Nee, hij vindt dat ik gelijk heb.quote:
Dit nummer valt wel mee, al zit er wel een hele lekkere bass in vanaf minuut 1,30 .quote:
En ik heb gelijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dit nummer valt wel mee, al zit er wel een hele lekkere bass in vanaf minuut 1,30 .
Maar Neophyte is gewoon [ afbeelding ].
Yepz, en tevens een zeer toepasselijke tekst!quote:
Bruinsquote:Feyenoord maakt zich op voor de lastige uitwedstrijd tegen Willem II van morgenmiddag. De kuipbewoners worden wederom geteisterd door de nodige blessures en missen de volledige aanvalslinie. Zowel de ervaren Jon Dahl Tomasson en Roy Makaay als de jonge revelatie Diego Biseswar zijn niet inzetbaar en dus moet het Legioen het weer doen met veteraan Michael Mols.
Mocht Feyenoord de wedstrijd verliezen dan zakt de club richting de 17e plaats en kan het gezien worden als een nieuw dieptepunt in de oh zo rijke geschiedenis van de jubilaris. Het Legioen houdt zich rustig en dat is te begrijpen. Gert Jan Verbeek treft geen blaam en ook de supporters zien in dat het blessureleed en domme rode kaarten aanleiding zijn geweest van deze matige competitiestart.
Dat het verder onrustig is bij Feyenoord is een publiekelijk geheim. Geruchten dat oudere ervaren spelers klagen over de training intensiviteit onder het bewind van Gert Jan Verbeek worden ontkend, maar ik als Rotterdammer met goede bronnen kan u verzekeren dat er wel degelijk spelers zijn die klagen over de arbeid die verricht moet worden onder de nieuwe trainer. Opvallend is juist dat de spelers die klagen salarissen opstrijken waar je u tegen zegt maar niets tot weinig gepresteerd hebben en dit ook niet zullen doen omdat de slijt er in zit (in het geval van klagende speler nummer 1 Denny Landzaat) of dat men sowieso kwaliteit te kort komt om het Feyenoord shirt uberhaupt te dragen (in het geval van klager nummer 2 Theo Lucius). Positieve uitzonderingen zijn jonge jongens als Giorginio Wijnaldum en Karim El Ahmadi. Op de vraag van een Marokaanse jongen uit Spangen of de trainingen inderdaad zo zwaar zijn onder Verbeek reageerde de middenvelder resoluut: " Wel nee, bij FC Twente trainde we net zo hard". Wat El Ahmadi wel opviel is de talenknobbel van medespeler Luigi Bruins, zo sprak El Ahmadi letterlijk uit dat "Luigi beter Marokkaans spreekt dan ik zelf" iets waar supporters van Feyenoord zich al langer zorgen om maken. Luigi Bruins is hard op weg de tweede van Persie te worden en moet zeker aan zijn instelling gaan werken wil hij de top bereiken.
Wat ik u verder ga vertellen is iets wat ik voor me wilde houden maar simpelweg niet langer kan verzwijgen omdat ik zojuist weer een over positieve Makaay heb zitten lezen in de Voetbal International, terwijl ik sterk de indruk heb dat het allemaal niet zo positief is als wordt geschetst.
Op de dag dat Feyenoord in Boras speelde voor de UEFA Cup tegen Kalmar FF ben ik zelf naar Zweden gevlogen om Feyenoord in actie te zien. Toen ik incheckte in mijn hotel (First Grand Hotel Boras) zat de voltallige Feyenoord selectie in de lobby. Nadat Gert Jan Verbeek een sein gaf vertrok de Feyenoord selectie voor een wandeling nabij het hotel waar een kleine rivier (meer een sloot) de stad scheidde van een parkje. Achter gebleven op het terras was club delegate (hoe kom je erop) Hans Hagelstein met wie de club dusdanig in de clinch ligt en zijn contract wil ontbinden. Of dit daadwerkelijk al is gebeurt weet ik niet omdat ik er niks meer over gelezen, maar ik weet wel dat wat ik hoorde uw mond open van verbazing zal doen gaan als mijne ten tijde ik daar zelf op het terras de woorden van de club delegate moest aanhoren. Niet bewust zijnde van het feit dat ik een Nederlander ben trok Hagelstein zich nergens wat van aan en vertelde richting het thuisfront of wellicht journalisten hoe gezellig het wel niet was. " Het is een grote amateuristische kanker zooi" sprak Hagelstein als een veredeld Hooligan. "Verbeek doet maar waar hij zelf zin in heeft, het bestuur vind het allemaal wel best want die snappen er zelf ook geen flikker van". Aardige uitspraken voor een club delegate. Mijn mond viel open van verbazing en toen schrok meneer Hagelstein en pakte snel zijn biezen.
Later in de middag arriveerden een aantal jongens van de harde kern van Feyenoord die gezellig een biertje kwamen drinken. Peter Bosz stond op dat moment in de lift maar kreeg wonder boven wonder de lift niet in werking. "Hee Bosz jij krijgt godverdomme nog geen lift onder controle" riep een fanatieke fan. In het restaurant van het hotel zat Gert Jan Verbeek te praten met ex-Heerenveen speler Lasse Nillson en voegden later Onno Jacobs en Eric Gudde zich bij de fanatieke fans. Wat hier precies gezegd is dat weet ik niet, maar ik weet wel dat men daar zeer amicaal stond te praten met de fans maar vervolgens later bij terugkeer in Rotterdam de supporters coordinator van Feyenoord erop aandrong het hotel scherper te laten beveiligen in het vervolg. Ook vroeg ik aan icoon Gerard Meijer of alles in orde zou komen de zelfde avond, Meijer reageerde alsof hij op een begrafenis was zo vertrouwenloos leek hij, en met mijn reisgezel heb ik de volledige terugreis naar mayfair me zitten verbazen over de onderlinge aversie die er leek te heersen.
Ik hoop van harte dat Feyenoord weet te winnen bij Willem II, maar dat er plooien glad gestreken dienen te worden lijkt me wel duidelijk. Ik meen u oprecht dat dit letterlijk is gezegd door de persoon in kwestie al zal dat ongetwijfeld ontkend gaan worden.
Cheerio,
Bill Chatman
Bron: Voetbalbookmaker.com
Hoezo dat, een Bruins die tussen de mocro's en wanabees opgroeid, een zakkenvuller die het liefst nog een paar extra euro's ontvangt van de club die hem een ideaal baantje heeft bezorgt en een verzorger die buiten verzorger ook nog eens supporter is zoals wij dat zijn en er weinig vertrouwen in had.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als ik dit stuk moet geloven is er toch veel meer mis binnen Feyenoord dan wij dachten.
Misschien wel, maar als je eenmaal 2 kampen krijgt binnen een team is het eind zoek.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hoezo dat, een Bruins die tussen de mocro's en wanabees opgroeid, een zakkenvuller die het liefst nog een paar extra euro's ontvangt van de club die hem een ideaal baantje heeft bezorgt en een verzorger die buiten verzorger ook nog eens supporter is zoals wij dat zijn en er weinig vertrouwen in had.
Oja en de bejaarden die zo af en toe eens vrijstelling willen van een training omdat ze van blessures terugkomen of niet kunnen aahaken en dit niet wordt geaccepteerd.
Echt een drama inderdaad, wordt gewoon weer meer van gemaakt dan het daadwerkelijk is allemaal.
Niks nieuws.Crane heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:29 schreef Juk het volgende:
Man vast voor bedreigen Johan Derksen
Had je toch gelijk Crane, het was een Tilburger. Ik neem aan dat die voor Willem II is dus
Want als je uit Tilburg komt, dan moe je voor kankerWillemII zijn, kankerlul!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:29 schreef Juk het volgende:
Man vast voor bedreigen Johan Derksen
Had je toch gelijk Crane, het was een Tilburger. Ik neem aan dat die voor Willem II is dus
Hallo, wat is dit nou!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Niks nieuws.Crane heeft altijd gelijk
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Want als je uit Tilburg komt, dan moe ben je voor kankerWillemII zijn, kankerlul!
[..]
Hallo, wat is dit nou!
Hij scoort wel makkelijk ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:36 schreef Merkie het volgende:
Ga toch maar eens achter Amoah aan Bosz.
Vrees dat we morgen punten gaan laten liggen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:59 schreef Sender_ het volgende:
Morgen is kijken wat het gaat worden.
Tis toch wel om moe van te worden iedere keer maar weer die blessures.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |