Hebben ze weer gewonnen dan?!quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:37 schreef tong80 het volgende:
Trouwens nu verraad je wel wat ze hebben gedaan vanmiddag
Aan de trainer ligt het denk ik niet, want Verbeek, maar ook Koeman hebben bewezen wel bij andere clubs te kunnen presteren. Eigenlijk is deze daling begonnen sinds Ruud Gullit kwam, want daarvoor was het nog niet zo slecht als nu.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:38 schreef pfaf het volgende:
Ik wilde iets soortgelijks openen!
Verbeek heeft zich mijns inziens al bewezen als coach, daar kan het niet aan liggen. De selectie is niet van wereldniveau, maar ook niet zó slecht. Of zou het echt 'pech' zijn in de zin van dat Feyenoord in de hoek zit waar de klappen vallen?
Een trainer heeft zich nooit bewezen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:38 schreef pfaf het volgende:
Ik wilde iets soortgelijks openen!
Verbeek heeft zich mijns inziens al bewezen als coach, daar kan het niet aan liggen.
Op het moment denk ik wel ja. Het probleem zit hem in het geld de laatste jaren, van de schuld is nog maar de helft over dus dat stemt wel positief. Nu nog wat constantere prestaties op het veld.quote:De selectie is niet van wereldniveau, maar ook niet zó slecht. Of zou het echt 'pech' zijn in de zin van dat Feyenoord in de hoek zit waar de klappen vallen?
Niets....dit is nu eenmaal Feyenoord.quote:wat is er mis met feyenoord?
Makaaij en Mols zijn juist spelers die zich altijd 100 % geven.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wanbeleid, oude ongemotiveerde spelers trekken het niveau en moraal omlaag.
Het klopt inderdaad dat het niet alleen feyenoord is. Maar het is wel al jaren aan de gang met feyenoord. Nou moet ik zeggen dat het met ajax ook al een aantal jaar niet gewenst gaat, maar ook weer niet zo slecht als bij feyenoord.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:37 schreef fransbreda het volgende:
Het is niet alleen feyenoord, maar ook clubs als psv en ajax hebben minder kwaliteit in huis.
Dus de boel is meer aan elkaar gewaagd, dat feyenoord het nu even echt slecht doet is toeval denk ik, dat zou in de toekomst ajax of psv net zo kunnen gebeuren.
Makaay en zich 100% geven? Misschien toen hij 23 was...quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Makaaij en Mols zijn juist spelers die zich altijd 100 % geven.
Dat ze oud zijn klopt wel.
Demouge zou prima bij Feijenoord passen. Type Kuijt. Maar wat ik al eerder poste. Volgens mij heben ze geen rooie cent. Zelfs niet om zo'n subtopper te kopen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En voetballend gezien mist Feyenoord voornamelijk een lange spits voorin ( zie een Demouge vandaag) en komen Bahia en Greene gewoon zwaar en zwaar te kort.
Willen is 1, kunnen een tweede! lquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Makaaij en Mols zijn juist spelers die zich altijd 100 % geven.
Dat ze oud zijn klopt wel.
Op zijn 23ste verdedigde hij ook niet mee. Dat deed Romario ook niet. Maar ze scoorden altijd. Makaaij scoort niet meer. Komt dor zijn leeftijd.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Makaay en zich 100% geven? Misschien toen hij 23 was...
Dat bedoel ik te zegenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Willen is 1, kunnen een tweede! l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |