abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:34:09 #76
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62462213
Ongelofelijk die blessures.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:09:52 #77
185115 Juk
Misschien
pi_62463090
Gewoon Erasmus als diepe spits en Janota daarachter.
Mols houdt altijd in als hij moet beginnen zodat hij zo lang mogelijk kan spelen.
The only thing I fear is my MoM
pi_62463444
Tomasson overigens voor langere tijd uitgeschakeld
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:30:26 #79
185115 Juk
Misschien
pi_62463647
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Tomasson overigens voor langere tijd uitgeschakeld
Eerst zou hij zelfs met Denemarken meedoen tegen Malta...

Die blessures beginnen structureel te worden en je kan me niet meer wijsmaken dat dat toeval is....
Is dat computerprogramma van Verbeek wel goed ingesteld?
pi_62463682
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:27 schreef blindgier het volgende:
Ik heb een slecht voorgevoel over zondag eigenlijk.

Ben wel benieuwd hoeveel supporters er zondag trouwens zullen zitten.
ik ben er, los uiteraard.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62463711
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:30 schreef Juk het volgende:

[..]

Eerst zou hij zelfs met Denemarken meedoen tegen Malta...

Die blessures beginnen structureel te worden en je kan me niet meer wijsmaken dat dat toeval is....
Is dat computerprogramma van Verbeek wel goed ingesteld?
Het zal echt niet liggen aan dat trainingsschema.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:53:42 #82
185115 Juk
Misschien
pi_62464279
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:32 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Het zal echt niet liggen aan dat trainingsschema.
Zit er wat in het water? Het moet toch wel ergens aan liggen lijkt me...

Dat de halve selectie aan het begin van het seizoen geblesseerd was kan je als pech uitleggen. Dat spelers die weer fit zijn elke keer weer geblesseerd raken is geen pech meer. Dat moet gewoon een oorzaak hebben.

Misschien dat de spelers/technische staf het proces van genezen willen versnellen juist ómdat er zoveel blessures zijn en daardoor teveel belasting te snel willen doen.
pi_62464537
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:27 schreef blindgier het volgende:
Ik heb een slecht voorgevoel over zondag eigenlijk.

Ben wel benieuwd hoeveel supporters er zondag trouwens zullen zitten.
quote:
van Feyenoordnet.nl

Informatie wedstrijd Willem II-Feyenoord

Voor de wedstrijd tegen Willem II waren 800 kaarten beschikbaar. Hiervan zijn 598 kaarten verkocht, 202 kaarten niet.

De FSV heeft 300 verkochte kaarten mogen ontvangen. Wij weten dat er ook supporters zijn die wel kaarten hebben gekocht, maar die niet zullen gaan en hun kaarten ook niet hebben ingeleverd. Ook weten wij dat er supporters zijn die afgewacht hebben of de actie wel of niet zou slagen. Zij beslissen zondag pas of zij wel of niet in de bussen naar Willem II zullen stappen. Als we de 202 niet verkochte kaarten meetellen dan zijn er dus in eerste instantie 502 supporters die de actie steunen. Ongeveer 300 supporters niet. De actie is daarom al voor een gedeelte geslaagd.

Zondag staan bij de opstapplaatsen, zowel in Rotterdam als op Lage Zwaluwe, vertegenwoordigers van de FSV. Bij hen kunt u terecht om uw vooraf ingeleverde kaart alsnog terug te vragen. U kunt dan gewoon naar de wedstrijd toe. De supporters die hun kaart hebben ingeleverd bij de FSV en toch niet naar de wedstrijd gaan krijgen hun geld terug. Mocht u toch nog uw kaart in willen leveren, dan kan dat ook. Kom dan zondag naar de opstapplaatsen.

Zondag, na het vertrekken van de bussen kunnen wij pas concluderen of de actie geslaagd is.

Wij doen een dringende oproep aan alle supporters. U bent met zijn allen Feyenoord Supporters. Het naar elkaar verwijten maken heeft totaal geen zin. Het wel of niet steunen van de actie is vrijblijvend en mag geen reden zijn om elkaar in de haren te vliegen. Wij rekenen op uw volledige medewerking.
Dit is wat je er zelf over mailde, of bedoel je los?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:43:50 #84
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62465292
Ik snap eigenlijk niet de ophef over een combi naar Tilburg. Is dit gewoon een protest naar de vele combi's die de laatste tijd worden opgelegd of gaat het specifiek over de combi naar Willem II? Aangezien er daar vorig jaar al wat schermutselingen waren naast het uitvak, ook al was dat niet de schuld van Feyenoord.
pi_62465347
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:06 schreef Luni het volgende:

[..]

[..]

Dit is wat je er zelf over mailde, of bedoel je los?
Jup, ben wel benieuwd of het los extra druk wordt. Maar ben toch ook wel beetje benieuwd of er dus inderdaad een mannetje of 300 in het uitvak zal zitten of dat hiervan toch ook een zooi niet gaan uit protest.

Blijft jammer dat er toch niet massaal gehoor aan gegeven is.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:52:12 #86
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62465471
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:46 schreef blindgier het volgende:
Blijft jammer dat er toch niet massaal gehoor aan gegeven is.
Dat lukt gewoon niet meer, jammer genoeg inderdaad. Ik kan het op één of andere manier ook wel begrijpen.
pi_62465543
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:52 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat lukt gewoon niet meer, jammer genoeg inderdaad. Ik kan het op één of andere manier ook wel begrijpen.
Tuurlijk kan ik het ook wel enigszins begrijpen. Je wilt natuurlijk altijd je club supporten. Maar 1 keer solidair zijn met je medesupporters die wel gehoor geven aan de boycot zou men wel sieren. Nu krijg je toch weer een tweedeling.

Maar denk dat het voor een gedeelte toch ook wel met dat puntensysteem te maken heb. Zijn er genoeg die natuurlijk 'hun' punten niet willen missen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:59:30 #88
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62465639
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef blindgier het volgende:

[..]

Tuurlijk kan ik het ook wel enigszins begrijpen. Je wilt natuurlijk altijd je club supporten. Maar 1 keer solidair zijn met je medesupporters die wel gehoor geven aan de boycot zou men wel sieren. Nu krijg je toch weer een tweedeling.
Dat was geloof ik een paar jaar terug in Arnhem toch ook al het geval?
quote:
Maar denk dat het voor een gedeelte toch ook wel met dat puntensysteem te maken heb. Zijn er genoeg die natuurlijk 'hun' punten niet willen missen.
Tsjah, maar nu hadden mensen de mogelijkheid om hun kaart op te sturen. Ik denk dat een deel de combi wel oké vind.
pi_62465833
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:59 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat was geloof ik een paar jaar terug in Arnhem toch ook al het geval?
[..]

Tsjah, maar nu hadden mensen de mogelijkheid om hun kaart op te sturen. Ik denk dat een deel de combi wel oké vind.
Het klopt inderdaad dat er supporters zijn die combi's juist een uitkomst vinden aangezien ze zelf geen vervoer hebben. Heb er al van meerdere gehoord dat die altijd met de combi gaan (zowel vrijwillig als niet vrijwillig) en nu dus geen reden zien om het nu te boycotten.

Maar het blijft gewoon jammer dat het solidariteitsgevoel niet overal te vinden is.
pi_62465900
Hopelijk kan Kermit zijn debuut maken in de basis en een doelpuntje meepikken!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:38:34 #91
123545 DatMeenJeNiet
pi_62466414
quote:

NIEUWS
17-10-2008 GEHAVEND FEYENOORD OP BEZOEK BIJ WILLEM II

Gertjan Verbeek bleef er vrijdagmiddag in De Kuip nuchter onder. Ook voor de wedstrijd van aanstaande zondag tegen Willem II moet de trainer wegens aanhoudend blessureleed weer een waslijst aan spelers missen. ‘Op dit moment kijk ik alleen naar de korte termijn en niet naar de lange.’

Feyenoord zal het in Tilburg moeten stellen zonder het aanvalsduo Roy Makaay en Jon Dahl Tomasson. Verbeek was er nog niet over uit hoe hij het wegvallen van de twee ervaren aanvallers op zal gaan lossen. ‘Ik heb Michael Mols, Kermit Erasmus, Jonathan de Guzman en Diego Biseswar. Ik hoop dat Biseswar erbij is, al is het wat hem betreft ook niet helemaal zeker. Eerst moeten we afwachten hoe hij de laatste training doorstaat. Misschien zoek ik nog wel naar een andere oplossing.’ Biseswar liep vorige week in een interland met het Nederlands beloftenelftal in en tegen Oekraïne een hamstringblessure op.

Door de voortdurende afwezigheid van een groot aantal spelers moet Verbeek veelvuldig een beroep doen op jonge spelers. Dit biedt voordelen. ‘Jonge jongens ontwikkelen zich door het spelen van wedstrijden’, zei Verbeek. ‘Aan de andere kant. Als er niet veel geblesseerden zijn, dan wordt het niveau van de trainingen ook hoger. Daar doe je ook je voordeel mee.’

Met Willem II treft Feyenoord een ploeg die in de eerste vijf wedstrijden van het seizoen al verrassende uitslagen neer heeft gezet. Zo wonnen de Tilburgers thuis met 2-1 van Ajax. Verbeek weet wat voor een tegenstander zijn spelers zondag te wachten staat. ‘Ze leunen achterover bij balverlies. Bij balbezit spelen ze de lange bal op Demouge, om er vervolgens snel onder proberen te komen. Het is een stugge ploeg, met een aantal balvaste spelers.’

Feyenoord: Timmer; Greene, Bahia, Hofland, De Cler; Wijnaldum, El Ahmadi, Fer, Van Bronckhorst; Mols en Biseswar (De Guzman).
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:01:11 #92
123545 DatMeenJeNiet
pi_62466910
quote:

NIEUWS
17-10-2008 JAARCIJFERS SEIZOEN 2007/08 STEMMEN ‘ZEER VOORZICHTIG OPTIMISTISCH’

Tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders zijn deze week de jaarcijfers van Feyenoord van het seizoen 2007/2008 goedgekeurd. Eerder al accordeerden De Raad van Commissarissen en PricewaterhouseCoopers Accountants N.V. dezelfde cijfers. Volgens financieel directeur Onno Jacobs tonen de jaarcijfers twee dingen duidelijk aan: ‘De goede lijn van het jaar ervoor hebben we doorgetrokken, maar nog steeds geldt wat ik 12 maanden geleden ook al aangaf: we zijn op de goede weg, maar we zijn er nog lang niet.’

Feyenoord zag in het seizoen 2007/2008 de netto omzet ten opzichte van een jaar eerder met ruim 12 procent stijgen naar bijna 43 miljoen euro. Het netto resultaat na belastingen werd sterk negatief beïnvloed door de schikking – groot 5,1 miljoen euro exclusief rente – die is getroffen met De Belastingdienst aangaande de niet betaalde loonbelasting over spelerstransfers in de periode 1995-1998. Desondanks werd de één jaar geleden door directie uitgesproken verwachting bewaarheid dat het seizoen 2007/2008 positief zou worden afgesloten. Onder andere door een sterk verbeterd resultaat uit transfers (o.a Drenthe) kwam het resultaat na belasting uit op 3,3 miljoen euro, tegen 0,7 miljoen een jaar eerder.

De verwachting voor het nu lopende seizoen is dat de omzet opnieuw verder zal toenemen. Dit onder andere doordat Feyenoord weer Europees voetbal speelt en door hogere sponsoropbrensten. Daar tegenover staat dat de mediabaten door lagere inkomsten uit de ECV zullen dalen ten opzichte van boekjaar 2007/2008. Ook de totale bedrijfslasten zullen naar verwachting lager uitvallen, met name als gevolg van het achterwege blijven van eenmalige items, zoals de schikking met De Belastingdienst.

,,Dat we over het afgelopen boekjaar een plus hebben kunnen noteren is mooi. Ook de verwachtingen voor het nu lopende seizoen zijn niet ongunstig’’, stelt Onno Jacobs. ,,Niettemin heeft Feyenoord helaas echt nog een weg te gaan eer we onszelf financieel gezond mogen noemen. Ruim twee jaar geleden had de club een rentedragende schuld van ongeveer 35 miljoen euro. Door zuinig aan te doen is deze inmiddels gehalveerd, maar er staat dus nog altijd een enorm negatief saldo. Terug naar nul hoeft niet – een bedrijf mag best schulden hebben – maar we moeten nog een paar flinke slagen maken alvorens we weer toe zijn aan echt investeren zonder daarbij onverantwoorde risico’s te nemen.’’
pi_62467192
Die 'paar flinke slagen' zou je kunnen maken als Feyenoord iets had wat op een scoutingsafdeling lijkt.
Cause nobody likes rock anymore!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:15:18 #94
123545 DatMeenJeNiet
pi_62467235
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:13 schreef Crane het volgende:
Die 'paar flinke slagen' zou je kunnen maken als Feyenoord iets had wat op een scoutingsafdeling lijkt.
Wat is er mis met de scoutingsafdeling?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:19:44 #95
185115 Juk
Misschien
pi_62467354
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:13 schreef Crane het volgende:
Voorlopig lopen er "cashcows" in de vorm van Wijnaldum en Fer. In mindere mate de Guzman vanwege zijn contract. Mantiega en Erasmus doen het goed en ook Janota vindt ik niet slecht. Dan zal ik Vlaar niet eens noemen omdat het afwachten is hoe hij over 6 maanden de draad weer oppakt.

Waarom elke keer zeuren over gebrek aan gekocht talent terwijl er genoeg rondloopt. Dat vóór de afgelopen 2 jaar de scouting gefaald heeft ben ik met je eens, maar ik vindt dat het nu juist wel goed in elkaar zit.
pi_62467674
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:19 schreef Juk het volgende:

[..]

Voorlopig lopen er "cashcows" in de vorm van Wijnaldum en Fer.
Dat is jeugd, die zijn niet gescout.
quote:
Mantiega en Erasmus doen het goed
Hoe komt iedereen er toch bij dat die het 'goed' doen? Ze hebben nog geen wedstrijd gespeeld voor het eerste man.
quote:
Waarom elke keer zeuren over gebrek aan gekocht talent terwijl er genoeg rondloopt.
Geen spelers van het kaliber Alves, Berg of Suarez.
quote:
vóór de afgelopen 2 jaar de scouting gefaald heeft ben ik met je eens, maar ik vindt dat het nu juist wel goed in elkaar zit.
Om Manteiga en Erasmus? De rest van de spelers die je noemt, dat is allemaal jeugd en geen scouting.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62467932
Volgens mij komt Wijnaldum toch echt bij Sparta vandaan. Dus wel degelijk gescout.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:43:39 #98
123545 DatMeenJeNiet
pi_62467937
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:32 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat is jeugd, die zijn niet gescout.
[..]

Hoe komt iedereen er toch bij dat die het 'goed' doen? Ze hebben nog geen wedstrijd gespeeld voor het eerste man.
[..]

Geen spelers van het kaliber Alves, Berg of Suarez.
[..]

Om Manteiga en Erasmus? De rest van de spelers die je noemt, dat is allemaal jeugd en geen scouting.
Alves en Berg kosten 4 miljoen. Sinds wanneer hebben wij dat? Je doet net of er nietsnutten in de scouting zitten. Beukers wordt al jaren geroemd om zijn netwerk.

Geef het gewoon de tijd. Het is tegenwoordig erg lastig om voor een dubbeltje ergens een geweldenaar te halen. Het lukt Ajax niet voor niets ook al jaren niet. Heel Europa zit tegenwoordig in Afrika, Zuid Amerika etc. Als Darley en Manteiga prutsers blijken te zijn, moet er wel wat veranderen vind ik, maar voorlopig zijn die twee op schema.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:10:22 #99
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62468561
Mijn god, hij leert echt nooit af. Hoezo een bord voor zijn kop.

Wijnaldum is overigens wel gescout door Feijenoord...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:24:21 #100
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62468912
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:10 schreef Happel het volgende:
Mijn god, hij leert echt nooit af. Hoezo een bord voor zijn kop.

Wijnaldum is overigens wel gescout door Feijenoord...
Komt van Sparta toch?
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')