SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en heb de pest in. Meestal duurt zo'n bui niet al te lang gelukkig. Zo maar even uitwaaien ofzo. Morgen naar de gyn, ik hoop dat ik er wat wijzer word.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
O ja, da's waar ook ja. Die kans is idd groot. Daarvoor zou ik m'n vader nog ff bellen. Spreek ik die ook weer 'ns...quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:47 schreef Kersjes het volgende:
Jammer Serpente...
Lastig hoor, zo'n rare cyclus.
Maar ben je als kind dan niet ingeent tegen rode hond eigenlijk? Dat hoort toch al jaren bij de standaard prikken?
Wij hebben ons trouwens niet laten inenten toen we van de zomer naar Turkije gingen. Zijn de hele vakantie het luxe resort niet af geweest en mijn huisarts vond het om die reden eigenlijk ook overbodig...
Karin, jammer hoor... * Kersjes gooit een zak M&M's Karin's kant op
Jammer, xxKarinxx!quote:Denk dat jullie voor mij niet meer te hoeven duimen![]()
net een beetje rose slijm, dus ik denk dat de duivelseraan komen
Ene kant jammer, maar ja, niet op de goede dagen geklust, dus logisch
Andere kant, positief puntje, als het morgen doorzet zit ik weer op dag 29.
Net als de vorige cyclus, dus da's mooi stabiel![]()
mikoxx, voor jou blijven we uiteraard flink duimen!
Van wat ik lees kan het wel tot een jaar duren voordat cyclus helemaal normaal is, maar ik heb wel HELE grote tussenpozen! En dan dus jammergenoeg niet elke maand een kansje gehad dat vind ik zo jammer!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Pfff Poppejans, kan me voorstellen dat je daar niet goed van wordt zeg. Hoe lang mag het volgens de huisarts duren voordat je weer eens ongesteld wordt?
Dus dan zou ik donderdag kunnen testen terwijl ik zondag ongesteld moet worden?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:03 schreef Vlindur het volgende:
testen mag 14 dagen na eisprong. (Als ik het goed begrepen heb)
Dat denk ik dan wel ja..quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:08 schreef Mysterygirl81 het volgende:
[..]
Dus dan zou ik donderdag kunnen testen terwijl ik zondag ongesteld moet worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |