abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62399442
quote:
VIJF FEYENOORDERS MET ONDER 17 NAAR ITALIË

Feyenoorders Stefan de Vrij, Ryan Bouwmeester, Osama Rashid, Shabir Isoufi en Nygel Velder zijn opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal onder 17 jaar, voor het EK-kwalificatietoernooi in Italië dat van 23 tot en met 28 oktober wordt gespeeld. Het betekent dat Feyenoord hofleverancier is van het jeugdelftal. In totaal selecteerde KNVB-coach Albert Stuivenberg achttien spelers. Onder 17 werd bij de loting gekoppeld aan gastland Italië, Cyprus en Letland. De beste twee teams plaatsen zich voor de Eliteronde en blijven zo in de race voor een EK-ticket.
quote:
FER SCOORT VOOR VERLIEZEND ORANJE

Het Nederlands voetbalelftal onder 19 jaar heeft dinsdag met 2-1 verloren van Duitsland. Leroy Fer maakte het enige doelpunt voor de Nederlanders. Naast Fer kwamen ook Wijnaldum en Pedro in actie. Wijnaldum werd na 45 minuten rust gegund.
Gaat goed met de Jeugd. Volgens mij hebben er alleen maar Feyenoorders gescoord tijdens de kwalificatie van Oranje -19
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:35:37 #3
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62399460
Feyenoord
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:47:19 #4
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_62399807
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

[..]

Gaat goed met de Jeugd. Volgens mij hebben er alleen maar Feyenoorders gescoord tijdens de kwalificatie van Oranje -19
De jeugd is de toekomst..
Komt helemaal goed met Feyenoord.. moeten dus alleen ff geduld hebben..
pi_62400098
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:35 schreef Tomasso het volgende:
Feyenoord
pi_62400822
Eindelijk weer een weekend competitie voetbal na zo'n ellendige week interlandvoetbal.

Feyenoord
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 15 oktober 2008 @ 12:31:05 #7
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62401038
Feyenoord
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_62401136
Feyenoord
  woensdag 15 oktober 2008 @ 12:47:29 #9
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62401537
quote:
GroenLinks wil via motie excuses Opstelten

Datum: 14-10-2008 Bron: Ad.nl

De Rotterdamse burgemeester Ivo Opstelten moet alsnog excuses aanbieden aan de bijna 800 Feyenoordfans. Zij werden in april 2006 aangehouden rond de wedstrijd Feyenoord-ajax. Dat vindt gemeenteraadslid Arno Bonte (GroenLinks).
,,Het onderzoek van de ombudsman is gedegen uitgevoerd en hij is bovendien een neutraal persoon. Het zou Opstelten sieren alsnog excuses aan te bieden,’’ aldus Bonte dinsdag. Hij wil desnoods een motie indienen om Opstelten daartoe te dwingen.

De Rotterdamse burgemeester is het niet eens met de conclusies van de Nationale ombudsman Alex Brenninkmeijer. Die stelde dinsdag na onderzoek de Rotterdamse autoriteiten bij de aanhoudingen de grenzen van het toelaatbare fors hebben overschreden.

Ronald Sörensen (Leefbaar Rotterdam) vindt dat excuses van Opstelten helemaal niet zouden misstaan. Een motie gaat hem echter te ver. Hij stelt wel dat het draaiboek van de politie voor voetbalwedstrijden onder de loep moet worden genomen. ,,Het kan niet zo zijn dat iedereen zomaar wordt aangehouden. De politie moet veel selectiever arresteren en zich alleen richten op de echte relschoppers.’’

D66 vindt het onbegrijpelijk dat het rapport van de ombudsman zo gemakkelijk terzijde wordt geschoven.
Ik weet niet goed wat Opstelten allemaal heeft bereikt voor de gemeente Rotterdam, maar wat een arrogante houding neemt hij hier aan zeg.
pi_62401912
pi_62402551
quote:
Bosz wil zijn werk bij Feyenoord afmaken

Peter Bosz heeft een eerste aanbieding van Feyenoord voor contractverlenging naast zich neergelegd. Toch wil de technisch directeur graag zijn klus in Rotterdam afmaken

Tegenover Voetbal International verklaart Bosz dat hij nog wel in gesprek is met de Rotterdammers. "Dat klopt, maar Feyenoord en ik hebben afgesproken dat we geen mededelingen doen. Ook niet over de duur van het eventuele contract. Daar houd ik me aan."

Van een vertrek is volgens Bosz dan ook absoluut geen sprake. "Ik heb het goed naar mijn zin bij Feyenoord en ik wil mijn werk afmaken. Nu maar afwachten of het mogelijk is." Algemeen directeur Eric Gudde bevestigt dat een contract voor onbepaalde tijd tot de opties hoort.

"We bevinden ons in de eerste fase. Alles is dus nog mogelijk, ook onbepaalde tijd ja." Bosz is sinds de zomer van 2006 in De Kuip aan het werk als technisch directeur. Daarvoor was hij trainer van De Graafschap, AGOVV Apeldoorn en Heracles Almelo.
pi_62402569
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:35 schreef Tomasso het volgende:
Feyenoord
pi_62403188
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef Keltie het volgende:
Feyenoord
pi_62403505
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Aanbieding naast je neer leggen? Mooi! Geen nieuwe aanbieding meer doen
pi_62403604
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Contract voor onbepaalde tijd op zo'n positie...

Als dat gebeurt dan weten we meteen weer hoe het de komende jaren zal gaan. Je moet helemaal niet willen dat iemand op zo'n belangrijke positie een contract voor onbepaalde tijd krijgt.
pi_62403999
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef dill het volgende:

[..]

Als dat gebeurt dan weten we meteen weer hoe het de komende jaren zal gaan. Je moet helemaal niet willen dat iemand op zo'n belangrijke positie een contract voor onbepaalde tijd krijgt.
Dat lijkt me inderdaad vrij scheef :S
The only thing I fear is my MoM
pi_62404075
quote:
Feyenoord in onderhandeling voor Dubai Cup

Feyenoord kan in januari de bankrekening gaan spekken op de Dubai Cup. De Rotterdammers zijn in onderhandeling voor het oefentoernooi, waar ook AC Milan, Bayern München en Galatasaray aanwezig zullen zijn.

Vorig seizoen was Ajax nog actief op dit toernooi. De Amsterdammers eindigden toen alleen teleurstellend als laatste. Voetbal International meldt dat Feyenoord er veel aan gelegen is om deel te mogen nemen, omdat er op het toernooi veel geld te verdienen is.

Iedere zege levert namelijk een miljoen dollar op en zelfs een nederlaag is nog goed voor drie ton. Commercieel directeur Chris Woerts is momenteel in de Verenigde Arabische Emiraten om de laatste onderhandelingen af te ronden.

"We praten met de organisatie, maar één en ander is nog wel afhankelijk van de speelkalender", aldus Woerts - die per 1 november vertrekt bij Feyenoord - in VI.
pi_62404317
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef dill het volgende:

[..]

Volgens mij kom je makkelijker van hem af als hij een contract voor onbepaalde tijd heeft i.p.v. een contract voor 5 jaar.
pi_62406249
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:25 schreef Luni het volgende:

[..]

Volgens mij kom je makkelijker van hem af als hij een contract voor onbepaalde tijd heeft i.p.v. een contract voor 5 jaar.
Ontslag is inderdaad makkelijker te regelen. Overigens zit een TD er om de lange termijn te bewaren, dus een langlopend contract zou alleen maar goed zijn. Ik zie dan ook het liefst een contract voor 5jaar.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_62407246
Legioen eist royement Opstelten

Datum: 15-10-2008 Bron: Lunaticnews.nl / FR-Fans.nl

Op woensdagavond 30 januari 2008 ontving onder meer burgemeester Ivo Opstelten voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord - Az op het veld van De Kuip zijn Legioenpas. Hiermee werd de burgemeester van Rotterdam lid gemaakt van Het Legioen en dus officieel aan onze club verbonden.
Deze week heeft deze man echter wederom bewezen geen enkel recht te hebben op welke vorm van verbondenheid met onze mooie club dan ook. Wij roepen Feyenoord dan ook op om deze man zo snel mogelijk te royeren als lid van Het Legioen.

Het waarom zal de meeste Feyenoorders niet ontgaan zijn. Opstelten toonde gisterochtend namelijk pure minachting en arrogantie jegens alle Feyenoorders door het oordeel van de onafhankelijke ombudsman over de schandalige arrestaties van april 2006 naast zich neer te leggen en bovendien geen excuses aan te bieden.

Redactie Lunatic News
Redactie Ego2.nl
Redactie Feyenoord-boeken.nl
Redactie Feyenoord-Internet.nl
Redactie Feyenoord Netwerk
Redactie FR-Fans.nl
Redactie FR12.nl
Redactie FR-Fanatic.com
Redactie Legioen Weblog
Redactie VakRR.nl
pi_62408161
Makkelijker te regelen? Want?

3 jaar is meer dan zat.
pi_62408464
tvp
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62408583
De stad heet toch Coruña zonder la ervoor?
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62409164
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef Crane het volgende:
De stad heet toch Coruña zonder la ervoor?
is het niet a in plaats van la?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:06:56 #25
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62409394
Het is alle drie goed dacht ik.
pi_62409514
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:25 schreef dill het volgende:
Makkelijker te regelen? Want?

3 jaar is meer dan zat.
Dan hoef je z'n hele contract niet af te kopen indien hij ontslagen wordt.
pi_62411726
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Luni het volgende:
Legioen eist royement Opstelten

Datum: 15-10-2008 Bron: Lunaticnews.nl / FR-Fans.nl

Op woensdagavond 30 januari 2008 ontving onder meer burgemeester Ivo Opstelten voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord - Az op het veld van De Kuip zijn Legioenpas. Hiermee werd de burgemeester van Rotterdam lid gemaakt van Het Legioen en dus officieel aan onze club verbonden.
Deze week heeft deze man echter wederom bewezen geen enkel recht te hebben op welke vorm van verbondenheid met onze mooie club dan ook. Wij roepen Feyenoord dan ook op om deze man zo snel mogelijk te royeren als lid van Het Legioen.

Het waarom zal de meeste Feyenoorders niet ontgaan zijn. Opstelten toonde gisterochtend namelijk pure minachting en arrogantie jegens alle Feyenoorders door het oordeel van de onafhankelijke ombudsman over de schandalige arrestaties van april 2006 naast zich neer te leggen en bovendien geen excuses aan te bieden.
Oprotten met hem!!

En royeer Bosz ook meteen!!
pi_62412441
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:11 schreef Luni het volgende:

[..]

Dan hoef je z'n hele contract niet af te kopen indien hij ontslagen wordt.
Er moet nog steeds een ontslagvergoeding betaald worden, maar bij een contract voor bepaalde tijd zijn er strengere eisen waarom iemand ontslagen moet worden. Daar zijn gegronde redenen nodig, bij een contract voor onbepaalde tijd zijn deze eisen soepeler.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:38 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Oprotten met hem!!

En royeer Bosz ook meteen!!
Vertel is welke goed reden je hebt om Bosz te royeren
pi_62412445
Dubbel
pi_62412641
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:04 schreef Steven184 het volgende:

Vertel is welke goed reden je hebt om Bosz te royeren
Welke reden heb jij om hem te willen houden?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 19:18:43 #31
123545 DatMeenJeNiet
pi_62412776
Zucht.

Er is toch ergens een anti-Bosz topic? Ga daar "discussiëren".
pi_62412789
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:13 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Welke reden heb jij om hem te willen houden?
Voor een royement moet er toch een gegronde reden zijn. Die zie ik niet.

En daarnaast zie ik ten opzichte van zijn voorgangers een duidelijke verbetering en ook in binnen Bosz zijn functioneren als TD vind ik dat hij gegroeid is. Daarnaast moet een TD voor de structuur op de lange termijn zorgen, dus totaal onnodig om elke 3 jaar een nieuwe TD aan te stellen. Dus laten we de organisatie zoals die nu staat maar even zo laten.
Rustig laten bouwen.
pi_62414122
Al geboekt dan D-K? Gezellig dan.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:19 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Voor een royement moet er toch een gegronde reden zijn. Die zie ik niet.

En daarnaast zie ik ten opzichte van zijn voorgangers een duidelijke verbetering en ook in binnen Bosz zijn functioneren als TD vind ik dat hij gegroeid is. Daarnaast moet een TD voor de structuur op de lange termijn zorgen, dus totaal onnodig om elke 3 jaar een nieuwe TD aan te stellen. Dus laten we de organisatie zoals die nu staat maar even zo laten.
Rustig laten bouwen.
TJ moet je lekker laten schreeuwen, komt verder weinig zinnigs uit.

Bosz een contract voor onbepaalde tijd geven gaat mij ook wat ver. Een jaar of vijf is goed genoeg.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62415385
quote:
Erasmus settling in at Feyenoord

South African striker Kermit Erasmus is settling into life with Dutch side Feyenoord after enduring a tough start to his career in Holland.

The youngster has recently found himself on the bench for Feyernoord's first team and many feel that it is only a matter of time until he makes the starting eleven.

Erasmus' agent Ashley Kotzin told Soccer Laduma: "Kermit had a tough pre-season in Holland with the team training twice a day and it has taken time for him to settle in."

Kotzin expressed his pleasure at the way the club has treated Erasmus since his arrival.

He continued: "Feyenoord have been fantastic, they have taken very good care of him and Kermit is slowly finding his feet."

The 18-year-old recently joined the Dutch Giants from Supersport United and has proved a success in Feyenoord's reserve team, finding the back of the net with ease.

Kotzin added: "He has found his feet at the club and he is scoring goals.

"They have been very happy with his progress and that shows that he is pushing for a spot in the first team."

The striker has previously been compared to the likes of Wayne Rooney and Romario and is expected to soon catch the attention of Bafana Bafana as they prepare for 2010.

Posted: 10/10/08 11:13
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:13:01 #35
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62416158
Goed om te horen dat zo een jongen goed begeleid wordt (althans volgens dit bericht), dat was in het verleden nog wel eens anders...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_62417091
quote:
Feyenoord verklaart oorlog aan trouwe supporter?
wo, 15/10/2008 - 18:06
In een recente uitgave van Feyenoord Magazine lazen wij de volgende woorden van Feyenoords Director Finance & Operations, Onno Jacbos:

"De historie, achterban en de status van deze club zijn unieke elementen van Feyenoord. Als je daar beleid omheen kan maken, schept dat vertrouwen. Dan zal die speler X opeens denken: ja, ik wil naar Feyenoord."

De achterban is inderdaad een uniek element van Feyenoord, maar het beleid dat Feyenoord hierom heen aan het maken is, is een grove schande. Sterker nog, wij zouden voor de thans gaande razzia's het woord beleid niet durven gebruiken.

Feyenoord is namelijk al vanaf het begin van het seizoen druk doende tal van hondstrouwe supporters - jongens die de club al jarenlang uit en thuis, in binnen- en buitenland volgen - de toegang tot het stadion te ontzeggen. Recent bereikten ons weer diverse verhalen van trouwe supporters die van Feyenoord een brief ontvingen dat ze voorlopig niet welkom zijn bij thuis- en uitwedstrijden. De grondslag voor deze ontzegging is in vele gevallen vaag of gewoon verzonnen, de straffen zijn in alle gevallen buitenproportioneel.

Wij vragen Onno Jacobs hoe hij met droge ogen kan praten over de achterban als uniek element van de club en het hierom heen te voeren beleid en tegelijkertijd deze jongens de toegang tot hun grote liefde te ontzeggen? Moeten wij - trouwe supporters - dit als een regelrechte oorlogsverklaring van onze eigen club beschouwen?

Wij wachten op een reactie van Feyenoord. Immers, 'Feyenoord straalt meer openheid uit', aldus dezelfde Onno Jacobs in hetzelfde blad. Of waren dit wederom loze woorden?

Feyenoord is van ons!
lunaticnews.eu
Hebben ze een punt. Andere clubs zijn dolblij met hun supporters. Bij Feyenoord zijn ze je liever kwijt dan rijk. Wanneer beseffen die mongolen in het maasgebouw nou eens dat er zonder ons geen Feyenoord meer zou zijn?
pi_62417260
Crane kom er maar weer in met je vooroordelen.
Elite
Tegen TTIP
pi_62418033
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:49 schreef Happel het volgende:
Crane kom er maar weer in met je vooroordelen.

Over?
pi_62418632
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:10 schreef Happel het volgende:
Nee nog niet geboekt. Misschien vanavond nog. We zitten te kijken hoe we nou het beste daar heen kunnen gaan.
pi_62419641
FF een vraagje aan de mensen die geregeld uitwedstrijden bezoeken.
Stel er zou iemand mee willen naar Deportivo maar heeft geen europese uitkaart, zou ik dan gewoon op de SCC van iemand anders voor hem een kaartje kunnen halen? Of moet je daar in spanje ook je SCC tonen om binnen te komen?
pi_62419811
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FF een vraagje aan de mensen die geregeld uitwedstrijden bezoeken.
Stel er zou iemand mee willen naar Deportivo maar heeft geen europese uitkaart, zou ik dan gewoon op de SCC van iemand anders voor hem een kaartje kunnen halen? Of moet je daar in spanje ook je SCC tonen om binnen te komen?
In Oostenrijk kwam ik een keer bijna niet het stadion binnen omdat mijn silvercard niet overeen kwam met de silvercard waarop het kaartje was gekocht (kaartje was door een vriend van me gekocht en die was al binnen).

Stond ik daar in Klagenfurt met een principiële Oostenrijkse steward. Na lang zeuren bij wat Rotterdamse stewards mocht ik uiteindelijk toch naar binnen.

Moraal van het verhaal; ik zou maar zorgen dat de kaarten op de juiste clubkaart gehaald worden, of dat je in ieder geval samen naar binnen gaat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62419871
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In Oostenrijk kwam ik een keer bijna niet het stadion binnen omdat mijn silvercard niet overeen kwam met de silvercard waarop het kaartje was gekocht (kaartje was door een vriend van me gekocht en die was al binnen).

Stond ik daar in Klagenfurt met een principiële Oostenrijkse steward. Na lang zeuren bij wat Rotterdamse stewards mocht ik uiteindelijk toch naar binnen.

Moraal van het verhaal; ik zou maar zorgen dat de kaarten op de juiste clubkaart gehaald worden, of dat je in ieder geval samen naar binnen gaat.
Kun je meerdere kaarten op een silvercard halen?
En als hij nu een europese uitkaart aan zou vragen, wanneer heeft hij hem dan?
pi_62419962
Ik denk dat het makkelijk gaat worden om in Spanje kaarten te halen dan hier voor het uitvak gezien de belangstelling.
pi_62420032
quote:
RTL zal het UEFA Cup duel tussen Nancy en Feyenoord live uitzenden volgende week. Dat meldde de commerciële zender vanavond. De NOS was niet in de markt voor het uitzenden van de wedstrijd, omdat de zender koos voor een live-uitzending van Heerenveen - AC Milan.
pi_62421210
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik denk dat het makkelijk gaat worden om in Spanje kaarten te halen dan hier voor het uitvak gezien de belangstelling.
Denk dat je met je silvercard genoeg kans maakt hoor. Als we van Deportivo 5% van de stadioncapaciteit aan kaarten krijgen zullen dit er iets van 1800 zijn. Kan me niet voorstellen dat die binnen enkele minuten allemaal verkocht zullen zijn. Naar Kalmar gingen ook 'maar' 600 man. En voor velen zal de reis toch echt een obstakel zijn.

Toch zal ik er wel vroeg bij zijn als het goed is haha.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:53:40 #46
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62421398
Iemand hier misschien nog een kaart over voor Sparta uit? Bvd
pi_62421777
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:47 schreef blindgier het volgende:

[..]

Denk dat je met je silvercard genoeg kans maakt hoor. Als we van Deportivo 5% van de stadioncapaciteit aan kaarten krijgen zullen dit er iets van 1800 zijn. Kan me niet voorstellen dat die binnen enkele minuten allemaal verkocht zullen zijn. Naar Kalmar gingen ook 'maar' 600 man. En voor velen zal de reis toch echt een obstakel zijn.

Toch zal ik er wel vroeg bij zijn als het goed is haha.
Vergis je niet, er gaan er veel. I.i.g meer dan naar Kalmar. Ook veel HK.
Elite
Tegen TTIP
pi_62421855
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Vergis je niet, er gaan er veel. I.i.g meer dan naar Kalmar. Ook veel HK.
Zullen er ongetwijfeld een hoop gaan. Maar of het binnen enkele minuten uitverkocht is vraag ik me wel af. Verwacht geen Nancy toestanden eigenlijk. Hoop wel dat alle kaarten verkocht zullen gaan worden.

Nou ja we zien het wel, en anders eventueel ter plekke wat kaarten scoren
pi_62422594
Feyenoord.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_62423462
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kun je meerdere kaarten op een silvercard halen?
En als hij nu een europese uitkaart aan zou vragen, wanneer heeft hij hem dan?
Iemand hier nog een antwoord op? We willen namelijk snel boeken.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 01:43:11 #51
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62423522
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 01:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Iemand hier nog een antwoord op? We willen namelijk snel boeken.
Waarschijnlijk kun je geen meerdere kaarten halen per (S)CC en ik ben bang dat dat nog wel even kan duren, gezien de gemiddelde snelheid van de FKS.

Ik zou je eventueel wel kunnen helpen, heb hier namelijk 3 SCC's liggen die niet gebruikt gaan worden voor een trip naar Coruna.

[ Bericht 12% gewijzigd door Kopbal op 16-10-2008 01:50:21 ]
pi_62425978
Op een silvercard kan je maar 1 kaart halen. Is namelijk persoonsgebonden. Nummer op de kaart moet ook overeenkomen met het nummer op de silvercard. Anders loop je grote kans niet binnen te komen. Ook loop je een redelijk grote kans niet binnen te komen op iemand anders zijn silvercard. Hou hier dus rekening mee. Je zal niet de 1e zijn die gezeik krijgt bij het poortje als de nummers niet overeenkomen. En als je wil weten wanneer je je europese uitkaart kan ontvangen ken je het beste effe bellen. Maar dat zal wel wat weken duren vrees ik.

[ Bericht 9% gewijzigd door blindgier op 16-10-2008 09:04:06 ]
pi_62427145
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]

Bosz een contract voor onbepaalde tijd geven gaat mij ook wat ver. Een jaar of vijf is goed genoeg.
Maar als je um na een jaar om wat voor reden dan ook zat bent en je moet 4 jaar afkopen ben je een vermogen kwijt, bij onbepaalde tijd kost het volgens mij minder om een contract af te kopen.
pi_62435041
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:50 schreef Luni het volgende:

[..]

Maar als je um na een jaar om wat voor reden dan ook zat bent en je moet 4 jaar afkopen ben je een vermogen kwijt, bij onbepaalde tijd kost het volgens mij minder om een contract af te kopen.
Natuurlijk niet, dan moet je namelijk die 'onbepaalde' tijd afkopen, die in de regel veel langer is dan pak 'm beet 3 tot 5 jaar.

Waarom denk je dat we Metgod nog steeds rond hebben lopen? Niet vanwege z'n kwaliteiten
pi_62435234
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:55 schreef dill het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, dan moet je namelijk die 'onbepaalde' tijd afkopen, die in de regel veel langer is dan pak 'm beet 3 tot 5 jaar.

Waarom denk je dat we Metgod nog steeds rond hebben lopen? Niet vanwege z'n kwaliteiten
Zoals ik al eerder zei, je hebt enkel minder zware redenen nodig om iemand te ontslaan, dan bij een contract voor bepaalde tijd.
pi_62443114
quote:
Feyenoord is not (ice) saved!

Helaas hebben we weer een treurig primeurtje… het gerucht doet de ronde dat Feyenoord het geld van de investeerders (zo’n kleine 25 miljoen) op een bankrekening had staan van IceSave… een lucratief ideetje van Chris.

Binnen 2 dagen van 25 miljoen naar 100.000 euro… dat doet zelfs jorien je niet na Chris!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:14:32 #57
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62443148
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Ik zou er niet eens raar van staan opkijken. Zo hadden ook een aantal gemeentes in Nederland het geld op die bank staan.
pi_62443161
quote:
Deportivo - Feyenoord vastgesteld voor 21.00 uur

De aftrap voor de UEFA Cup wedstrijd tussen Deportivo la Coruña en Feyenoord is vastgesteld op 21:00 uur. Eerder waren de aanvangstijden voor de duels met achtereenvolgens AS Nancy, CSKA Moskou en Lech Poznan al bekend gemaakt. Hiermee zijn alle wedstrijdtijden voor Feyenoord in de groepsfase van het Europese toernooi bekend. Deportivo la Coruña tegen Feyenoord wordt gespeeld op donderdag 27 november.
pi_62443182
quote:
STIVORO wil via Wouter Bos op shirt Feyenoord

Het shirt van Feyenoord lijkt steeds meer van nationaal belang en discussie nadat de staat het Nederlandse Fortis overnam. STIVORO probeert daar nu ook van mee te profiteren en op deze manier aandacht te trekken voor haar nieuwe campagne. Via een persbericht heeft de organisatie welke streeft naar een rookvrije toekomst, laten weten dat ze Wouter Bos zal vragen of de campagne van STIVORO, KWF Kankerbestrijding, Astma fonds en de Nederlandse Hartstichting tijdelijk op het Feyenoord shirt mag staan zolang er nog geen nieuwe naam is voor Fortis.

Een prima bijdrage aan het terugdringen van het aantal rokers in Nederland, die uitstekend past in het overheidsbeleid. Zo denkt STIVORO over het tijdelijk laten plaatsen van de campagneslogan ‘In iedere roker zit een stopper’ op het shirt van Feyenoord. “Totdat er een nieuwe naam gevonden is voor de huidige sponsor Fortis, die momenteel in handen is van de staat. Het plaatsen van de slogan lijkt ons dan ook een leuk idee, dat we bij dezen graag willen voorleggen aan de minister van Financiën, Bos, en de minister van VWS, Klink”, aldus Lies van Gennip, directeur van STIVORO.

Wat STIVORO betreft, zou er iedere week een andere, nuttige boodschap op de shirts geplaatst kunnen worden. Van Gennip: “Zolang de boodschap maar aansluit op het gezondheidsbeleid van de overheid en past bij de sport. Op deze manier kun je een zinvolle bijdrage leveren aan het verbeteren van de gezondheid van de (rokende en niet rokende) Nederlandse bevolking. We wachten op reactie vanuit Den Haag.”
pi_62443202
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik zou er niet eens raar van staan opkijken. Zo hadden ook een aantal gemeentes in Nederland het geld op die bank staan.
En dat daarom Chris weg gaat bij ons.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:17:46 #61
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62443219
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Hardlopers zijn doodlopers lijkt me een leuke.
pi_62443238
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:17 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Hardlopers zijn doodlopers lijkt me een leuke.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:01:16 #63
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62444340
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Doe mij toch maar een shirt zonder sponsor dan
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_62446328
van Feyenoordnet.nl

Informatie wedstrijd Willem II-Feyenoord

Voor de wedstrijd tegen Willem II waren 800 kaarten beschikbaar. Hiervan zijn 598 kaarten verkocht, 202 kaarten niet.

De FSV heeft 300 verkochte kaarten mogen ontvangen. Wij weten dat er ook supporters zijn die wel kaarten hebben gekocht, maar die niet zullen gaan en hun kaarten ook niet hebben ingeleverd. Ook weten wij dat er supporters zijn die afgewacht hebben of de actie wel of niet zou slagen. Zij beslissen zondag pas of zij wel of niet in de bussen naar Willem II zullen stappen. Als we de 202 niet verkochte kaarten meetellen dan zijn er dus in eerste instantie 502 supporters die de actie steunen. Ongeveer 300 supporters niet. De actie is daarom al voor een gedeelte geslaagd.

Zondag staan bij de opstapplaatsen, zowel in Rotterdam als op Lage Zwaluwe, vertegenwoordigers van de FSV. Bij hen kunt u terecht om uw vooraf ingeleverde kaart alsnog terug te vragen. U kunt dan gewoon naar de wedstrijd toe. De supporters die hun kaart hebben ingeleverd bij de FSV en toch niet naar de wedstrijd gaan krijgen hun geld terug. Mocht u toch nog uw kaart in willen leveren, dan kan dat ook. Kom dan zondag naar de opstapplaatsen.

Zondag, na het vertrekken van de bussen kunnen wij pas concluderen of de actie geslaagd is.

Wij doen een dringende oproep aan alle supporters. U bent met zijn allen Feyenoord Supporters. Het naar elkaar verwijten maken heeft totaal geen zin. Het wel of niet steunen van de actie is vrijblijvend en mag geen reden zijn om elkaar in de haren te vliegen. Wij rekenen op uw volledige medewerking.
pi_62447364
En welke josti hier heeft Johan Derksen nou weer gebeld?
pi_62447569
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:53 schreef Juk het volgende:
En welke josti hier heeft Johan Derksen nou weer gebeld?
Haha ik wou net hetzelfde vragen. Kan ook een Willem II-hoollie geweest zijn natuurlijk.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:11:19 #67
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_62447785
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat zou wel heel treurig zijn , als dat zo is
Ik ben inmiddels overleden
pi_62448738
Tijd dat ze weer gaan ballen.
Verveel me op zondag altijd dood als er interland voetbal is geweest.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 01:53:22 #69
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62450460
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:46 schreef Canisfire het volgende:
Tijd dat ze weer gaan ballen.
Verveel me op zondag altijd dood als er interland voetbal is geweest.
Daar zijn we gelukkig tot eind maart vanaf

Leuke wedstrijden voor Feyenoord , hoop alleen dat het met die polen goedgaat die schijnen ook wel van een robbertje knokken te houden
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:18:52 #70
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_62458420
Zou me ook niets verbazen trouwens dat IceSave verhaal.
Overigens vandaag m'n brief binnen van het Arrondissementsparket Rotterdam met excuses omtrend de behandeling en gang van zaken omtrend die aanhouding.
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Op 23 april 2006 bent u aangehouden als verdachte van het plegen van een (of meerdere) strafba(a)re feit(en) na afloop van de voetbalwedstrijd Feyenoord-Ajax. Die beslissing tot aanhouding is onder gezag van de Hoofdofficier van Justitie van Rotterdam genomen.

Ik betreur het, zoals ook door de korpschef eerder is aangegeven aan diegene die een klacht hebben ingediend, dat door het grote aantal aanhoudingen de afhandeling langer heeft geduurd dan bedoeld. Als gevolg daarvan kon de zorg voor de arrestanten de toets der kritiek deels niet doorstaan. Er was onvoldoende te eten en te drinken en de toiletvoorzieningen waren evenmin berekend op een zo grote groep arrestanten. Voor deze gang van zaken bied ik mijn excuses aan en inmiddels zijn hier lessen uit getrokken. Over de vraag of de aanhoudingen rechtmatig waren, heeft de Hoofdofficier van Justitie van Den haag extern onderzoek gedaan. De aanhoudingen zijn door hem rechtmatig bevonden.

Mede door het recent uitgebrachte rapport van de Nationale ombudsman heb ik begrepen dat er mogelijk bij u onzekerheid bestaat over de afloop van deze aanhoudingen. Ik heb daarom besloten u langs deze weg hierover alsnog te berichten.

Ik kan u mededelen dat u ter zake van het/die feit(en) waarvoor u destijds bent aangehouden, niet vervolgt zult worden. De kwestie is hiermee volledig afgedaan.
Destijds zijn er gegevens in de politieadministratie opgenomen waarbij u bent aangemerkt als verdachte. Deze kwalificatie is inmiddels omgezet naar de kwalificatie "betrokkene".
In het registratiesysteem van het Openbaar Ministerie bent u nooit als "verdachte" aangemerkt of geregistreerd. U komt voor wat betreft de gebeurtenissen na afloop van de wedstrijd feyenoord-Ajax van 23 april 2006 dan ook niet in dit systeem voor.

Tot slot betreur ik het dat de berichtgeving van deze beslissing zo lang op zich heeft laten wachten.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

De Hoofdofficier van Justitie

H.C.D. Korvinus
Typfouten zijn mogelijk.

[ Bericht 37% gewijzigd door Lastpost op 17-10-2008 13:34:53 ]
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:20:35 #71
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62460197
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:18 schreef Lastpost het volgende:
Zou me ook niets verbazen trouwens dat IceSave verhaal.
Overigens vandaag m'n brief binnen van het Arrondissementsparket Rotterdam met excuses omtrend de behandeling en gang van zaken omtrend die aanhouding.
[..]

Typfouten zijn mogelijk.
Kreeg hem ook net binnen, zijn ze snel mee.
quote:
De aanhoudingen zijn door hem rechtmatig bevonden
pi_62461599
quote:
Feyenoord-trainer kan in de uitwedstrijd tegen Willem II zeker geen beroep doen op Roy Makaay (foto), Jon Dahl Tomasson en Theo Lucius. Het drietal ondervindt nog te veel hinder van blessures.

Lichtpuntje in de Rotterdamse duisternis is de inzetbaarheid van Jonathan de Guzman en Danny Buijs. Achter de naam van Diego Bisewar, de Feyenoord-revelatie tot nu toe, staat een vraagteken. Hij kan mogelijk ook in actie komen tegen de Tilburgers.
Wie in de spits zondag?Mols en?
pi_62461666
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Wie in de spits zondag?Mols en?
Kermit
pi_62462045
Ik heb een slecht voorgevoel over zondag eigenlijk.

Ben wel benieuwd hoeveel supporters er zondag trouwens zullen zitten.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:32:04 #75
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_62462168
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kermit
Lijkt me mooi moment in het een keer te proberen..
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:34:09 #76
123545 DatMeenJeNiet
pi_62462213
Ongelofelijk die blessures.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:09:52 #77
185115 Juk
Misschien
pi_62463090
Gewoon Erasmus als diepe spits en Janota daarachter.
Mols houdt altijd in als hij moet beginnen zodat hij zo lang mogelijk kan spelen.
pi_62463444
Tomasson overigens voor langere tijd uitgeschakeld
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:30:26 #79
185115 Juk
Misschien
pi_62463647
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Tomasson overigens voor langere tijd uitgeschakeld
Eerst zou hij zelfs met Denemarken meedoen tegen Malta...

Die blessures beginnen structureel te worden en je kan me niet meer wijsmaken dat dat toeval is....
Is dat computerprogramma van Verbeek wel goed ingesteld?
pi_62463682
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:27 schreef blindgier het volgende:

ik ben er, los uiteraard.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62463711
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:30 schreef Juk het volgende:

[..]

Eerst zou hij zelfs met Denemarken meedoen tegen Malta...

Die blessures beginnen structureel te worden en je kan me niet meer wijsmaken dat dat toeval is....
Is dat computerprogramma van Verbeek wel goed ingesteld?
Het zal echt niet liggen aan dat trainingsschema.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:53:42 #82
185115 Juk
Misschien
pi_62464279
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:32 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Het zal echt niet liggen aan dat trainingsschema.
Zit er wat in het water? Het moet toch wel ergens aan liggen lijkt me...

Dat de halve selectie aan het begin van het seizoen geblesseerd was kan je als pech uitleggen. Dat spelers die weer fit zijn elke keer weer geblesseerd raken is geen pech meer. Dat moet gewoon een oorzaak hebben.

Misschien dat de spelers/technische staf het proces van genezen willen versnellen juist ómdat er zoveel blessures zijn en daardoor teveel belasting te snel willen doen.
pi_62464537
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:27 schreef blindgier het volgende:

quote:
van Feyenoordnet.nl

Informatie wedstrijd Willem II-Feyenoord

Voor de wedstrijd tegen Willem II waren 800 kaarten beschikbaar. Hiervan zijn 598 kaarten verkocht, 202 kaarten niet.

De FSV heeft 300 verkochte kaarten mogen ontvangen. Wij weten dat er ook supporters zijn die wel kaarten hebben gekocht, maar die niet zullen gaan en hun kaarten ook niet hebben ingeleverd. Ook weten wij dat er supporters zijn die afgewacht hebben of de actie wel of niet zou slagen. Zij beslissen zondag pas of zij wel of niet in de bussen naar Willem II zullen stappen. Als we de 202 niet verkochte kaarten meetellen dan zijn er dus in eerste instantie 502 supporters die de actie steunen. Ongeveer 300 supporters niet. De actie is daarom al voor een gedeelte geslaagd.

Zondag staan bij de opstapplaatsen, zowel in Rotterdam als op Lage Zwaluwe, vertegenwoordigers van de FSV. Bij hen kunt u terecht om uw vooraf ingeleverde kaart alsnog terug te vragen. U kunt dan gewoon naar de wedstrijd toe. De supporters die hun kaart hebben ingeleverd bij de FSV en toch niet naar de wedstrijd gaan krijgen hun geld terug. Mocht u toch nog uw kaart in willen leveren, dan kan dat ook. Kom dan zondag naar de opstapplaatsen.

Zondag, na het vertrekken van de bussen kunnen wij pas concluderen of de actie geslaagd is.

Wij doen een dringende oproep aan alle supporters. U bent met zijn allen Feyenoord Supporters. Het naar elkaar verwijten maken heeft totaal geen zin. Het wel of niet steunen van de actie is vrijblijvend en mag geen reden zijn om elkaar in de haren te vliegen. Wij rekenen op uw volledige medewerking.
Dit is wat je er zelf over mailde, of bedoel je los?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:43:50 #84
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62465292
Ik snap eigenlijk niet de ophef over een combi naar Tilburg. Is dit gewoon een protest naar de vele combi's die de laatste tijd worden opgelegd of gaat het specifiek over de combi naar Willem II? Aangezien er daar vorig jaar al wat schermutselingen waren naast het uitvak, ook al was dat niet de schuld van Feyenoord.
pi_62465347
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:06 schreef Luni het volgende:

[..]

[..]

Dit is wat je er zelf over mailde, of bedoel je los?
Jup, ben wel benieuwd of het los extra druk wordt. Maar ben toch ook wel beetje benieuwd of er dus inderdaad een mannetje of 300 in het uitvak zal zitten of dat hiervan toch ook een zooi niet gaan uit protest.

Blijft jammer dat er toch niet massaal gehoor aan gegeven is.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:52:12 #86
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62465471
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:46 schreef blindgier het volgende:
Blijft jammer dat er toch niet massaal gehoor aan gegeven is.
Dat lukt gewoon niet meer, jammer genoeg inderdaad. Ik kan het op één of andere manier ook wel begrijpen.
pi_62465543
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:52 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat lukt gewoon niet meer, jammer genoeg inderdaad. Ik kan het op één of andere manier ook wel begrijpen.
Tuurlijk kan ik het ook wel enigszins begrijpen. Je wilt natuurlijk altijd je club supporten. Maar 1 keer solidair zijn met je medesupporters die wel gehoor geven aan de boycot zou men wel sieren. Nu krijg je toch weer een tweedeling.

Maar denk dat het voor een gedeelte toch ook wel met dat puntensysteem te maken heb. Zijn er genoeg die natuurlijk 'hun' punten niet willen missen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:59:30 #88
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62465639
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef blindgier het volgende:

[..]

Tuurlijk kan ik het ook wel enigszins begrijpen. Je wilt natuurlijk altijd je club supporten. Maar 1 keer solidair zijn met je medesupporters die wel gehoor geven aan de boycot zou men wel sieren. Nu krijg je toch weer een tweedeling.
Dat was geloof ik een paar jaar terug in Arnhem toch ook al het geval?
quote:
Maar denk dat het voor een gedeelte toch ook wel met dat puntensysteem te maken heb. Zijn er genoeg die natuurlijk 'hun' punten niet willen missen.
Tsjah, maar nu hadden mensen de mogelijkheid om hun kaart op te sturen. Ik denk dat een deel de combi wel oké vind.
pi_62465833
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:59 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat was geloof ik een paar jaar terug in Arnhem toch ook al het geval?
[..]

Tsjah, maar nu hadden mensen de mogelijkheid om hun kaart op te sturen. Ik denk dat een deel de combi wel oké vind.
Het klopt inderdaad dat er supporters zijn die combi's juist een uitkomst vinden aangezien ze zelf geen vervoer hebben. Heb er al van meerdere gehoord dat die altijd met de combi gaan (zowel vrijwillig als niet vrijwillig) en nu dus geen reden zien om het nu te boycotten.

Maar het blijft gewoon jammer dat het solidariteitsgevoel niet overal te vinden is.
pi_62465900
Hopelijk kan Kermit zijn debuut maken in de basis en een doelpuntje meepikken!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:38:34 #91
123545 DatMeenJeNiet
pi_62466414
quote:

NIEUWS
17-10-2008 GEHAVEND FEYENOORD OP BEZOEK BIJ WILLEM II

Gertjan Verbeek bleef er vrijdagmiddag in De Kuip nuchter onder. Ook voor de wedstrijd van aanstaande zondag tegen Willem II moet de trainer wegens aanhoudend blessureleed weer een waslijst aan spelers missen. ‘Op dit moment kijk ik alleen naar de korte termijn en niet naar de lange.’

Feyenoord zal het in Tilburg moeten stellen zonder het aanvalsduo Roy Makaay en Jon Dahl Tomasson. Verbeek was er nog niet over uit hoe hij het wegvallen van de twee ervaren aanvallers op zal gaan lossen. ‘Ik heb Michael Mols, Kermit Erasmus, Jonathan de Guzman en Diego Biseswar. Ik hoop dat Biseswar erbij is, al is het wat hem betreft ook niet helemaal zeker. Eerst moeten we afwachten hoe hij de laatste training doorstaat. Misschien zoek ik nog wel naar een andere oplossing.’ Biseswar liep vorige week in een interland met het Nederlands beloftenelftal in en tegen Oekraïne een hamstringblessure op.

Door de voortdurende afwezigheid van een groot aantal spelers moet Verbeek veelvuldig een beroep doen op jonge spelers. Dit biedt voordelen. ‘Jonge jongens ontwikkelen zich door het spelen van wedstrijden’, zei Verbeek. ‘Aan de andere kant. Als er niet veel geblesseerden zijn, dan wordt het niveau van de trainingen ook hoger. Daar doe je ook je voordeel mee.’

Met Willem II treft Feyenoord een ploeg die in de eerste vijf wedstrijden van het seizoen al verrassende uitslagen neer heeft gezet. Zo wonnen de Tilburgers thuis met 2-1 van Ajax. Verbeek weet wat voor een tegenstander zijn spelers zondag te wachten staat. ‘Ze leunen achterover bij balverlies. Bij balbezit spelen ze de lange bal op Demouge, om er vervolgens snel onder proberen te komen. Het is een stugge ploeg, met een aantal balvaste spelers.’

Feyenoord: Timmer; Greene, Bahia, Hofland, De Cler; Wijnaldum, El Ahmadi, Fer, Van Bronckhorst; Mols en Biseswar (De Guzman).
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:01:11 #92
123545 DatMeenJeNiet
pi_62466910
quote:

NIEUWS
17-10-2008 JAARCIJFERS SEIZOEN 2007/08 STEMMEN ‘ZEER VOORZICHTIG OPTIMISTISCH’

Tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders zijn deze week de jaarcijfers van Feyenoord van het seizoen 2007/2008 goedgekeurd. Eerder al accordeerden De Raad van Commissarissen en PricewaterhouseCoopers Accountants N.V. dezelfde cijfers. Volgens financieel directeur Onno Jacobs tonen de jaarcijfers twee dingen duidelijk aan: ‘De goede lijn van het jaar ervoor hebben we doorgetrokken, maar nog steeds geldt wat ik 12 maanden geleden ook al aangaf: we zijn op de goede weg, maar we zijn er nog lang niet.’

Feyenoord zag in het seizoen 2007/2008 de netto omzet ten opzichte van een jaar eerder met ruim 12 procent stijgen naar bijna 43 miljoen euro. Het netto resultaat na belastingen werd sterk negatief beïnvloed door de schikking – groot 5,1 miljoen euro exclusief rente – die is getroffen met De Belastingdienst aangaande de niet betaalde loonbelasting over spelerstransfers in de periode 1995-1998. Desondanks werd de één jaar geleden door directie uitgesproken verwachting bewaarheid dat het seizoen 2007/2008 positief zou worden afgesloten. Onder andere door een sterk verbeterd resultaat uit transfers (o.a Drenthe) kwam het resultaat na belasting uit op 3,3 miljoen euro, tegen 0,7 miljoen een jaar eerder.

De verwachting voor het nu lopende seizoen is dat de omzet opnieuw verder zal toenemen. Dit onder andere doordat Feyenoord weer Europees voetbal speelt en door hogere sponsoropbrensten. Daar tegenover staat dat de mediabaten door lagere inkomsten uit de ECV zullen dalen ten opzichte van boekjaar 2007/2008. Ook de totale bedrijfslasten zullen naar verwachting lager uitvallen, met name als gevolg van het achterwege blijven van eenmalige items, zoals de schikking met De Belastingdienst.

,,Dat we over het afgelopen boekjaar een plus hebben kunnen noteren is mooi. Ook de verwachtingen voor het nu lopende seizoen zijn niet ongunstig’’, stelt Onno Jacobs. ,,Niettemin heeft Feyenoord helaas echt nog een weg te gaan eer we onszelf financieel gezond mogen noemen. Ruim twee jaar geleden had de club een rentedragende schuld van ongeveer 35 miljoen euro. Door zuinig aan te doen is deze inmiddels gehalveerd, maar er staat dus nog altijd een enorm negatief saldo. Terug naar nul hoeft niet – een bedrijf mag best schulden hebben – maar we moeten nog een paar flinke slagen maken alvorens we weer toe zijn aan echt investeren zonder daarbij onverantwoorde risico’s te nemen.’’
pi_62467192
Die 'paar flinke slagen' zou je kunnen maken als Feyenoord iets had wat op een scoutingsafdeling lijkt.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:15:18 #94
123545 DatMeenJeNiet
pi_62467235
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:13 schreef Crane het volgende:
Die 'paar flinke slagen' zou je kunnen maken als Feyenoord iets had wat op een scoutingsafdeling lijkt.
Wat is er mis met de scoutingsafdeling?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:19:44 #95
185115 Juk
Misschien
pi_62467354
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:13 schreef Crane het volgende:
Voorlopig lopen er "cashcows" in de vorm van Wijnaldum en Fer. In mindere mate de Guzman vanwege zijn contract. Mantiega en Erasmus doen het goed en ook Janota vindt ik niet slecht. Dan zal ik Vlaar niet eens noemen omdat het afwachten is hoe hij over 6 maanden de draad weer oppakt.

Waarom elke keer zeuren over gebrek aan gekocht talent terwijl er genoeg rondloopt. Dat vóór de afgelopen 2 jaar de scouting gefaald heeft ben ik met je eens, maar ik vindt dat het nu juist wel goed in elkaar zit.
pi_62467674
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:19 schreef Juk het volgende:

[..]

Voorlopig lopen er "cashcows" in de vorm van Wijnaldum en Fer.
Dat is jeugd, die zijn niet gescout.
quote:
Mantiega en Erasmus doen het goed
Hoe komt iedereen er toch bij dat die het 'goed' doen? Ze hebben nog geen wedstrijd gespeeld voor het eerste man.
quote:
Waarom elke keer zeuren over gebrek aan gekocht talent terwijl er genoeg rondloopt.
Geen spelers van het kaliber Alves, Berg of Suarez.
quote:
vóór de afgelopen 2 jaar de scouting gefaald heeft ben ik met je eens, maar ik vindt dat het nu juist wel goed in elkaar zit.
Om Manteiga en Erasmus? De rest van de spelers die je noemt, dat is allemaal jeugd en geen scouting.
pi_62467932
Volgens mij komt Wijnaldum toch echt bij Sparta vandaan. Dus wel degelijk gescout.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:43:39 #98
123545 DatMeenJeNiet
pi_62467937
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:32 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat is jeugd, die zijn niet gescout.
[..]

Hoe komt iedereen er toch bij dat die het 'goed' doen? Ze hebben nog geen wedstrijd gespeeld voor het eerste man.
[..]

Geen spelers van het kaliber Alves, Berg of Suarez.
[..]

Om Manteiga en Erasmus? De rest van de spelers die je noemt, dat is allemaal jeugd en geen scouting.
Alves en Berg kosten 4 miljoen. Sinds wanneer hebben wij dat? Je doet net of er nietsnutten in de scouting zitten. Beukers wordt al jaren geroemd om zijn netwerk.

Geef het gewoon de tijd. Het is tegenwoordig erg lastig om voor een dubbeltje ergens een geweldenaar te halen. Het lukt Ajax niet voor niets ook al jaren niet. Heel Europa zit tegenwoordig in Afrika, Zuid Amerika etc. Als Darley en Manteiga prutsers blijken te zijn, moet er wel wat veranderen vind ik, maar voorlopig zijn die twee op schema.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:10:22 #99
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62468561
Mijn god, hij leert echt nooit af. Hoezo een bord voor zijn kop.

Wijnaldum is overigens wel gescout door Feijenoord...
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:24:21 #100
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62468912
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:10 schreef Happel het volgende:

Komt van Sparta toch?
2000 light years from home
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:29:25 #101
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62469042
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:24 schreef Merkie het volgende:

[..]

Komt van Sparta toch?
Uhu
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:37:34 #102
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62469230
Overigens is het gewoon een strategie. Je kan relatief dure spelers verkopen en hopen deze voor veel geld te verkopen om zo de schuld te verminderen, of je kan zuinig aan doen en zo stabiel de schulden netjes af te lossen zodat je daarna financiële ruimte hebt om spelers te gaan kopen. Het eerste is sneller en risicovoller en het tweede is langzamer maar minder risicovol. En ik denk dat het tweede verstandiger is als je kijkt naar hoe die schuld is ontstaan.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:04:16 #103
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62469864
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:37 schreef Merkie het volgende:
Overigens is het gewoon een strategie. Je kan relatief dure spelers verkopen en hopen deze voor veel geld te verkopen om zo de schuld te verminderen, of je kan zuinig aan doen en zo stabiel de schulden netjes af te lossen zodat je daarna financiële ruimte hebt om spelers te gaan kopen. Het eerste is sneller en risicovoller en het tweede is langzamer maar minder risicovol. En ik denk dat het tweede verstandiger is als je kijkt naar hoe die schuld is ontstaan.
De tweede is op dit moment veel verstandiger inderdaad. De toekomst en het behoud van Feijenoord is gewoon belangrijker, daarom dienen ze voorzichtig te zijn in hun handelen en verder te bouwen aan een goede organisatie, structuur en selectie...
Elite
Tegen TTIP
pi_62470447
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:10 schreef Happel het volgende:
Ja tuurlijk, IK ben weer degene met een bord voor m'n kop.

M'n punt is al zo vaak bevestigd in kranten, op TV. Toen Bosz er eindelijk rechtstreeks mee geconfronteerd werd in Studio Voetbal, zei ie alleen maar :"ja maar ja maar we hebben El Ahmadi gescout hoorrr" . Een veel dommer antwoord kon ie niet geven.

Noem jij mij eens 2 goed gescoutte spelers van de afgelopen 3 jaar die ons miljoenen hebben opgeleverd?

Maar goed, al die mensen zullen er niets van snappen en Happel weet alles. Jij ziet toch ook wel dat de scouting drama is? Alleen al het feit dat ze mongool Metgod er neer pleuren zegt al veel over hoe slecht die afdeling is.
quote:
Ik lees het ook net ja, positieve uitzondering dan.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:47:38 #105
123545 DatMeenJeNiet
pi_62471098
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:24 schreef Crane het volgende:

[..]

Noem jij mij eens 2 goed gescoutte spelers van de afgelopen 3 jaar die ons miljoenen hebben opgeleverd?

Alleen al het feit dat ze mongool Metgod er neer pleuren zegt al veel over hoe slecht die afdeling is.
De afgelopen 2 jaar is er een andere prioriteit geweest. Het team versterken met ervaring en zekere kwaliteit (jahaaah het is anders gelopen.) en verder de selectie breedhouden met transfervrije spelers. Zoveel gescoutte spelers zijn er dus niet gehaald. Ik kom niet verder dan Darley en Manteiga, die écht gescout zijn. (Abubakari en Erasmus tel ik niet mee, dat zijn spelers die via de satellietclub zijn gekomen, stage hebben gelopen en op de technische staf's initiatief gekomen.

Als je een club met minimale middelen bent is het logisch dat je eerder 4 miljoen uitgeeft aan El Ahmadi, die je wekelijks heb zien spelen, thuis is in Nederland en bekend is met het voetbal etc. I.p.v. een gok uit Uruguay.

De kwestie Metgod is je nu ook al 10x uitgelegd. Zijn contract afkopen zou een vermogen kosten, dan gooi je hem toch lekker in de scouting in de hoop dat hij straks een andere club vindt ofzo. Bovendien scout hij tegenstanders, geen spelers, dat is een heel ander verhaal. Hij schijnt er nog best goed in te zijn ook.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:49:04 #106
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62471151
Ik ga er gewoon niet op in, alleen op het feit dat ik alles schijn te weten: Nou dat klopt!!
Elite
Tegen TTIP
pi_62471230
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

De afgelopen 2 jaar is er een andere prioriteit geweest. Het team versterken met ervaring en zekere kwaliteit (jahaaah het is anders gelopen.) en verder de selectie breedhouden met transfervrije spelers. Zoveel gescoutte spelers zijn er dus niet gehaald.

[quote] Ik kom niet verder dan Darley en Manteiga, die écht gescout zijn. (Abubakari en Erasmus tel ik niet mee, dat zijn spelers die via de satellietclub zijn gekomen, stage hebben gelopen en op de technische staf's initiatief gekomen.
Je vergeet onze held Lee.
quote:
Als je een club met minimale middelen bent is het logisch dat je eerder 4 miljoen uitgeeft aan El Ahmadi, die je wekelijks heb zien spelen, thuis is in Nederland en bekend is met het voetbal etc. I.p.v. een gok uit Uruguay.
Dat ben ik met je eens. Maar het hoeft niet of of te zijn natuurlijk...
quote:
De kwestie Metgod is je nu ook al 10x uitgelegd. Zijn contract afkopen zou een vermogen kosten, dan gooi je hem toch lekker in de scouting in de hoop dat hij straks een andere club vindt ofzo. Bovendien scout hij tegenstanders, geen spelers, dat is een heel ander verhaal. Hij schijnt er nog best goed in te zijn ook.
Ah, dat is nieuw voor me. Dat scheelt alweer iets idd.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:57:26 #108
123545 DatMeenJeNiet
pi_62471422
Lee is duidelijk niet gescout. Anders was hij echt niet gekomen hoor. Feyenoord zat krap in de aanval. We hadden alleen Makaay en Mols. En op de flank alleen Slory, die ook nog eens heel snel zwaar geblesseerd raakte. Daarop is Feyenoord snel op zoek gegaan en is Lee (waarschijnlijk) aangeboden door zijn zaakwaarnemer. Met nog een paar dagen te gaan tot de deadline, kon Feyenoord niet scouten en heeft het informatie moeten winnen bij een aantal mensen die met hem hebben gewerkt. Die waren allen positief en zelfs lovend. Daarom hebben ze hem gehaald. (en scoutingsrapporten van jaren eerder)

Gewoon een ouderwetse paniekaankoop. Niet goed te praten, maar Feyenoord moest wel íets doen met alleen Mols en Makaay als aanvallers. (Biseswar en Vincken tel ik niet mee.)
pi_62471503
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:49 schreef Happel het volgende:
Ik ga er gewoon niet op in
Verstandig het heeft toch geen nut.
pi_62471910
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lee is duidelijk niet gescout.
Wel gekocht, helaas. Dat maakt het des te erger... En voor dat geld dat je aan die gek hebt besteed, had je ook een groot talent uit Scandinavie kunnen halen, mits je daar goed scout natuurlijk.
quote:
Anders was hij echt niet gekomen hoor. Feyenoord zat krap in de aanval. We hadden alleen Makaay en Mols. En op de flank alleen Slory, die ook nog eens heel snel zwaar geblesseerd raakte. Daarop is Feyenoord snel op zoek gegaan en is Lee (waarschijnlijk) aangeboden door zijn zaakwaarnemer.
Dat zou echt te dramatisch voor woorden zijn, op die manier je spelers halen.
quote:
Met nog een paar dagen te gaan tot de deadline, kon Feyenoord niet scouten en heeft het informatie moeten winnen bij een aantal mensen die met hem hebben gewerkt. Die waren allen positief en zelfs lovend. Daarom hebben ze hem gehaald. (en scoutingsrapporten van jaren eerder)
Ik blijf erbij dat het zeer onprofessioneel was. Wat dat betreft hoop ik dat Verbeek een beetje de macht krijgt om dit soort dingen te gaan veranderen.
quote:
Gewoon een ouderwetse paniekaankoop. Niet goed te praten, maar Feyenoord moest wel íets doen met alleen Mols en Makaay als aanvallers. (Biseswar en Vincken tel ik niet mee.)
Ze hadden ook gewoon in Zweden ofzo kunnen rondkijken, dat ze in tijdnood kwamen lag natuurlijk ook een deel aan Feyenoord zelf.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:22:32 #111
123545 DatMeenJeNiet
pi_62472128
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:14 schreef Crane het volgende:

[..]

Wel gekocht, helaas. Dat maakt het des te erger... En voor dat geld dat je aan die gek hebt besteed, had je ook een groot talent uit Scandinavie kunnen halen, mits je daar goed scout natuurlijk.
[..]

Dat zou echt te dramatisch voor woorden zijn, op die manier je spelers halen.
[..]

Ik blijf erbij dat het zeer onprofessioneel was. Wat dat betreft hoop ik dat Verbeek een beetje de macht krijgt om dit soort dingen te gaan veranderen.
[..]

Ze hadden ook gewoon in Zweden ofzo kunnen rondkijken, dat ze in tijdnood kwamen lag natuurlijk ook een deel aan Feyenoord zelf.
Ze kort voor de deadline is het vrij moeilijk om nog een speler te halen, vergeet dat niet. Ze zullen heus wel een lijst met spelers hebben gehad, misschien wel met wat leuke Zweden, maar het merendeel zou waarschijnlijk al een andere club hebben gehad, en veel clubs weigeren nog te onderhandelen zo kort voor de deadline.

En ja, het is onprofessioneel, maar denk je nou echt dat dit alleen bij Feyenoord is? Elke club doet dit soort paniekaankopen, geloof mij maar. Ajax bijvoorbeeld met Sno. En clubs als Heerenveen komen ook wel in dergelijke situaties.

Het blijft een ongelofelijk miskoop, dat is een feit, maar ik blijf het enigszins begrijpelijk vinden. Het is geen gigantische blunder ofzo.
pi_62472147
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ze kort voor de deadline is het vrij moeilijk om nog een speler te halen, vergeet dat niet. Ze zullen heus wel een lijst met spelers hebben gehad, misschien wel met wat leuke Zweden, maar het merendeel zou waarschijnlijk al een andere club hebben gehad, en veel clubs weigeren nog te onderhandelen zo kort voor de deadline.

En ja, het is onprofessioneel, maar denk je nou echt dat dit alleen bij Feyenoord is? Elke club doet dit soort paniekaankopen, geloof mij maar. Ajax bijvoorbeeld met Sno. En clubs als Heerenveen komen ook wel in dergelijke situaties.

Het blijft een ongelofelijk miskoop, dat is een feit, maar ik blijf het enigszins begrijpelijk vinden. Het is geen gigantische blunder ofzo.
Dat je de discussie nog met hem aangaat....................
pi_62472290
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Mee eens, maar dan hadden ze 5 weken eerder hun slag al moeten slaan. Het is niet zo dat je dat niet aan kon zien komen, er vertrokken niet opeens 2 basisspelers op het laatste moment ofzo.
quote:
Sno was geen paniekaankoop, die werd gewoon gehaald omdat de trainer daar waarschijnlijk vond dat er wat kracht bijmoest. Bovendien kan Ajax zich zoiets permiteren, wij niet.
quote:
Mwoah, het heeft ons wel 2 miljoen gekost. Dat zijn bedragen die je je eigenlijk niet kunt permiteren als Feyenoord zijnde. Maar goed, dit is meer beleid-technisch gelul. Elke geblindoekte Bonobo-aap kan toch zien dat de scouting al jaren z'n geld niet oplevert? Als Bosz het nou toegaf ok, maar El Ahmadi gaan noemen als voorbeeld van goede scouting.
pi_62472335
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:23 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat je de discussie nog met hem aangaat....................
Ja, dat is blijkbaar te moeilijk voor jou he? Kom toch eens met harde tegen-argumenten waarom onze scouting wél geweldig zou zijn in plaats van dom te lullen zoals je nu doet.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:31:02 #115
123545 DatMeenJeNiet
pi_62472367
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:28 schreef Crane het volgende:

Sno was geen paniekaankoop, die werd gewoon gehaald omdat de trainer daar waarschijnlijk vond dat er wat kracht bijmoest. Bovendien kan Ajax zich zoiets permiteren, wij niet.
Sno en kracht? Die wordt nog overlopen door Vincken man.

En Bosz en Bert waren het er terecht over eens dat er een aanvaller bij moet, en daar was Lee.

Dus wat is je punt?
pi_62472455
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:30 schreef Crane het volgende:

[..]

Ja, dat is blijkbaar te moeilijk voor jou he? Kom toch eens met harde tegen-argumenten waarom onze scouting wél geweldig zou zijn in plaats van dom te lullen zoals je nu doet.
Ik zeg nergens dat we een goede scouting hebben, maar jij kan echt helemaal niks anders als negatief zeiken en altijd dezelfde dingen aanhalen, aan daar iriteer ik me, en met mij vele andere, mateloos aan!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:37:07 #117
123545 DatMeenJeNiet
pi_62472554
quote:
Omzet stijgt, geen geld voor transfers
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Een goed-nieuws-show weigert financieel directeur Onno Jacobs op te hangen, met de jaarcijfers 2007-08 van Feyenoord bij de hand.
afbeelding vergroten De transfer van Royston Drenthe naar Real Madrid gaf Feyenoord weer wat lucht. FOTO MILAN RINCK
De Rotterdamse club zag zijn omzet met 12 procent stijgen naar 43 miljoen euro en het seizoen werd afgesloten met een netto resultaat van plus 3,3 miljoen euro.

,,Maar dat was ook echt bittere noodzaak,’’ aldus Jacobs. ,,We hebben de positieve lijn van vorig jaar voortgezet, maar financieel gezond kunnen we onszelf nog niet noemen. Daarvoor is de last uit het verleden te groot.’’

Feyenoord kon deze zomer amper geld uitgeven op de spelersmarkt, in tegenstelling tot vorig seizoen. Hoe kan dat?
,,Vorig jaar hebben we dankzij onze spelersfondsen, de zogenoemde Talent Pools, twaalf miljoen euro opgehaald. Dat geld was grotendeels bestemd voor investeringen op de transfermarkt. Toen al hebben we duidelijk aangegeven dat die opbrengst eenmalig was. Tel daar de lucratieve transfer van Royston Drenthe bij op en je begrijpt dat we toen beduidend meer te besteden hadden.’’

Uit jullie jaarverslag blijkt dat Feyenoord het afgelopen seizoen voor 26,3 miljoen euro in spelers geïnvesteerd heeft, Karim El Ahmadi meegerekend. Was dat verantwoord?
,,We hebben geen geld uitgegeven dat er niet was. De spelersgroep had een kwaliteitsinjectie nodig en dankzij de Talent Pools én de verkoop van Drenthe hadden we daar de middelen voor. We hebben ook naar de langere termijn gekeken, want tegelijk is onze schuldpositie sterk verbeterd. Van de 35 miljoen euro rentedragende schuld die er in juni 2006 stond, is nu nog ongeveer de helft over, zo’n 17 miljoen euro. De schikking met de belastingdienst is daarin verrekend. We zijn er nog lang niet, maar langzaam wordt Feyenoord gezonder.’’

Hebben jullie niet te snel geschikt met de belastingdienst? 5,1 miljoen euro is een fors bedrag.
,,Vergeet niet dat er een belastingclaim van 13 miljoen euro boven ons hoofd hing, sinds de FIOD-inval van 1998. En in het geval van Aurelio Vidmar wás Feyenoord al in het ongelijk gesteld. Als we hadden doorgeprocedeerd, liepen we het risico dat we die 13 miljoen euro in één keer hadden moeten betalen. Binnen twee weken, zoals de wet dat voorschrijft. Dan had Feyenoord dus écht een acuut probleem gehad. We hebben deze schikking aan twee externe experts voorgelegd. Allebei zeiden zij: dit is het best haalbare onderhandelingsresultaat.’’’

In hoeverre was Feyenoord in zijn financiële huishouding voorbereid op deze belastingschuld? Dát de club moest gaan betalen, hing al jaren in de lucht.
,,Tot vorig jaar was Feyenoord in geen enkel opzicht voorbereid. Men heeft gewoon de ogen gesloten, alsof de zaak helemaal niet bestond. Pas vorig seizoen hebben we een voorziening opgenomen in de jaarcijfers voor twee miljoen euro. Inclusief rente staat er nu nog 5,1 miljoen euro open. Dat bedrag gaan we de komende twee jaar voldoen.’’

Jullie derde investeringsmodel, het Feyenoord Investeriningsfonds 2008, loopt een stuk minder snel vol dan de twee Talent Pools.
,,Dat klopt, het zogenoemde FIF 2008 is nu voor eenderde gevuld. Dat het minder snel loopt is ook wel verklaarbaar. De groep investeerders die mee heeft gedaan in de Talent Pools, kan niet oneindig geld in Feyenoord blijven pompen. Ik kan me zo voorstellen dat de huidige situatie op de beurs daar ook een rol in speelt. We moeten nieuwe partijen zien aan te boren en daar zijn we druk mee. De inschrijvingstermijn hebben we om die reden dan ook verlengd tot na de zomer van 2009.’’

Maar zolang er geen nieuw geld binnenstroomt in het fonds, kan Feyenoord geen cent uitgeven op de transfermarkt?
,,Zo is de realiteit. Pas als er nieuwe investeerders worden aangeboord óf als we een speler verkopen, is er weer wat mogelijk op transfergebied. Clubs zoals Ajax en Heerenveen hebben een positief eigen vermogen, in het geval van Ajax van 65 miljoen euro. Ter vergelijking: ons eigen vermogen bedraagt 6 miljoen euro negatief. Simpel gezegd hebben wij geen vet op de botten, in tegenstelling tot sommige andere clubs.’’

In dat kader is het toch een zorgwekkend gegeven dat Feyenoord zoveel dertigers telt in zijn selectie? De kans dat jullie een financiële klapper maken, lijkt klein.
,,Dat valt nog maar te bezien. Met jongens zoals Leroy Fer en Georginio Wijnaldum hebben we talent in huis dat zich uitstekend ontwikkelt. Luigi Bruins en Jonathan de Guzman zijn ook nog jong, terwijl ook midden-twintigers als El Ahmadi en Bahia een waarde vertegenwoordigen. En dan heb ik het nog niet eens over het talent dat volgens de experts nu op Varkenoord rondloopt. Daarom sluiten we ook niet uit dat er op termijn nog een derde Talent Pool bijkomt. Daar denken we nu over na.’’

Jullie omzet is gestegen naar een kleine 43 miljoen euro, is daar nog veel groei in te verwachten?
,,We verwachten dat onze omzet dit seizoen opnieuw zal stijgen, dankzij de inkomsten uit Europees voetbal die we vorig jaar misten. Met een dergelijke begroting liggen we achter op Ajax en PSV, terwijl de naaste concurrentie (Twente, Heerenveen, AZ, red.) rond de 28 miljoen euro zit. Met een nieuw stadion moet onze klapper nog komen. Tot die tijd zal Feyenoord creatief moeten zijn.’’
pi_62472711
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:33 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat we een goede scouting hebben, maar jij kan echt helemaal niks anders als negatief zeiken en altijd dezelfde dingen aanhalen, aan daar iriteer ik me, en met mij vele andere, mateloos aan!
Omdat jullie steeds zeiken dat er geen cent is, en we maar moeten accepteren dat we op vrijwel alle vlakken minder zijn dan FC Groningen, Twente en Heerenveen. Ik leg me daar niet bij neer en geef aan wat er naar mijn mening anders moet. Over een aantal andere zaken ben ik tevreden (we kunnen niet eindeloos blijven herhalen dat het leuk is dat Wijnaldum het zo goed doet) maar de scouting daar blijf ik kritisch over totdat er eens een paar goede onbekende spelers binnengesleept worden.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:03:43 #119
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62473295
Elite
Tegen TTIP
pi_62474480
Hehe een klassieker
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 01:34:48 #121
185115 Juk
Misschien
pi_62476523
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:32 schreef Crane het volgende:

Heb het over de manier van handelen, geen geld uitgeven wat er niet is.
Vergeet ook niet dat er verschillende transfers zijn afgeketst op het laatste moment.

En dat die spelers jeugd zijn ging het me juist om, waarom voor veel geld een buitenlander halen die je eigen jeugd in de weg loopt? Die eigen jeugd maak je uiteindelijk relatief meer winst mee dan voor 4 ton een speler halen die het misschien niet eens trekt.

Laat ik het nog 1 keer zeggen Crane... Er is gewoon geen geld voor spelers van het kaliber Alves, Berg of Suarez. Misschien staat er wel een hele laptop vol met dat soort spelers bij de scouts op de kamer, zonder geld komen die echt niet.
En dan zeg jij weer "ja maar en dit en dat en Makaay verdient ook 34 miljoen per jaar". Bedenk je dan wel dat een speler van buiten de EU ook veel geld verdient. Met het risico dus dat het niks wordt...
pi_62476602
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 02:03:52 #123
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62476878
Luque is door Ajax aangeboden bij Feyenoord, en dan zou Feyenoord ¤1 miljoen van het salaris betalen en Ajax ¤2 miljoen, aldus Derksen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62477022
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 01:40 schreef venomsnake het volgende:

[..]

[ afbeelding ].
Je vindt het nummer goed?
pi_62477972
Hoe fit is Kermit?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 08:48:16 #126
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62478189
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 02:18 schreef Crane het volgende:

[..]

Nee, hij vindt dat ik gelijk heb.

Janota is overigens ook gescout. In principe zijn alle jeugdspelers gescout, ze komen niet zomaar bij Feijenoord binnenwandelen...
Elite
Tegen TTIP
pi_62478251
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 02:18 schreef Crane het volgende:

[..]

Dit nummer valt wel mee, al zit er wel een hele lekkere bass in vanaf minuut 1,30 .
Maar Neophyte is gewoon .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 09:52:32 #128
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62478713
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 08:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dit nummer valt wel mee, al zit er wel een hele lekkere bass in vanaf minuut 1,30 .
Maar Neophyte is gewoon [ afbeelding ].
En ik heb gelijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_62478982
Uiteraard..
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:19:48 #130
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62482230
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:37:02 #131
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62482543
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[ afbeelding ]
Dropkick Murphy's.
Elite
Tegen TTIP
pi_62482755
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 10:12 schreef venomsnake het volgende:
Uiteraard..
pi_62482816
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[ afbeelding ]
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:58:11 #134
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62482932
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:37 schreef Happel het volgende:
Dropkick Murphy's.
Yepz, en tevens een zeer toepasselijke tekst!
pi_62486670
quote:
Feyenoord maakt zich op voor de lastige uitwedstrijd tegen Willem II van morgenmiddag. De kuipbewoners worden wederom geteisterd door de nodige blessures en missen de volledige aanvalslinie. Zowel de ervaren Jon Dahl Tomasson en Roy Makaay als de jonge revelatie Diego Biseswar zijn niet inzetbaar en dus moet het Legioen het weer doen met veteraan Michael Mols.

Mocht Feyenoord de wedstrijd verliezen dan zakt de club richting de 17e plaats en kan het gezien worden als een nieuw dieptepunt in de oh zo rijke geschiedenis van de jubilaris. Het Legioen houdt zich rustig en dat is te begrijpen. Gert Jan Verbeek treft geen blaam en ook de supporters zien in dat het blessureleed en domme rode kaarten aanleiding zijn geweest van deze matige competitiestart.

Dat het verder onrustig is bij Feyenoord is een publiekelijk geheim. Geruchten dat oudere ervaren spelers klagen over de training intensiviteit onder het bewind van Gert Jan Verbeek worden ontkend, maar ik als Rotterdammer met goede bronnen kan u verzekeren dat er wel degelijk spelers zijn die klagen over de arbeid die verricht moet worden onder de nieuwe trainer. Opvallend is juist dat de spelers die klagen salarissen opstrijken waar je u tegen zegt maar niets tot weinig gepresteerd hebben en dit ook niet zullen doen omdat de slijt er in zit (in het geval van klagende speler nummer 1 Denny Landzaat) of dat men sowieso kwaliteit te kort komt om het Feyenoord shirt uberhaupt te dragen (in het geval van klager nummer 2 Theo Lucius). Positieve uitzonderingen zijn jonge jongens als Giorginio Wijnaldum en Karim El Ahmadi. Op de vraag van een Marokaanse jongen uit Spangen of de trainingen inderdaad zo zwaar zijn onder Verbeek reageerde de middenvelder resoluut: " Wel nee, bij FC Twente trainde we net zo hard". Wat El Ahmadi wel opviel is de talenknobbel van medespeler Luigi Bruins, zo sprak El Ahmadi letterlijk uit dat "Luigi beter Marokkaans spreekt dan ik zelf" iets waar supporters van Feyenoord zich al langer zorgen om maken. Luigi Bruins is hard op weg de tweede van Persie te worden en moet zeker aan zijn instelling gaan werken wil hij de top bereiken.

Wat ik u verder ga vertellen is iets wat ik voor me wilde houden maar simpelweg niet langer kan verzwijgen omdat ik zojuist weer een over positieve Makaay heb zitten lezen in de Voetbal International, terwijl ik sterk de indruk heb dat het allemaal niet zo positief is als wordt geschetst.

Op de dag dat Feyenoord in Boras speelde voor de UEFA Cup tegen Kalmar FF ben ik zelf naar Zweden gevlogen om Feyenoord in actie te zien. Toen ik incheckte in mijn hotel (First Grand Hotel Boras) zat de voltallige Feyenoord selectie in de lobby. Nadat Gert Jan Verbeek een sein gaf vertrok de Feyenoord selectie voor een wandeling nabij het hotel waar een kleine rivier (meer een sloot) de stad scheidde van een parkje. Achter gebleven op het terras was club delegate (hoe kom je erop) Hans Hagelstein met wie de club dusdanig in de clinch ligt en zijn contract wil ontbinden. Of dit daadwerkelijk al is gebeurt weet ik niet omdat ik er niks meer over gelezen, maar ik weet wel dat wat ik hoorde uw mond open van verbazing zal doen gaan als mijne ten tijde ik daar zelf op het terras de woorden van de club delegate moest aanhoren. Niet bewust zijnde van het feit dat ik een Nederlander ben trok Hagelstein zich nergens wat van aan en vertelde richting het thuisfront of wellicht journalisten hoe gezellig het wel niet was. " Het is een grote amateuristische kanker zooi" sprak Hagelstein als een veredeld Hooligan. "Verbeek doet maar waar hij zelf zin in heeft, het bestuur vind het allemaal wel best want die snappen er zelf ook geen flikker van". Aardige uitspraken voor een club delegate. Mijn mond viel open van verbazing en toen schrok meneer Hagelstein en pakte snel zijn biezen.

Later in de middag arriveerden een aantal jongens van de harde kern van Feyenoord die gezellig een biertje kwamen drinken. Peter Bosz stond op dat moment in de lift maar kreeg wonder boven wonder de lift niet in werking. "Hee Bosz jij krijgt godverdomme nog geen lift onder controle" riep een fanatieke fan. In het restaurant van het hotel zat Gert Jan Verbeek te praten met ex-Heerenveen speler Lasse Nillson en voegden later Onno Jacobs en Eric Gudde zich bij de fanatieke fans. Wat hier precies gezegd is dat weet ik niet, maar ik weet wel dat men daar zeer amicaal stond te praten met de fans maar vervolgens later bij terugkeer in Rotterdam de supporters coordinator van Feyenoord erop aandrong het hotel scherper te laten beveiligen in het vervolg. Ook vroeg ik aan icoon Gerard Meijer of alles in orde zou komen de zelfde avond, Meijer reageerde alsof hij op een begrafenis was zo vertrouwenloos leek hij, en met mijn reisgezel heb ik de volledige terugreis naar mayfair me zitten verbazen over de onderlinge aversie die er leek te heersen.

Ik hoop van harte dat Feyenoord weet te winnen bij Willem II, maar dat er plooien glad gestreken dienen te worden lijkt me wel duidelijk. Ik meen u oprecht dat dit letterlijk is gezegd door de persoon in kwestie al zal dat ongetwijfeld ontkend gaan worden.

Cheerio,

Bill Chatman

Bron: Voetbalbookmaker.com
Bruins
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:02:23 #136
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62489012
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 17:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Bruins
Als ik dit stuk moet geloven is er toch veel meer mis binnen Feyenoord dan wij dachten.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:12:41 #137
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_62489241
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:02 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Als ik dit stuk moet geloven is er toch veel meer mis binnen Feyenoord dan wij dachten.
Hoezo dat, een Bruins die tussen de mocro's en wanabees opgroeid, een zakkenvuller die het liefst nog een paar extra euro's ontvangt van de club die hem een ideaal baantje heeft bezorgt en een verzorger die buiten verzorger ook nog eens supporter is zoals wij dat zijn en er weinig vertrouwen in had.
Oja en de bejaarden die zo af en toe eens vrijstelling willen van een training omdat ze van blessures terugkomen of niet kunnen aahaken en dit niet wordt geaccepteerd.

Echt een drama inderdaad, wordt gewoon weer meer van gemaakt dan het daadwerkelijk is allemaal.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:19:07 #138
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62489366
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:12 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Hoezo dat, een Bruins die tussen de mocro's en wanabees opgroeid, een zakkenvuller die het liefst nog een paar extra euro's ontvangt van de club die hem een ideaal baantje heeft bezorgt en een verzorger die buiten verzorger ook nog eens supporter is zoals wij dat zijn en er weinig vertrouwen in had.
Oja en de bejaarden die zo af en toe eens vrijstelling willen van een training omdat ze van blessures terugkomen of niet kunnen aahaken en dit niet wordt geaccepteerd.

Echt een drama inderdaad, wordt gewoon weer meer van gemaakt dan het daadwerkelijk is allemaal.
Misschien wel, maar als je eenmaal 2 kampen krijgt binnen een team is het eind zoek.
Dat er meer van wordt gemaakt dan dat het daadwerkelijk is geloof ik ook wel.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:05:00 #139
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62490403
Zag in het artikel dat Verbeek met Nillson aan het praten was, zou die hem willen overhalen om te komen soms (niet dat we hem kunnen betalen maar goed)
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:29:19 #140
185115 Juk
Misschien
pi_62491020
Man vast voor bedreigen Johan Derksen

Had je toch gelijk Crane, het was een Tilburger. Ik neem aan dat die voor Willem II is dus
pi_62491201
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:29 schreef Juk het volgende:

Had je toch gelijk Crane, het was een Tilburger. Ik neem aan dat die voor Willem II is dus
Niks nieuws.Crane heeft altijd gelijk
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:51:18 #142
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62491570
blaat
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:53:16 #143
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62491609
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:29 schreef Juk het volgende:

Want als je uit Tilburg komt, dan moe je voor kankerWillemII zijn, kankerlul!
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Niks nieuws.Crane heeft altijd gelijk
Hallo, wat is dit nou!
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:59:29 #144
53267 TC03
pi_62491738
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Want als je uit Tilburg komt, dan moe ben je voor kankerWillemII zijn, kankerlul!
[..]

Hallo, wat is dit nou!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:36:01 #145
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62492497
Ga toch maar eens achter Amoah aan Bosz.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:59:30 #146
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_62493069
Morgen is kijken wat het gaat worden.
Tis toch wel om moe van te worden iedere keer maar weer die blessures.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_62494887
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:36 schreef Merkie het volgende:
Ga toch maar eens achter Amoah aan Bosz.
Hij scoort wel makkelijk ja.
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:59 schreef Sender_ het volgende:
Morgen is kijken wat het gaat worden.
Tis toch wel om moe van te worden iedere keer maar weer die blessures.
Vrees dat we morgen punten gaan laten liggen.
Ben benieuwd hoe het aanvalsduo Biseswar- de Guzman het gaat doen.
pi_62494899
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:53 schreef Happel het volgende:

Hallo, wat is dit nou!
pi_62495899
Morgen gaan we weer eens winnen in tilburg
  zondag 19 oktober 2008 @ 01:10:43 #150
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62496646
Laten we het hopen . Heb er een goed gevoel over.
  zondag 19 oktober 2008 @ 01:46:23 #151
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62497095
Feyenoord moet die Kah van Roda halen, goeie spelert!
pi_62499235
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 01:46 schreef FrankyMcG het volgende:
mja, kunnen we niet heel grunn overkopen dan?

Ik zou graag demouge willen hebben, dat is n echte bikkel.
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:54:12 #153
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_62499293
Demouge is ook zo'n net-niet geval wat het niet zal redden bij een topclub met bijbehorende druk.
En ik heb er ook vertrouwen in, eindelijk af van dat Madame Tussauds aanvalsbeeld van de laatste wedstrijden.
Gewoon lekker creatief ten aanval, nu hopen dat het op het veld net zo lekker oogt als op papier.
pi_62500516
Ben vooral benieuwd hoe het voorin gaat zonder een sterke aanspeelpunt.
pi_62500668
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 01:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Sivasspor is Kah ook aan het volgen.
pi_62502279
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:35 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Sivasspor is Kah ook aan het volgen.
Laat hem maar daarheen gaan. Kah is geen verbetering ten opzichte van wat we nu hebben staan.
pi_62502553
Ik vind het wel prachtig dat Bruins 'Marokkaans' spreekt. Sinds wanneer bestaat dat? Ik dacht dat ze daar Berbers en Arabisch spraken, en dat die twee bevolkingsgroepen het niet zo met elkaar op hebben. Maar dat terzijde. Hopelijk gaan we vanmiddag eens punten pakken, want anders krijgen we de komende weken echt een shitstorm vanuit de media over ons heen en DAAR heb ik even geen zin in.
pi_62502817
Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag
pi_62503181
3 punten pakken
pi_62503892
Nou fijn, 1-0 achter en DeGuzman .. *zucht*
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:13:34 #161
123545 DatMeenJeNiet
pi_62504124
Geel voor Demouge......... heerlijke consequent weer.

Maarja, Timmer WAAROM DIE LANGE BALLEN als Biseswar en De Guzman bij elkaar niet eens 2 meter lang zijn. Ik krijg er gewoon serieus barstende koppijn van.

[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 19-10-2008 15:15:43 ]
pi_62504169
When does the hurting stop (zucht)...

Eens moeten we toch punten gaan pakken.
pi_62504181
Hoe kan je nou geel geven voor zo'n overtreding?!?!?! Om moe van te worden dit en die lange ballen zijn ook om te huilen ja. Geef ze dan scherp een meter boven de grond als ze al moeten.
pi_62504200
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geel voor Demouge......... heerlijke consequent weer.

Maarja, Timmer WAAROM DIE LANGE BALLEN als Biseswar en De Guzman bij elkaar niet eens 2 meter lang zijn. Ik krijg er gewoon serieus barstende koppijn van.
Die ballen komen zelfs helemaal niet in de buurt van die twee, zo slecht.
pi_62504231
Lekker Greene, pffff.
pi_62504233
Zucht, niet weer he.
Life is Music
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:18:59 #167
123545 DatMeenJeNiet
pi_62504254
Afgekeurd. Typisch..

Overtreding Bahia zeker?
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:19:23 #168
123545 DatMeenJeNiet
pi_62504270
Er gebeurt gewoon niets, mijn god. Ongelofelijk
pi_62504280
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Afgekeurd. Typisch..

Overtreding Bahia zeker?
Gebeurt niks, volgens mij.
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:21:44 #170
53267 TC03
pi_62504323
Het is toch werkelijk waar niet te geloven. Als de scheids gewoon twee hele simpele situaties juist overziet, dan was het nu 1-1 en stond Willem II met 10 man. Maar nee hoor. Wtf zeg.
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:22:09 #171
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62504331
Vandaag is wel erg slecht vergeleken met de voorgaande potten...
Elite
Tegen TTIP
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:22:14 #172
123545 DatMeenJeNiet
pi_62504334
Nou Verbeek geef Timmer aub even een rechtse, en leer hem dat hij geen lange ballen moet gaan spelen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:22:15 #173
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_62504337
En we worden weer genaaid.

Rode kaart voor Demouge en zuiver doelpunt van Gio. Ongelooflijk
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:23:03 #174
53267 TC03
pi_62504358
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:22 schreef Happel het volgende:
Vandaag is wel erg slecht vergeleken met de voorgaande potten...
Dat wel ja.
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:24:13 #175
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62504382
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
En we worden weer genaaid.

Rode kaart voor Demouge en zuiver doelpunt van Gio. Ongelooflijk
Buiten dat speelt Feyenoord echt dra-ma-tisch.
pi_62504400
........... ik krijg zin om van m'n balkon af te springen. Kunnen we geen blik Chineesjes importeren en opleiden tot scheidsrechter?
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:26:33 #177
123545 DatMeenJeNiet
pi_62504426
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Afgekeurd. Typisch..

Overtreding Bahia zeker?
Bahia dus.

Wat een debiel is dat.
pi_62504460
Bahia maakt teveel overtredingen.Verder weer dramatisch. Voorin houden ze geen bal vast. De Guzman had moeten scoren Wat baal ik hier weer van zeg.
pi_62504464
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Bahia dus.

Wat een debiel is dat.
Had je dus toch gelijk.

Hopen op een betere tweede helft van Feyenoord. Is echt helemaal niks.
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:29:20 #180
123545 DatMeenJeNiet
pi_62504490
Hoeveelste staan we als het zo blijft eigenlijk? 16de?
pi_62504536
Degradatievoetbal
Nou Verbeek je mag nu toch wel iets gaan doen.
pi_62504572
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Degradatievoetbal
Gezellig samen met vitesse
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:35:27 #183
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62504618
Onze veteraan komt de boel redden in de tweede helft.
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:36:22 #184
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_62504644
Het gaat zeker kut.
Bahia moet zoals altijd tig overtredingen maken, ik word daar zo moe van.
En de Cler is volgens mij de speler met het slechtste schot van de eredivisie, en met zijn passes is het al niet veel beter.
De guzman is ook al niet in de vorm van de vorige seizoenen, wat speelt hij klote.
Greene laten ze elke keer terecht opkomen, er is nog niet 1 pass van hem aangekomen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_62504671
Wat een heerlijke vrije trappen levert de Guzman af

pi_62504723
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Degradatievoetbal
Nou Verbeek je mag nu toch wel iets gaan doen.
Het is maar goed dat we met 5-0 van Fc Volendam hebben gewonnen. Belangrijk voor het doelsaldo aan het einde vh seizoen, en we staan 4 punten los van de hekkensluiter.
pi_62505011
Bahia moet echt op gaan passen
pi_62505037
De volgende keer mag de bal er wel in hoor!
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:53:04 #189
123545 DatMeenJeNiet
pi_62505042
De Guzman.

Wat is er mis met hem.
pi_62505049
Mooie kans, knap dat hij hem er niet inschoot
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:53:51 #191
53267 TC03
pi_62505063
Inderdaad. Als je slecht speelt hoop je toch dat sommige dingen eventjes niet tegenzitten. Helaas heeft De Guzman last van acute polio.
pi_62505138
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:53 schreef TC03 het volgende:
Helaas heeft De Guzman last van accute polio.

Is eigenlijk helemaal niet grappig, want anders hadden we tenminste 1-1 kunnen staan.
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:57:31 #193
123545 DatMeenJeNiet
pi_62505163
Mols kan het echt niet meer belopen helaas.

Erasmus erin graag.
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:57:42 #194
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_62505169
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:56 schreef Irrem het volgende:

[..]

Is eigenlijk helemaal niet grappig, want anders hadden we tenminste 1-1 kunnen staan.
Jij moest ook zo lachen om die domme spelfout?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_62505202
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:57 schreef JoeyT het volgende:

[..]

was me nog geeneens opgevallen
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:59:57 #196
53267 TC03
pi_62505225
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:57 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Welke?
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:00:09 #197
123545 DatMeenJeNiet
pi_62505234
Lat. Zucht
pi_62505237
pi_62505249
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Welke?
accute
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:01:04 #200
53267 TC03
pi_62505259
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:00 schreef Irrem het volgende:

[..]

accute
Staat er niet hoor.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:01:23 #201
88139 JoeyT
pi_62505274
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Welke?
Accute
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:02:26 #202
88139 JoeyT
pi_62505304
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Staat er niet hoor.
Vraag dan meteen ook ff dat de quote wordt weggehaald
pi_62505306
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Staat er niet hoor.
JoeyT
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:02:53 #204
123545 DatMeenJeNiet
pi_62505314
Pfffffffffffffff
pi_62505318
tering weer de paal!!
pi_62505350
TIETEN! Mag hij er niet in ofzo?
pi_62505365
en waarom ben ik bang dat zo de 2-0 gewoon valt? :\
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:05:40 #208
53267 TC03
pi_62505377
Wat een bagger.
pi_62505419
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:05 schreef Hamilcar het volgende:
en waarom ben ik bang dat zo de 2-0 gewoon valt? :\
omdat we daar ervaring mee hebben
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_62505521
tijd voor drastische maatregelen...

greene eruit en nooit meer terug.
het eerste bod op de guzman accepteren en opzouten ermee.
bruins heeft ook kansen genoeg gehad.

jeugd erin , en inzet willen we zien..
dat slappe begin aan wedstrijden breekt ons elke keer op.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_62505536
Wat heeft DeGuzman de afgelopen weken gedaan? Hij raakt geen ene bal meer..
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:13:52 #212
53267 TC03
pi_62505566
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:12 schreef Hamilcar het volgende:
Wat heeft DeGuzman de afgelopen weken gedaan? Hij raakt geen ene bal meer..
De afgelopen 'weken'? Hij heeft sinds Heracles niet meer gespeeld in de competitie en tegen Kalmar was ie best oké.
pi_62505604
Hij zal toch nog wel trainen en mag hij niet met de jeugd meespelen? Het is niet om aan te zien hoe hij speelt vandaag ..
pi_62505631
En tegen wie mogen we volgende week weer punten gaan verspelen?
pi_62505643
Triest VoetbalPotje
pi_62505650
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:16 schreef Irrem het volgende:
En tegen wie mogen we volgende week weer punten gaan verspelen?
nancy
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:17:17 #217
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62505653
Heerenveen thuis .
pi_62505691
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef Merkie het volgende:
Heerenveen thuis .
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:19:29 #219
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62505708
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:12 schreef Calciumdude het volgende:

Jeugd erin? Heb je de opstelling gezien?
Elite
Tegen TTIP
pi_62505710
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef Merkie het volgende:
Heerenveen thuis .
Kunnen we niet gewoon niet op komen dagen. Dan wordt het maar 0-3
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62505780
God oh god :/
pi_62505809
Tot volgende week dan maar weer.

Kutzooi.
pi_62505833
- Kappen met trollen -

[ Bericht 79% gewijzigd door RayMania op 19-10-2008 16:37:57 ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:25:31 #224
123545 DatMeenJeNiet
pi_62505857
Tuurlijk, fluit 20 seconden voor tijd af met nog 1 vrije trap te gaan. Wat een grafscheids ongelofelijk.

Wat een typisch jubileumjaar. Alles zit gewoon tegen.

En dit moet naar Nancy.
pi_62505896
Dat word de rest van het seizoen de subtop achtervolgen en proberen aan te haken, en hangen en wurgen om het linker rijtje te halen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:27:38 #226
53267 TC03
pi_62505900
De Guzman mist twee 100% kansen, Demouge krijgt geen rood, doelpunt onterecht afgekeurd, het zit niet mee.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:27:54 #227
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62505906
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:24 schreef Fiskus het volgende:
-
Tsja, als je niks te zeggen hebt, dan kan je maar beter helemaal wegblijven hier.

[ Bericht 8% gewijzigd door RayMania op 19-10-2008 16:38:09 (Niet op ingaan.) ]
Elite
Tegen TTIP
pi_62505918
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:19 schreef Happel het volgende:

[..]

ja , zag nog steeds Greene erin , jij ?
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:28:43 #229
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62505928
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat word de rest van het seizoen de subtop achtervolgen en proberen aan te haken, en hangen en wurgen om het linker rijtje te halen.
Inderdaad. We zijn gewoon het AZ van vorig seizoen.
pi_62505939
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:19 schreef Happel het volgende:

[..]

doelde dus op het vervangen van falende spelers (sommige week na week) door jeugdspelers
die zullen die fouten misschien ook maken , maar er wel van leren...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_62505947
Wat een kut zooi zeg. Ook geen geluk gehad.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:30:18 #232
53267 TC03
pi_62505965
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:29 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

doelde dus op het vervangen van falende spelers (sommige week na week) door jeugdspelers
die zullen die fouten misschien ook maken , maar er wel van leren...
Wauw, wat een visionair is deze knul! Feyenoord, stel hem aan!
pi_62505973
De Guzman had je inderdaad maar beter kunnen verpatsen. Die speelt echt zwaar ondermaats. Blijkbaar nog steeds gefrustreerd dat de transfer is afgeketst.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:31:51 #234
53267 TC03
pi_62505998
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
De Guzman had je inderdaad maar beter kunnen verpatsen. Die speelt echt zwaar ondermaats. Blijkbaar nog steeds gefrustreerd dat de transfer is afgeketst.
Aan de andere kant is hij ook een speler die ondanks slecht spel met een individuele actie een wedstrijd kan beslissen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:32:17 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62506004
quote:
Vier wedstrijden geschorst en geblesseerd geweest plus zijn eerste wedstrijd na Kalmar uit. Komt wel goed.
Elite
Tegen TTIP
pi_62506044
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Vier wedstrijden geschorst en geblesseerd geweest plus zijn eerste wedstrijd na Kalmar uit. Komt wel goed.
Komt wel goed
Die gozer moet gvd gaan voetballen. Eeuwig talent.
pi_62506052
4 uit 6 is wel erg slecht, hopelijk dan wat meer succes in Europa.
Volgende pot mogen jullie wel winnen, SCH doet het veel te goed.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:35:01 #238
123545 DatMeenJeNiet
pi_62506068
quote:
Geldt ook voor KJH .

Met De Guzman komt het wel goed, maar zijn instelling is wel veel minder dan toen hij net kwam kijken. Hij zet geen stap te veel. En zijn dribbel is al helemaal verdwenen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:35:31 #239
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_62506079
Speelt Sjaak Polak komend seizoen toch weer tegen Feijenoord.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:35:37 #240
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62506087
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Komt wel goed
Die gozer moet gvd gaan voetballen. Eeuwig talent.
Laten we maar hopen dat het goed komt. De Guzman heeft ons al 6 punten gekost dit seizoen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:38:08 #241
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62506147
Om te huilen is het.
pi_62506153
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:12 schreef Calciumdude het volgende:

We kunnen ook f-tjes erin zetten, man hoe jong wil je het elftal hebben?
pi_62506265
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Geldt ook voor KJH .
Desondanks hij in een dip zit zet hij zich wel voortdurend voor de volle 100% in. De scherpte mist hij, maar zijn gretigheid is volop aanwezig.

Bij De Guzman ontbreekt die instelling blijkbaar.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:43:45 #244
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62506276
pffffffffff

wat een trieste (..) boel
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:44:10 #245
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_62506283
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:48:43 #246
123545 DatMeenJeNiet
pi_62506396
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Desondanks hij in een dip zit zet hij zich wel voortdurend voor de volle 100% in. De scherpte mist hij, maar zijn gretigheid is volop aanwezig.

Bij De Guzman ontbreekt die instelling blijkbaar.
Maar dat heeft niets met de dip te maken. Huntelaar geeft altijd 110 %, terwijl De Guzman niet verder komt dan 100 %, en als het minder gaat, wordt het met de instelling ook minder.

Dat is gewoon de jeugd van tegenwoordig, voor mijn gevoel. Jah, Huntelaar is ook jong, maar is echt zo'n boerenpummel.
pi_62506463
Enige die een voldoende heeft gescoord is Hofland. De rest speelde als brandhout helaas. Ach ja ik had niks anders verwacht vandaag eigenlijk, hoe triest ook.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:52:31 #248
123545 DatMeenJeNiet
pi_62506483
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:51 schreef blindgier het volgende:
Enige die een voldoende heeft gescoord is Hofland. De rest speelde als brandhout helaas. Ach ja ik had niks anders verwacht vandaag eigenlijk, hoe triest ook.
Biseswar was ook goed bezig, vooral qua instelling. Dat ik dat ooit van hem zou zeggen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:53:55 #249
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62506507
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Biseswar was ook goed bezig, vooral qua instelling. Dat ik dat ooit van hem zou zeggen.
Ik snap het ook niet, maar dat toont aan dat sommige coaches het er wel uit kunnen krijgen. Maar wel kut dat we verloren hebben. Baal er wel van..
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:20:56 #250
185115 Juk
Misschien
pi_62507037
Wat een typische Feyenoord seizoen 2008-2009 wedstrijd weer.
Eerste helft was drama, hoewel Willem II daar niet veel tegenover kon stellen vond ik.
En dan de tweede helft... Waarom kan het dan ineens wel, vollop er voor gaan. En dan heb je ook nog eens verschrikkelijk veel pech en alsof dat nog niet genoeg is maakt de scheids 2 cruciale fouten. Ik vond die man sowieso erg warrig fluiten.

Maar we hebben weer een paar dingen geleerd vandaag.
Bruins lijkt me nu toch definitief door het ijs gezakt. Die jongen kan zo goed voetballen, helaas heeft hij er nooit zin in.
Biseswar moet aan de zijkant spelen, centraal komt hij niet uit de verf.
En er moet gewoon echt een spits bij als Erasmus en Janota schijnbaar niet goed genoeg zijn.
pi_62507052
lekker makkelijk allemaal , janken over de leeftijd van de spelers die er wel instaan..
die verzaken niet , het zijn de spelers die de hand boven het hoofd worden gehouden die keer op keer een zooitje ervan maken..
heb greene dit seizoen bij hoge voorzetten nog nooit zijn man zien dekken..
en dan het excuus dat er geen betere alternatieven zijn, dat is b.s.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:26:19 #252
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_62507130
Het is gewoon zo dramatisch slecht.
Er is geen 1 speler die ook maar een beetje niveau haalt de afgelopen wedstrijden.

Kan alsjeblieft die Greene een enkele reis naar Waalwijk terug krijgen, wat is die gozer ongelovelijk slecht.

Donderdag zal ook niet veel worden ben ik bang.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:28:44 #253
123545 DatMeenJeNiet
pi_62507180
Waarom lees ik trouwens helemaal niets over de elleboogstoot van Demouge en de onterecht afgekeurde goal. (hoewel Bahia daar wel een overtreding maakte, maar die verder niets zou veranderen aan de kans en goal.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:35:07 #254
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_62507318
quote:
Ondanks de oproep om niet naar Tilburg te gaan, zijn er toch 260 supporters in de combi bussen gestapt om de wedstrijd tegen Willen II te bezoeken. De meest gehoorde reden om toch naar deze wedstrijd te gaan is, het uitkaartsysteem waarbij ook punten worden toegekend voor het bezoek aan een uitwedstrijd. Onze indruk is dat de bereidheid onder de supporters veel groter geweest zou zijn als dit voor deze wedstrijd niet het geval was geweest.
We willen de diamond-, gold- maar zeker ook de silverkaarthouders bedanken voor hun solidariteit. Wij vinden het toch klasse dat een aantal supporters vandaag nog hun kaarten ingeleverd hebben bij de Kuip en in Lage Zwaluwe.
Toch jammer dat er ook weer 260 van die figuren zich in een combi laten sturen.
Je had gewoon collectief hier tegen moeten zijn jammer dat dat zelfs niet meer lukt.
pi_62507699
Greene moet echt zsm een enkeltje maakt-mij-niet-uit-als-het-maar-niet-Rotterdam-is krijgen.... wat een prutser.

Verder was het gewoon een kutwedstrijd. Tweede helft leek redelijk maar ook geen uitgespeelde kansen geweest in principe.
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:01:12 #256
53267 TC03
pi_62507916
Waarom doet iedereen alsof de tweede helft zo goed was, we krijgen een paar kansen omdat het ping-pongen wordt voor het Willem II doel als de bal hoog erin komt, maar voor de rest was het allemaal ook maar erg matig.
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:02:40 #257
53267 TC03
pi_62507955
En overigens stelde ook Bahía vandaag weer teleur. Sjongejonge, Greene en Bahía, het duo dat Feyenoord al drie jaar lang teistert.
pi_62507964
Hopelijk kunnen jullie tegen SCH aan de ommekeer beginnen.
Want dit is topclub onwaardig.
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:08:01 #259
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62508089
Overigens valt Hofland me elke wedstrijd wel positief op. Betrouwbaar en maakt een overtreding als het nodig is. Jammer voor hem dat hij van die mongolen naast hem heeft staan .
pi_62508156
-troll-

[ Bericht 93% gewijzigd door sjimz op 19-10-2008 18:26:48 ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:11:14 #261
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62508183
-reactie op troll-

[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 19-10-2008 18:29:05 ]
pi_62508413
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:08 schreef Merkie het volgende:
Overigens valt Hofland me elke wedstrijd wel positief op.
Hou toch eens op alsjeblieft, hoe kun je het woordje 'positief' gebruiken nu? Of uberhaupt lichtpuntjes gaan zoeken?

Het is vanzelfsprekend dat je goed moet spelen als je bij Feyenoord speelt, redelijk of goed spelen is geen compliment waard.

We gaan een seizoen tegemoet zoals AZ vorig jaar had, ben ik bang. Verbeek moet nu in de UEFA Cup maar gaan presteren en Europees overwinteren, anders is z'n krediet met kerst gewoon op. Dat van de spelers is al vrijwel op bij mij.

Hulde aan Makaay trouwens, de man die er altijd staat wanneer ie er moet staan! Speelde vandaag weer prima!
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:25:23 #263
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62508544
Ik zoek niet naar positieve punten, ik constateer alleen dat Hofland goed speelde, dit in tegenstelling tot vorig seizoen.
pi_62508590
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:20 schreef Crane het volgende:

[..]

Hulde aan Makaay trouwens, de man die er altijd staat wanneer ie er moet staan! Speelde vandaag weer prima!
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:28:19 #265
53267 TC03
pi_62508614
Het probleem is dat er niet gescoord wordt, en als Feyenoord dan al matig draait breekt dit je op.
pi_62508791
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:28 schreef TC03 het volgende:
Het probleem is dat er niet gescoord wordt, en als Feyenoord dan al matig draait breekt dit je op.
Gewoon te idioot voor woorden. Elke middelmatige kutspits kan scoren in de eredivisie, maar Feyenoord krijgt het niet voor elkaar om ook maar een 1 spits te halen die kan scoren tegen ploegjes als Willem II.
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:37:00 #267
123545 DatMeenJeNiet
pi_62508850
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:34 schreef Crane het volgende:

[..]

Gewoon te idioot voor woorden. Elke middelmatige kutspits kan scoren in de eredivisie, maar Feyenoord krijgt het niet voor elkaar om ook maar een 1 spits te halen die kan scoren tegen ploegjes als Willem II.
Tomasson heeft al vier keer gescoord.
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:37:27 #268
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62508861
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Drie penalty's. En daarnaast weer eens geblesseerd.
pi_62508868
quote:

[..]

Hoeveel waren er daarvan strafschoppen?

Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor want die tellen ook.
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:38:55 #270
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62508895
Amoah halen in de winterstop.
pi_62508995
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:38 schreef Merkie het volgende:
Amoah halen in de winterstop.
Ik denk niet dat NAC hem zo makkelijk laat gaan.
En Amoah wil vast wel naar Feyenoord maar het is maar de vraag of hij halverwege wil gaan zeker nu Feyenoord zo dramatisch draait.

En dan misschien nog wel het belangrijkste: de transfersom.
Alhoewel ik het wel frapant blijf vinden dat Feyenoord wel ineens wat miljoenen voor Arnautovic op kon hoesten.
pi_62509021
quote:

[..]

3 penalties. En waar was ie vandaag dan?
pi_62509126
quote:
Verbeek: Schamen? Waarom zou ik?
TILBURG - Trainer Gertjan Verbeek schaamt zich niet voor de blamerende vijftiende plaats van Feyenoord in de eredivisie. Dat zei hij zondag na de vierde competitienederlaag tegen Willem II in Tilburg (1-0).

Gertjan Verbeek. FOTO ANP
,,Waarom zou ik me schamen dan? Ik ben geen slecht mens. En ik heb ook niemand beledigd of zo. Teleurgesteld ben ik wel. En dat is ook een heel vervelend gevoel. Ik ben een sportman, die heel graag wil winnen. Maar dat is helaas weer niet gelukt.''

Verbeek zei nog geen verklaring te hebben voor de slechte eerste helft en de veel betere tweede helft van Feyenoord in Tilburg. ,,Dat moet je aan de spelers vragen. Zij hebben gespeeld, ik niet. Ik kom er maandag natuurlijk nog wel op terug bij mijn ploeg. Want als we meteen goed aan de wedstrijd waren begonnen, was het waarschijnlijk wel goed afgelopen hier. Dan hadden we nu ook niet hoeven te praten over twee kopballen op de paal of over een afgekeurd doelpunt. We hebben de problemen over onszelf afgeroepen.''

Verbeek liet zich in Tilburg geen crisis aanpraten. ,,Bij mij is er geen crisis. Of de achterban daar anders over denkt? Daar maak ik mij geen zorgen om en ik word er ook niet zenuwachtig van. Dat zijn zaken die ik toch niet kan beïnvloeden. Ik ben voornamelijk met mijn ploeg bezig. Ik hoop dat de spelers hier weer iets van hebben geleerd. Maar het zijn wel dure lessen.''

(ANP)
Wat een slappe kut-reactie.
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:52:57 #274
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62509204
Juist een goede reactie, maar jij maakt je druk om alles behalve het voetbal zelf.
pi_62509230
Het zegt ook genoeg dat er geen eens een kleine vorm van crisis is bij Feyenoord. Bij de trainer niet, bij de supporters niet, bij niemand. Zelfs bij Roda JC wordt de trainer er direct uitgeflikkerd en alarm geslagen met dezelfde resultaten als Feyenoord. Of het nou werkt of niet, er HOORT paniek te zijn nu.
pi_62509257
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:52 schreef Merkie het volgende:
Juist een goede reactie, maar jij maakt je druk om alles behalve het voetbal zelf.
Duh, wat kan mij dat voetbal op dit moment schelen? Er moeten punten gehaald worden nu, klaar.
pi_62509259
pi_62509268
quote:

[..]

Toppertje inderdaad.
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:56:20 #279
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62509303
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:53 schreef Crane het volgende:
Het zegt ook genoeg dat er geen eens een kleine vorm van crisis is bij Feyenoord. Bij de trainer niet, bij de supporters niet, bij niemand. Zelfs bij Roda JC wordt de trainer er direct uitgeflikkerd en alarm geslagen met dezelfde resultaten als Feyenoord. Of het nou werkt of niet, er HOORT paniek te zijn nu.
Houd toch een keer je bek man . Ongelofelijk, wat een inhoudsloos gebral van jou altijd. Gaat echt compleet nergens over.

Bij Roda JC waren ze al lange tijd ontevreden over de trainer en lag hij intern ook niet lekker. Ze gaven hem nog een laatste kans en die heeft hij niet gegrepen. Compleet andere situatie. Maar soms heb ik het idee dat je het inzicht mist om te zien wáárom bepaalde besluiten worden genomen.

Jij maakt je drukker over de houding van je medesupporters dan over de oorzaak waarom het zo slecht gaat. Je hebt geen idee, dus ga je maar van zulke nonsens erbij halen. Als je maar iets hebt om mee te blaten. Ik begrijp heel goed waarom er geen paniek is bij Feyenoord momenteel, en als het er wel zou zijn zou ik het ook kunnen begrijpen. Dit brengt mij tot nog iets wat jij niet kunt: jezelf in anderen verplaatsen. Jouw mening is waarheid en de rest is autistisch, toch? Nuance is jou volkomen vreemd.
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:57:06 #280
123545 DatMeenJeNiet
pi_62509323
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:44 schreef Crane het volgende:

[..]

3 penalties. En waar was ie vandaag dan?
Ik was ook niet serieus hoor. Al had hij zeker wat kunnen betekenen vandaag. Maarja blessures hè.
pi_62509404
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:50 schreef Crane het volgende:

[..]

Wat een slappe kut-reactie.
Wat een domme reactie
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:07:32 #282
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62509595
Bedroevend vandaag, we zitten in de hoek waar de klappen vallen, en feitelijk kom je in een negatieve spiraal terecht als jij blijft verliezen.

Maar alle cliché's daar gelaten, is de inzet van veel spelers gewoon beneden peil! Enige die me wat dat aangaat vandaag in positieve zin op viel was Biseswar...

Met Heerenveen, Sparta en Roda voor de boeg, houd ik mijn hart vast!
pi_62510611
Het verslag op Feyenoord.nl is ook gewoon positief te noemen
pi_62510709
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Het verslag op Feyenoord.nl is ook gewoon positief te noemen
Onbegrijpelijk he? Bij elke verliespartij weten ze het verhaal toch naar een positief verhaal om te buigen.
De propaganda machine draait weer op volle toeren.
pi_62510905
- Meer dan een 5e plek zit er nu al nauwelijks meer in dit seizoen.
- Geen speler die naar Feyenoord wil in de winterstop en in de zomer.
- Wederom geen cent te makken in de komende transferperiode's.
- Bosz een contract voor onbepaalde tijd in plaats van hem een contract voor 2 jaar ofzo aan te bieden.

Op de korte termijn ziet het er belabberd uit, maar niemand die het ziet blijkbaar.
pi_62510942
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Met Heerenveen, Sparta en Roda voor de boeg, houd ik mijn hart vast!
Het zou zomaar kunnen dat we met kerst een na laatste staan (Volendam is toch net een stukje slechter ) en we dit seizoen keihard moeten gaan knokken om nog in de buurt van de 9e plek te komen.
pi_62510973
Maar wat nu? 4 uit 6 is echt dramatisch slecht. Het zelf zeer waarschijnlijk ook wel 4 uit 7 worden volgende week. Als we dan ook nog eens tegen Nancy verliezen dan zie ik het wel weer gebeuren dat supporters verhaal gaan halen bij het Maasgebouw. Ik denk dat Chris Woerts helaas niet alleen is vertrokken bij Feyenoord om het feit dat hij een keer wat anders wilde.
pi_62511076
Is dit de slechtste start ooit van Feyenoord? De volgende competitiewedstrijd zie ik jullie ook niet winnen
pi_62511105
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar wat nu? 4 uit 6 is echt dramatisch slecht. Het zelf zeer waarschijnlijk ook wel 4 uit 7 worden volgende week. Als we dan ook nog eens tegen Nancy verliezen dan zie ik het wel weer gebeuren dat supporters verhaal gaan halen bij het Maasgebouw.
Yeah right. Zelfs als Feyenoord in maart moet vechten tegen degradatie maken de supporters zich alleen druk over zichzelf en vervelende combi-regelingen. Met een 9e plek ofzo is iedereen wel weer een jaartje zoet hoor.
quote:
Ik denk dat Chris Woerts helaas niet alleen is vertrokken bij Feyenoord om het feit dat hij een keer wat anders wilde.
Dat idee had ik ook een beetje idd. Maar het is natuurlijk gissen.
pi_62511141
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:56 schreef Crane het volgende:
- Bosz een contract voor onbepaalde tijd in plaats van hem een contract voor 2 jaar ofzo aan te bieden.

Op de korte termijn ziet het er belabberd uit, maar niemand die het ziet blijkbaar.
Als ze europees voetbal dit seizoen halen ben ik al dik tevreden.
pi_62511245
Ik vind het nogal meevallen. Ja, apart van de harde cijfers. Vandaag vond ik ze voor het eerst echt slecht, zonder excuus. Geen rode kaart in de eerste minuten etc. Ze hebben vaak verloren dat ik dacht van "maar echt weggespeeld werden ze ook niet" maar vandaag zag het er echt niet uit. Zelfs wat op een kans leek werd als lauwe pis uitgespeeld. De Guzman, De Cler, allemaal gewoon slecht uitgespeeld.

En Greene, @%@*@ wat is dat een knuddespeler zeg. Zet een junior op die plek en het gaat al beter, erger kan niet. AARGH!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_62511246
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:56 schreef Crane het volgende:

De korte termijn is toch niet meer te redden, dus is het verstandiger voor Feyenoord, voor de supporters, en misschien zelfs wel voor jou, om zich op de lange termijn te richten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_62511316
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:08 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De korte termijn is toch niet meer te redden, dus is het verstandiger voor Feyenoord, voor de supporters, en misschien zelfs wel voor jou, om zich op de lange termijn te richten.
En wat dat betreft denk ik dat ze met Verbeek best goed zitten, dat is iemand die de lange termijn nooit uit het oog verliest.
Jammer trouwens dat Wijnaldum zo onzichtbaar was vandaag, of de andere jonkies. Dat verschil miste je gewoon vandaag, even een briljante opleving ergens. Er was echt niets waar het publiek van op de banken vloog.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_62511317
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:03 schreef Crane het volgende:

[..]

Yeah right. Zelfs als Feyenoord in maart moet vechten tegen degradatie maken de supporters zich alleen druk over zichzelf en vervelende combi-regelingen. Met een 9e plek ofzo is iedereen wel weer een jaartje zoet hoor.
De rellen alweer vergeten na de wedstrijd tegen Groningen in 2007?

pi_62511462
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:05 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Als ze europees voetbal dit seizoen halen ben ik al dik tevreden.
En dat is dus het probleem, iedereen is tevreden met een 9e plek.
pi_62511541
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:15 schreef Crane het volgende:

[..]

En dat is dus het probleem, iedereen is tevreden met een 9e plek.
Niet via de playoffs maar via de competitie direct europa in. Dus dat ze minimaal 4e worden. Ik ben nu eens realistisch een 4e plek zou gewoon goed zijn voor dit team.
pi_62511555
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:18 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Niet via de playoffs maar via de competitie direct europa in. Dus dat ze minimaal 4e worden. Ik ben nu eens realistisch een 4e plek zou gewoon goed zijn voor dit team.
4e gaan we echt nooit meer worden dit seizoen.
pi_62511658
Crane, stop met ademen...
pi_62511669
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:18 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

4e plek zou gewoon netjes zijn idd. Maar voor dit stel kneuzen is een 9e plek al teveel gevraagd.
pi_62511844
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

4e gaan we echt nooit meer worden dit seizoen.
Met nog maar 28 wedstrijden te spelen is dat inderdaad een onmogelijke opgave.
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:22 schreef Crane het volgende:

[..]

4e plek zou gewoon netjes zijn idd. Maar voor dit stel kneuzen is een 9e plek al teveel gevraagd.
Volgens mij ben jij hier nog nooit positief over iets of iemand geweest wat met Feyenoord te maken heeft.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:28:50 #301
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62511851
Crane

Je bent gewoon te dom om het te snappen.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')