quote:VIJF FEYENOORDERS MET ONDER 17 NAAR ITALIË
Feyenoorders Stefan de Vrij, Ryan Bouwmeester, Osama Rashid, Shabir Isoufi en Nygel Velder zijn opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal onder 17 jaar, voor het EK-kwalificatietoernooi in Italië dat van 23 tot en met 28 oktober wordt gespeeld. Het betekent dat Feyenoord hofleverancier is van het jeugdelftal. In totaal selecteerde KNVB-coach Albert Stuivenberg achttien spelers. Onder 17 werd bij de loting gekoppeld aan gastland Italië, Cyprus en Letland. De beste twee teams plaatsen zich voor de Eliteronde en blijven zo in de race voor een EK-ticket.
Gaat goed met de Jeugd. Volgens mij hebben er alleen maar Feyenoorders gescoord tijdens de kwalificatie van Oranje -19quote:FER SCOORT VOOR VERLIEZEND ORANJE
Het Nederlands voetbalelftal onder 19 jaar heeft dinsdag met 2-1 verloren van Duitsland. Leroy Fer maakte het enige doelpunt voor de Nederlanders. Naast Fer kwamen ook Wijnaldum en Pedro in actie. Wijnaldum werd na 45 minuten rust gegund.
De jeugd is de toekomst..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
Gaat goed met de Jeugd. Volgens mij hebben er alleen maar Feyenoorders gescoord tijdens de kwalificatie van Oranje -19
Ik weet niet goed wat Opstelten allemaal heeft bereikt voor de gemeente Rotterdam, maar wat een arrogante houding neemt hij hier aan zeg.quote:GroenLinks wil via motie excuses Opstelten
Datum: 14-10-2008 Bron: Ad.nl
De Rotterdamse burgemeester Ivo Opstelten moet alsnog excuses aanbieden aan de bijna 800 Feyenoordfans. Zij werden in april 2006 aangehouden rond de wedstrijd Feyenoord-ajax. Dat vindt gemeenteraadslid Arno Bonte (GroenLinks).
,,Het onderzoek van de ombudsman is gedegen uitgevoerd en hij is bovendien een neutraal persoon. Het zou Opstelten sieren alsnog excuses aan te bieden,’’ aldus Bonte dinsdag. Hij wil desnoods een motie indienen om Opstelten daartoe te dwingen.
De Rotterdamse burgemeester is het niet eens met de conclusies van de Nationale ombudsman Alex Brenninkmeijer. Die stelde dinsdag na onderzoek de Rotterdamse autoriteiten bij de aanhoudingen de grenzen van het toelaatbare fors hebben overschreden.
Ronald Sörensen (Leefbaar Rotterdam) vindt dat excuses van Opstelten helemaal niet zouden misstaan. Een motie gaat hem echter te ver. Hij stelt wel dat het draaiboek van de politie voor voetbalwedstrijden onder de loep moet worden genomen. ,,Het kan niet zo zijn dat iedereen zomaar wordt aangehouden. De politie moet veel selectiever arresteren en zich alleen richten op de echte relschoppers.’’
D66 vindt het onbegrijpelijk dat het rapport van de ombudsman zo gemakkelijk terzijde wordt geschoven.
quote:Bosz wil zijn werk bij Feyenoord afmaken
Peter Bosz heeft een eerste aanbieding van Feyenoord voor contractverlenging naast zich neergelegd. Toch wil de technisch directeur graag zijn klus in Rotterdam afmaken
Tegenover Voetbal International verklaart Bosz dat hij nog wel in gesprek is met de Rotterdammers. "Dat klopt, maar Feyenoord en ik hebben afgesproken dat we geen mededelingen doen. Ook niet over de duur van het eventuele contract. Daar houd ik me aan."
Van een vertrek is volgens Bosz dan ook absoluut geen sprake. "Ik heb het goed naar mijn zin bij Feyenoord en ik wil mijn werk afmaken. Nu maar afwachten of het mogelijk is." Algemeen directeur Eric Gudde bevestigt dat een contract voor onbepaalde tijd tot de opties hoort.
"We bevinden ons in de eerste fase. Alles is dus nog mogelijk, ook onbepaalde tijd ja." Bosz is sinds de zomer van 2006 in De Kuip aan het werk als technisch directeur. Daarvoor was hij trainer van De Graafschap, AGOVV Apeldoorn en Heracles Almelo.
Contract voor onbepaalde tijd op zo'n positie...quote:
Dat lijkt me inderdaad vrij scheef :Squote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef dill het volgende:
[..]
Contract voor onbepaalde tijd op zo'n positie...
Als dat gebeurt dan weten we meteen weer hoe het de komende jaren zal gaan. Je moet helemaal niet willen dat iemand op zo'n belangrijke positie een contract voor onbepaalde tijd krijgt.
quote:Feyenoord in onderhandeling voor Dubai Cup
Feyenoord kan in januari de bankrekening gaan spekken op de Dubai Cup. De Rotterdammers zijn in onderhandeling voor het oefentoernooi, waar ook AC Milan, Bayern München en Galatasaray aanwezig zullen zijn.
Vorig seizoen was Ajax nog actief op dit toernooi. De Amsterdammers eindigden toen alleen teleurstellend als laatste. Voetbal International meldt dat Feyenoord er veel aan gelegen is om deel te mogen nemen, omdat er op het toernooi veel geld te verdienen is.
Iedere zege levert namelijk een miljoen dollar op en zelfs een nederlaag is nog goed voor drie ton. Commercieel directeur Chris Woerts is momenteel in de Verenigde Arabische Emiraten om de laatste onderhandelingen af te ronden.
"We praten met de organisatie, maar één en ander is nog wel afhankelijk van de speelkalender", aldus Woerts - die per 1 november vertrekt bij Feyenoord - in VI.
Volgens mij kom je makkelijker van hem af als hij een contract voor onbepaalde tijd heeft i.p.v. een contract voor 5 jaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef dill het volgende:
[..]
Contract voor onbepaalde tijd op zo'n positie...
Als dat gebeurt dan weten we meteen weer hoe het de komende jaren zal gaan. Je moet helemaal niet willen dat iemand op zo'n belangrijke positie een contract voor onbepaalde tijd krijgt.
Ontslag is inderdaad makkelijker te regelen. Overigens zit een TD er om de lange termijn te bewaren, dus een langlopend contract zou alleen maar goed zijn. Ik zie dan ook het liefst een contract voor 5jaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Volgens mij kom je makkelijker van hem af als hij een contract voor onbepaalde tijd heeft i.p.v. een contract voor 5 jaar.
is het niet a in plaats van la?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef Crane het volgende:
De stad heet toch Coruña zonder la ervoor?
Dan hoef je z'n hele contract niet af te kopen indien hij ontslagen wordt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:25 schreef dill het volgende:
Makkelijker te regelen? Want?
3 jaar is meer dan zat.
Oprotten met hem!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Luni het volgende:
Legioen eist royement Opstelten
Datum: 15-10-2008 Bron: Lunaticnews.nl / FR-Fans.nl
Op woensdagavond 30 januari 2008 ontving onder meer burgemeester Ivo Opstelten voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord - Az op het veld van De Kuip zijn Legioenpas. Hiermee werd de burgemeester van Rotterdam lid gemaakt van Het Legioen en dus officieel aan onze club verbonden.
Deze week heeft deze man echter wederom bewezen geen enkel recht te hebben op welke vorm van verbondenheid met onze mooie club dan ook. Wij roepen Feyenoord dan ook op om deze man zo snel mogelijk te royeren als lid van Het Legioen.
Het waarom zal de meeste Feyenoorders niet ontgaan zijn. Opstelten toonde gisterochtend namelijk pure minachting en arrogantie jegens alle Feyenoorders door het oordeel van de onafhankelijke ombudsman over de schandalige arrestaties van april 2006 naast zich neer te leggen en bovendien geen excuses aan te bieden.
Er moet nog steeds een ontslagvergoeding betaald worden, maar bij een contract voor bepaalde tijd zijn er strengere eisen waarom iemand ontslagen moet worden. Daar zijn gegronde redenen nodig, bij een contract voor onbepaalde tijd zijn deze eisen soepeler.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan hoef je z'n hele contract niet af te kopen indien hij ontslagen wordt.
Vertel is welke goed reden je hebt om Bosz te royerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Oprotten met hem!!
En royeer Bosz ook meteen!!
