abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62499657
Vlindur: toch nog een vraagje over je eisprong. Het kan toch ook zijn dat hij dinsdag of woensdag al is gesprongen en dan heb je toch op een prima tijd gevreeen. En is hij nu dus ook uit zich zelf gesprongen? Dat is dan toch wel een klein beetje positief?!

Basimah: nog steeds geen echte ongi??

Happyme: kan het misschien je eisprong zijn waar je last van hebt? Ik voel die ook altijd heel goed en dat begint een paar dagen voor de eisprong.

Leonieke: ik hoef verder niets te gebruiken. Ik heb nu alleen maar terugplaatsing van een ingevroren embryootje. De pregnyl is om mijn ei op precies de goede dag te laten springen en dus om mijn ongesteldheid uit te stellen. Heel veel mensen gebruiken daar ook wel progestan (of zoiets voor) dat zijn van die bolletjes die je vaginaal in moet brengen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_62504157
Sproetje: Ik ben woensdag ook geweest bij de gynaecoloog en toen zat ie er nog. Maar ze maakte vrijdag de opmerking: "waarschijnlijk issie woensdag met het je broek omhoog trekken al gesprongen, hij was wel heel groot" Ik moest toen wel even lachen

Ik weet het gewoon niet, had met het posten gewoon een flinke dip. Nu gaat het al weer een stuk beter. Ik heb trouwens wel alderverschikkelijkst last van mn borsten. Ze zijn zó gevoelig. Maar ik had het vorige maand ook, dus nog een week en dan ben ik daar ook weer vanaf. Heb dit keer geen last van buikpijn gehad.

Leonieke, wat leuk dat je hier ook bent! Succes!

Aan alle andere dames een dikke knuffel!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62509739
bedankt voor alle lieve reakties.
Ik heb getest op dag 17 na de pregnyl, dus ik denk dat het niet te vroeg is.
sinds vanochtend is de migraine eindelijk over....
(ik heb normaal gesproken altijd elke maand migraine als ik een eisprong of mijn menstruatie heb, dat heet menstruele migraine, valt bijna niks aan te doen helaas)
Maar ik wacht gewoon mijn menstruatie af en dan kan ik pas mijn gyn bellen.
Heb nu nergens geen last meer van, alle bijwerkingen zijn weg en zo ook de migraine.
pi_62512887
bij mij heeft het doorgezet
en pfffffffff wat ben ik nog ziek zeg :|
pi_62514171
oh basimah.... wat jammer...
nou, misschien kunnen we allebei tegelijk weer aan een nieuwe ronde beginnen...
beterschap!
pi_62521468
vannacht mijn ongi gekregen.... vrij heftig ook.... kan het beddegoed weer gaan wassen...
vanmiddag bellen ze me terug van het ziekenhuis.
ben dus benieuwd of ik de volgende behandeling met inseminatie mag gaan doen, of dat het meteen IVF gaat worden.
Jawel, mijn man is bijgetrokken en wil dat nu toch ook proberen.
Op naar de volgende ronde dus maar weer, maar ik zal wel weer lang moeten wachten voordat ik ermee mag beginnen ... zoals gewoonlijk...
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:15:12 #157
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62522491
He Balen, Basimah en wilmadonna. Helemaal vervelend als je er nog ziek bij bent ook Basimah, hopenlijk voel je je snel weer beter. Wilmadonna, gelukkig dat je man het nu ook wil proberen, gelukkig zitten jullie weer op een lijn.

@sproet-je: ik hoop dat het bij mij een eisprong is, wat ik voel, maar vrees voor cyctes omdat het niet gepaard gaat met temperatuurverhoging. Die komt pas ca. een week later. Bij mij was mijn temperatuur vanmorgen 0,5 graden lager (36,0 C) dan normaal. Zo laag is hij nog nooit geweest. Begin toch wel een beetje zenuwachtig te worden voor morgen. Bang dat ik uitslagen krijg die ik niet wil horen.....
  Moderator maandag 20 oktober 2008 @ 10:30:57 #158
5428 crew  miss_sly
pi_62522812
happyme, in een ideale temperatuurcurve wordt de temperatuurverhoging voorafgegaan door een temperatuurdaling. Dus als je temp nu de komende dagen alsnog omhoog gaat, en dan zo hoog wordt dat je echt een paar tienden hoger hebt dan normaal, zou het een eisprong kunnen betekenen.

Basimah en wilmadonna, wat jammer dat het weer niet gelukt is
Sterkte met weer een teleurstelling en dan hopen dat het de volgende keer wel lukt ;*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_62524373
Ik voel me klote.. En niet zo'n klein beetje ook.. Ik bloed 2 weken na de pregnyl spuit nog niet.. De testjes die ik gedaan heb zijn negatief.. En ik heb ook het gevoel dat die testjes juist zijn en dat alleen mijn ongesteldheid maar niet doorbreekt.. Ik voel me een aantal dagen echt al ziek.. Maar er valt zo weinig aan te doen..
Ja lekker de hele dag janken in mn bed.. Dat heb ik gister dus maar gedaan.. Niet alleen in mn bed helaas
Leuk op visite gaan bij je Oma

Ik belde vanmorgen het ziekenhuis omdat ik wilde praten over wat me nu dwars zit en hoe ik me beter kan voelen of wat dan ook.. Maar dat werd snel afgekapt en ik moest nog maar een week wachten..
Dit was een assistente die ik 1 keer eerder gesproken heb en ik denk dat ik bij een andere assistente meer "geluk" zou hebben dus ik probeer het van de week nog maar eens keertje
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator maandag 20 oktober 2008 @ 14:00:44 #160
5428 crew  miss_sly
pi_62527692
Tally, wat rot dat je je zo klote voelt. Kan het me voorstellen hoor, en gewoon lekker janken kan enorm opluchten. Sterkte, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt
pi_62537114
Tally:

Hmm... ik weet het ff niet zo goed hier. Ik heb nogal een raar gevoel in mijn onderbuik. Alsof het beurs is ofzo. Het zeurt echt, maar anders dan als je ongi wordt. Geen idee wat ik ervan moet denken. Gelukkig komt nu het gynbezoek overmorgen echt dichtbij, daar ben ik echt aan toe.
Vandaag overigens aan 2 collegaatjes verteld dat ik in de mmm zit, dat wilde ik eigenlijk niet - maar het lucht heerlijk op!
pi_62537472
Tally, net wat miss sly zegt, gewoon toegeven aan je verdriet hoor! Dat lucht soms erg op.

Prinses, klinkt als een eisprong!! Ik hoop dat de gyn goed nieuws heeft.

Bij mij op mijn werk weten ze ook dat ik bezig ben met de mmm. Vind dat ook wel erg fijn trouwens. Vooral bij de eerste icsi poging moest ik vaak naar het ziekenhuis en was ik door de hormonen erg uit mijn hum. Ik heb alleen maar veel steun van ze gekregen. Op dit moment weten ze niet precies wat we aan het doen zijn. Omdat ik nog half in de ziektewet zit, kan ik de ziekenhuis bezoekjes zo timen dat ik niet in de knoop kom met mijn werk. Ook hoef ik met de cryo terug plaatsing niet zoveel hormonen. Dus ben geen zombie deze keer.

Hoe zit dat bij de rest, weet jullie omgeving dat jullie bezig zijn?
pi_62537769
Tally... da's lang geleden...! Maar wat ik wilde zeggen... het is ook zo kl*te als je lichaam je steeds zo voor de gek houdt... Ik hoop voor je dat het dan in ieder geval snel doorbreekt (als het dan toch moet komen)! Sterkte maar weer bij de gyn.

Basimah en Wilmadonna;

Prinses, sterkte bij de gyn!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:08:21 #164
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62546372
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:19 schreef sproet-je het volgende:
Hier weet men het nog niet, maar dat is ook een beetje omdat er nog niet echt iets geconstateerd is en/of we met een behandeling bezig zijn. Ik ben wel aan het afvallen en dat valt inmiddels wel op, maar goed, daar hoeft niet direct een verband te zijn met zwanger worden.

Ik moet om 11.15 uur bij de gyn zijn, dus ben zeer benieuwd. Gister was mijn temperatuur 0,5 graden gedaald en vandaag was hij weer 0,5 graden gestegen. Helaas niet hoger dan mijn normale temperatuur maar ik heb begrepen dat dat ook een dag later kan zijn en volgens mij heb ik wel cervixslijm. Ben dus heel benieuwd of de temperatuurstijging snel komt of dat het weer ca. 1 week duurt zoals vorige maand.

@prinseszondererwt, jij ook succes morgen!! Hopen dat je goed nieuws krijgt.

@Tally,
pi_62547094
Ik blijf ziek Afgelopen zondag hebben we rond middernacht de huisartsenpost gebeld want het ging gewoon niet meer. Koorts boven de veertig graden en niet kunnen liggen en hoesten en alles beroerd en au au au. Dus die beste man kwam langs, met een kattenallergie gelukkig heb ik er maar vijf lopen hier.
Hij schrok wel geloof ik. Maar goed pennicilline gekregen en hij ging weer en ik moet geen wonderen verwachten.
Gisteren is mijn koorts gelukkig onder de veertig gebleven ik kan alleen nog steeds niet liggen want ik begin te hoesten zonder dat het stopt
Ook fijn met een paar cystes om alles bij elkaar te kuchen maar goed we zitten de griep maar uit
pi_62547241
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:19 schreef sproet-je het volgende:

Op mijn werk maak ik er geen geheim van. Ik moet te vaak verlof nemen in een heel drukke periode waardoor het te raar ging overkomen bij mijn baas. De eerste dag na de vakantie dus maar even bij mijn baas binnengesprongen en het uitgelegd. Hij was heel begripvol en ik mag verlof nemen wanneer het nodig is (zelfs als ik het pas de dag zelf vraag). Aangezien ik regelmatig 's avonds moet werken en als ik inspuitingen moet hebben mijn collega's moeten overnemen, weten zij het ook. Voor de rest mag iedereen het op het werk weten wat mij betreft. Ik loop er niet mee te koop, maar aangezien mijn man en ik samen werken, komt vaak de vraag boven wanneer wij nu eindelijk eens aan kinderen gaan beginnen. Ik heb dan ook geen zin om te liegen en vertel hen gewoon dat het bij ons niet zo simpel gaat.

Voor de rest weten mijn ma en mijn zus het. En mijn schoonouders weten het noodgedwongen omdat we ben hen wonen en ik daar mijn inspuitingen krijg. En één tante van mijn man omdat zij apotheker is en voor sommige van mijn medicamenten zorgt. De band met mijn schoonbroer en zijn vrouw (langs mijn man zijn kant) is niet goed genoeg om het ze te vertellen. Zij zouden er jammergenoeg hoogstwaarschijnlijk hun plezier in hebben. Zij horen het wel eens als het gelukt is

Het voelde trouwens wel goed aan om de collega's op de hoogte te brengen omdat ik echt soms heel lastige dagen heb door die hormonen. Kunnen zij mijn humeur ook beter plaatsen
pi_62550565
oh Basimah, dat klinkt niet best... beterschap meid!!!

tally: geeft niks, gewoon lekker uithuilen! En wat vervelend met die assistente....
ik heb het gisteren ook meegemaakt....
ziekenhuis gebeld om mijn menstruatie te melden en in de hoop dat mijn gyn me zelf zou terugbellen zodat ik met haar kon bespreken of ik inseminatie of IVF zal gaan doen volgende keer.
stomme assistente... grrr.... "je gyn is nu niet aanwezig ik zal een andere gyn laten terugbellen!
Ja hallo... die weet dus niks van mij af...

enfin, toch teruggebeld door een onbekende gyn, die bevestigde mijn gedachten al... niks aan gehad dus.
en nog erger... mijn gyn komt nog niet terug (ze zit nu in een andere stad in het ziekenhuis) en kan ik dus pas eind november/december starten met een nieuwe behandeling!
Dus ik heb ook gejankt gisteren, stom ziekenhuis, stomme assistente, stomme zweden....
maar goed, dat was gisteren. Nu voel ik me weer beter.

Kan me dus goed voorstellen dat je moet janken om wat zo'n assistente zegt....

Fijn Leonieke dat je baas zo meelevend is!!!! Is lang niet bij iedereen denk ik.

happyme28: wat goed dat je inmiddels al zoveel bent afgevallen, hopelijk weet je binnenkort meer!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:01:25 #168
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62551990
Net terug van de gyn. Kwam daar aan, bleek toch een afspraak te hebben met een andere gyn als ik verwacht had. Maar waar ik een afspraak mee had, had ik ook nog nooit gezien, dus eigenlijk maakte het niet uit. Deze was echt heel aardig.

Alle uitslagen waren goed (YEAH!), heb afgelopen maand een goede eisprong gehad en voldoende eitjes. Uitstrijkje was allemaal negatief (dus goed) en schildklier werkt goed. Zaadjes man waren niet mega super fantastisch maar wel goed genoeg om normaal gesproken gewoon zwanger mee te worden.... Ergo.... we weten nu nog niets.

Nou ja, we weten wel dat het er goed uitziet, maar voor nu houdt het dus op qua onderzoeken tot ik rond een BMI van 34 zit. Dan gaan ze verder met onderzoeken (samenlevingstest, controle eileiders, evt. kijkoperatie) en vanaf BMI 32 gaan ze evt. behandelen.

Ze zei wel dat er echt wel een goede kans is dat ik nu spontaan zwanger raak en met elke kilo die ik extra afval wordt de kans groter.... hopen dus dat het spontaan gaat lukken.

Over 3 maanden weer terugkomen om te kijken wat de situatie dan is (maar hopenlijk eerder als ik al zwanger mocht zijn)
pi_62558461
Wilmadonna, dat is mooi balen allemaal! Ik kan me voorstellen dat dat echt even flink wat tranen teweeg brengt! Sterkte meis.
En happeme, tsja het is wel fijn om te weten dat er op het eerste gezicht niets mis lijkt te zijn. Dat geeft de burger moed.
pi_62573387
prinseszondererwt, hoe laat moet je naar de gyn? ik duim voor een goede uitslag. Wie weet heb je wel je eisprong gehad?
pi_62581274
Lief van je Happyme, ik moet straks om 16:10, dus zit me nog lekker even thuis druk te maken...
Ik hoop dat hij me meer kan vertellen inderdaad. Pfft, spannend.
pi_62587471
Okee, ik ben er weer. De gyn was erg positief, ik reageer goed op de clomid 50 mg en volgens hem betekent mijn ongi van vorige maand dat er ook een eisprong was. Dacht ik dus dat dat geen garantie was, volgens hem wel. Mooi dan, dan heb ik een cyclus uit een boekje: 27 dagen. Nog een week, dan wordt het hier weer spannend! Ik hoef ook pas over een maand of twee, drie terug te komen. Volgend jaar dus pas. Zolang het niet raak is, gaan we door met de clomid.
pi_62587877
Oh, dat is goed nieuws zeg!! Spannend hoor! Dat wordt weer duimen volgende week!

Wel apart dat de procedure bij jou en Vlindur zo verschilt. Bij jou worden niet eens metingen van je follikel gedaan of gekeken naar de waarde van de eisprong terwijl Vlindur om de zoveel dagen terug moet.
pi_62588021
Maar vlindur heeft pcos, ik heb ´alleen maar´ geen eisprong zonder de hulp van clomid. Waarschijnlijk heeft dat er mee te maken. Dan is het ook wel logisch misschien...
pi_62588445
Aha ok, dat had ik dan niet goed begrepen. Dan is het inderdaad logisch dat het anders gaat
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:55:57 #176
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62596271
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:01 schreef happyme28 het volgende:
Nou ja, we weten wel dat het er goed uitziet, maar voor nu houdt het dus op qua onderzoeken tot ik rond een BMI van 34 zit. Dan gaan ze verder met onderzoeken (samenlevingstest, controle eileiders, evt. kijkoperatie) en vanaf BMI 32 gaan ze evt. behandelen.
Daar zijn ze bij mij nog nooit over gevallen, het is wel gemeld dat afvallen gewoon gezonder is maar dat ik daarom niet werd verder behandelt dat niet.
pi_62597513
God, prinses wat stom, ik dacht ook dat je PCOS had! Ik vond het ook al zo vaag dat ik zoveel vaker moest! *Plonk*

Happy, ik vind het zo knap van je dat je zo snel ZOVEEl bent afgevallen! Ik heb 6 maanden over 10 kilo gedaan! Die andere 15 lukt je dan vast ook wel!

Vandaag is er weer een buisje bloed afgetapt. Ik heb er natuurlijk weer een blauwe plek aan over gehouden. Hele donornaalden kunnen er in, maar zo'n simpel naaldje levert blauwe plekken op..

Mijn schoonzus krijgt dr KS de 29 als het zo blijft gaan als het nu gaat. Dr baby ligt dwars. (letterlijk, dus eigenlijk is het zwaar klote, maar ik vond mezelf wel even grappig ) ze is nu 38 weken. Ik moet die dag weer voor gesprek naar de gyn. Krijg dan weer te horen of het een goeie eisprong is geweest of niet.

Voor iedereen hier weer een
pi_62603122
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:55 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Daar zijn ze bij mij nog nooit over gevallen, het is wel gemeld dat afvallen gewoon gezonder is maar dat ik daarom niet werd verder behandelt dat niet.
Ja, aan de ene kant baal ik er wel van, want het kost me minimaal 3 maanden om die ca. 15 kg. af te vallen als het niet al langer duurt. Gelukkig slaat het dieet van de dietiste echt super aan bij mij en ligt het dus alleen aan anders eten ipv minder eten, maar je hebt wel het gevoel dat je 'tijd verliest'.

Ik heb wel gedacht aan een ander ziekenhuis maar dit ziekenhuis staat qua fertiliteit gewoon heel goed aangeschreven en als zij zeggen dat een bijv. kijkonderzoek te riskant is, dan vertrouw ik dan maar op. Hoe vervelend het ook is. Gelukkig is het niet uitgesloten dat het zonder die onderzoeken niet zou lukken, dat scheelt natuurlijk. Dus hopenlijk lukt het gewoon in deze 3 maanden spontaan

@Vlindur, weer een spannend weekje! De duimen draaien weer hier
pi_62603133
Ik wil heel voorzichtig melden dat het erop lijkt dat ik ongesteld word!
Nog niet te blij het is nog niet meer dan een paar roze streepjes bij het afvegen vanaf gistermiddag, maar het lijkt me een goed begin.

Basimah, alweer wat opgeknapt?

happyme en prinses: fijn dat alles er goed uitziet. Als jullie dan eens even het goede voorbeeld geven en snel naar het andere topic vertrekken
pi_62603190
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 08:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil heel voorzichtig melden dat het erop lijkt dat ik ongesteld word!
Nog niet te blij het is nog niet meer dan een paar roze streepjes bij het afvegen vanaf gistermiddag, maar het lijkt me een goed begin.

Basimah, alweer wat opgeknapt?

happyme en prinses: fijn dat alles er goed uitziet. Als jullie dan eens even het goede voorbeeld geven en snel naar het andere topic vertrekken
Oe, ik wilde net mijn post gaan aanpassen om te vragen of je al wat hebt gezien, maar dat klinkt goed! Nu hopen dat het doorzet en niet opgewekt hoeft te worden!!

En dat goede voorbeeld geef ik graag hoor, met alle liefde. Maar als er iemand uit dit topic voordringt, vind ik het ook niet erg Hier nog 2 weken wachten voor ik ga testen
pi_62603376
Ik kom weer een klein beetje bij
Ongesteldheid bijna over nu dus dat scheelt weer, de cystes blijven nog even een beetje hangen maar dat duurt altijd een paar weken (2 ongeveer)
Geen koorts meer, nog wel hoesten
pi_62604970
Gelukkig dat je je wat beter voelt, Basimah.

Fijn dat de ongesteldheid eraan lijkt te komen, miss_sly. Kunnen jullie dan direct starten met IUI?

Goede berichten, happyme en princess!

Ik zit in de wachtweken. Oef, wat is dat spannend. Ik probeer er niet zo veel over na te denken, dat lukt redelijk maar ik hoop dat de dagen snel voorbijgaan.
pi_62609970
succes in de wachtweken Sombie! Spannende periode weer.

basimha. blij dat je je weer beter voelt, maar wat naar steeds met die cystes van je..... wat doen ze daar aan?

miss sly.... hopelijk komt je ongi snel!

voor alle dames hier een knuffel!!!!!
pi_62610381
Het lijkt door te zetten
Natuurlijk een uur te laat om me voor half 1 te melden bij het VU voor de volgende poging, maar dat doe ik dan morgen wel

sombie, ja, als het goed is, kunnen we meteen door met de volgende IUI, weer met clomid. Heb er niet heel veel vertrouwen in dat dit gaat lukken, maar we moeten hier kennelijk door voor we uberhaupt in aanmerking komen voor IVF. En dan moeten we eerst nog bedenken of we dat willen. Dus nog eerst 3x IUI.

Spannende weken, sombie! Ik duim voor je, het is wel mooi geweest, jij moet nu voor een fijne goede zwangerschap naar Z&G...huppakee, wegwezen jij

basimah, fijn dat je je wat beter voelt!
pi_62611213
Oh miss! Wat spannend!!! Ik duim zo verschrikkelijk hard voor je!
pi_62611280
Wat ik me nog afvroeg, welke moeders uit het kleinebaby/peuter/kleuter/puber topic zijn komen nog meer uit dit topic?

Ik weet het dan van webkim, Ticootje, Jose en Marie maar ik ben wel nieuwsgierig naar de anderen..
En de redenen ook wel..
pi_62611456
Diaan, Madelieve, ET bedenk ik zo snel even.
En Slaapmeisje, natuurlijk!
Er zijn best wat successtories, hoor
pi_62611506
Ja idd. Jij bent hier al het langst of niet?
pi_62611704
Nou, af en aan zo'n beetje.
In het begin met Slaapmeisje, toen een aantal jaren niet, had ik er vrede mee dat het voor mij niet weggelegd was en mijn toenmalige vriend wilde ook absoluut geen kinderen. Toen ik uiteindelijk tot de conclusie kwam dat ik het eigenlijk toch wel wilde, desnoods, alleen, heb ik die relatie beeidingd (niet alleen daarom, ook om een hoop andere redenen maar met dit in mijn achterhoofd). Toen kwam ik schaap tegen en samen willen we, op de valreep, toch nog een poging wagen.

Dus tja, ruim 10 jaar geleden zat ik in de MMM en nu weer, vooralsnog zonder resultaat.
pi_62620562
Allereerst mijn excuses voor het lange wachten, ik moest werken.. (Was het bijna vergeten )

Wat een verhaal joh, Ik hoop dat het je uiteindelijk toch wel lukt hoor. Met IUI moet er nu vast wel schot inkomen! En fijn dat je met schaap nu samen voor een kindje kan gaan. Heb je toch wat backup.

pi_62621298
Voor alle dames in de spannende weken:
Kom, dan gaan we voor de kerst allemaal naar Z&G!
pi_62632599
Deal prinseszondererwt

Ik vraag me eigenlijk af hoeveel pogingen jullie direct achter elkaar laten plaatsvinden (of wat ze bij jullie in het ziekenhuis aanraden)?
Ik ben nu weer aan poging 3 begonnen, maar voel gewoon dat het in mijn hoofd nog allemaal niet zo goed zit. Komt dit door het feit dat ik de laatste keer echt bijna zeker was dat het gelukt was, de samenloop van omstandigheden (bevalling zus, negatieve test, 3 mensen uit dichte omgeving die zwanger blijken te zijn) of omdat ik van dag 3 tot dag 28 hormonen heb genomen de laatste keer? Het is alleszins heel raar want de vorige keren had ik eigenlijk nooit zo'n gevoel
Hebben jullie dit ook dat het soms zo zwaar valt? En enig idee van de oorzaak?
  Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:08:55 #193
5428 crew  miss_sly
pi_62632639
leonieke, volgens mij horen die gevoelens, zowel positief als negatief, allemaal bij dit traject. De hormonen die je binnenkrijgt, je eigen lichaam dat van alles aan het doen is, de wens dat het lukt, de hoop, verwachtingen, dipjes, blijdschap en verdriet..je krijgt het er gratis allemaal bij en al die dingen samen zijn volgens mij de oorzaak. Soms valt het ineens veel zwaarder, terwijl je de andere keer het hele traject inclusief teleurstelling van het niet gelukt zijn veel beter kunt hebben.
Succes met poging drie: driemaal is scheepsrecht

Bij mij is de menstruatie vannacht doorgezet, dus ik ga me vandaag CD 1 melden in het ziekenhuis voor poging 4.
pi_62632731
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 08:00 schreef leonieke het volgende:
Deal prinseszondererwt

Ik vraag me eigenlijk af hoeveel pogingen jullie direct achter elkaar laten plaatsvinden (of wat ze bij jullie in het ziekenhuis aanraden)?
Ik ben nu weer aan poging 3 begonnen, maar voel gewoon dat het in mijn hoofd nog allemaal niet zo goed zit. Komt dit door het feit dat ik de laatste keer echt bijna zeker was dat het gelukt was, de samenloop van omstandigheden (bevalling zus, negatieve test, 3 mensen uit dichte omgeving die zwanger blijken te zijn) of omdat ik van dag 3 tot dag 28 hormonen heb genomen de laatste keer? Het is alleszins heel raar want de vorige keren had ik eigenlijk nooit zo'n gevoel
Hebben jullie dit ook dat het soms zo zwaar valt? En enig idee van de oorzaak?
Alle pogingen die ik heb gehad (Clomid en Puregon) zijn allemaal achter elkaar gedaan.. 2 jaar achter elkaar nu dus

Die gevoelens horen er inderdaad bij.. De ene keer gaat het beter.. De volgende maand kan je je ook enorm ziek voelen zonder aanleiding.. Ik had de laatste poging griepverschijnselen.. En die zijn sinds woensdag weg.. Toen werd ik ongesteld..

Dus poging 21783254930932 ben ik gister mee begonnen... Nieuwe ronde.. Nieuwe kansen..
Net als de bingo/kienen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:23:49 #195
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62632766
Leonieke, ik heb geen ervaring met hormonen, maar uiteraard hebben die invloed op je gemoedstoestand, dus het is helemaal begrijpelijk dat je er ook door in een dip kan komen. Omgevingsfactoren hebben dan ineens veel meer vat op je. En wat miss_sly zegt: 3x is scheepsrecht!

miss_sly, dat is goed nieuws zeg! nieuwe poging, nieuwe kansen! Veel succes in het ziekenhuis!

Even klein crosspostje: heb hier vermoedelijk gister mijn eisprong gehad, dus zit op het wachtbankje.
  Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:09:38 #196
5428 crew  miss_sly
pi_62633407
Spannend happyme, ik duim voor je

Ik ben er ook wel blij mee dat het uit zichzelf is begonnen. Anders had ik maandag gebeld, dinsdag bloed moeten laten prikken, primolut slikken 10 dagen en dan wachten op de menstruatie...ben je zo al weer 2-3 weken verder! Nu dus starten en hopelijk deze feestdagen en mijn 40e verjaardag zwanger
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:20:42 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_62633646
Even een hier voor alle dames!
Zet hem op , dan kan voor de dit bankje nog op slot!
Ik duim voor jullie...
  Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:42:52 #198
5428 crew  miss_sly
pi_62635536
Zo, de melding is gedaan, vanmiddag word ik teruggebeld over de afspraak voor de uitgangsecho. Het circus kan weer beginnen
pi_62638717
Even snel een egoberichtje...

De embryootjes zijn goed ontdooid Dus over een uurtje heb ik de terugplaatsing.. Ik ben zo blij!!
En nu hopen dat mijn eskimootje(s) ook lekker blijven zitten. (we weten nog niet hoeveel er teruggeplaatst worden) Tot later!
  Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:42:09 #200
5428 crew  miss_sly
pi_62638882
Goed nieuws sproetje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')