Toch jammer dat er ook weer 260 van die figuren zich in een combi laten sturen.quote:Ondanks de oproep om niet naar Tilburg te gaan, zijn er toch 260 supporters in de combi bussen gestapt om de wedstrijd tegen Willen II te bezoeken. De meest gehoorde reden om toch naar deze wedstrijd te gaan is, het uitkaartsysteem waarbij ook punten worden toegekend voor het bezoek aan een uitwedstrijd. Onze indruk is dat de bereidheid onder de supporters veel groter geweest zou zijn als dit voor deze wedstrijd niet het geval was geweest.
We willen de diamond-, gold- maar zeker ook de silverkaarthouders bedanken voor hun solidariteit. Wij vinden het toch klasse dat een aantal supporters vandaag nog hun kaarten ingeleverd hebben bij de Kuip en in Lage Zwaluwe.
Hou toch eens op alsjeblieft, hoe kun je het woordje 'positief' gebruiken nu?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:08 schreef Merkie het volgende:
Overigens valt Hofland me elke wedstrijd wel positief op.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Hulde aan Makaay trouwens, de man die er altijd staat wanneer ie er moet staan! Speelde vandaag weer prima!
Gewoon te idioot voor woorden. Elke middelmatige kutspits kan scoren in de eredivisie, maar Feyenoord krijgt het niet voor elkaar om ook maar een 1 spits te halen die kan scoren tegen ploegjes als Willem II.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:28 schreef TC03 het volgende:
Het probleem is dat er niet gescoord wordt, en als Feyenoord dan al matig draait breekt dit je op.
Tomasson heeft al vier keer gescoord.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Gewoon te idioot voor woorden. Elke middelmatige kutspits kan scoren in de eredivisie, maar Feyenoord krijgt het niet voor elkaar om ook maar een 1 spits te halen die kan scoren tegen ploegjes als Willem II.
Drie penalty's.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tomasson heeft al vier keer gescoord.
Hoeveel waren er daarvan strafschoppen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat NAC hem zo makkelijk laat gaan.quote:
3 penalties.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat een slappe kut-reactie.quote:Verbeek: Schamen? Waarom zou ik?
TILBURG - Trainer Gertjan Verbeek schaamt zich niet voor de blamerende vijftiende plaats van Feyenoord in de eredivisie. Dat zei hij zondag na de vierde competitienederlaag tegen Willem II in Tilburg (1-0).
Gertjan Verbeek. FOTO ANP
,,Waarom zou ik me schamen dan? Ik ben geen slecht mens. En ik heb ook niemand beledigd of zo. Teleurgesteld ben ik wel. En dat is ook een heel vervelend gevoel. Ik ben een sportman, die heel graag wil winnen. Maar dat is helaas weer niet gelukt.''
Verbeek zei nog geen verklaring te hebben voor de slechte eerste helft en de veel betere tweede helft van Feyenoord in Tilburg. ,,Dat moet je aan de spelers vragen. Zij hebben gespeeld, ik niet. Ik kom er maandag natuurlijk nog wel op terug bij mijn ploeg. Want als we meteen goed aan de wedstrijd waren begonnen, was het waarschijnlijk wel goed afgelopen hier. Dan hadden we nu ook niet hoeven te praten over twee kopballen op de paal of over een afgekeurd doelpunt. We hebben de problemen over onszelf afgeroepen.''
Verbeek liet zich in Tilburg geen crisis aanpraten. ,,Bij mij is er geen crisis. Of de achterban daar anders over denkt? Daar maak ik mij geen zorgen om en ik word er ook niet zenuwachtig van. Dat zijn zaken die ik toch niet kan beïnvloeden. Ik ben voornamelijk met mijn ploeg bezig. Ik hoop dat de spelers hier weer iets van hebben geleerd. Maar het zijn wel dure lessen.''
(ANP)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |