Toch jammer dat er ook weer 260 van die figuren zich in een combi laten sturen.quote:Ondanks de oproep om niet naar Tilburg te gaan, zijn er toch 260 supporters in de combi bussen gestapt om de wedstrijd tegen Willen II te bezoeken. De meest gehoorde reden om toch naar deze wedstrijd te gaan is, het uitkaartsysteem waarbij ook punten worden toegekend voor het bezoek aan een uitwedstrijd. Onze indruk is dat de bereidheid onder de supporters veel groter geweest zou zijn als dit voor deze wedstrijd niet het geval was geweest.
We willen de diamond-, gold- maar zeker ook de silverkaarthouders bedanken voor hun solidariteit. Wij vinden het toch klasse dat een aantal supporters vandaag nog hun kaarten ingeleverd hebben bij de Kuip en in Lage Zwaluwe.
Hou toch eens op alsjeblieft, hoe kun je het woordje 'positief' gebruiken nu?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:08 schreef Merkie het volgende:
Overigens valt Hofland me elke wedstrijd wel positief op.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Hulde aan Makaay trouwens, de man die er altijd staat wanneer ie er moet staan! Speelde vandaag weer prima!
Gewoon te idioot voor woorden. Elke middelmatige kutspits kan scoren in de eredivisie, maar Feyenoord krijgt het niet voor elkaar om ook maar een 1 spits te halen die kan scoren tegen ploegjes als Willem II.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:28 schreef TC03 het volgende:
Het probleem is dat er niet gescoord wordt, en als Feyenoord dan al matig draait breekt dit je op.
Tomasson heeft al vier keer gescoord.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Gewoon te idioot voor woorden. Elke middelmatige kutspits kan scoren in de eredivisie, maar Feyenoord krijgt het niet voor elkaar om ook maar een 1 spits te halen die kan scoren tegen ploegjes als Willem II.
Drie penalty's.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tomasson heeft al vier keer gescoord.
Hoeveel waren er daarvan strafschoppen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat NAC hem zo makkelijk laat gaan.quote:
3 penalties.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat een slappe kut-reactie.quote:Verbeek: Schamen? Waarom zou ik?
TILBURG - Trainer Gertjan Verbeek schaamt zich niet voor de blamerende vijftiende plaats van Feyenoord in de eredivisie. Dat zei hij zondag na de vierde competitienederlaag tegen Willem II in Tilburg (1-0).
Gertjan Verbeek. FOTO ANP
,,Waarom zou ik me schamen dan? Ik ben geen slecht mens. En ik heb ook niemand beledigd of zo. Teleurgesteld ben ik wel. En dat is ook een heel vervelend gevoel. Ik ben een sportman, die heel graag wil winnen. Maar dat is helaas weer niet gelukt.''
Verbeek zei nog geen verklaring te hebben voor de slechte eerste helft en de veel betere tweede helft van Feyenoord in Tilburg. ,,Dat moet je aan de spelers vragen. Zij hebben gespeeld, ik niet. Ik kom er maandag natuurlijk nog wel op terug bij mijn ploeg. Want als we meteen goed aan de wedstrijd waren begonnen, was het waarschijnlijk wel goed afgelopen hier. Dan hadden we nu ook niet hoeven te praten over twee kopballen op de paal of over een afgekeurd doelpunt. We hebben de problemen over onszelf afgeroepen.''
Verbeek liet zich in Tilburg geen crisis aanpraten. ,,Bij mij is er geen crisis. Of de achterban daar anders over denkt? Daar maak ik mij geen zorgen om en ik word er ook niet zenuwachtig van. Dat zijn zaken die ik toch niet kan beïnvloeden. Ik ben voornamelijk met mijn ploeg bezig. Ik hoop dat de spelers hier weer iets van hebben geleerd. Maar het zijn wel dure lessen.''
(ANP)
Duh, wat kan mij dat voetbal op dit moment schelen? Er moeten punten gehaald worden nu, klaar.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:52 schreef Merkie het volgende:
Juist een goede reactie, maar jij maakt je druk om alles behalve het voetbal zelf.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Houd toch een keer je bek manquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:53 schreef Crane het volgende:
Het zegt ook genoeg dat er geen eens een kleine vorm van crisis is bij Feyenoord. Bij de trainer niet, bij de supporters niet, bij niemand. Zelfs bij Roda JC wordt de trainer er direct uitgeflikkerd en alarm geslagen met dezelfde resultaten als Feyenoord. Of het nou werkt of niet, er HOORT paniek te zijn nu.
Ik was ook niet serieus hoor. Al had hij zeker wat kunnen betekenen vandaag. Maarja blessures hè.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:44 schreef Crane het volgende:
[..]
3 penalties.En waar was ie vandaag dan?
Onbegrijpelijk he? Bij elke verliespartij weten ze het verhaal toch naar een positief verhaal om te buigen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Het verslag op Feyenoord.nl is ook gewoon positief te noemen
Het zou zomaar kunnen dat we met kerst een na laatste staan (Volendam is toch net een stukje slechterquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Met Heerenveen, Sparta en Roda voor de boeg, houd ik mijn hart vast!
Yeah right.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar wat nu? 4 uit 6 is echt dramatisch slecht. Het zelf zeer waarschijnlijk ook wel 4 uit 7 worden volgende week. Als we dan ook nog eens tegen Nancy verliezen dan zie ik het wel weer gebeuren dat supporters verhaal gaan halen bij het Maasgebouw.
Dat idee had ik ook een beetje idd.quote:Ik denk dat Chris Woerts helaas niet alleen is vertrokken bij Feyenoord om het feit dat hij een keer wat anders wilde.
Als ze europees voetbal dit seizoen halen ben ik al dik tevreden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:56 schreef Crane het volgende:
- Meer dan een 5e plek zit er nu al nauwelijks meer in dit seizoen.
- Geen speler die naar Feyenoord wil in de winterstop en in de zomer.
- Wederom geen cent te makken in de komende transferperiode's.
- Bosz een contract voor onbepaalde tijd in plaats van hem een contract voor 2 jaar ofzo aan te bieden.
Op de korte termijn ziet het er belabberd uit, maar niemand die het ziet blijkbaar.
De korte termijn is toch niet meer te redden, dus is het verstandiger voor Feyenoord, voor de supporters, en misschien zelfs wel voor jou, om zich op de lange termijn te richten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:56 schreef Crane het volgende:
- Meer dan een 5e plek zit er nu al nauwelijks meer in dit seizoen.
- Geen speler die naar Feyenoord wil in de winterstop en in de zomer.
- Wederom geen cent te makken in de komende transferperiode's.
- Bosz een contract voor onbepaalde tijd in plaats van hem een contract voor 2 jaar ofzo aan te bieden.
Op de korte termijn ziet het er belabberd uit, maar niemand die het ziet blijkbaar.
En wat dat betreft denk ik dat ze met Verbeek best goed zitten, dat is iemand die de lange termijn nooit uit het oog verliest.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De korte termijn is toch niet meer te redden, dus is het verstandiger voor Feyenoord, voor de supporters, en misschien zelfs wel voor jou, om zich op de lange termijn te richten.
De rellen alweer vergeten na de wedstrijd tegen Groningen in 2007?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Yeah right.Zelfs als Feyenoord in maart moet vechten tegen degradatie maken de supporters zich alleen druk over zichzelf en vervelende combi-regelingen. Met een 9e plek ofzo is iedereen wel weer een jaartje zoet hoor.
En dat is dus het probleem, iedereen is tevreden met een 9e plek.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als ze europees voetbal dit seizoen halen ben ik al dik tevreden.
Niet via de playoffs maar via de competitie direct europa in. Dus dat ze minimaal 4e worden. Ik ben nu eens realistisch een 4e plek zou gewoon goed zijn voor dit team.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:15 schreef Crane het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem, iedereen is tevreden met een 9e plek.
4e gaan we echt nooit meer worden dit seizoen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Niet via de playoffs maar via de competitie direct europa in. Dus dat ze minimaal 4e worden. Ik ben nu eens realistisch een 4e plek zou gewoon goed zijn voor dit team.
4e plek zou gewoon netjes zijn idd. Maar voor dit stel kneuzen is een 9e plek al teveel gevraagd.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Niet via de playoffs maar via de competitie direct europa in. Dus dat ze minimaal 4e worden. Ik ben nu eens realistisch een 4e plek zou gewoon goed zijn voor dit team.
Met nog maar 28 wedstrijden te spelen is dat inderdaad een onmogelijke opgave.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
4e gaan we echt nooit meer worden dit seizoen.
Volgens mij ben jij hier nog nooit positief over iets of iemand geweest wat met Feyenoord te maken heeft.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:22 schreef Crane het volgende:
[..]
4e plek zou gewoon netjes zijn idd. Maar voor dit stel kneuzen is een 9e plek al teveel gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |