abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:17:53 #101
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62499558
Ik duim!
Ik heb net de PMS weer ontdekt ik ben een tikkie onhebbelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en heb de pest in. Meestal duurt zo'n bui niet al te lang gelukkig. Zo maar even uitwaaien ofzo. Morgen naar de gyn, ik hoop dat ik er wat wijzer word.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:21:18 #102
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62499599
Saffier ga maar ff lekker uitwaaien.
Mama van Isa en Ties
pi_62500574
* Vicky duimt heel hard mee!!

Saffier,

Succes morgen!! Wel ff bellen he als je wat weet!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:14:55 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62501356
Ik draai mee hoor.

Saffier
pi_62501543
Saffier
Fake it till you make it...
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:30:30 #106
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62501641
Tessie, gefeliciteerd
Wat een mooi, ietsje verlaat huwelijkskado!

Serpente, we zijn zooooo benieuwd!

Saffier, gewoon even lekker aan toegeven, mag best! Die stomme rot-hormonen ook
.... met gevoel voor drama....
pi_62502919
Tessie wat super! gefeliciteerd!

Denk dat jullie voor mij niet meer te hoeven duimen
net een beetje rose slijm, dus ik denk dat de duivels eraan komen
Ene kant jammer, maar ja, niet op de goede dagen geklust, dus logisch
Andere kant, positief puntje, als het morgen doorzet zit ik weer op dag 29.
Net als de vorige cyclus, dus da's mooi stabiel

mikoxx, voor jou blijven we uiteraard flink duimen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62503270
Sterkte Saffier, kook maar ff lekker gaar in je eigen sop. Dan ben je er zo weer vanaf!

Mikoxx , ook mijn duimen draaien overuren voor je!

Karin: jammer, maar idd wel fijn om te weten dat je cyclus stabiel is.

Heb gister tijdens de verjaardag van de broer van m'n vriend stiekum getest. Op de wc boven, ipv die beneden. "Want al die mannen die beneden op de bril pissen..."

Negatief. Gek hoor; zit nu op dag 41. En ik voel aan niks dat ik binnenkort ongesteld zou moeten worden. Terwijl ik twee weken toch zeker wist dat het eraan zat te komen. Maar ja, ik wil binnekort toch ff langs de dokter. M'n moeder opperde namelijk dat het misschien verstandig is dat ik me laat inenten tegen rode hond. Ik werk bij een uitzendbureau, waar we vele zaken doen met de kinderopvang. Ik kom dus best regelmatig in aanraking met die koters. Nu is m'n moeder nogal overbezorgd, en leek het mij nogal overdreven, dus heb ik het eerst maar even aan de apotheker gevraagd. Die vond het een goed idee en raadde me zelfs aan om ook een hepatitisvaccinatie te halen. Omdat veel ouders met hun kroost tegenwoordig naar Turkije e.d. op vakantie gaan, zijn er best wel wat kinderen dragen van hepatitis B.

Afijn, maak binnenkort ff een afspraakje met HA om te kijken wat hij ervan vindt, dan kan ik 'terloops' over m'n cyclus beginnen.

Sterkte en succes weer, ladies!
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:47:10 #109
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62504901
Jammer Serpente...
Lastig hoor, zo'n rare cyclus.
Maar ben je als kind dan niet ingeent tegen rode hond eigenlijk? Dat hoort toch al jaren bij de standaard prikken?
Wij hebben ons trouwens niet laten inenten toen we van de zomer naar Turkije gingen. Zijn de hele vakantie het luxe resort niet af geweest en mijn huisarts vond het om die reden eigenlijk ook overbodig...

Karin, jammer hoor... * Kersjes gooit een zak M&M's Karin's kant op
.... met gevoel voor drama....
pi_62504943
thanks!
Jup chocoladeweek bij Karin!
pi_62505244
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:47 schreef Kersjes het volgende:
Jammer Serpente...
Lastig hoor, zo'n rare cyclus.
Maar ben je als kind dan niet ingeent tegen rode hond eigenlijk? Dat hoort toch al jaren bij de standaard prikken?
Wij hebben ons trouwens niet laten inenten toen we van de zomer naar Turkije gingen. Zijn de hele vakantie het luxe resort niet af geweest en mijn huisarts vond het om die reden eigenlijk ook overbodig...

Karin, jammer hoor... * Kersjes gooit een zak M&M's Karin's kant op
O ja, da's waar ook ja. Die kans is idd groot. Daarvoor zou ik m'n vader nog ff bellen. Spreek ik die ook weer 'ns...
pi_62505882
Rustig aan Saffier, gooi het er maar eens lekker uit!
Jammer Karin, aan de chocola dan maar inderdaad. Ook lekker.
Saffier, wel gek dan. Maar ik kijk inmiddels niet meer op van leipe cycli.

Ik zou gisteren best eens een springend ei gehad kunnen hebben. De hele avond zeurend pijntje aan de linkerkant gehad, meer dan de afgelopen dagen. We zullen zien...
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:06:21 #113
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62509565
quote:
Denk dat jullie voor mij niet meer te hoeven duimen
net een beetje rose slijm, dus ik denk dat de duivels eraan komen
Ene kant jammer, maar ja, niet op de goede dagen geklust, dus logisch
Andere kant, positief puntje, als het morgen doorzet zit ik weer op dag 29.
Net als de vorige cyclus, dus da's mooi stabiel

mikoxx, voor jou blijven we uiteraard flink duimen!
Jammer, xxKarinxx!
Maar fijn dat je voor mij nog blijft duimen hoor! Duim lekker met je mee
pi_62509591
Oeh spannend prinses!!

Ssserpente, jammer, en vooral erg vervelend dat je nog niet echt ergens vanuit kunt gaan.

Karin & Safier, schuif es op, ik wil ook op de bank met chocola en m&m's
Ik ben nu ongesteld, na mn laatste pil dus, dus hopelijk kunnen we hier vanaf volgende week aan de gang. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan zou mijn NOD op 16 november ongeveer liggen. Maar ik ga liever niet in het lijstje omdat k zelf nog even een slag om de arm houdt enzo. óf mn cyclus uberhaupt wel gelijk op gang komt en of ie dan niet misschien langer of korter is... nouja, ik zie het wel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62509674
Tessie, van harte gefelicteerd!!!

Ik hoop dat de andere dames hier snel volgen
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:47:34 #116
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62510658
Wat een lieve reactie's allemaal meiden! Echt heel tof Ik ben lekker naar buiten gegaan met Tobias en mijn verstand even op 0 gezet.
Wat jammer Karin, hopelijk volgende ronde meer geluk!
Huuphuup, ik ben nog niet eens ongesteld , dit is de PMS die me dwarszat/zit. Kan ik er een week aan wennen dat ik volgende week ongesteld word en er boodschappen op doen Eén voordeel dit; als ik straks ongesteld word 'schrik' ik er niet zo van. De PMS is wel zó duidelijk bij mij dat ik er echt niet omheen kan, de poetsdrang was er gister ook al nl.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62510788
Ooooh, op die fiets, dan had ik het verkeerd gelezen.
Hmm, nouja, in ieder geval fijn dat je even je verstand op nul hebt kunnen zetten dan

Ik heb zelf geloof ik niet zo'n last van PMS, tenminste, ik ben bijna nooit sacho, en als ik dan wel eens hoofdpijn heb en sacho ben dan wijt ik dat eigenlijk altijd eerst ergens anders aan (slecht geslapen ofzo); alleen trek in zoetigheid heb ik wel erg rond mn menstruatie, echt heel erg, mn vriend lacht zich echt dood erom, zo stereotyperend is het echt dat je het bijna in je mond proeft de chocola/koek/snoep
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62512929
Och heden Saffier, zelfs poetsdrang erbij.....doe mij dat ook eens!
Wij moeten de komende maand maar eens een serieuze poging wagen...
Nu was het nog zo vrijblijvend. Maar als je wat wilt, zul je er wat voor moeten doen haha
pi_62525365
Saffier, fijn dat je even wat leuks gedaan hebt, ik duim toch nog dat je niet ongesteld gaat worden hoor!

Jammer Karin!

Sserpente wat balen zeg,helemaal omdat je al zo ver overtijd bent. Ben benieuwd wat de huisarts zeggen gaat.

Nog steeds niks te melden, gatverdamme zeg wordt er helemaal kriegelig van. Stomme rot Implanon, ik zit nu op dag 51 en al dagen zere borsten.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62532072
Pfff Poppejans, kan me voorstellen dat je daar niet goed van wordt zeg. Hoe lang mag het volgens de huisarts duren voordat je weer eens ongesteld wordt?
pi_62533158
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Pfff Poppejans, kan me voorstellen dat je daar niet goed van wordt zeg. Hoe lang mag het volgens de huisarts duren voordat je weer eens ongesteld wordt?
Van wat ik lees kan het wel tot een jaar duren voordat cyclus helemaal normaal is, maar ik heb wel HELE grote tussenpozen! En dan dus jammergenoeg niet elke maand een kansje gehad dat vind ik zo jammer!
Al aan de chocolade? Ik ben vandaag flink aan de mini Brosjes gegaan Maar die zijn ook zo klein, daar moet je wel een heleboel van eten voordat je wat proeft!

Ik had net ineens beetje bloed bij afvegen, hopelijk zet het vanavond door, ik hou jullie op de hoogte haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62533791
Als je nou je eisprong op dag 11 hebt ipv dag 14 kan je dan ook eerder testen? Of blijft dat gewoon zelfde? Want heb wel cyclus van 28 dagen. Vind de bevruchting dan niet eerder plaats?
pi_62533878
testen mag 14 dagen na eisprong. (Als ik het goed begrepen heb)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62533979
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:03 schreef Vlindur het volgende:
testen mag 14 dagen na eisprong. (Als ik het goed begrepen heb)
Dus dan zou ik donderdag kunnen testen terwijl ik zondag ongesteld moet worden?
pi_62534662
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:08 schreef Mysterygirl81 het volgende:

[..]

Dus dan zou ik donderdag kunnen testen terwijl ik zondag ongesteld moet worden?
Dat denk ik dan wel ja..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')