dat je gyn zo meedenkt en je gelijk doorstuurt.

Het lijkt me enorm frustrerend als je voor jezelf weet dat het moeilijk gaat maar dat een HA/gyn dan tegen je zegt van nou, eerst nog maar eens een half jaar proberen en daarna kijken we wel verder.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62548150
Saffier, ik had erh helemaal overheen gelezen dat je nog naar de gyn moest, wat fijn dat er direct wat gedaan wordt en dat je niet met een mededeling naar huis bent gegaan van ''eerst afwachten'' ofzo, echt fijn gevoel moet dat je geven denk ik

Hey Poppedein, ''dochter'' van me

Jahoeee ik ben ongesteld hoor
Ergens midden volgende maand ga ik proberen een eisprong te vinden, geen idee wanneer ik dan moet testen want misschien wordt mn cyclus nu wel steeds wat korter, dus ik sla maar een hoop van die hele goedkope ovutesten in denk ik.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:18:26 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62548298
Jeeeej! Poppejans! Eindelijk.
Nou, nu hopen dat de boel gelijk een beetje netjes op de rit komt!
pi_62548346
Jeeeuh Poppejans!
Fijn dat het er is Ik heb ook zo'n rits ovu-testen ingeslagen, vind het wel spannend bij www.sensitest.nl besteld, werd erg snel geleverd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62548358
Poppejans, wat fijn dat ze er zijn die rooie rakkers.
Moet je met van die ovulatietesten niet ergens rond dag 10 beginnen ofzo? Succes met de zoektocht naar je ei!
pi_62549211
Dankjulliewel!
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:22 schreef Nijna het volgende:
Poppejans, wat fijn dat ze er zijn die rooie rakkers.
Moet je met van die ovulatietesten niet ergens rond dag 10 beginnen ofzo? Succes met de zoektocht naar je ei!
Ja op dag 10 na ongesteldheid begin ik dan, dan moet er als het goed is altijd een eisprong te vinden zijn, ook als cyclus korter is. Zou ik weer iets van 52 dagen hebben dan valt ie rond 20 november.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:17:57 #142
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62549495
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Hahaha, het zou wat zijn als je ook nog met lijstejs bij de HA aan moet komen waarop je op een schaal van 1 tot 10 aangeeft hoe goed je je best heb gedaan per keer
Zo herinner ik me nog goed een krantenartikel van een tijd terug over een (zéér) gelovig duits echtpaar wat na 6 jaar huwelijk nog niet zwanger was...ze sliepen immers al 6 jaar samen... sliepen dus! (al vraag je je dan toch ook weer af hoe dat soort informatie dan bij een krant terecht komt..)
Nee toch
Dan zou je toch bijna geneigd zijn te zeggen dat ze zich volgens de evolutie-theorie niet eens zouden behoren voort te planten. Hoe dom kan je zijn

Poppejans, eindelijk! Hopen maar dat je snel regelmatig zal worden.

Gisteren zat een collega me een beetje door te zagen. "maar kriebelt het dan niet, willen jullie geen 2e?" Uiteindelijk maar toegegeven dat we al een poosje bezig zijn en dat ik rammel als de pest! Gelukkig gaat ze volgende week met zwangerschapsverlof, weinig kans dus dat ze zich gaat verspreken tegen de rest.
pi_62550175
Edit: Kan morgen beter in een keer uitleg geven!!

[ Bericht 86% gewijzigd door Mysterygirl81 op 21-10-2008 12:01:09 ]
pi_62550505
Edit: Mysterygirl's berichtje weg dus dan beter de mijne ook

Mysterygirl, je hebt PM
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:21:46 #145
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62552561
Na mijn bezoek aan de gyn (lees hier: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#47) ben ik ook weer helemaal positief over een spontane zwangerschap. Nu waren we al aan het klussen maar nu ook het gevoel dat het misschien wel eens raak kan zijn ... woejj ... ik haal de ovulatietesten maar weer uit de kast

Het worden weer lange weken....

Hopenlijk lukt het binnen 3 maanden, anders gaan we gewoon verder in de MMM (nog wel even wat kilootjes afvallen, maar we gaan de goede kant op, in principe nog 'maar' 15 kg.)

@Saffier: fijn dat er gelijk actie wordt ondernomen, hopen op mooie uitslagen!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:37:04 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62553003
Happy, ik vind het sowieso al knap dat die 15 je gelukt is hoor!
pi_62554579
Fijn dat je weer een positieve kijk terug hebt gevonden happy, ik hoop dat die en verschrikkelijk goeie uitwerking heeft voor jullie!! Geniet van t gevoel dat je de wereld weer aankan en veel succes met die kilo's die je nog kwijt wil/moet!!

Poppejans!! Ik bedacht me al net na het invoeren dat mijn naam misschien wat te verwarrend is met jouw naam, maar toen was ik al te laat... Hoop niet dat je het vervelend vindt.. dat ik nu mama tegen je mag zeggen is natuurlijk wel een héle grote eer Fijn dat je menstruatie nu doorgezet heeft trouwens!! Ik hoop gauw op wat meer regelmaat voor je, of nou ja, nee, eigenlijk hoop ik op gewoon 9 maand geen bloed!
pi_62558566
Poppejans, wat goed van de duivels! Nu echt aan de klus.

Saffier, superfijn dat je een gyn hebt getroffen die van actie houdt.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:39:29 #149
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62562043
Hoi, ik ben weer terug. Heb genoten en heerlijk voorgeklust. De echte klusdagen komen er nu aan! Dus dit wordt een drukke week

Er is veel geschreven, eigenlijk te veel om op te reageren. Dus bij deze even een algemene hoi iedereen. En een speciaal hooitje voor Tessie. Gefeliciteerd met je 2de streepje.

Poppedein, welkom. Wij noemen onze dochter ook poppedeintje, dat is haar koosnaampje
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62564130
Haha ik vind je naam wel grappig Poppedein!

Fijn dat je herfstvakantie leuk was Bumba, en veel succes dan komende dagen
pi_62565770
Klus ze bumbaloe!
pi_62574741
En weer weg.

[ Bericht 98% gewijzigd door Mysterygirl81 op 22-10-2008 10:54:51 ]
pi_62575205
Mysterygirl, tuurlijk gaat het gewoon goed komen. Ze leven grotendeels gewoon, dus kan er een bevruchting komen.

Als ik vragen mag, wat kan eraan doen volgens de gyn?
pi_62575463
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:10 schreef happyme28 het volgende:
Mysterygirl, tuurlijk gaat het gewoon goed komen. Ze leven grotendeels gewoon, dus kan er een bevruchting komen.

Als ik vragen mag, wat kan eraan doen volgens de gyn?
Gezonder leven. Geen koffie meer (tenminste niet meer zo heeeel veel), vitamine c tabletten en ook foliumzuur slikken. Hij kan ook wel wat kilos kwijt misschein dat dat ook wat helpt. En meer rust. Want hij slaapt altijd heel weinig en is daardoor best wel vaak moe enzo. Zijn eigenlijk simpele dingen maar toch. Alle beetjes helpen!!
pi_62575624
Aha, nou dat is te doen toch en zoals je zegt, alle beetjes helpen! En wie weet overkomt jullie het wondertje toch. Er is er maar 1tje nodig die doorzet
pi_62575694
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:27 schreef happyme28 het volgende:
Aha, nou dat is te doen toch en zoals je zegt, alle beetjes helpen! En wie weet overkomt jullie het wondertje toch. Er is er maar 1tje nodig die doorzet
Ja 1 is genoeg. Krijgt ie meteen een speciale werktitel
pi_62575812
Mysterygirl ik hoop voor jullie op een wondertje, IUI is geen fijn traject begrijp volkomen dat je je daar nog niet in wilt storten maar fijn dat het wel een alternatief kan zijn wanneer jullie daar aan toe zijn.
Mama van Isa en Ties
pi_62576067
Mysterygirl
Ben blij voor je dat de uitslag je dan mee viel. Hopelijk is wat je man zelf kan doen effectief en springt er inderdaad eentje tussenuit. Er is er maar 1 nodig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62579721
Vanmorgen nog net je verhaal gelezen Mysterygirl, er is dus toch wel kans op spontane zwangerschap! Hopelijk hebben jullie dan helemaal geen IUI nodig

Hier is het gister bij beetje bruin/rood bloedverlies gebleven, vannacht en vandaag geheel niks
Innesteling kan het onmogelijk zijn(daar moet je toch bepaalde handelingen voor hebben gedaan haha) misschien een eisprong? Ik heb nog steeds zere gespannen borsten en wat onderbuikpijn.
Hmm als er geen bloed meer komt ga ik vanavond eens een ovutestje doen.
pi_62580791
Spannend Poppejans!

Mijn laatste menstruatie na de pil is bijna voorbij Het verschilt zo enorm per keer met die pil-bloedingen, deze keer was het weer echt nauwelijks een menstruatie te noemen... Nouja ach. Volgende week klussen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62581402
Ik heb het verhaal van je gemist Mysterygirl, maar ik begrijp dat het toch neerkomt op goed nieuws? Dat is iig heel fijn voor jullie.

Spannend poppejans!

Huuphuup, verander je naam eens in huphup nu! Aan de slag jij.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:47:45 #162
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62582944
Ook vanuit mij een algemene 'hoi', heb even teveel gemist om voor iedereen te reageren!

Mystergirl ook ik heb het ff gemist, maar ik begrijp dat het gewoon de goeie kant in kan gaan ??? succes

Tessie wauw

Nog een vraag: een vriendin van me raadde geen ovulatietesten aan, maar Maybe Baby uit Australie, ook een soort ovutest dat anhv je speeksel kan aangeven of je vruchtbaar bent ???? Ikzelf weet het zo goed niet, bij hen was het wel de eerste keer meteen raak... Iemand ervaring mee???

Ikzelf geen streepjes deze maand (klusdagen gemist) maar ik duim voor iedereen mee!!!!
Alexa en Seth zijn lief
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:27:30 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62584052
Nog nooit van Maybe Baby gehoord, maar het klinkt wel intrigerend!
pi_62585119
Aan de hand van je speeksel... ... Ben wel benieuwd hoe dat dan werkt en wat je dan aantoont...
pi_62585630
Hier staat info over:

http://www.premom.nl/maybebaby.php

Effe lezen hoor, klinkt ingenieus

Hier kun je 'm kopen:
http://www.geboortewinkel(...)rden_maybe-baby.html

Even over nadenken, klinkt wel handig. Ben alleen bang dat aflezen best lastig is.

Ik lig overigens met een vermoedelijk beginnende griep op de bank keelpijn, buikpijn, hoofdpijn, bah! En dat tijdens de klusdagen, dus dat gaat 'm vermoedelijk niet worden deze maand

[ Bericht 30% gewijzigd door happyme28 op 22-10-2008 16:23:25 ]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:14:40 #166
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62587345
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef happyme28 het volgende:

Ik lig overigens met een vermoedelijk beginnende griep op de bank keelpijn, buikpijn, hoofdpijn, bah! En dat tijdens de klusdagen, dus dat gaat 'm vermoedelijk niet worden deze maand

Klote, happy... een super-super-super-snelle beterschap gewenst dan maar
Alexa en Seth zijn lief
pi_62587535
Happy, dat schiet niet op! Beterschap!!

Ik ben naar de gyn geweest, alles was goed. We hebben flink geklust deze maand, dus ik hoop op goed nieuws over een week. Spannend toch weer elke maand!
pi_62587620
Wat vervelend Happy
Beterschap, ik hoop dat het maar een klein verkoudheidje is en dat je je snel weer fit voelt! Zorg goed voor jezelf in ieder geval.

Prinses, wat spannend!! *alvast begint met duimen draaien*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62593353
Spannend Prinses! hopelijk kunnen we voor je juichen volgende week!

Jammer Happy! beterschap dan maar!
pi_62593632
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef happyme28 het volgende:

Happy, op 5 maart waren mijn lief en ik allebei niet lekker, beetje koortsig, etc. We wilden eigenlijk een pauze inlassen qua klussen (ik wilde eerst nog wat meer kilo's kwijt). Maar ik had ook zoiets van: wat als het deze keer raak zou zijn? Dat dit onze kans is op een kindje? Met lief besproken, en hij voelde het ook zo. Dus toch geklust, (wat minder enthousiast dan normaal.. ) en nu ben ik 35 weken zwanger.
pi_62594673
Ik heb het koud... zelfs thee helpt niet. Dit had ik bij de 2e zwangerschap ook, al is het nu natuurlijk ook wel kouder. Maar ik zit hier met fleecetrui in een kamer van 20 graden en ik krijg het maar niet warm... Wie weet... en misschien maak ik mezelf wel wat wijs...
pi_62594699
Hoe gaat dat met klussen bij jullie? Doen jullie het in je vruchbare periode iedere dag of om de dag? En is een kans dat je zwanger raakt buiten je niet vruchtbare periode? Ja ik kom net kijken op het zwanger-worden gebied dus mischien stel ik soms rare vragen
01-08-2008
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:21:20 #173
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62594831
Pff... happy, da's niet fijn! Beterschap! Heb je Reinhilde's post gelezen?
Hier nog geen nieuws onder de zon... heb wel zo af en toe het gevoel dat de duivels eraan komen, maar er gebeurt niks noppes nada... Vandaag dag 33, we tellen gestaag door....
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:22:29 #174
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62594877
Oeh...nijna... spannund!
pi_62595356
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:48 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Happy, op 5 maart waren mijn lief en ik allebei niet lekker, beetje koortsig, etc. We wilden eigenlijk een pauze inlassen qua klussen (ik wilde eerst nog wat meer kilo's kwijt). Maar ik had ook zoiets van: wat als het deze keer raak zou zijn? Dat dit onze kans is op een kindje? Met lief besproken, en hij voelde het ook zo. Dus toch geklust, (wat minder enthousiast dan normaal.. ) en nu ben ik 35 weken zwanger.
Thanks, dat geeft de burger moed Ik ga zo ook richting mandje en dan zien we wel hoe ik me morgen voel. Nu nog vooral last van de keelpijn. Verder algehele malaise, maar ja, daar is overheen te komen.

Mikoxx, nog testplannen?

Oe, spannend Nijna. Hoe lang nog wachten?
pi_62595523
Spannend Nijna en Mikoxx!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:39:06 #177
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62595533
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:34 schreef happyme28 het volgende:

Mikoxx, nog testplannen?
Neu, nog niet hoor. Heb me iets te vaak gestoten.... Ik wacht iig tot midden volgende week af. Ik wil niet weer een teleurstelling...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:40:45 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62595594
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:17 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoe gaat dat met klussen bij jullie? Doen jullie het in je vruchbare periode iedere dag of om de dag? En is een kans dat je zwanger raakt buiten je niet vruchtbare periode? Ja ik kom net kijken op het zwanger-worden gebied dus mischien stel ik soms rare vragen
Men adviseerd om de dag, schijnt beter te zijn voor het zaad.

Wat bedoel je precies met 'buiten je niet vruchtbare periode'?
Volgens mij geef je zelf het antwoord nl. al 'niet vruchtbaar'. Het rotte is alleen dat het nooit helemaal zeker is wanneer die periode is, hoewel er dus wel trucjes en hulpmiddelen zijn om die periode een beetje nauwkeurig te bepalen.
pi_62596088
Wij deden het gewoon super enthousiast bijna iedere dag tja als je er beide geen problemen mee hebt
Maar ze zeggen inderdaad om de dag, maar ik flipte bij ieder steekje in de buikregio en dan mocht manlief mee naar boven ach ja heb m niet horen klagen dus zat wel goed.
Mama van Isa en Ties
pi_62596115
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Men adviseerd om de dag, schijnt beter te zijn voor het zaad.

Wat bedoel je precies met 'buiten je niet vruchtbare periode'?
Volgens mij geef je zelf het antwoord nl. al 'niet vruchtbaar'. Het rotte is alleen dat het nooit helemaal zeker is wanneer die periode is, hoewel er dus wel trucjes en hulpmiddelen zijn om die periode een beetje nauwkeurig te bepalen.
Ja dat is idd ook zo natuurlijk.
01-08-2008
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:59:12 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62596378
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef marlieske het volgende:
Wij deden het gewoon super enthousiast bijna iedere dag tja als je er beide geen problemen mee hebt
Maar ze zeggen inderdaad om de dag, maar ik flipte bij ieder steekje in de buikregio en dan mocht manlief mee naar boven ach ja heb m niet horen klagen dus zat wel goed.
Waarom verbaast me dat nou weer niet.

Ik denk dat daarbij mss ook wel mee speelt hoe lang je er over doet.
Het klinkt vreselijk, maar op het laatst werd het toch ook echt wel een beetje 'moeten' in die bepaalde periode, ook als je idd eens moe of verkouden was. En dan zat elke dag er echt niet in.
pi_62596622
quote:
HaHa Ik voel echt helemaal niks aan m'n lichaam,wanneer ik een eisprong heb ofzo.
01-08-2008
pi_62596814
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:06 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

HaHa Ik voel echt helemaal niks aan m'n lichaam,wanneer ik een eisprong heb ofzo.
ik ook niet bij nader inzien en goed rekenwerk blijkt achteraf dat we de dagen voor die steekjes het 1x hadden gedaan en dat was raak.... was dus een hele korte cyclus en die steekjes waren ws gewoon de darmen ach ja het bed was wel lekker warm als we gingen slapen.
en BE ik geloof meteen dat het na een tijdje stukken minder leuk en lollig word.
Mama van Isa en Ties
pi_62601383
Hoiii

Mijn NOD is 5 november!! Zou iemand mij ertussen willen zetten aub?
Alvast erg bedankt.

1e ronde deze maand voor nummero 3

Ben benieuwd..
pi_62601398
Mijn eisprong moet vandaag zijn , voel nu nog niks, maar nooit echt een eisprong ofzo gevoeld eigenlijk..
pi_62602963
quote:
whaha wij ook hoor.. om de dag werkte blijkbaar neit bij ons Maar elke dag gaf als resultaat een prachtig boontje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_62603095
Ernemmertje, welkom! En succes natuurlijk. Hopenlijk ben je weer snel uit dit topic verdwenen

Hier maar een dagje thuis van het werk, hopenlijk ben ik dan snel opgeknapt.
pi_62603396
Ernemmertje, welkom .

Ik mag nog een week wachten tot mn NOD.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 08:38:41 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62603417
Je staat erbij Ernemmertje!
pi_62603502
Welkom Ernemmertje! Hopelijk kun je snel doorschuiven
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 oktober 2008 @ 09:41:22 #191
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62604442
Welkom Ernemmetje!

Mijn nieuwe NOD mag op 21 november.

Cyclus 1: 27 dagen
Cyclus 2: 29 dagen (niet geklust )
Als ik twee keer mijn ei goed heb gevoeld, dan komt ie al twee keer na de 16 dagen.

Heb dat Maybe Baby maar besteld, gewoon een keer proberen
Alexa en Seth zijn lief
pi_62604834
Welkom Ernemmertje!

Hier is deze maand wel wat geklust, maar aangezien mn cyclus nogal variabel in lengte kan zijn en ik totaal niks voel van een eisprong valt er dus weinig gericht te klussen.. Sowieso hoop ik dat gericht klussen nog even uit te kunnen stellen, zou het toch het leukst vinden als het nog een klein beetje als een verrassing komt (hoewel ik niet verwacht dat ik dat langer dan een maand of 3 ga volhouden ).
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:04:34 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62604886
En weer aangepast Takkembah...
pi_62605719
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:41 schreef Takkembah het volgende:
Heb dat Maybe Baby maar besteld, gewoon een keer proberen
Oe, ben heel benieuwd hoe hij je bevalt. Lijkt mij nl. ook wel wat.
pi_62611668
Pure-Poison, bij mij is het zo dat ik mn vruchtbare periode nog niet helemaal precies weet, maar als het zo ongeveer is doen wij het echt absoluut niet om de dag iets van een week lang hoor, ik vind dat veel te veel en heb daar helemaal geen behoefte aan eigenlijk. Sowieso vind ik dat eigenlijk totaal niet de leukste manier van seks.

Wat jammer Takkembah..

Welkom Ernemmertje!

Nou, bij mij hoop ik maar dat het ongesteldheidsbloed was, ik heb maar 1,5 dag wat bloed gehad een ovulatie is het ook niet, dus ben benieuwd wat voor grapje dit is hoor.
Ik ga gewoon lekker ovutesten binnenkort.

*Gaat googlen wat een Maybe Baby is*
edit: hahahaha dat wil ik ook proberen! Ooh die ga ik zo ook even bestellen!!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:41:48 #196
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62611840
Poppejans, kan het geen innesteling geweest zijn?
pi_62612152
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:41 schreef mikoxx het volgende:
Poppejans, kan het geen innesteling geweest zijn?
Nee, want ik heb toen geen bepaalde handelingen verricht zeg maar , het was trouwens bruinig bloed, dus oud bloed. Zeer raar hoor geen idee of dat iets te betekenen heeft.
pi_62612245
Hmm, misschien een beetje spotting dan Poppejans? Of hoe noem je dat, doorbraakbloeding ofzo. Zeker als het oud bloed was. Maar wel raar want als je geen anti-conceptie meer binnenkrijgt dan zou je verwachten dat je wel een keertje ongesteld wordt in plaats van dat je last krijgt van spotting
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62612442
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:56 schreef huuphuup het volgende:
Hmm, misschien een beetje spotting dan Poppejans? Of hoe noem je dat, doorbraakbloeding ofzo. Zeker als het oud bloed was. Maar wel raar want als je geen anti-conceptie meer binnenkrijgt dan zou je verwachten dat je wel een keertje ongesteld wordt in plaats van dat je last krijgt van spotting
Ja, het leek op zo'n hele kleine bloeding die je kan hebben terwijl je de pil door blijft slikken zeg maar.
Vaag he? Misschien zet er wel alsnog wat door binnen paar dagen.
Zorgen maak ik me niet meer nu ik iig bloed gezien heb haha
pi_62614807
Over dat maybe baby kwam ik een stukje tegen toen ik net iets aan het opzoeken was. Dat niet was bewezen dat het effectief was en dat zelfs bij mannen eruit kwam dat ze een eisprong hadden ofzoiets... .
Zal even kijken of ik het nog kan vinden... Hier en dan scrollen helemaal naar onder

[ Bericht 13% gewijzigd door Nijna op 23-10-2008 16:23:54 ]
pi_62615397
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:17 schreef Nijna het volgende:
Over dat maybe baby kwam ik een stukje tegen toen ik net iets aan het opzoeken was. Dat niet was bewezen dat het effectief was en dat zelfs bij mannen eruit kwam dat ze een eisprong hadden ofzoiets... .
Zal even kijken of ik het nog kan vinden... Hier en dan scrollen helemaal naar onder
Oh hahaha wat raar!
Ik had zoekfunctie op een zwangerschapsforum gebruikt en daar las ik wel wat positieve verhalen.
Ik ga het ding wel bestellen, zal zeker mn ervaringen delen hier, ben erg benieuwd.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 17:19:28 #202
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62616456
Heb hem ook besteld, en we zien wel. Wie weet laat ik mijn mannetje meedoen
Alexa en Seth zijn lief
pi_62617145
haha een vriendin van me heeft zo een digitale clearbleu zwangerschapstest op haar man uitgeprobeerd als hij niet zwanger zou plassen geloofde ze de test pas.

Ben benieuwd of dat gekke ding werkt.
Mama van Isa en Ties
pi_62619328
effe snel tussendoor, geen tijd namelijk, nod mag op 18/11. En aan alle nieuwe tweedestreepjeswachters: welkom!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_62619393
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef mefke79 het volgende:
effe snel tussendoor, geen tijd namelijk, nod mag op 18/11. En aan alle nieuwe tweedestreepjeswachters: welkom!
Jammer Mefke, ik was al benieuwd hoe het was vergaan. Wel weer een regelmatige cyclus
  donderdag 23 oktober 2008 @ 21:43:46 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62623657
Jammer Mefke!
pi_62623683
wat balen mefke!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_62624363
Jammer Mefke
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62624459
Jammer mefke, ik lag vannacht nog wakker en vroeg me al af hoe het bij jou zou zijn.

Mijn NOD mag trouwens naar 17 nov, had ik nog niet doorgegeven

Ik zag ook weer een nieuwe met een moeilijke naam, hoi! en welkom
Mikoxx je maakt het ook weer lekker spannend deze maand zeg!
Poppejans, het is wel vaag allemaal zeg.....
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:16:19 #210
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62632309
Hier gisteren vermoedelijk mijn eisprong gehad (temp. was vanmorgen flink hoger, dus ga er maar even vanuit dat ik geen verhoging heb omdat ik niet zo lekker ben), dus nu komen de spannende wachtdagen......

Ik ben heel blij dat ik dus nu ook iets om voor te wachten heb, nu ik een 'normale' cyclus heb en dus ook een eisprong. En we hebben ondanks dat ik niet lekker was toch nog maar een poging gewaagd omdat ik het echt te zonde vond om een maand over te laten gaan

Vandaag nog wel een dagje thuis, ben ik maandag weer helemaal de oude en ga dan weer aan het werk.
pi_62632590
Happy, zul je zien dat het raak is!
Ziek klussen FTW!
pi_62633022
Happy, bikkel! ziek klussen
ik hoop zo voor je dat het raak is!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62633825
Happyme, hopelijk is het productief geklus geweest!!! Beterschap en ik duim!
pi_62634358
Heb je iig wat om te hopen Happy, spannend is dat he?!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:22:29 #215
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62635028
Ja, ik heb de hoop/spanning toch wel bijna een jaar volgehouden, maar de laatste maanden was dat wel een beetje weg eigenlijk. Nu mijn bloed en de temperatuurlijkst een eisprong bevestigen geeft dat toch wel weer hoop. Er kan natuurlijk nog meer 'mis' zijn, maar daar ga ik nog maar even niet vanuit.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:23:17 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62636640
Fijn Happy, heb je iig nu al wat resultaat van het afvallen. Hopelijk is het net het zetje dat de boel een beetje nodig heeft.
pi_62653154
Ik zit hier al twee uur met een hele grote grijns op mn hoofd
Menstruatie is voorbij en vanavond is het feest
't gaat gewoon eindelijk echt gebeuren!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:37:35 #218
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62653442
Oeee, spannend Huup! Gaan met die banaan
pi_62653592
Hahahaha Huup, dan eindelijk voor het echie!
pi_62653683
Joepie Huuphuup! Hey ho, let's go!
pi_62654680
Huup, veel plezier

Ik heb het nog steeds zoooo koud steeds... .
pi_62660496
Ik had het ook zo vreselijk koud gisteren, Nijna. Ons spannende weekje is weer begonnen. Ik verwacht er niet veel van. We hebben niet gericht geschoten. Ik denk zelfs dat ik eerder ongesteld ga worden want ik ben enorm PMS-erig.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:29:33 #223
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62662596
Huup, serieus klussen dus
En wie weet, misschien ben jij wel zo'n mazzelaar bij wie het wachten maar heel kort duurt!....

Happy, jij bent ook wel een die hard he? Ik snap je volkomen en hoop voor je dat het raak is! Is ook een mooi verhaal voor "later": "ik was zooooo ziek, maar het wonder geschiedde en die avond werd dan toch je mama verwekt"

G_K en Nijna, ik bedoel het niet lullig, maar ik heb het ook koud de laatste dagen. Alleen sta ik op het punt ziek te worden geloof ik. Bonkende hjoofdpijn, last van mijn keel en oren, misselijk... bah.
Nog een paar dagen en dan mogen we weer klussen Dit keer ben ik fanatieker dan ooit, het moet er nou maar eens van komen vind ik!
Heb het al helemaal bedacht: op 9 november vier ik mijn verjaardag, heb ik dus afleiding. Maandag de 10e vrije dag en M. is dan ook altijd vrij. "s ochtends wil ik testen.
Positief = het gaan vieren door iets heel gezelligs te gaan doen met z'n 3-en, inclusief het eten van veel lekkere dingen (en hier even komen gillen van geluk natuurlijk)
Negatief = het gaan verwerken door iets heel gezelligs te gaan doen met z'n 3-en, inclusief het eten van nog veel meer lekkere dingen (en hier even melden hoe zeer ik baal)
pi_62663135
Kersjes jij bent net zo maf als ik, ik bedenk dus ook al van tevoren rond wanneer ik dan zou kunnen testen en of dat samenvalt met een leuke datum enzo hahaha.
Ook ik vind dat het er deze keer maar eens van moet komen, ik zal hoe dan ook dat ei op gaan sporen en als dat lukt ga ik de kansen vollop benutten
Het zou me natuurlijk geen reet uitmaken wanneer ik zwanger zou testen, maar wat lijkt me het superleuk als het toevallig zou zijn rond kerst of sinterklaas ofzo
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:04:39 #225
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62663249
Poppejans, die periode zou inderdaad wel heel mooi samenvallen met "het beste nieuws ooit"

Als bij mij scenario 1 trouwens doorgaat, dan willen we met Sinterklaas het goede nieuws aan de familie vertellen.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:22:22 #226
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62663546
Oh huuphuup wat heerlijk! Wat zal jij gisteren gestraald hebben de hele dag. Geniet ervan. Klus lekker veel en dat je heel heel snel een streepke mag piessen.

Oh GK, wat jammer dat het deze maand waarschijnlijk niet raak zal zijn. Op naar de volgende dan maar? (ergens hoop ik dat ik je toch over een paar dagen mag feliciteren!)

Leuk scenario Kersjes. Vooral dat eten van lekkere dingen! Mag ik niet met je mee??

Ik heb hier de hoop laten varen. Wel een paar keer geklust deze week, ook omdat het 'moest'. Maar dat werkt bij mijn man schijnbaar niet. Met andere woorden, hij is niet klaargekomen. Eergisteren zou volgens die 'kalender' mijn topdag zijn. Maar ik was niet thuis. Gisteren zou ik volgens die kalender eisprong hebben, maar mijn man zei, zo wil ik het niet, ik kan niet op commando. En vandaag....wie weet straks nog een keer.
Maargoed, of, ik ben onbevlekt ontvangen, of ik heb helemaal niks ontvangen en dus ook niet zwanger

Ah, nog iets, mijn baas gister, mensen zeggen dat bumbaloe binnenkort wel zwanger zou zijn? Ik was met stommheid geslagen en zei. Ehm, weet ik niet.
En toen ben ik gegaan.
pi_62663622
Hoe kunnen ze dit nu weten op jouw werk bumbaloe? Wat raar!
pi_62663752
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:29 schreef Kersjes het volgende:
Happy, jij bent ook wel een die hard he? Ik snap je volkomen en hoop voor je dat het raak is! Is ook een mooi verhaal voor "later": "ik was zooooo ziek, maar het wonder geschiedde en die avond werd dan toch je mama verwekt"
Uhmz... mama wordt niet verwekt toch, kind wordt verwekt maar het zou 'n mooi verhaal zijn inderdaad. Ik teken ervoor.

Temperatuur blijft hoog, dus eisprong moet woensdag of donderdag geweest zijn. Nu kijken of de natuur zijn werk doet Eisprong weer 3 dagen eerder dan vorige maand. Deze keer op dag 18/19 dus dat begint steeds meer op een cyclus uit het boekje te lijken. (er even van uitgaande dat het eitje ook de eileider uitkomt natuurlijk

Het worden een lange 2 weken, nou ja, eigenlijk nog maar 12 dagen . Ik hoop dat iedereen voor mij mooi 2 streepjes produceert en ik achter jullie aan kom
pi_62663756
Das gek Bumbaloe! Je hebt het toch ook niet aan collega's verteld, of wel? Misschien denkt je baas dat het vast wel zo zal zijn omdat je al een klein kindje hebt. Mensen denken dan heel vaak dat er dan gauw een tweede zal komen.
Jammer dat er ws niks te testen valt, maar je weet maar nooit he?

Spannend Happy! Wat heerlijk dat steeds maand na maand je cyclus normaler lijkt te worden, ik hoop dat ik dat ook gauw kan komen melden.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:43:59 #230
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62663921
Ik heb inderdaad een klein kindje. En misschien heb ik ooit wel gezegd dat ik er niet TEVEEL tussen wil ofzo?
Nouja, ik heb natuurlijk niet toegegeven dat het wel zo is Alleen jullie weten dat

Als ik dan toch ga roddelen, ik verwacht van zo'n 2 andere collega's dat ze ook wel bezig zijn, of dat ze, in ieder gaval, binnenkort bezig gaan zijn. Daarnaast zijn er nog 2 zwanger. Dus dikke pret bij mij op het werk.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:12:22 #231
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62664467
Happy, ik bedoelde natuurlijk dat je dat gesprek over 'n jaar of 50 ofzo zult houden met je kleindochter, die zelf op dat moment ook bezig is om zwanger te raken

Bumbaloe, jammer dat jullie niet optimaal gebruik hebben kunnen maken van je vruchtbare dagen. Maar ja, helaas is op commando presteren nou eenmaal erg moeilijk voor de meeste mannen, zeker als er ook nog eens de druk achter staat van je vrouw die zo graag wil, die je natuurlijk ook niet wil teleurstellen...
Voor mannen is een kindje willen en dus proberen te maken ook spannend en stressvol, maar dat vergeten wij vrouwen nogal eens
Dus hierbij even een speciale voor onze mannen!
Die ons elke maand weer proberen te bevruchten en ons troosten als het weer eens tegenzit allemaal. Wat zouden we toch zonder ze moeten? En nu geen flauwe grapjes maken over de spermabank ofzo, ik bedoel het serieus!
pi_62665166
Kersjes, volgens mij ben jij een beetje gek aan het worden haha, met je data van vertellen, kleindochter enz, eerst maar eens zwanger zijn he. Maar grappig dat je er zo mee bezig kunt zijn!

Bumbaloe, dat hebben ze bij mij op het werk ook hoor, steeds weer dat gevis. Alleen heb ik zo stellig gezegd dat we dat voorlopig niet willen dat het nu geloof ik bij een aantal collega's is doorgedrongen, die vervolgens "zeurende" collega's de mond snoeren . En dan zoeken ze weer een nieuw slachtoffer!
Ik denk dat ik mijn camera maar meeneem als het ooit zover is, dat zal vast heel wat verbaasde koppies opleveren.

Jammer dat jullie geklus waarschijnlijk niks heeft opgeleverd....heb ook wel een beetje met je man te doen hoor...

En bij Mikoxx nog steeds niks???? het wordt zo zachtjes aan wel spannend he!
pi_62665752
Hahahahahha Kersjes, jij bent echt helemaal hyper
pi_62665827
Jongens kijk eens wat ik pies

Raak Gewoon zomaar

Straks nog een test kopen want morgen is pas mijn NOD. Dus weet ik veel
Ben beetje in de war enzo. Maar wel super blij.
pi_62666264
Mysterygirl wat goed!!!

Wat zullen jij en je lief blij zijn zeg! toch een wondertje

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:46:44 #236
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62666284
Joepie!!! Van harte mysterie!! Geweldig toch...!?

Hier wordt t zo langzamerhand een beetje spannend idd. Vandaag dag 36, nog steeds niets te bekennen. Maar met zo'n cyclussenpatroon ( is dat een woord? is het zo lastig bepalen wanneer te testen. Dames, wat zouden jullie doen?? Mijn cyclussen waren 30, 32, 50, 35. Vandaag dus 36...
pi_62666794
Hmm, nouja, ik zou denken dat een testje geen kwaad zou kunnen. Of laat ik het anders zeggen, ik zou mezelf niet in kunnen houden Zo te zien heb je in ieder geval al meer dagen op de teller dan bij 3 van je 4 cycli dus waarom niet. Het kan even ontnuchterend werken zodat je je er niet meer op hoeft te fixeren.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62666875
Mysterygirl! Whaaa! Wat! Goed!
Hardloper.
IG @webkim
pi_62667262
Whaahahhaah, Mysterygirl, wat geweldig!! Zoals gezegd: er is er maar 1 nodig! De 'werktitel' is dus bekend hihi. Dás nog eens een verrassing.

Mikoxx, ik zou een poging wagen hoor, kwaad kan het niet
pi_62669192
Misterygirl wat super

Mikoxx, ik zou ook nog een keer testen... maar vooral omdat ik het niet vol zou houden nog langer te wachten...

Huuphuup spannend zeg! Nu gaat het echt gebeuren
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:25:44 #241
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62669583
Mysteriegirl! WOW! Dikke proficiat, kuskus!
Wat ben ik blij voor jullie.

Nou was ik vandaag toch bijna weduwe zeg ik zat op de bank te laptoppen toen ik mijn man mijn vanuit de garage hoorde roepen. Dus toen ik ging kijken lag hij onder de auto omdat de krik in elkaar was gezakt
Of ik de auto even wilde optillen. Natuurlijk wilde ik dat, dus even met trillende handjes de auto 1cm opgetild. Dat was gelukkig voldoende. Ben echt geschrokken.
Dus nu wil ik als troost zaadjes
pi_62669847
gefeliciteerd
mama van 3 kids!
pi_62669996
Ohw bah bumbaloe dan schrik je wel even Misschien moet je hem juist even extra goed troosten
pi_62670377
Bumbaloe dat is even schrikken. Voor hetzelfde geld hoor je hem niet en ben je gewoon te laat ofzo
Ik weet even niet meer of jij nou een kloon bent of niet?

Maar hier zijn we beetje van de schrik bekomen. We gaan het pas helemaal echt geloven als ik morgen niet ongi word.
Ik had van de week al wel een vermoeden dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Mijn borsten voelden een beetje ongemakkelijk aan zeg maar. Niet pijnlijk maar kloppend. Heel vaag maar vandaag zijn te toch wel stuk gevoeliger dus daarom vandaag al de test.
Ik had tegen gezegd als ik gil dat weet je wat er aan de hand is. Ik doe de test en mijn bekertje pies en zie meteen al een streep. Dus ik dom nog wachten tot de 3 minuten om waren en daarna heel droog: Ik zie een streep Hij: Oh en wat betekend dat dan

Maar laat de nieuwe streepjes regen maar beginnen. Ik wil wel samen met jullie zwanger zijn
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:12:45 #245
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62670516
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:30 schreef Mysterygirl81 het volgende:

[..]

Ja 1 is genoeg. Krijgt ie meteen een speciale werktitel
Wat wordt de werktitel?
Oui, je suis une clone

Volgens mij man had er niks kunnen gebeuren, hij lag alleen klem, de banden zaten nog onder de auto dus hij kon niet helemaal vallen. Neemt niet weg dat ik wel ff heb zitten shacken!
pi_62671797
Mysterygirl!! Gefeliciteerd!

Mikoxx, ik had allang getest. Maar ik ben dan ook een muts wat dat betreft.

Ik test dus komende zaterdag indien geen bloed. En ja, ik zou het heel leuk vinden als het nu raak is omdat ik het dan met de kerst aan de familie kan vertellen. Dus Kersjes, ik ben ook zo'n truttebol wat dat betreft..
pi_62671926
gefeliciteerd Mysteygirl! Ik vond die positieve test ook zoo shocking! haha!
pi_62672004
Mysteriegirl, gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:19:18 #249
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62672071
Gefeliciteerd Mysterygirl

Bumba dat is eng Getver zeg, gelukkig is het goed afgelopen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62672179
Wat goed Mysterygirl!!! Gefeliciteerd!!!

en gelukkig dat jij zo koelbloedig was, Bumbaloe, ik zou ook wel even schrikken hoor
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:32:57 #251
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62672394
Nou zo koelbloedig was ik niet hoor. "ik kan de auto helemaal niet optillen, ik haal de buurman wel" was mijn 1e reactie.

prinses, ik hoop voor je dat je zaterdag kunt testen. Het is tijd voor een winterse streepjesbui!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:35:35 #252
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62672456
quote:
[b]prinses, ik hoop voor je dat je zaterdag kunt testen. Het is tijd voor een winterse streepjesbui!
Winters? Nu al? Ach nou ja, het maakt ook niet uit wat voor streepjeshoosbui t wordt, ALS t er maar eentje wordt! Ik ben vooohooorrr!!!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:45:42 #253
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62672713
Nouja, vanavond gaat de wintertijd in. Dus vandaar.
pi_62673723
Mysterygirl wat gooeeeed! gefeliciteerd en tot snel in Z&G!
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:32:05 #255
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_62673907
Mysterygirl gefeliciteerd!!!
No more games, no more drama...
pi_62674223
Mysterygirl,supergefeliciteerd
01-08-2008
pi_62674947
heej maar Mikoxx, heb je dan toch een test gehaald?
(anders ben je welkom hoor)

Mysterygirl gefeliciteerd! Leuk zulke verrassingen!!!

Bumbaloe, je moet als troost je vriend maar de slaapkamer in slepen dan

Huuphuup kan eindelijk ook in de startblokken, spannend joh!

En ik hoop dat prinses ook snel een tweede streep laat zien hier!

Blegh ik ben echt niet fit, keelontsteking denk ik. Gelukkig zijn het nog geen dagen waar je wat mee moet zeg maar. Eerst die rode etters maar eens de deur uit mikken.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:17:40 #258
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62675029
Jaaaaa Mysterygirl, je bent zwanger
Gefeliciteerd!

Bumbaloe, wat een schrik zeg! Maar ik moest wel hardop lachen om de laatste zin...

Mikoxx, moeilijk zeg. Ik denk dat ik het zo lang mogelijk zou proberen uit te stellen om te testen, zeker omdat er een kans bestaat dat dit gewoon weer een gemeen lange cyclus is. Ik hoop het niet natuurlijk, maar zoalng je nog niet negatief getest hebt kun je altijd nog hoop koesteren

En ik hyper? Kan er niks aan doen, het zijn mijn hormonen die mijn leven op dit moment hebben overgenomen: ik rammel zo hard!
We waren vanmiddag naar IKEA en kwamen toevallig M's zus + man tegen en hun 2 1/2 maand oude baby. Zo klein en lief, ik viel helemaal in katzwijm
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:17:41 #259
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62675032
dubbel
pi_62676062
mysterygirl, wat een verrassing! hartstikke goed zeg, gefeliciteerd!
pi_62677173
Mysterygirl van harte ga je nu ook vertellen wie je bent
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_62677424
Mysterygirl, van harte . .

Ik zei het gister tegen lief, van dat koud hebben. Zegt ie heel droog: of je bent gewoon moe... .
We zullen zien... eerst nog maar even oefenen met geduldig wachten .
pi_62677582
Waaaah Mysterygirl
SUPER!!!! van harte gefeliciteerd!!!
Hoop dat jij het begin mag zijn van een streepjesregen hier!

Bumba wat eng joh! En dan die droge reactie van je vent
pi_62681894
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:48 schreef Beaker het volgende:
Mysterygirl van harte ga je nu ook vertellen wie je bent
Als mijn nieuwsgierige familie weet dat ik zwanger ben post ik weer onder eigen naam verder. Voor nu is dit nog even makkelijk omdat ze toch steeds onder mijn oude naam zoeken
pi_62682310
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 08:51 schreef Mysterygirl81 het volgende:

[..]

Als mijn nieuwsgierige familie weet dat ik zwanger ben post ik weer onder eigen naam verder. Voor nu is dit nog even makkelijk omdat ze toch steeds onder mijn oude naam zoeken
owh .....

* Beaker wacht geduldig wie je nou zou zijn
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_62682436
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 08:51 schreef Mysterygirl81 het volgende:

[..]

Heb je het nog helemaal niemand verteld? Ow ik weet niet of ik dat zou kunnen....euhm dat weet ik wel,ik zou echt m'n mond niet kunnen houden tegen onze ouders en broers/zus
01-08-2008
  zondag 26 oktober 2008 @ 09:59:30 #267
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62682481
Hmm ze weet het pas sinds gisteren. Misschien wil ze het morgen of overmorgen wel vertellen
pi_62683270
Ik heb me voorgenomen om het pas na de cruciale 12 weken te vertellen, maar ik heb geen idee of dat in de praktijk wel lukt... Lijkt me retemoeilijk.

Saffier, is het nu officieel PMS geweest of...?
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:59:43 #269
100412 mefke79
komt goed!
pi_62683363
Mysterygirl: gefeliciteerd! Geniet er van en hopelijk tot snel in Z&G.
Pff, hier zitten de duivels er bijna weer op. Had voor het eerst sinds de curretage het idee dat het weer een beetje mijn eigen soort menstruatie was. Wel erg pijnlijk, maar goed, ibuprofen erin en gaan met die banaan. Ik had deze maand ook met mezelf afgesproken dat ik er niet te veel mee bezig zou zijn en dat is redelijk goed gelukt. Alleen was ik dus een dag overtijd en toen begon ik wel even te twijfelen, maar omdat ik die dag al wel buikpijn had, was de hoop niet al te hoog. Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Enne, dat bedenken van 'als ik nou zwanger ben, dan kan ik het vertellen met ... (kerst, sinterklaas, verjaardag, vul maar in), dat heb ik ook steeds. Zo hoop ik nog steeds heel erg dat ik op mijn oorspronkelijke uitgerekende datum weer zwanger ben. En nog mooier zou het zijn als ik rond die tijd al voorbij de 8 weken ben, maar ja, dat wordt wel krap nu. Ach, we zien wel, het komt zoals het komt...
Succes allemaal!
pi_62683470
* Vicky weet wie MG is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_62683625
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:53 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik heb me voorgenomen om het pas na de cruciale 12 weken te vertellen, maar ik heb geen idee of dat in de praktijk wel lukt... Lijkt me retemoeilijk.

Dat is ook mijn plan
En een heel vervelend plan eigenlijk want dan zou ik het niet met nieuwjaar kunnen vertellen Ik heb toch ook al tegen jullie gezegd dat het deze maand wel raak gaat zijn, hé?
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:23:34 #272
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62683807
Ik word nu al moe van mezelf. Hoe ga ik in godsnaam de komende 2 weken doorkomen?? Het is nu 3 dagen na mijn eisprong en ik voel nu al vanalles Heb ook op de prenatal site gekeken wat de vermoedelijke uitgerekende datum zou zijn mocht het raak zijn

Eerder dan mijn NOD testen zal ik niet doen, omdat ik al zovaak teleurgesteld ben geweest (tenzij ik elke dag boven de pot hang natuurlijk, maar dan nog...)

Ik sta van mezelf te kijken dat ik ineens weer zo hyper ben. Terwijl ik weet dat er zoveel op zijn plaats moet vallen wil het allemaal lukken enzo. En dan nog, wat kan er daarna nog allemaal fout gaan..... mèènnnn, ik word niet goed vanmelf maar ik kan het niet helpen

Zo, fijn dat ik even mijn hart heb kunnen luchten de verkoudheid is in ieder geval grotendeels over
pi_62683808
Gefeliciteerd MG!
pi_62683929
Mystery Girl gefeliciteerd! Wat leuk!

* Reinhilde weet het ook
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:34:57 #275
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62684006
Leonieke, bij jou dus ook al raak deze maand? Massale leegloop uit dit topic zo op het eind van het jaar, let maar op!
Ik hoop toch zo voor ons allen dat dit uit gaat komen he...
pi_62684135
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:34 schreef Kersjes het volgende:
Leonieke, bij jou dus ook al raak deze maand? Massale leegloop uit dit topic zo op het eind van het jaar, let maar op!
Ik hoop toch zo voor ons allen dat dit uit gaat komen he...
Was het van de eerste keer raak geweest was ik nu toch al bevallen, dus ik vind dat het nu raak mag zijn (maar dat geldt natuurlijk voor zovelen hé.. ) Ah een mens moet nog wat hopen natuurlijk. Het is al zo'n gedoe.
  Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 11:47:57 #277
5428 crew  miss_sly
pi_62684255
MysteryGirl, gefeliciteerd!
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:23 schreef happyme28 het volgende:
Ik word nu al moe van mezelf. Hoe ga ik in godsnaam de komende 2 weken doorkomen?? Het is nu 3 dagen na mijn eisprong en ik voel nu al vanalles Heb ook op de prenatal site gekeken wat de vermoedelijke uitgerekende datum zou zijn mocht het raak zijn
Joh, dat heb ik op de eerst dag van mijn laatste menstruatie ook gedaan. Nog niet eens gemeld met CD1 in het ziekenhuis, nog geen clomid geslikt, maar wel al gekeken wat de uitgerekende datum zou zijn als het deze keer zou lukken Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_62684407
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:47 schreef miss_sly het volgende:
MysteryGirl, gefeliciteerd!
[..]

Joh, dat heb ik op de eerst dag van mijn laatste menstruatie ook gedaan. Nog niet eens gemeld met CD1 in het ziekenhuis, nog geen clomid geslikt, maar wel al gekeken wat de uitgerekende datum zou zijn als het deze keer zou lukken Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn
Doe ik meestal ook Kwestie van de vakantie goed te kunnen plannen hé Misschien moet ik anders morgen al naar mijn baas stappen en hem op de hoogte brengen
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:13:25 #279
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62684748
Hihi, ok, ik word dus niet helemaal gek

Overigens als we nu zwanger worden lopen we fijn midden in de zomer op de laatste benen..... maar je hoort mijn niet klagen hoor
pi_62684925
Ja, ik beval gewoon op 28 juli. Het stond op internet
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:23:53 #281
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62684967
Leonieke, lees ik het nou goed??

HP28, de innestelling vind toch pas later pas? Ik wil je hoop niet in de grond boren maar volgens mij kun je nu nog niks voelen hoor.
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:24:52 #282
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62684989
Oh jee, Happy!
Hopen dan maar dat die zomer niet zo heet gaat worden als die van 2007. Toen kwam er op het laatst zeker een kilo per dag bij aan vocht dat ik vasthield. Kijk, dat waren nog eens tijden Toen had ik gewoon een goed excuus om aan te komen, itt tot nu
Zomerkindjes van 2009.... beleef the making of tijdens deze gure herfstdagen
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:27:14 #283
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62685028
Wat betreft dat kijken naar de uitgerekende datum. Dat doe ik ook hoor. Maar dan kijk ik meer naar wanneer de eisprong zal zijn.
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:28:13 #284
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62685049
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:23 schreef bumbaloe het volgende:

HP28, de innestelling vind toch pas later pas? Ik wil je hoop niet in de grond boren maar volgens mij kun je nu nog niks voelen hoor.
Hahah, weet ik hoor. We zijn gewoon wat aan het filosoferen en ik voel dus van alles (terwijl ik weet dat het helemaal niet kan )

Innesteling is normaal gesproken dinsdag (ja, echt, stond ook op internet ) dus ik ga kijken of ik het voel. Schijnt bij 15% van de vrouwen te voelen te zijn, dus wie weet.
  Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 12:30:54 #285
5428 crew  miss_sly
pi_62685101
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:13 schreef happyme28 het volgende:
Hihi, ok, ik word dus niet helemaal gek

Overigens als we nu zwanger worden lopen we fijn midden in de zomer op de laatste benen..... maar je hoort mijn niet klagen hoor
Joh, al moet ik de laatste tijd in een (goed verwarmde ) iglo op de noordpool doorbrengen...if that's what it takes!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:31:02 #286
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62685105
Ik ga rond de 29ste ook maar voelen of ik onbevlekt ben ontvangen. Mijn man zegt nu dat hij er misschien toch wel 1 jongenszaadje in heeft gedaan. Dus wie weet
Laten we er vooralsnog maar niet vanuit gaan.
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:32:28 #287
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62685133
Mijn schoonzus had in de zomer zo'n dikke enkels dat ik 3 meter om moest lopen om ergens bij te kunnen
pi_62685188
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:23 schreef bumbaloe het volgende:
Nee, waarschijnlijk niet
Maar om maar aan te tonen aan happyme dat ze helemaal niet gek is als ze nu al zou kijken wanneer ze zou uitgerekend zijn.
Ik kijk meestal al eens voor ik de eerste Clomid neem op een teller wanneer ik zou bevallen als het deze keer zou lukken. En dat zou dus 28 juli zijn (maar dat is nog meer dan 9 maand, dus ik ben niet zwanger )
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:36:49 #289
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62685215
.

[ Bericht 98% gewijzigd door amaranta op 26-10-2008 12:40:49 ]
pi_62685241

[ Bericht 68% gewijzigd door leonieke op 26-10-2008 13:22:56 ]
pi_62686625
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:24 schreef Kersjes het volgende:

Fijn om te lezen dat jullie ook zo leip zijn met uitrekenen enzo, dat voelt in elk geval heel erg geruststellend!
pi_62686906
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:38 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Fijn om te lezen dat jullie ook zo leip zijn met uitrekenen enzo, dat voelt in elk geval heel erg geruststellend!
Ja want ik ben natuurlijk het schoolvoorbeeld van er niet te veel op te rekenen
pi_62687253
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:50 schreef leonieke het volgende:
Ja want ik ben natuurlijk het schoolvoorbeeld van er niet te veel op te rekenen
Inderdaad, jij begrijpt het!
Maar serieus, het is een fijn idee dat je niet alleen bent in die dingen.
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:08:53 #294
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62687404
MG van harte gefeliciteerd met je streep
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:53 schreef prinseszondererwt het volgende:

Sorry meiden, ik ben een aantal dagen niet online geweest, te druk met andere dingen even. Ik geloof niet dat ik zwanger ben, lief dat je naar me vroeg Prinses.z.e., maar mijn menstruatie wil momenteel niet doorzetten. Afgelopen vrijdag al wat bloederig slijm en morgen officieel mijn NOD, maar dat slijm is nu dus al 3 dagen zo. Vooralsnog heb ik geen reden om te testen verder.
Morgen of dinsdag de gyn bellen voor een vervolgafspraak, hij zit op 2 locaties en de ene is op loopafstand, hopelijk kan ik daarbij.
Loenieke leuk dat je uit de kast bent en ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.
Ik zag nog meer nieuwe namen hier; hopelijk snel door naar het volgende topic allemaal!

en mag ik even zeggen dat ik de pest heb aan mensen (die ik stiekum toch al niet tot 'vrienden' reken) die óverál 'aanwijzingen' zien en om de haverklap vragen of het nu al zover is gaat je geen bal aan verdorie
Ylana
pi_62687493
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:08 schreef Saffier het volgende:
MG van harte gefeliciteerd met je streep
[..]

Sorry meiden, ik ben een aantal dagen niet online geweest, te druk met andere dingen even. Ik geloof niet dat ik zwanger ben, lief dat je naar me vroeg Prinses.z.e., maar mijn menstruatie wil momenteel niet doorzetten. Afgelopen vrijdag al wat bloederig slijm en morgen officieel mijn NOD, maar dat slijm is nu dus al 3 dagen zo. Vooralsnog heb ik geen reden om te testen verder.
Morgen of dinsdag de gyn bellen voor een vervolgafspraak, hij zit op 2 locaties en de ene is op loopafstand, hopelijk kan ik daarbij.
Jammer dat het niet zou gelukt zijn
quote:
Loenieke leuk dat je uit de kast bent en ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.
Thx
quote:
Ik zag nog meer nieuwe namen hier; hopelijk snel door naar het volgende topic allemaal!

en mag ik even zeggen dat ik de pest heb aan mensen (die ik stiekum toch al niet tot 'vrienden' reken) die óverál 'aanwijzingen' zien en om de haverklap vragen of het nu al zover is gaat je geen bal aan verdorie
Daar zou ik ook niet tegen kunnen eigenlijk En dat zou ik ook zelfs zeggen Ja, zo ben ik wel
De mensen die weten dat we in de MMM zitten, weten ook allemaal dat ze mij niet moeten vragen of het gelukt is of niet. Dat zeg ik hen ook heel beleefd als ik vertel wat er aan de hand is. En nog een geluk dat ze dat allemaal (tot nu toe) begrijpen.
Maar als je het al niet echte vrienden noemt, dan kan ik me voorstellen dat je je er nog meer aan ergert. Is gewoon niet fijn
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:34:47 #296
100412 mefke79
komt goed!
pi_62690088
Saffier, ik begrijp je helemaal. Wij hebben onze vorige zwangerschap heel bewust geheimgehouden tot 8 weken (voor ouders/zussen/broers) en waren van plan niets te zeggen tot 11 weken (de echo). En toen het mis bleek met 11 weken heb ik ook lang niet iedereen op de hoogte gesteld. En van de mensen die het wel weten wil ik nou ook geen 1 opmerking horen. Dus niet 'o je drinkt niet, dus je zult wel weer zwanger zijn' of 'hee, geen biefstuk, ben je al zwanger'. En als mensen zo'n opmerking plaatsen krijgen ze een snibbig antwoord. Wij doen dit met z'n tweetjes en iedereen hoort het wel weer als het zo ver is en dan pas als WIJ daar zin in hebben, niet eerder.

[ Bericht 0% gewijzigd door mefke79 op 26-10-2008 15:41:35 ]
pi_62690637
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:24 schreef Kersjes het volgende:

Hahahaha nou inderdaad!
En alweer fijn om te lezen dat ook jullie helemaal maf zijn, ik reken ook steeds uit wanneer ik uitgerekend zou zijn
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:55:13 #298
100412 mefke79
komt goed!
pi_62690744
O en Leonieke, welkom nog! Heb even gedacht dat jij een van de klonen was (door een bepaalde uitspraak die me te vlaams overkwam voor een niet-belg) maar even later kwam je gewoon onder je eigen naam er voor uit. Veel succes en hopelijk is het nu snel raak.
pi_62693012
Ik zit ook aan een stuk door allerlei dingen uit te rekenen... uitgerekende datum, begin zwangerschapsverlof... en bij elk steekje of pijntje zit ik te bedenken wat het zou kunnen zijn... tot en met het splitsen van een paar cellen toe

Maar nu ben ik ziek dus ik denk dat al die steekjes en pijntjes gewoon een aankondiging waren van griep... en mn borsten doen pijn op dezelfde manier als altijd als k een week later ongesteld moet worden... Wat trouwens wel zou betekenen dat mijn cyclus dit keer nog wel eens een normale lengte van 28 dagen zou kunnen hebben, maar ik ga wat NOD betreft toch maar gewoon van 6 nov. uit ipv van 2 nov...
pi_62693255
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:55 schreef mefke79 het volgende:
O en Leonieke, welkom nog! Heb even gedacht dat jij een van de klonen was (door een bepaalde uitspraak die me te vlaams overkwam voor een niet-belg) maar even later kwam je gewoon onder je eigen naam er voor uit. Veel succes en hopelijk is het nu snel raak.
Laat dit nu net één van de redenen zijn waarom ik niet zou klonen: ik zou door mijn uitspraken onmiddellijk door de mand vallen.
Maar met het hand op m'n hart: ik heb nooit onder een kloon gepost.

Ook griep dus chan Jammer dat het niet het begin van een heerlijke zwangerschap is...
pi_62693656
Vervelend Chan een hoop griepjes en verkoudheden zo aan het begin van de herfst. Blegh.

Hier ook een rekenaar hoor geeft niets toch? Beetje dromen is leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')