Huup, serieus klussen dus
En wie weet, misschien ben jij wel zo'n mazzelaar bij wie het wachten maar heel kort duurt!....
Happy, jij bent ook wel een die hard he? Ik snap je volkomen en hoop voor je dat het raak is! Is ook een mooi verhaal voor "later": "ik was zooooo ziek, maar het wonder geschiedde en die avond werd dan toch je mama verwekt"
G_K en Nijna, ik bedoel het niet lullig, maar ik heb het ook koud de laatste dagen. Alleen sta ik op het punt ziek te worden geloof ik. Bonkende hjoofdpijn, last van mijn keel en oren, misselijk... bah.
Nog een paar dagen en dan mogen we weer klussen

Dit keer ben ik fanatieker dan ooit, het moet er nou maar eens van komen vind ik!
Heb het al helemaal bedacht: op 9 november vier ik mijn verjaardag, heb ik dus afleiding. Maandag de 10e vrije dag en M. is dan ook altijd vrij. "s ochtends wil ik testen.
Positief = het gaan vieren door iets heel gezelligs te gaan doen met z'n 3-en, inclusief het eten van veel lekkere dingen (en hier even komen gillen van geluk natuurlijk)
Negatief = het gaan verwerken door iets heel gezelligs te gaan doen met z'n 3-en, inclusief het eten van nog veel meer lekkere dingen

(en hier even melden hoe zeer ik baal)
.... met gevoel voor drama....