abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62595523
Spannend Nijna en Mikoxx!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:39:06 #177
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62595533
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:34 schreef happyme28 het volgende:

Mikoxx, nog testplannen?
Neu, nog niet hoor. Heb me iets te vaak gestoten.... Ik wacht iig tot midden volgende week af. Ik wil niet weer een teleurstelling...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:40:45 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62595594
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:17 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoe gaat dat met klussen bij jullie? Doen jullie het in je vruchbare periode iedere dag of om de dag? En is een kans dat je zwanger raakt buiten je niet vruchtbare periode? Ja ik kom net kijken op het zwanger-worden gebied dus mischien stel ik soms rare vragen
Men adviseerd om de dag, schijnt beter te zijn voor het zaad.

Wat bedoel je precies met 'buiten je niet vruchtbare periode'?
Volgens mij geef je zelf het antwoord nl. al 'niet vruchtbaar'. Het rotte is alleen dat het nooit helemaal zeker is wanneer die periode is, hoewel er dus wel trucjes en hulpmiddelen zijn om die periode een beetje nauwkeurig te bepalen.
pi_62596088
Wij deden het gewoon super enthousiast bijna iedere dag tja als je er beide geen problemen mee hebt
Maar ze zeggen inderdaad om de dag, maar ik flipte bij ieder steekje in de buikregio en dan mocht manlief mee naar boven ach ja heb m niet horen klagen dus zat wel goed.
Mama van Isa en Ties
pi_62596115
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Men adviseerd om de dag, schijnt beter te zijn voor het zaad.

Wat bedoel je precies met 'buiten je niet vruchtbare periode'?
Volgens mij geef je zelf het antwoord nl. al 'niet vruchtbaar'. Het rotte is alleen dat het nooit helemaal zeker is wanneer die periode is, hoewel er dus wel trucjes en hulpmiddelen zijn om die periode een beetje nauwkeurig te bepalen.
Ja dat is idd ook zo natuurlijk.
01-08-2008
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:59:12 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62596378
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef marlieske het volgende:
Wij deden het gewoon super enthousiast bijna iedere dag tja als je er beide geen problemen mee hebt
Maar ze zeggen inderdaad om de dag, maar ik flipte bij ieder steekje in de buikregio en dan mocht manlief mee naar boven ach ja heb m niet horen klagen dus zat wel goed.
Waarom verbaast me dat nou weer niet.

Ik denk dat daarbij mss ook wel mee speelt hoe lang je er over doet.
Het klinkt vreselijk, maar op het laatst werd het toch ook echt wel een beetje 'moeten' in die bepaalde periode, ook als je idd eens moe of verkouden was. En dan zat elke dag er echt niet in.
pi_62596622
quote:
HaHa Ik voel echt helemaal niks aan m'n lichaam,wanneer ik een eisprong heb ofzo.
01-08-2008
pi_62596814
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:06 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

HaHa Ik voel echt helemaal niks aan m'n lichaam,wanneer ik een eisprong heb ofzo.
ik ook niet bij nader inzien en goed rekenwerk blijkt achteraf dat we de dagen voor die steekjes het 1x hadden gedaan en dat was raak.... was dus een hele korte cyclus en die steekjes waren ws gewoon de darmen ach ja het bed was wel lekker warm als we gingen slapen.
en BE ik geloof meteen dat het na een tijdje stukken minder leuk en lollig word.
Mama van Isa en Ties
pi_62601383
Hoiii

Mijn NOD is 5 november!! Zou iemand mij ertussen willen zetten aub?
Alvast erg bedankt.

1e ronde deze maand voor nummero 3

Ben benieuwd..
pi_62601398
Mijn eisprong moet vandaag zijn , voel nu nog niks, maar nooit echt een eisprong ofzo gevoeld eigenlijk..
pi_62602963
quote:
whaha wij ook hoor.. om de dag werkte blijkbaar neit bij ons Maar elke dag gaf als resultaat een prachtig boontje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62603095
Ernemmertje, welkom! En succes natuurlijk. Hopenlijk ben je weer snel uit dit topic verdwenen

Hier maar een dagje thuis van het werk, hopenlijk ben ik dan snel opgeknapt.
pi_62603396
Ernemmertje, welkom .

Ik mag nog een week wachten tot mn NOD.
Fake it till you make it...
  donderdag 23 oktober 2008 @ 08:38:41 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62603417
Je staat erbij Ernemmertje!
pi_62603502
Welkom Ernemmertje! Hopelijk kun je snel doorschuiven
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 oktober 2008 @ 09:41:22 #191
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62604442
Welkom Ernemmetje!

Mijn nieuwe NOD mag op 21 november.

Cyclus 1: 27 dagen
Cyclus 2: 29 dagen (niet geklust )
Als ik twee keer mijn ei goed heb gevoeld, dan komt ie al twee keer na de 16 dagen.

Heb dat Maybe Baby maar besteld, gewoon een keer proberen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_62604834
Welkom Ernemmertje!

Hier is deze maand wel wat geklust, maar aangezien mn cyclus nogal variabel in lengte kan zijn en ik totaal niks voel van een eisprong valt er dus weinig gericht te klussen.. Sowieso hoop ik dat gericht klussen nog even uit te kunnen stellen, zou het toch het leukst vinden als het nog een klein beetje als een verrassing komt (hoewel ik niet verwacht dat ik dat langer dan een maand of 3 ga volhouden ).
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:04:34 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62604886
En weer aangepast Takkembah...
pi_62605719
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:41 schreef Takkembah het volgende:
Heb dat Maybe Baby maar besteld, gewoon een keer proberen
Oe, ben heel benieuwd hoe hij je bevalt. Lijkt mij nl. ook wel wat.
pi_62611668
Pure-Poison, bij mij is het zo dat ik mn vruchtbare periode nog niet helemaal precies weet, maar als het zo ongeveer is doen wij het echt absoluut niet om de dag iets van een week lang hoor, ik vind dat veel te veel en heb daar helemaal geen behoefte aan eigenlijk. Sowieso vind ik dat eigenlijk totaal niet de leukste manier van seks.

Wat jammer Takkembah..

Welkom Ernemmertje!

Nou, bij mij hoop ik maar dat het ongesteldheidsbloed was, ik heb maar 1,5 dag wat bloed gehad een ovulatie is het ook niet, dus ben benieuwd wat voor grapje dit is hoor.
Ik ga gewoon lekker ovutesten binnenkort.

*Gaat googlen wat een Maybe Baby is*
edit: hahahaha dat wil ik ook proberen! Ooh die ga ik zo ook even bestellen!!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:41:48 #196
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62611840
Poppejans, kan het geen innesteling geweest zijn?
pi_62612152
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:41 schreef mikoxx het volgende:
Poppejans, kan het geen innesteling geweest zijn?
Nee, want ik heb toen geen bepaalde handelingen verricht zeg maar , het was trouwens bruinig bloed, dus oud bloed. Zeer raar hoor geen idee of dat iets te betekenen heeft.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62612245
Hmm, misschien een beetje spotting dan Poppejans? Of hoe noem je dat, doorbraakbloeding ofzo. Zeker als het oud bloed was. Maar wel raar want als je geen anti-conceptie meer binnenkrijgt dan zou je verwachten dat je wel een keertje ongesteld wordt in plaats van dat je last krijgt van spotting
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62612442
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:56 schreef huuphuup het volgende:
Hmm, misschien een beetje spotting dan Poppejans? Of hoe noem je dat, doorbraakbloeding ofzo. Zeker als het oud bloed was. Maar wel raar want als je geen anti-conceptie meer binnenkrijgt dan zou je verwachten dat je wel een keertje ongesteld wordt in plaats van dat je last krijgt van spotting
Ja, het leek op zo'n hele kleine bloeding die je kan hebben terwijl je de pil door blijft slikken zeg maar.
Vaag he? Misschien zet er wel alsnog wat door binnen paar dagen.
Zorgen maak ik me niet meer nu ik iig bloed gezien heb haha
pi_62614807
Over dat maybe baby kwam ik een stukje tegen toen ik net iets aan het opzoeken was. Dat niet was bewezen dat het effectief was en dat zelfs bij mannen eruit kwam dat ze een eisprong hadden ofzoiets... .
Zal even kijken of ik het nog kan vinden... Hier en dan scrollen helemaal naar onder

[ Bericht 13% gewijzigd door Nijna op 23-10-2008 16:23:54 ]
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')