Welke reden heb jij om hem te willen houden?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:04 schreef Steven184 het volgende:
Vertel is welke goed reden je hebt om Bosz te royeren
Voor een royement moet er toch een gegronde reden zijn. Die zie ik niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Welke reden heb jij om hem te willen houden?
TJ moet je lekker laten schreeuwen, komt verder weinig zinnigs uit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Voor een royement moet er toch een gegronde reden zijn. Die zie ik niet.
En daarnaast zie ik ten opzichte van zijn voorgangers een duidelijke verbetering en ook in binnen Bosz zijn functioneren als TD vind ik dat hij gegroeid is. Daarnaast moet een TD voor de structuur op de lange termijn zorgen, dus totaal onnodig om elke 3 jaar een nieuwe TD aan te stellen. Dus laten we de organisatie zoals die nu staat maar even zo laten.
Rustig laten bouwen.
quote:Erasmus settling in at Feyenoord
South African striker Kermit Erasmus is settling into life with Dutch side Feyenoord after enduring a tough start to his career in Holland.
The youngster has recently found himself on the bench for Feyernoord's first team and many feel that it is only a matter of time until he makes the starting eleven.
Erasmus' agent Ashley Kotzin told Soccer Laduma: "Kermit had a tough pre-season in Holland with the team training twice a day and it has taken time for him to settle in."
Kotzin expressed his pleasure at the way the club has treated Erasmus since his arrival.
He continued: "Feyenoord have been fantastic, they have taken very good care of him and Kermit is slowly finding his feet."
The 18-year-old recently joined the Dutch Giants from Supersport United and has proved a success in Feyenoord's reserve team, finding the back of the net with ease.
Kotzin added: "He has found his feet at the club and he is scoring goals.
"They have been very happy with his progress and that shows that he is pushing for a spot in the first team."
The striker has previously been compared to the likes of Wayne Rooney and Romario and is expected to soon catch the attention of Bafana Bafana as they prepare for 2010.
Posted: 10/10/08 11:13
Hebben ze een punt. Andere clubs zijn dolblij met hun supporters. Bij Feyenoord zijn ze je liever kwijt dan rijk. Wanneer beseffen die mongolen in het maasgebouw nou eens dat er zonder ons geen Feyenoord meer zou zijn?quote:Feyenoord verklaart oorlog aan trouwe supporter?
wo, 15/10/2008 - 18:06
In een recente uitgave van Feyenoord Magazine lazen wij de volgende woorden van Feyenoords Director Finance & Operations, Onno Jacbos:
"De historie, achterban en de status van deze club zijn unieke elementen van Feyenoord. Als je daar beleid omheen kan maken, schept dat vertrouwen. Dan zal die speler X opeens denken: ja, ik wil naar Feyenoord."
De achterban is inderdaad een uniek element van Feyenoord, maar het beleid dat Feyenoord hierom heen aan het maken is, is een grove schande. Sterker nog, wij zouden voor de thans gaande razzia's het woord beleid niet durven gebruiken.
Feyenoord is namelijk al vanaf het begin van het seizoen druk doende tal van hondstrouwe supporters - jongens die de club al jarenlang uit en thuis, in binnen- en buitenland volgen - de toegang tot het stadion te ontzeggen. Recent bereikten ons weer diverse verhalen van trouwe supporters die van Feyenoord een brief ontvingen dat ze voorlopig niet welkom zijn bij thuis- en uitwedstrijden. De grondslag voor deze ontzegging is in vele gevallen vaag of gewoon verzonnen, de straffen zijn in alle gevallen buitenproportioneel.
Wij vragen Onno Jacobs hoe hij met droge ogen kan praten over de achterban als uniek element van de club en het hierom heen te voeren beleid en tegelijkertijd deze jongens de toegang tot hun grote liefde te ontzeggen? Moeten wij - trouwe supporters - dit als een regelrechte oorlogsverklaring van onze eigen club beschouwen?
Wij wachten op een reactie van Feyenoord. Immers, 'Feyenoord straalt meer openheid uit', aldus dezelfde Onno Jacobs in hetzelfde blad. Of waren dit wederom loze woorden?
Feyenoord is van ons!
lunaticnews.eu
Over?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:49 schreef Happel het volgende:
Crane kom er maar weer in met je vooroordelen.
Nee nog niet geboekt. Misschien vanavond nog. We zitten te kijken hoe we nou het beste daar heen kunnen gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |