abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62565770
Klus ze bumbaloe!
Fake it till you make it...
pi_62574741
En weer weg.

[ Bericht 98% gewijzigd door Mysterygirl81 op 22-10-2008 10:54:51 ]
pi_62575205
Mysterygirl, tuurlijk gaat het gewoon goed komen. Ze leven grotendeels gewoon, dus kan er een bevruchting komen.

Als ik vragen mag, wat kan eraan doen volgens de gyn?
pi_62575463
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:10 schreef happyme28 het volgende:
Mysterygirl, tuurlijk gaat het gewoon goed komen. Ze leven grotendeels gewoon, dus kan er een bevruchting komen.

Als ik vragen mag, wat kan eraan doen volgens de gyn?
Gezonder leven. Geen koffie meer (tenminste niet meer zo heeeel veel), vitamine c tabletten en ook foliumzuur slikken. Hij kan ook wel wat kilos kwijt misschein dat dat ook wat helpt. En meer rust. Want hij slaapt altijd heel weinig en is daardoor best wel vaak moe enzo. Zijn eigenlijk simpele dingen maar toch. Alle beetjes helpen!!
pi_62575624
Aha, nou dat is te doen toch en zoals je zegt, alle beetjes helpen! En wie weet overkomt jullie het wondertje toch. Er is er maar 1tje nodig die doorzet
pi_62575694
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:27 schreef happyme28 het volgende:
Aha, nou dat is te doen toch en zoals je zegt, alle beetjes helpen! En wie weet overkomt jullie het wondertje toch. Er is er maar 1tje nodig die doorzet
Ja 1 is genoeg. Krijgt ie meteen een speciale werktitel
pi_62575812
Mysterygirl ik hoop voor jullie op een wondertje, IUI is geen fijn traject begrijp volkomen dat je je daar nog niet in wilt storten maar fijn dat het wel een alternatief kan zijn wanneer jullie daar aan toe zijn.
Mama van Isa en Ties
pi_62576067
Mysterygirl
Ben blij voor je dat de uitslag je dan mee viel. Hopelijk is wat je man zelf kan doen effectief en springt er inderdaad eentje tussenuit. Er is er maar 1 nodig
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62579721
Vanmorgen nog net je verhaal gelezen Mysterygirl, er is dus toch wel kans op spontane zwangerschap! Hopelijk hebben jullie dan helemaal geen IUI nodig

Hier is het gister bij beetje bruin/rood bloedverlies gebleven, vannacht en vandaag geheel niks
Innesteling kan het onmogelijk zijn(daar moet je toch bepaalde handelingen voor hebben gedaan haha) misschien een eisprong? Ik heb nog steeds zere gespannen borsten en wat onderbuikpijn.
Hmm als er geen bloed meer komt ga ik vanavond eens een ovutestje doen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62580791
Spannend Poppejans!

Mijn laatste menstruatie na de pil is bijna voorbij Het verschilt zo enorm per keer met die pil-bloedingen, deze keer was het weer echt nauwelijks een menstruatie te noemen... Nouja ach. Volgende week klussen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62581402
Ik heb het verhaal van je gemist Mysterygirl, maar ik begrijp dat het toch neerkomt op goed nieuws? Dat is iig heel fijn voor jullie.

Spannend poppejans!

Huuphuup, verander je naam eens in huphup nu! Aan de slag jij.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:47:45 #162
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62582944
Ook vanuit mij een algemene 'hoi', heb even teveel gemist om voor iedereen te reageren!

Mystergirl ook ik heb het ff gemist, maar ik begrijp dat het gewoon de goeie kant in kan gaan ??? succes

Tessie wauw

Nog een vraag: een vriendin van me raadde geen ovulatietesten aan, maar Maybe Baby uit Australie, ook een soort ovutest dat anhv je speeksel kan aangeven of je vruchtbaar bent ???? Ikzelf weet het zo goed niet, bij hen was het wel de eerste keer meteen raak... Iemand ervaring mee???

Ikzelf geen streepjes deze maand (klusdagen gemist) maar ik duim voor iedereen mee!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:27:30 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62584052
Nog nooit van Maybe Baby gehoord, maar het klinkt wel intrigerend!
pi_62585119
Aan de hand van je speeksel... ... Ben wel benieuwd hoe dat dan werkt en wat je dan aantoont...
pi_62585630
Hier staat info over:

http://www.premom.nl/maybebaby.php

Effe lezen hoor, klinkt ingenieus

Hier kun je 'm kopen:
http://www.geboortewinkel(...)rden_maybe-baby.html

Even over nadenken, klinkt wel handig. Ben alleen bang dat aflezen best lastig is.

Ik lig overigens met een vermoedelijk beginnende griep op de bank keelpijn, buikpijn, hoofdpijn, bah! En dat tijdens de klusdagen, dus dat gaat 'm vermoedelijk niet worden deze maand

[ Bericht 30% gewijzigd door happyme28 op 22-10-2008 16:23:25 ]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:14:40 #166
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62587345
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef happyme28 het volgende:

Ik lig overigens met een vermoedelijk beginnende griep op de bank keelpijn, buikpijn, hoofdpijn, bah! En dat tijdens de klusdagen, dus dat gaat 'm vermoedelijk niet worden deze maand

Klote, happy... een super-super-super-snelle beterschap gewenst dan maar
Alexa en Seth zijn lief
pi_62587535
Happy, dat schiet niet op! Beterschap!!

Ik ben naar de gyn geweest, alles was goed. We hebben flink geklust deze maand, dus ik hoop op goed nieuws over een week. Spannend toch weer elke maand!
pi_62587620
Wat vervelend Happy
Beterschap, ik hoop dat het maar een klein verkoudheidje is en dat je je snel weer fit voelt! Zorg goed voor jezelf in ieder geval.

Prinses, wat spannend!! *alvast begint met duimen draaien*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62593353
Spannend Prinses! hopelijk kunnen we voor je juichen volgende week!

Jammer Happy! beterschap dan maar!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62593632
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef happyme28 het volgende:

Happy, op 5 maart waren mijn lief en ik allebei niet lekker, beetje koortsig, etc. We wilden eigenlijk een pauze inlassen qua klussen (ik wilde eerst nog wat meer kilo's kwijt). Maar ik had ook zoiets van: wat als het deze keer raak zou zijn? Dat dit onze kans is op een kindje? Met lief besproken, en hij voelde het ook zo. Dus toch geklust, (wat minder enthousiast dan normaal.. ) en nu ben ik 35 weken zwanger.
pi_62594673
Ik heb het koud... zelfs thee helpt niet. Dit had ik bij de 2e zwangerschap ook, al is het nu natuurlijk ook wel kouder. Maar ik zit hier met fleecetrui in een kamer van 20 graden en ik krijg het maar niet warm... Wie weet... en misschien maak ik mezelf wel wat wijs...
pi_62594699
Hoe gaat dat met klussen bij jullie? Doen jullie het in je vruchbare periode iedere dag of om de dag? En is een kans dat je zwanger raakt buiten je niet vruchtbare periode? Ja ik kom net kijken op het zwanger-worden gebied dus mischien stel ik soms rare vragen
01-08-2008
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:21:20 #173
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62594831
Pff... happy, da's niet fijn! Beterschap! Heb je Reinhilde's post gelezen?
Hier nog geen nieuws onder de zon... heb wel zo af en toe het gevoel dat de duivels eraan komen, maar er gebeurt niks noppes nada... Vandaag dag 33, we tellen gestaag door....
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:22:29 #174
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62594877
Oeh...nijna... spannund!
pi_62595356
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:48 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Happy, op 5 maart waren mijn lief en ik allebei niet lekker, beetje koortsig, etc. We wilden eigenlijk een pauze inlassen qua klussen (ik wilde eerst nog wat meer kilo's kwijt). Maar ik had ook zoiets van: wat als het deze keer raak zou zijn? Dat dit onze kans is op een kindje? Met lief besproken, en hij voelde het ook zo. Dus toch geklust, (wat minder enthousiast dan normaal.. ) en nu ben ik 35 weken zwanger.
Thanks, dat geeft de burger moed Ik ga zo ook richting mandje en dan zien we wel hoe ik me morgen voel. Nu nog vooral last van de keelpijn. Verder algehele malaise, maar ja, daar is overheen te komen.

Mikoxx, nog testplannen?

Oe, spannend Nijna. Hoe lang nog wachten?
pi_62595523
Spannend Nijna en Mikoxx!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:39:06 #177
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62595533
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:34 schreef happyme28 het volgende:

Mikoxx, nog testplannen?
Neu, nog niet hoor. Heb me iets te vaak gestoten.... Ik wacht iig tot midden volgende week af. Ik wil niet weer een teleurstelling...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:40:45 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62595594
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:17 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoe gaat dat met klussen bij jullie? Doen jullie het in je vruchbare periode iedere dag of om de dag? En is een kans dat je zwanger raakt buiten je niet vruchtbare periode? Ja ik kom net kijken op het zwanger-worden gebied dus mischien stel ik soms rare vragen
Men adviseerd om de dag, schijnt beter te zijn voor het zaad.

Wat bedoel je precies met 'buiten je niet vruchtbare periode'?
Volgens mij geef je zelf het antwoord nl. al 'niet vruchtbaar'. Het rotte is alleen dat het nooit helemaal zeker is wanneer die periode is, hoewel er dus wel trucjes en hulpmiddelen zijn om die periode een beetje nauwkeurig te bepalen.
pi_62596088
Wij deden het gewoon super enthousiast bijna iedere dag tja als je er beide geen problemen mee hebt
Maar ze zeggen inderdaad om de dag, maar ik flipte bij ieder steekje in de buikregio en dan mocht manlief mee naar boven ach ja heb m niet horen klagen dus zat wel goed.
Mama van Isa en Ties
pi_62596115
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Men adviseerd om de dag, schijnt beter te zijn voor het zaad.

Wat bedoel je precies met 'buiten je niet vruchtbare periode'?
Volgens mij geef je zelf het antwoord nl. al 'niet vruchtbaar'. Het rotte is alleen dat het nooit helemaal zeker is wanneer die periode is, hoewel er dus wel trucjes en hulpmiddelen zijn om die periode een beetje nauwkeurig te bepalen.
Ja dat is idd ook zo natuurlijk.
01-08-2008
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:59:12 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62596378
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef marlieske het volgende:
Wij deden het gewoon super enthousiast bijna iedere dag tja als je er beide geen problemen mee hebt
Maar ze zeggen inderdaad om de dag, maar ik flipte bij ieder steekje in de buikregio en dan mocht manlief mee naar boven ach ja heb m niet horen klagen dus zat wel goed.
Waarom verbaast me dat nou weer niet.

Ik denk dat daarbij mss ook wel mee speelt hoe lang je er over doet.
Het klinkt vreselijk, maar op het laatst werd het toch ook echt wel een beetje 'moeten' in die bepaalde periode, ook als je idd eens moe of verkouden was. En dan zat elke dag er echt niet in.
pi_62596622
quote:
HaHa Ik voel echt helemaal niks aan m'n lichaam,wanneer ik een eisprong heb ofzo.
01-08-2008
pi_62596814
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:06 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

HaHa Ik voel echt helemaal niks aan m'n lichaam,wanneer ik een eisprong heb ofzo.
ik ook niet bij nader inzien en goed rekenwerk blijkt achteraf dat we de dagen voor die steekjes het 1x hadden gedaan en dat was raak.... was dus een hele korte cyclus en die steekjes waren ws gewoon de darmen ach ja het bed was wel lekker warm als we gingen slapen.
en BE ik geloof meteen dat het na een tijdje stukken minder leuk en lollig word.
Mama van Isa en Ties
pi_62601383
Hoiii

Mijn NOD is 5 november!! Zou iemand mij ertussen willen zetten aub?
Alvast erg bedankt.

1e ronde deze maand voor nummero 3

Ben benieuwd..
pi_62601398
Mijn eisprong moet vandaag zijn , voel nu nog niks, maar nooit echt een eisprong ofzo gevoeld eigenlijk..
pi_62602963
quote:
whaha wij ook hoor.. om de dag werkte blijkbaar neit bij ons Maar elke dag gaf als resultaat een prachtig boontje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62603095
Ernemmertje, welkom! En succes natuurlijk. Hopenlijk ben je weer snel uit dit topic verdwenen

Hier maar een dagje thuis van het werk, hopenlijk ben ik dan snel opgeknapt.
pi_62603396
Ernemmertje, welkom .

Ik mag nog een week wachten tot mn NOD.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 08:38:41 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62603417
Je staat erbij Ernemmertje!
pi_62603502
Welkom Ernemmertje! Hopelijk kun je snel doorschuiven
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 oktober 2008 @ 09:41:22 #191
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62604442
Welkom Ernemmetje!

Mijn nieuwe NOD mag op 21 november.

Cyclus 1: 27 dagen
Cyclus 2: 29 dagen (niet geklust )
Als ik twee keer mijn ei goed heb gevoeld, dan komt ie al twee keer na de 16 dagen.

Heb dat Maybe Baby maar besteld, gewoon een keer proberen
Alexa en Seth zijn lief
pi_62604834
Welkom Ernemmertje!

Hier is deze maand wel wat geklust, maar aangezien mn cyclus nogal variabel in lengte kan zijn en ik totaal niks voel van een eisprong valt er dus weinig gericht te klussen.. Sowieso hoop ik dat gericht klussen nog even uit te kunnen stellen, zou het toch het leukst vinden als het nog een klein beetje als een verrassing komt (hoewel ik niet verwacht dat ik dat langer dan een maand of 3 ga volhouden ).
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:04:34 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62604886
En weer aangepast Takkembah...
pi_62605719
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:41 schreef Takkembah het volgende:
Heb dat Maybe Baby maar besteld, gewoon een keer proberen
Oe, ben heel benieuwd hoe hij je bevalt. Lijkt mij nl. ook wel wat.
pi_62611668
Pure-Poison, bij mij is het zo dat ik mn vruchtbare periode nog niet helemaal precies weet, maar als het zo ongeveer is doen wij het echt absoluut niet om de dag iets van een week lang hoor, ik vind dat veel te veel en heb daar helemaal geen behoefte aan eigenlijk. Sowieso vind ik dat eigenlijk totaal niet de leukste manier van seks.

Wat jammer Takkembah..

Welkom Ernemmertje!

Nou, bij mij hoop ik maar dat het ongesteldheidsbloed was, ik heb maar 1,5 dag wat bloed gehad een ovulatie is het ook niet, dus ben benieuwd wat voor grapje dit is hoor.
Ik ga gewoon lekker ovutesten binnenkort.

*Gaat googlen wat een Maybe Baby is*
edit: hahahaha dat wil ik ook proberen! Ooh die ga ik zo ook even bestellen!!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:41:48 #196
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62611840
Poppejans, kan het geen innesteling geweest zijn?
pi_62612152
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:41 schreef mikoxx het volgende:
Poppejans, kan het geen innesteling geweest zijn?
Nee, want ik heb toen geen bepaalde handelingen verricht zeg maar , het was trouwens bruinig bloed, dus oud bloed. Zeer raar hoor geen idee of dat iets te betekenen heeft.
pi_62612245
Hmm, misschien een beetje spotting dan Poppejans? Of hoe noem je dat, doorbraakbloeding ofzo. Zeker als het oud bloed was. Maar wel raar want als je geen anti-conceptie meer binnenkrijgt dan zou je verwachten dat je wel een keertje ongesteld wordt in plaats van dat je last krijgt van spotting
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62612442
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:56 schreef huuphuup het volgende:
Hmm, misschien een beetje spotting dan Poppejans? Of hoe noem je dat, doorbraakbloeding ofzo. Zeker als het oud bloed was. Maar wel raar want als je geen anti-conceptie meer binnenkrijgt dan zou je verwachten dat je wel een keertje ongesteld wordt in plaats van dat je last krijgt van spotting
Ja, het leek op zo'n hele kleine bloeding die je kan hebben terwijl je de pil door blijft slikken zeg maar.
Vaag he? Misschien zet er wel alsnog wat door binnen paar dagen.
Zorgen maak ik me niet meer nu ik iig bloed gezien heb haha
pi_62614807
Over dat maybe baby kwam ik een stukje tegen toen ik net iets aan het opzoeken was. Dat niet was bewezen dat het effectief was en dat zelfs bij mannen eruit kwam dat ze een eisprong hadden ofzoiets... .
Zal even kijken of ik het nog kan vinden... Hier en dan scrollen helemaal naar onder

[ Bericht 13% gewijzigd door Nijna op 23-10-2008 16:23:54 ]
pi_62615397
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:17 schreef Nijna het volgende:
Over dat maybe baby kwam ik een stukje tegen toen ik net iets aan het opzoeken was. Dat niet was bewezen dat het effectief was en dat zelfs bij mannen eruit kwam dat ze een eisprong hadden ofzoiets... .
Zal even kijken of ik het nog kan vinden... Hier en dan scrollen helemaal naar onder
Oh hahaha wat raar!
Ik had zoekfunctie op een zwangerschapsforum gebruikt en daar las ik wel wat positieve verhalen.
Ik ga het ding wel bestellen, zal zeker mn ervaringen delen hier, ben erg benieuwd.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 17:19:28 #202
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62616456
Heb hem ook besteld, en we zien wel. Wie weet laat ik mijn mannetje meedoen
Alexa en Seth zijn lief
pi_62617145
haha een vriendin van me heeft zo een digitale clearbleu zwangerschapstest op haar man uitgeprobeerd als hij niet zwanger zou plassen geloofde ze de test pas.

Ben benieuwd of dat gekke ding werkt.
Mama van Isa en Ties
pi_62619328
effe snel tussendoor, geen tijd namelijk, nod mag op 18/11. En aan alle nieuwe tweedestreepjeswachters: welkom!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_62619393
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef mefke79 het volgende:
effe snel tussendoor, geen tijd namelijk, nod mag op 18/11. En aan alle nieuwe tweedestreepjeswachters: welkom!
Jammer Mefke, ik was al benieuwd hoe het was vergaan. Wel weer een regelmatige cyclus
  donderdag 23 oktober 2008 @ 21:43:46 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62623657
Jammer Mefke!
pi_62623683
wat balen mefke!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62624363
Jammer Mefke
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62624459
Jammer mefke, ik lag vannacht nog wakker en vroeg me al af hoe het bij jou zou zijn.

Mijn NOD mag trouwens naar 17 nov, had ik nog niet doorgegeven

Ik zag ook weer een nieuwe met een moeilijke naam, hoi! en welkom
Mikoxx je maakt het ook weer lekker spannend deze maand zeg!
Poppejans, het is wel vaag allemaal zeg.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:16:19 #210
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62632309
Hier gisteren vermoedelijk mijn eisprong gehad (temp. was vanmorgen flink hoger, dus ga er maar even vanuit dat ik geen verhoging heb omdat ik niet zo lekker ben), dus nu komen de spannende wachtdagen......

Ik ben heel blij dat ik dus nu ook iets om voor te wachten heb, nu ik een 'normale' cyclus heb en dus ook een eisprong. En we hebben ondanks dat ik niet lekker was toch nog maar een poging gewaagd omdat ik het echt te zonde vond om een maand over te laten gaan

Vandaag nog wel een dagje thuis, ben ik maandag weer helemaal de oude en ga dan weer aan het werk.
pi_62632590
Happy, zul je zien dat het raak is!
Ziek klussen FTW!
pi_62633022
Happy, bikkel! ziek klussen
ik hoop zo voor je dat het raak is!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62633825
Happyme, hopelijk is het productief geklus geweest!!! Beterschap en ik duim!
pi_62634358
Heb je iig wat om te hopen Happy, spannend is dat he?!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:22:29 #215
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62635028
Ja, ik heb de hoop/spanning toch wel bijna een jaar volgehouden, maar de laatste maanden was dat wel een beetje weg eigenlijk. Nu mijn bloed en de temperatuurlijkst een eisprong bevestigen geeft dat toch wel weer hoop. Er kan natuurlijk nog meer 'mis' zijn, maar daar ga ik nog maar even niet vanuit.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:23:17 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62636640
Fijn Happy, heb je iig nu al wat resultaat van het afvallen. Hopelijk is het net het zetje dat de boel een beetje nodig heeft.
pi_62653154
Ik zit hier al twee uur met een hele grote grijns op mn hoofd
Menstruatie is voorbij en vanavond is het feest
't gaat gewoon eindelijk echt gebeuren!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:37:35 #218
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62653442
Oeee, spannend Huup! Gaan met die banaan
pi_62653592
Hahahaha Huup, dan eindelijk voor het echie!
pi_62653683
Joepie Huuphuup! Hey ho, let's go!
pi_62654680
Huup, veel plezier

Ik heb het nog steeds zoooo koud steeds... .
pi_62660496
Ik had het ook zo vreselijk koud gisteren, Nijna. Ons spannende weekje is weer begonnen. Ik verwacht er niet veel van. We hebben niet gericht geschoten. Ik denk zelfs dat ik eerder ongesteld ga worden want ik ben enorm PMS-erig.
De 2e keer doet vast niet zeer
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:29:33 #223
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62662596
Huup, serieus klussen dus
En wie weet, misschien ben jij wel zo'n mazzelaar bij wie het wachten maar heel kort duurt!....

Happy, jij bent ook wel een die hard he? Ik snap je volkomen en hoop voor je dat het raak is! Is ook een mooi verhaal voor "later": "ik was zooooo ziek, maar het wonder geschiedde en die avond werd dan toch je mama verwekt"

G_K en Nijna, ik bedoel het niet lullig, maar ik heb het ook koud de laatste dagen. Alleen sta ik op het punt ziek te worden geloof ik. Bonkende hjoofdpijn, last van mijn keel en oren, misselijk... bah.
Nog een paar dagen en dan mogen we weer klussen Dit keer ben ik fanatieker dan ooit, het moet er nou maar eens van komen vind ik!
Heb het al helemaal bedacht: op 9 november vier ik mijn verjaardag, heb ik dus afleiding. Maandag de 10e vrije dag en M. is dan ook altijd vrij. "s ochtends wil ik testen.
Positief = het gaan vieren door iets heel gezelligs te gaan doen met z'n 3-en, inclusief het eten van veel lekkere dingen (en hier even komen gillen van geluk natuurlijk)
Negatief = het gaan verwerken door iets heel gezelligs te gaan doen met z'n 3-en, inclusief het eten van nog veel meer lekkere dingen (en hier even melden hoe zeer ik baal)
.... met gevoel voor drama....
pi_62663135
Kersjes jij bent net zo maf als ik, ik bedenk dus ook al van tevoren rond wanneer ik dan zou kunnen testen en of dat samenvalt met een leuke datum enzo hahaha.
Ook ik vind dat het er deze keer maar eens van moet komen, ik zal hoe dan ook dat ei op gaan sporen en als dat lukt ga ik de kansen vollop benutten
Het zou me natuurlijk geen reet uitmaken wanneer ik zwanger zou testen, maar wat lijkt me het superleuk als het toevallig zou zijn rond kerst of sinterklaas ofzo
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:04:39 #225
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62663249
Poppejans, die periode zou inderdaad wel heel mooi samenvallen met "het beste nieuws ooit"

Als bij mij scenario 1 trouwens doorgaat, dan willen we met Sinterklaas het goede nieuws aan de familie vertellen.
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')