abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62419811
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FF een vraagje aan de mensen die geregeld uitwedstrijden bezoeken.
Stel er zou iemand mee willen naar Deportivo maar heeft geen europese uitkaart, zou ik dan gewoon op de SCC van iemand anders voor hem een kaartje kunnen halen? Of moet je daar in spanje ook je SCC tonen om binnen te komen?
In Oostenrijk kwam ik een keer bijna niet het stadion binnen omdat mijn silvercard niet overeen kwam met de silvercard waarop het kaartje was gekocht (kaartje was door een vriend van me gekocht en die was al binnen).

Stond ik daar in Klagenfurt met een principiële Oostenrijkse steward. Na lang zeuren bij wat Rotterdamse stewards mocht ik uiteindelijk toch naar binnen.

Moraal van het verhaal; ik zou maar zorgen dat de kaarten op de juiste clubkaart gehaald worden, of dat je in ieder geval samen naar binnen gaat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62419871
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In Oostenrijk kwam ik een keer bijna niet het stadion binnen omdat mijn silvercard niet overeen kwam met de silvercard waarop het kaartje was gekocht (kaartje was door een vriend van me gekocht en die was al binnen).

Stond ik daar in Klagenfurt met een principiële Oostenrijkse steward. Na lang zeuren bij wat Rotterdamse stewards mocht ik uiteindelijk toch naar binnen.

Moraal van het verhaal; ik zou maar zorgen dat de kaarten op de juiste clubkaart gehaald worden, of dat je in ieder geval samen naar binnen gaat.
Kun je meerdere kaarten op een silvercard halen?
En als hij nu een europese uitkaart aan zou vragen, wanneer heeft hij hem dan?
pi_62419962
Ik denk dat het makkelijk gaat worden om in Spanje kaarten te halen dan hier voor het uitvak gezien de belangstelling.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62420032
quote:
RTL zal het UEFA Cup duel tussen Nancy en Feyenoord live uitzenden volgende week. Dat meldde de commerciële zender vanavond. De NOS was niet in de markt voor het uitzenden van de wedstrijd, omdat de zender koos voor een live-uitzending van Heerenveen - AC Milan.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62421210
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik denk dat het makkelijk gaat worden om in Spanje kaarten te halen dan hier voor het uitvak gezien de belangstelling.
Denk dat je met je silvercard genoeg kans maakt hoor. Als we van Deportivo 5% van de stadioncapaciteit aan kaarten krijgen zullen dit er iets van 1800 zijn. Kan me niet voorstellen dat die binnen enkele minuten allemaal verkocht zullen zijn. Naar Kalmar gingen ook 'maar' 600 man. En voor velen zal de reis toch echt een obstakel zijn.

Toch zal ik er wel vroeg bij zijn als het goed is haha.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:53:40 #46
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62421398
Iemand hier misschien nog een kaart over voor Sparta uit? Bvd
pi_62421777
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:47 schreef blindgier het volgende:

[..]

Denk dat je met je silvercard genoeg kans maakt hoor. Als we van Deportivo 5% van de stadioncapaciteit aan kaarten krijgen zullen dit er iets van 1800 zijn. Kan me niet voorstellen dat die binnen enkele minuten allemaal verkocht zullen zijn. Naar Kalmar gingen ook 'maar' 600 man. En voor velen zal de reis toch echt een obstakel zijn.

Toch zal ik er wel vroeg bij zijn als het goed is haha.
Vergis je niet, er gaan er veel. I.i.g meer dan naar Kalmar. Ook veel HK.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62421855
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Vergis je niet, er gaan er veel. I.i.g meer dan naar Kalmar. Ook veel HK.
Zullen er ongetwijfeld een hoop gaan. Maar of het binnen enkele minuten uitverkocht is vraag ik me wel af. Verwacht geen Nancy toestanden eigenlijk. Hoop wel dat alle kaarten verkocht zullen gaan worden.

Nou ja we zien het wel, en anders eventueel ter plekke wat kaarten scoren
pi_62422594
Feyenoord.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_62423462
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kun je meerdere kaarten op een silvercard halen?
En als hij nu een europese uitkaart aan zou vragen, wanneer heeft hij hem dan?
Iemand hier nog een antwoord op? We willen namelijk snel boeken.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 01:43:11 #51
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62423522
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 01:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Iemand hier nog een antwoord op? We willen namelijk snel boeken.
Waarschijnlijk kun je geen meerdere kaarten halen per (S)CC en ik ben bang dat dat nog wel even kan duren, gezien de gemiddelde snelheid van de FKS.

Ik zou je eventueel wel kunnen helpen, heb hier namelijk 3 SCC's liggen die niet gebruikt gaan worden voor een trip naar Coruna.

[ Bericht 12% gewijzigd door Kopbal op 16-10-2008 01:50:21 ]
pi_62425978
Op een silvercard kan je maar 1 kaart halen. Is namelijk persoonsgebonden. Nummer op de kaart moet ook overeenkomen met het nummer op de silvercard. Anders loop je grote kans niet binnen te komen. Ook loop je een redelijk grote kans niet binnen te komen op iemand anders zijn silvercard. Hou hier dus rekening mee. Je zal niet de 1e zijn die gezeik krijgt bij het poortje als de nummers niet overeenkomen. En als je wil weten wanneer je je europese uitkaart kan ontvangen ken je het beste effe bellen. Maar dat zal wel wat weken duren vrees ik.

[ Bericht 9% gewijzigd door blindgier op 16-10-2008 09:04:06 ]
pi_62427145
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:10 schreef Happel het volgende:
Al geboekt dan D-K? Gezellig dan.
[..]

Bosz een contract voor onbepaalde tijd geven gaat mij ook wat ver. Een jaar of vijf is goed genoeg.
Maar als je um na een jaar om wat voor reden dan ook zat bent en je moet 4 jaar afkopen ben je een vermogen kwijt, bij onbepaalde tijd kost het volgens mij minder om een contract af te kopen.
pi_62435041
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:50 schreef Luni het volgende:

[..]

Maar als je um na een jaar om wat voor reden dan ook zat bent en je moet 4 jaar afkopen ben je een vermogen kwijt, bij onbepaalde tijd kost het volgens mij minder om een contract af te kopen.
Natuurlijk niet, dan moet je namelijk die 'onbepaalde' tijd afkopen, die in de regel veel langer is dan pak 'm beet 3 tot 5 jaar.

Waarom denk je dat we Metgod nog steeds rond hebben lopen? Niet vanwege z'n kwaliteiten
pi_62435234
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:55 schreef dill het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, dan moet je namelijk die 'onbepaalde' tijd afkopen, die in de regel veel langer is dan pak 'm beet 3 tot 5 jaar.

Waarom denk je dat we Metgod nog steeds rond hebben lopen? Niet vanwege z'n kwaliteiten
Zoals ik al eerder zei, je hebt enkel minder zware redenen nodig om iemand te ontslaan, dan bij een contract voor bepaalde tijd.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_62443114
quote:
Feyenoord is not (ice) saved!

Helaas hebben we weer een treurig primeurtje… het gerucht doet de ronde dat Feyenoord het geld van de investeerders (zo’n kleine 25 miljoen) op een bankrekening had staan van IceSave… een lucratief ideetje van Chris.

Binnen 2 dagen van 25 miljoen naar 100.000 euro… dat doet zelfs jorien je niet na Chris!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:14:32 #57
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62443148
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Ik zou er niet eens raar van staan opkijken. Zo hadden ook een aantal gemeentes in Nederland het geld op die bank staan.
pi_62443161
quote:
Deportivo - Feyenoord vastgesteld voor 21.00 uur

De aftrap voor de UEFA Cup wedstrijd tussen Deportivo la Coruņa en Feyenoord is vastgesteld op 21:00 uur. Eerder waren de aanvangstijden voor de duels met achtereenvolgens AS Nancy, CSKA Moskou en Lech Poznan al bekend gemaakt. Hiermee zijn alle wedstrijdtijden voor Feyenoord in de groepsfase van het Europese toernooi bekend. Deportivo la Coruņa tegen Feyenoord wordt gespeeld op donderdag 27 november.
pi_62443182
quote:
STIVORO wil via Wouter Bos op shirt Feyenoord

Het shirt van Feyenoord lijkt steeds meer van nationaal belang en discussie nadat de staat het Nederlandse Fortis overnam. STIVORO probeert daar nu ook van mee te profiteren en op deze manier aandacht te trekken voor haar nieuwe campagne. Via een persbericht heeft de organisatie welke streeft naar een rookvrije toekomst, laten weten dat ze Wouter Bos zal vragen of de campagne van STIVORO, KWF Kankerbestrijding, Astma fonds en de Nederlandse Hartstichting tijdelijk op het Feyenoord shirt mag staan zolang er nog geen nieuwe naam is voor Fortis.

Een prima bijdrage aan het terugdringen van het aantal rokers in Nederland, die uitstekend past in het overheidsbeleid. Zo denkt STIVORO over het tijdelijk laten plaatsen van de campagneslogan ‘In iedere roker zit een stopper’ op het shirt van Feyenoord. “Totdat er een nieuwe naam gevonden is voor de huidige sponsor Fortis, die momenteel in handen is van de staat. Het plaatsen van de slogan lijkt ons dan ook een leuk idee, dat we bij dezen graag willen voorleggen aan de minister van Financiën, Bos, en de minister van VWS, Klink”, aldus Lies van Gennip, directeur van STIVORO.

Wat STIVORO betreft, zou er iedere week een andere, nuttige boodschap op de shirts geplaatst kunnen worden. Van Gennip: “Zolang de boodschap maar aansluit op het gezondheidsbeleid van de overheid en past bij de sport. Op deze manier kun je een zinvolle bijdrage leveren aan het verbeteren van de gezondheid van de (rokende en niet rokende) Nederlandse bevolking. We wachten op reactie vanuit Den Haag.”
pi_62443202
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik zou er niet eens raar van staan opkijken. Zo hadden ook een aantal gemeentes in Nederland het geld op die bank staan.
En dat daarom Chris weg gaat bij ons.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:17:46 #61
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62443219
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Hardlopers zijn doodlopers lijkt me een leuke.
pi_62443238
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:17 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Hardlopers zijn doodlopers lijkt me een leuke.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:01:16 #63
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62444340
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Doe mij toch maar een shirt zonder sponsor dan
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_62446328
van Feyenoordnet.nl

Informatie wedstrijd Willem II-Feyenoord

Voor de wedstrijd tegen Willem II waren 800 kaarten beschikbaar. Hiervan zijn 598 kaarten verkocht, 202 kaarten niet.

De FSV heeft 300 verkochte kaarten mogen ontvangen. Wij weten dat er ook supporters zijn die wel kaarten hebben gekocht, maar die niet zullen gaan en hun kaarten ook niet hebben ingeleverd. Ook weten wij dat er supporters zijn die afgewacht hebben of de actie wel of niet zou slagen. Zij beslissen zondag pas of zij wel of niet in de bussen naar Willem II zullen stappen. Als we de 202 niet verkochte kaarten meetellen dan zijn er dus in eerste instantie 502 supporters die de actie steunen. Ongeveer 300 supporters niet. De actie is daarom al voor een gedeelte geslaagd.

Zondag staan bij de opstapplaatsen, zowel in Rotterdam als op Lage Zwaluwe, vertegenwoordigers van de FSV. Bij hen kunt u terecht om uw vooraf ingeleverde kaart alsnog terug te vragen. U kunt dan gewoon naar de wedstrijd toe. De supporters die hun kaart hebben ingeleverd bij de FSV en toch niet naar de wedstrijd gaan krijgen hun geld terug. Mocht u toch nog uw kaart in willen leveren, dan kan dat ook. Kom dan zondag naar de opstapplaatsen.

Zondag, na het vertrekken van de bussen kunnen wij pas concluderen of de actie geslaagd is.

Wij doen een dringende oproep aan alle supporters. U bent met zijn allen Feyenoord Supporters. Het naar elkaar verwijten maken heeft totaal geen zin. Het wel of niet steunen van de actie is vrijblijvend en mag geen reden zijn om elkaar in de haren te vliegen. Wij rekenen op uw volledige medewerking.
pi_62447364
En welke josti hier heeft Johan Derksen nou weer gebeld?
The only thing I fear is my MoM
pi_62447569
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:53 schreef Juk het volgende:
En welke josti hier heeft Johan Derksen nou weer gebeld?
Haha ik wou net hetzelfde vragen. Kan ook een Willem II-hoollie geweest zijn natuurlijk.
Cause nobody likes rock anymore!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:11:19 #67
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_62447785
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat zou wel heel treurig zijn , als dat zo is
Ik ben inmiddels overleden
pi_62448738
Tijd dat ze weer gaan ballen.
Verveel me op zondag altijd dood als er interland voetbal is geweest.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 01:53:22 #69
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62450460
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:46 schreef Canisfire het volgende:
Tijd dat ze weer gaan ballen.
Verveel me op zondag altijd dood als er interland voetbal is geweest.
Daar zijn we gelukkig tot eind maart vanaf

Leuke wedstrijden voor Feyenoord , hoop alleen dat het met die polen goedgaat die schijnen ook wel van een robbertje knokken te houden
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:18:52 #70
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_62458420
Zou me ook niets verbazen trouwens dat IceSave verhaal.
Overigens vandaag m'n brief binnen van het Arrondissementsparket Rotterdam met excuses omtrend de behandeling en gang van zaken omtrend die aanhouding.
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Op 23 april 2006 bent u aangehouden als verdachte van het plegen van een (of meerdere) strafba(a)re feit(en) na afloop van de voetbalwedstrijd Feyenoord-Ajax. Die beslissing tot aanhouding is onder gezag van de Hoofdofficier van Justitie van Rotterdam genomen.

Ik betreur het, zoals ook door de korpschef eerder is aangegeven aan diegene die een klacht hebben ingediend, dat door het grote aantal aanhoudingen de afhandeling langer heeft geduurd dan bedoeld. Als gevolg daarvan kon de zorg voor de arrestanten de toets der kritiek deels niet doorstaan. Er was onvoldoende te eten en te drinken en de toiletvoorzieningen waren evenmin berekend op een zo grote groep arrestanten. Voor deze gang van zaken bied ik mijn excuses aan en inmiddels zijn hier lessen uit getrokken. Over de vraag of de aanhoudingen rechtmatig waren, heeft de Hoofdofficier van Justitie van Den haag extern onderzoek gedaan. De aanhoudingen zijn door hem rechtmatig bevonden.

Mede door het recent uitgebrachte rapport van de Nationale ombudsman heb ik begrepen dat er mogelijk bij u onzekerheid bestaat over de afloop van deze aanhoudingen. Ik heb daarom besloten u langs deze weg hierover alsnog te berichten.

Ik kan u mededelen dat u ter zake van het/die feit(en) waarvoor u destijds bent aangehouden, niet vervolgt zult worden. De kwestie is hiermee volledig afgedaan.
Destijds zijn er gegevens in de politieadministratie opgenomen waarbij u bent aangemerkt als verdachte. Deze kwalificatie is inmiddels omgezet naar de kwalificatie "betrokkene".
In het registratiesysteem van het Openbaar Ministerie bent u nooit als "verdachte" aangemerkt of geregistreerd. U komt voor wat betreft de gebeurtenissen na afloop van de wedstrijd feyenoord-Ajax van 23 april 2006 dan ook niet in dit systeem voor.

Tot slot betreur ik het dat de berichtgeving van deze beslissing zo lang op zich heeft laten wachten.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geīnformeerd te hebben.

De Hoofdofficier van Justitie

H.C.D. Korvinus
Typfouten zijn mogelijk.

[ Bericht 37% gewijzigd door Lastpost op 17-10-2008 13:34:53 ]
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:20:35 #71
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62460197
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:18 schreef Lastpost het volgende:
Zou me ook niets verbazen trouwens dat IceSave verhaal.
Overigens vandaag m'n brief binnen van het Arrondissementsparket Rotterdam met excuses omtrend de behandeling en gang van zaken omtrend die aanhouding.
[..]

Typfouten zijn mogelijk.
Kreeg hem ook net binnen, zijn ze snel mee.
quote:
De aanhoudingen zijn door hem rechtmatig bevonden
pi_62461599
quote:
Feyenoord-trainer kan in de uitwedstrijd tegen Willem II zeker geen beroep doen op Roy Makaay (foto), Jon Dahl Tomasson en Theo Lucius. Het drietal ondervindt nog te veel hinder van blessures.

Lichtpuntje in de Rotterdamse duisternis is de inzetbaarheid van Jonathan de Guzman en Danny Buijs. Achter de naam van Diego Bisewar, de Feyenoord-revelatie tot nu toe, staat een vraagteken. Hij kan mogelijk ook in actie komen tegen de Tilburgers.
Wie in de spits zondag?Mols en?
pi_62461666
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Wie in de spits zondag?Mols en?
Kermit
pi_62462045
Ik heb een slecht voorgevoel over zondag eigenlijk.

Ben wel benieuwd hoeveel supporters er zondag trouwens zullen zitten.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:32:04 #75
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_62462168
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kermit
Lijkt me mooi moment in het een keer te proberen..
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:34:09 #76
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62462213
Ongelofelijk die blessures.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:09:52 #77
185115 Juk
Misschien
pi_62463090
Gewoon Erasmus als diepe spits en Janota daarachter.
Mols houdt altijd in als hij moet beginnen zodat hij zo lang mogelijk kan spelen.
pi_62463444
Tomasson overigens voor langere tijd uitgeschakeld
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:30:26 #79
185115 Juk
Misschien
pi_62463647
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Tomasson overigens voor langere tijd uitgeschakeld
Eerst zou hij zelfs met Denemarken meedoen tegen Malta...

Die blessures beginnen structureel te worden en je kan me niet meer wijsmaken dat dat toeval is....
Is dat computerprogramma van Verbeek wel goed ingesteld?
pi_62463682
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:27 schreef blindgier het volgende:
Ik heb een slecht voorgevoel over zondag eigenlijk.

Ben wel benieuwd hoeveel supporters er zondag trouwens zullen zitten.
ik ben er, los uiteraard.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')