In Oostenrijk kwam ik een keer bijna niet het stadion binnen omdat mijn silvercard niet overeen kwam met de silvercard waarop het kaartje was gekocht (kaartje was door een vriend van me gekocht en die was al binnen).quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FF een vraagje aan de mensen die geregeld uitwedstrijden bezoeken.
Stel er zou iemand mee willen naar Deportivo maar heeft geen europese uitkaart, zou ik dan gewoon op de SCC van iemand anders voor hem een kaartje kunnen halen? Of moet je daar in spanje ook je SCC tonen om binnen te komen?
Kun je meerdere kaarten op een silvercard halen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In Oostenrijk kwam ik een keer bijna niet het stadion binnen omdat mijn silvercard niet overeen kwam met de silvercard waarop het kaartje was gekocht (kaartje was door een vriend van me gekocht en die was al binnen).
Stond ik daar in Klagenfurt met een principiële Oostenrijkse steward. Na lang zeuren bij wat Rotterdamse stewards mocht ik uiteindelijk toch naar binnen.![]()
Moraal van het verhaal; ik zou maar zorgen dat de kaarten op de juiste clubkaart gehaald worden, of dat je in ieder geval samen naar binnen gaat.
quote:RTL zal het UEFA Cup duel tussen Nancy en Feyenoord live uitzenden volgende week. Dat meldde de commerciële zender vanavond. De NOS was niet in de markt voor het uitzenden van de wedstrijd, omdat de zender koos voor een live-uitzending van Heerenveen - AC Milan.
Denk dat je met je silvercard genoeg kans maakt hoor. Als we van Deportivo 5% van de stadioncapaciteit aan kaarten krijgen zullen dit er iets van 1800 zijn. Kan me niet voorstellen dat die binnen enkele minuten allemaal verkocht zullen zijn. Naar Kalmar gingen ook 'maar' 600 man. En voor velen zal de reis toch echt een obstakel zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik denk dat het makkelijk gaat worden om in Spanje kaarten te halen dan hier voor het uitvak gezien de belangstelling.
Vergis je niet, er gaan er veel. I.i.g meer dan naar Kalmar. Ook veel HK.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:47 schreef blindgier het volgende:
[..]
Denk dat je met je silvercard genoeg kans maakt hoor. Als we van Deportivo 5% van de stadioncapaciteit aan kaarten krijgen zullen dit er iets van 1800 zijn. Kan me niet voorstellen dat die binnen enkele minuten allemaal verkocht zullen zijn. Naar Kalmar gingen ook 'maar' 600 man. En voor velen zal de reis toch echt een obstakel zijn.
Toch zal ik er wel vroeg bij zijn als het goed is haha.
Zullen er ongetwijfeld een hoop gaan. Maar of het binnen enkele minuten uitverkocht is vraag ik me wel af. Verwacht geen Nancy toestanden eigenlijk. Hoop wel dat alle kaarten verkocht zullen gaan worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Vergis je niet, er gaan er veel. I.i.g meer dan naar Kalmar. Ook veel HK.
Iemand hier nog een antwoord op? We willen namelijk snel boeken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kun je meerdere kaarten op een silvercard halen?
En als hij nu een europese uitkaart aan zou vragen, wanneer heeft hij hem dan?
Waarschijnlijk kun je geen meerdere kaarten halen per (S)CC en ik ben bang dat dat nog wel even kan duren, gezien de gemiddelde snelheid van de FKS.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iemand hier nog een antwoord op? We willen namelijk snel boeken.
Maar als je um na een jaar om wat voor reden dan ook zat bent en je moet 4 jaar afkopen ben je een vermogen kwijt, bij onbepaalde tijd kost het volgens mij minder om een contract af te kopen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:10 schreef Happel het volgende:
Al geboekt dan D-K? Gezellig dan.
[..]
Bosz een contract voor onbepaalde tijd geven gaat mij ook wat ver. Een jaar of vijf is goed genoeg.
Natuurlijk niet, dan moet je namelijk die 'onbepaalde' tijd afkopen, die in de regel veel langer is dan pak 'm beet 3 tot 5 jaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar als je um na een jaar om wat voor reden dan ook zat bent en je moet 4 jaar afkopen ben je een vermogen kwijt, bij onbepaalde tijd kost het volgens mij minder om een contract af te kopen.
Zoals ik al eerder zei, je hebt enkel minder zware redenen nodig om iemand te ontslaan, dan bij een contract voor bepaalde tijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:55 schreef dill het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan moet je namelijk die 'onbepaalde' tijd afkopen, die in de regel veel langer is dan pak 'm beet 3 tot 5 jaar.
Waarom denk je dat we Metgod nog steeds rond hebben lopen? Niet vanwege z'n kwaliteiten
quote:Feyenoord is not (ice) saved!
Helaas hebben we weer een treurig primeurtje… het gerucht doet de ronde dat Feyenoord het geld van de investeerders (zo’n kleine 25 miljoen) op een bankrekening had staan van IceSave… een lucratief ideetje van Chris.
Binnen 2 dagen van 25 miljoen naar 100.000 euro… dat doet zelfs jorien je niet na Chris!
Ik zou er niet eens raar van staan opkijken. Zo hadden ook een aantal gemeentes in Nederland het geld op die bank staan.quote:
quote:Deportivo - Feyenoord vastgesteld voor 21.00 uur
De aftrap voor de UEFA Cup wedstrijd tussen Deportivo la Coruņa en Feyenoord is vastgesteld op 21:00 uur. Eerder waren de aanvangstijden voor de duels met achtereenvolgens AS Nancy, CSKA Moskou en Lech Poznan al bekend gemaakt. Hiermee zijn alle wedstrijdtijden voor Feyenoord in de groepsfase van het Europese toernooi bekend. Deportivo la Coruņa tegen Feyenoord wordt gespeeld op donderdag 27 november.
quote:STIVORO wil via Wouter Bos op shirt Feyenoord
Het shirt van Feyenoord lijkt steeds meer van nationaal belang en discussie nadat de staat het Nederlandse Fortis overnam. STIVORO probeert daar nu ook van mee te profiteren en op deze manier aandacht te trekken voor haar nieuwe campagne. Via een persbericht heeft de organisatie welke streeft naar een rookvrije toekomst, laten weten dat ze Wouter Bos zal vragen of de campagne van STIVORO, KWF Kankerbestrijding, Astma fonds en de Nederlandse Hartstichting tijdelijk op het Feyenoord shirt mag staan zolang er nog geen nieuwe naam is voor Fortis.
Een prima bijdrage aan het terugdringen van het aantal rokers in Nederland, die uitstekend past in het overheidsbeleid. Zo denkt STIVORO over het tijdelijk laten plaatsen van de campagneslogan ‘In iedere roker zit een stopper’ op het shirt van Feyenoord. “Totdat er een nieuwe naam gevonden is voor de huidige sponsor Fortis, die momenteel in handen is van de staat. Het plaatsen van de slogan lijkt ons dan ook een leuk idee, dat we bij dezen graag willen voorleggen aan de minister van Financiën, Bos, en de minister van VWS, Klink”, aldus Lies van Gennip, directeur van STIVORO.
Wat STIVORO betreft, zou er iedere week een andere, nuttige boodschap op de shirts geplaatst kunnen worden. Van Gennip: “Zolang de boodschap maar aansluit op het gezondheidsbeleid van de overheid en past bij de sport. Op deze manier kun je een zinvolle bijdrage leveren aan het verbeteren van de gezondheid van de (rokende en niet rokende) Nederlandse bevolking. We wachten op reactie vanuit Den Haag.”
En dat daarom Chris weg gaat bij ons.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens raar van staan opkijken. Zo hadden ook een aantal gemeentes in Nederland het geld op die bank staan.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers lijkt me een leuke.
Haha ik wou net hetzelfde vragen. Kan ook een Willem II-hoollie geweest zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:53 schreef Juk het volgende:
En welke josti hier heeft Johan Derksen nou weer gebeld?
Daar zijn we gelukkig tot eind maart vanafquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:46 schreef Canisfire het volgende:
Tijd dat ze weer gaan ballen.
Verveel me op zondag altijd dood als er interland voetbal is geweest.
Typfouten zijn mogelijk.quote:Geachte heer/mevrouw,
Op 23 april 2006 bent u aangehouden als verdachte van het plegen van een (of meerdere) strafba(a)re feit(en) na afloop van de voetbalwedstrijd Feyenoord-Ajax. Die beslissing tot aanhouding is onder gezag van de Hoofdofficier van Justitie van Rotterdam genomen.
Ik betreur het, zoals ook door de korpschef eerder is aangegeven aan diegene die een klacht hebben ingediend, dat door het grote aantal aanhoudingen de afhandeling langer heeft geduurd dan bedoeld. Als gevolg daarvan kon de zorg voor de arrestanten de toets der kritiek deels niet doorstaan. Er was onvoldoende te eten en te drinken en de toiletvoorzieningen waren evenmin berekend op een zo grote groep arrestanten. Voor deze gang van zaken bied ik mijn excuses aan en inmiddels zijn hier lessen uit getrokken. Over de vraag of de aanhoudingen rechtmatig waren, heeft de Hoofdofficier van Justitie van Den haag extern onderzoek gedaan. De aanhoudingen zijn door hem rechtmatig bevonden.
Mede door het recent uitgebrachte rapport van de Nationale ombudsman heb ik begrepen dat er mogelijk bij u onzekerheid bestaat over de afloop van deze aanhoudingen. Ik heb daarom besloten u langs deze weg hierover alsnog te berichten.
Ik kan u mededelen dat u ter zake van het/die feit(en) waarvoor u destijds bent aangehouden, niet vervolgt zult worden. De kwestie is hiermee volledig afgedaan.
Destijds zijn er gegevens in de politieadministratie opgenomen waarbij u bent aangemerkt als verdachte. Deze kwalificatie is inmiddels omgezet naar de kwalificatie "betrokkene".
In het registratiesysteem van het Openbaar Ministerie bent u nooit als "verdachte" aangemerkt of geregistreerd. U komt voor wat betreft de gebeurtenissen na afloop van de wedstrijd feyenoord-Ajax van 23 april 2006 dan ook niet in dit systeem voor.
Tot slot betreur ik het dat de berichtgeving van deze beslissing zo lang op zich heeft laten wachten.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geīnformeerd te hebben.
De Hoofdofficier van Justitie
H.C.D. Korvinus
Kreeg hem ook net binnen, zijn ze snel mee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:18 schreef Lastpost het volgende:
Zou me ook niets verbazen trouwens dat IceSave verhaal.
Overigens vandaag m'n brief binnen van het Arrondissementsparket Rotterdam met excuses omtrend de behandeling en gang van zaken omtrend die aanhouding.
[..]
Typfouten zijn mogelijk.![]()
quote:De aanhoudingen zijn door hem rechtmatig bevonden
Wie in de spits zondag?Mols en?quote:Feyenoord-trainer kan in de uitwedstrijd tegen Willem II zeker geen beroep doen op Roy Makaay (foto), Jon Dahl Tomasson en Theo Lucius. Het drietal ondervindt nog te veel hinder van blessures.
Lichtpuntje in de Rotterdamse duisternis is de inzetbaarheid van Jonathan de Guzman en Danny Buijs. Achter de naam van Diego Bisewar, de Feyenoord-revelatie tot nu toe, staat een vraagteken. Hij kan mogelijk ook in actie komen tegen de Tilburgers.
Kermitquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wie in de spits zondag?Mols en?
Eerst zou hij zelfs met Denemarken meedoen tegen Malta...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Tomasson overigens voor langere tijd uitgeschakeld
ik ben er, los uiteraard.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:27 schreef blindgier het volgende:
Ik heb een slecht voorgevoel over zondag eigenlijk.
Ben wel benieuwd hoeveel supporters er zondag trouwens zullen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |