Wat wordt de werktitel?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:30 schreef Mysterygirl81 het volgende:
[..]
Ja 1 is genoeg. Krijgt ie meteen een speciale werktitel
Winters? Nu al? Ach nou ja, het maakt ook niet uit wat voor streepjeshoosbui t wordt, ALS t er maar eentje wordt! Ik ben vooohooorrr!!!quote:[b]prinses, ik hoop voor je dat je zaterdag kunt testen. Het is tijd voor een winterse streepjesbui!
Als mijn nieuwsgierige familie weet dat ik zwanger ben post ik weer onder eigen naam verder. Voor nu is dit nog even makkelijk omdat ze toch steeds onder mijn oude naam zoekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:48 schreef Beaker het volgende:
Mysterygirl van hartega je nu ook vertellen wie je bent
![]()
owh .....quote:Op zondag 26 oktober 2008 08:51 schreef Mysterygirl81 het volgende:
[..]
Als mijn nieuwsgierige familie weet dat ik zwanger ben post ik weer onder eigen naam verder. Voor nu is dit nog even makkelijk omdat ze toch steeds onder mijn oude naam zoeken
Heb je het nog helemaal niemand verteld? Ow ik weet niet of ik dat zou kunnen....euhm dat weet ik wel,ik zou echt m'n mond niet kunnen houden tegen onze ouders en broers/zusquote:Op zondag 26 oktober 2008 08:51 schreef Mysterygirl81 het volgende:
[..]
Als mijn nieuwsgierige familie weet dat ik zwanger ben post ik weer onder eigen naam verder. Voor nu is dit nog even makkelijk omdat ze toch steeds onder mijn oude naam zoeken
Dat is ook mijn planquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:53 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik heb me voorgenomen om het pas na de cruciale 12 weken te vertellen, maar ik heb geen idee of dat in de praktijk wel lukt... Lijkt me retemoeilijk.![]()
Saffier, is het nu officieel PMS geweest of...?
Was het van de eerste keer raak geweest was ik nu toch al bevallen, dus ik vind dat het nu raak mag zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:34 schreef Kersjes het volgende:
Leonieke, bij jou dus ook al raak deze maand? Massale leegloop uit dit topic zo op het eind van het jaar, let maar op!
Ik hoop toch zo voor ons allen dat dit uit gaat komen he...
Joh, dat heb ik op de eerst dag van mijn laatste menstruatie ook gedaan. Nog niet eens gemeld met CD1 in het ziekenhuis, nog geen clomid geslikt, maar wel al gekeken wat de uitgerekende datum zou zijn als het deze keer zou lukkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:23 schreef happyme28 het volgende:
Ik word nu al moe van mezelf. Hoe ga ik in godsnaam de komende 2 weken doorkomen?? Het is nu 3 dagen na mijn eisprong en ik voel nu al vanallesHeb ook op de prenatal site gekeken wat de vermoedelijke uitgerekende datum zou zijn mocht het raak zijn
![]()
Doe ik meestal ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:47 schreef miss_sly het volgende:
MysteryGirl, gefeliciteerd!
[..]
Joh, dat heb ik op de eerst dag van mijn laatste menstruatie ook gedaan. Nog niet eens gemeld met CD1 in het ziekenhuis, nog geen clomid geslikt, maar wel al gekeken wat de uitgerekende datum zou zijn als het deze keer zou lukkenJe kunt er niet vroeg genoeg bij zijn
Hahah, weet ik hoor. We zijn gewoon wat aan het filosoferen en ik voel dus van alles (terwijl ik weet dat het helemaal niet kanquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:23 schreef bumbaloe het volgende:
Leonieke, lees ik het nou goed??
HP28, de innestelling vind toch pas later pas? Ik wil je hoop niet in de grond boren maar volgens mij kun je nu nog niks voelen hoor.
Joh, al moet ik de laatste tijd in een (goed verwarmdequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:13 schreef happyme28 het volgende:
Hihi, ok, ik word dus niet helemaal gek
Overigens als we nu zwanger worden lopen we fijn midden in de zomer op de laatste benen..... maar je hoort mijn niet klagen hoor![]()
![]()
Nee, waarschijnlijk nietquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:24 schreef Kersjes het volgende:
Zomerkindjes van 2009.... beleef the making of tijdens deze gure herfstdagen
Ja want ik ben natuurlijk het schoolvoorbeeld van er niet te veel op te rekenenquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:38 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
![]()
Fijn om te lezen dat jullie ook zo leip zijn met uitrekenen enzo, dat voelt in elk geval heel erg geruststellend!
Inderdaad, jij begrijpt het!quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:50 schreef leonieke het volgende:
Ja want ik ben natuurlijk het schoolvoorbeeld van er niet te veel op te rekenen![]()
Sorry meiden, ik ben een aantal dagen niet online geweest, te druk met andere dingen even. Ik geloof niet dat ik zwanger ben, lief dat je naar me vroeg Prinses.z.e., maar mijn menstruatie wil momenteel niet doorzetten. Afgelopen vrijdag al wat bloederig slijm en morgen officieel mijn NOD, maar dat slijm is nu dus al 3 dagen zo. Vooralsnog heb ik geen reden om te testen verder.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:53 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik heb me voorgenomen om het pas na de cruciale 12 weken te vertellen, maar ik heb geen idee of dat in de praktijk wel lukt... Lijkt me retemoeilijk.![]()
Saffier, is het nu officieel PMS geweest of...?
Jammer dat het niet zou gelukt zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:08 schreef Saffier het volgende:
MG van harte gefeliciteerd met je streep![]()
[..]
Sorry meiden, ik ben een aantal dagen niet online geweest, te druk met andere dingen even. Ik geloof niet dat ik zwanger ben, lief dat je naar me vroeg Prinses.z.e., maar mijn menstruatie wil momenteel niet doorzetten. Afgelopen vrijdag al wat bloederig slijm en morgen officieel mijn NOD, maar dat slijm is nu dus al 3 dagen zo. Vooralsnog heb ik geen reden om te testen verder.
Morgen of dinsdag de gyn bellen voor een vervolgafspraak, hij zit op 2 locaties en de ene is op loopafstand, hopelijk kan ik daarbij.
Thxquote:Loenieke leuk dat je uit de kast bent en ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.
Daar zou ik ook niet tegen kunnen eigenlijkquote:Ik zag nog meer nieuwe namen hier;hopelijk snel door naar het volgende topic allemaal!
en mag ik even zeggen dat ik de pest heb aan mensen (die ik stiekum toch al niet tot 'vrienden' reken) die óverál 'aanwijzingen' zien en om de haverklap vragen of het nu al zover is
gaat je geen bal aan verdorie
![]()
Hahahaha nou inderdaad!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:24 schreef Kersjes het volgende:
Zomerkindjes van 2009.... beleef the making of tijdens deze gure herfstdagen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:55 schreef mefke79 het volgende:
O en Leonieke, welkom nog! Heb even gedacht dat jij een van de klonen was (door een bepaalde uitspraak die me te vlaams overkwam voor een niet-belg) maar even later kwam je gewoon onder je eigen naam er voor uit. Veel succes en hopelijk is het nu snel raak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |