abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62565770
Klus ze bumbaloe!
Fake it till you make it...
pi_62574741
En weer weg.

[ Bericht 98% gewijzigd door Mysterygirl81 op 22-10-2008 10:54:51 ]
pi_62575205
Mysterygirl, tuurlijk gaat het gewoon goed komen. Ze leven grotendeels gewoon, dus kan er een bevruchting komen.

Als ik vragen mag, wat kan eraan doen volgens de gyn?
pi_62575463
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:10 schreef happyme28 het volgende:
Mysterygirl, tuurlijk gaat het gewoon goed komen. Ze leven grotendeels gewoon, dus kan er een bevruchting komen.

Als ik vragen mag, wat kan eraan doen volgens de gyn?
Gezonder leven. Geen koffie meer (tenminste niet meer zo heeeel veel), vitamine c tabletten en ook foliumzuur slikken. Hij kan ook wel wat kilos kwijt misschein dat dat ook wat helpt. En meer rust. Want hij slaapt altijd heel weinig en is daardoor best wel vaak moe enzo. Zijn eigenlijk simpele dingen maar toch. Alle beetjes helpen!!
pi_62575624
Aha, nou dat is te doen toch en zoals je zegt, alle beetjes helpen! En wie weet overkomt jullie het wondertje toch. Er is er maar 1tje nodig die doorzet
pi_62575694
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:27 schreef happyme28 het volgende:
Aha, nou dat is te doen toch en zoals je zegt, alle beetjes helpen! En wie weet overkomt jullie het wondertje toch. Er is er maar 1tje nodig die doorzet
Ja 1 is genoeg. Krijgt ie meteen een speciale werktitel
pi_62575812
Mysterygirl ik hoop voor jullie op een wondertje, IUI is geen fijn traject begrijp volkomen dat je je daar nog niet in wilt storten maar fijn dat het wel een alternatief kan zijn wanneer jullie daar aan toe zijn.
Mama van Isa en Ties
pi_62576067
Mysterygirl
Ben blij voor je dat de uitslag je dan mee viel. Hopelijk is wat je man zelf kan doen effectief en springt er inderdaad eentje tussenuit. Er is er maar 1 nodig
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62579721
Vanmorgen nog net je verhaal gelezen Mysterygirl, er is dus toch wel kans op spontane zwangerschap! Hopelijk hebben jullie dan helemaal geen IUI nodig

Hier is het gister bij beetje bruin/rood bloedverlies gebleven, vannacht en vandaag geheel niks
Innesteling kan het onmogelijk zijn(daar moet je toch bepaalde handelingen voor hebben gedaan haha) misschien een eisprong? Ik heb nog steeds zere gespannen borsten en wat onderbuikpijn.
Hmm als er geen bloed meer komt ga ik vanavond eens een ovutestje doen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62580791
Spannend Poppejans!

Mijn laatste menstruatie na de pil is bijna voorbij Het verschilt zo enorm per keer met die pil-bloedingen, deze keer was het weer echt nauwelijks een menstruatie te noemen... Nouja ach. Volgende week klussen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62581402
Ik heb het verhaal van je gemist Mysterygirl, maar ik begrijp dat het toch neerkomt op goed nieuws? Dat is iig heel fijn voor jullie.

Spannend poppejans!

Huuphuup, verander je naam eens in huphup nu! Aan de slag jij.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:47:45 #162
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62582944
Ook vanuit mij een algemene 'hoi', heb even teveel gemist om voor iedereen te reageren!

Mystergirl ook ik heb het ff gemist, maar ik begrijp dat het gewoon de goeie kant in kan gaan ??? succes

Tessie wauw

Nog een vraag: een vriendin van me raadde geen ovulatietesten aan, maar Maybe Baby uit Australie, ook een soort ovutest dat anhv je speeksel kan aangeven of je vruchtbaar bent ???? Ikzelf weet het zo goed niet, bij hen was het wel de eerste keer meteen raak... Iemand ervaring mee???

Ikzelf geen streepjes deze maand (klusdagen gemist) maar ik duim voor iedereen mee!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:27:30 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62584052
Nog nooit van Maybe Baby gehoord, maar het klinkt wel intrigerend!
pi_62585119
Aan de hand van je speeksel... ... Ben wel benieuwd hoe dat dan werkt en wat je dan aantoont...
pi_62585630
Hier staat info over:

http://www.premom.nl/maybebaby.php

Effe lezen hoor, klinkt ingenieus

Hier kun je 'm kopen:
http://www.geboortewinkel(...)rden_maybe-baby.html

Even over nadenken, klinkt wel handig. Ben alleen bang dat aflezen best lastig is.

Ik lig overigens met een vermoedelijk beginnende griep op de bank keelpijn, buikpijn, hoofdpijn, bah! En dat tijdens de klusdagen, dus dat gaat 'm vermoedelijk niet worden deze maand

[ Bericht 30% gewijzigd door happyme28 op 22-10-2008 16:23:25 ]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:14:40 #166
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62587345
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef happyme28 het volgende:

Ik lig overigens met een vermoedelijk beginnende griep op de bank keelpijn, buikpijn, hoofdpijn, bah! En dat tijdens de klusdagen, dus dat gaat 'm vermoedelijk niet worden deze maand

Klote, happy... een super-super-super-snelle beterschap gewenst dan maar
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_62587535
Happy, dat schiet niet op! Beterschap!!

Ik ben naar de gyn geweest, alles was goed. We hebben flink geklust deze maand, dus ik hoop op goed nieuws over een week. Spannend toch weer elke maand!
pi_62587620
Wat vervelend Happy
Beterschap, ik hoop dat het maar een klein verkoudheidje is en dat je je snel weer fit voelt! Zorg goed voor jezelf in ieder geval.

Prinses, wat spannend!! *alvast begint met duimen draaien*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62593353
Spannend Prinses! hopelijk kunnen we voor je juichen volgende week!

Jammer Happy! beterschap dan maar!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62593632
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef happyme28 het volgende:

Happy, op 5 maart waren mijn lief en ik allebei niet lekker, beetje koortsig, etc. We wilden eigenlijk een pauze inlassen qua klussen (ik wilde eerst nog wat meer kilo's kwijt). Maar ik had ook zoiets van: wat als het deze keer raak zou zijn? Dat dit onze kans is op een kindje? Met lief besproken, en hij voelde het ook zo. Dus toch geklust, (wat minder enthousiast dan normaal.. ) en nu ben ik 35 weken zwanger.
pi_62594673
Ik heb het koud... zelfs thee helpt niet. Dit had ik bij de 2e zwangerschap ook, al is het nu natuurlijk ook wel kouder. Maar ik zit hier met fleecetrui in een kamer van 20 graden en ik krijg het maar niet warm... Wie weet... en misschien maak ik mezelf wel wat wijs...
pi_62594699
Hoe gaat dat met klussen bij jullie? Doen jullie het in je vruchbare periode iedere dag of om de dag? En is een kans dat je zwanger raakt buiten je niet vruchtbare periode? Ja ik kom net kijken op het zwanger-worden gebied dus mischien stel ik soms rare vragen
01-08-2008
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:21:20 #173
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62594831
Pff... happy, da's niet fijn! Beterschap! Heb je Reinhilde's post gelezen?
Hier nog geen nieuws onder de zon... heb wel zo af en toe het gevoel dat de duivels eraan komen, maar er gebeurt niks noppes nada... Vandaag dag 33, we tellen gestaag door....
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:22:29 #174
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62594877
Oeh...nijna... spannund!
pi_62595356
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:48 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Happy, op 5 maart waren mijn lief en ik allebei niet lekker, beetje koortsig, etc. We wilden eigenlijk een pauze inlassen qua klussen (ik wilde eerst nog wat meer kilo's kwijt). Maar ik had ook zoiets van: wat als het deze keer raak zou zijn? Dat dit onze kans is op een kindje? Met lief besproken, en hij voelde het ook zo. Dus toch geklust, (wat minder enthousiast dan normaal.. ) en nu ben ik 35 weken zwanger.
Thanks, dat geeft de burger moed Ik ga zo ook richting mandje en dan zien we wel hoe ik me morgen voel. Nu nog vooral last van de keelpijn. Verder algehele malaise, maar ja, daar is overheen te komen.

Mikoxx, nog testplannen?

Oe, spannend Nijna. Hoe lang nog wachten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')