122quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:00 schreef Lamzak_ het volgende:
En waar zit jij KingOfPop?
Was een maandje uitgeschakeld toch? Zal wel november worden voordat hij weer speelt. Zaterdag komt in elk geval te vroeg stond in de Tubantia.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:41 schreef poehej het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met de blessure van Janssen? Kan hij al weer spelen of niet?
Afwezigen:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:33 schreef Elwood1802 het volgende:
Heracles helaas Wuytens en Quansah geblesseerd, Douglas en vd Bergh gelukkig wel terug
Zal me benieuwen of er nog fakkels meekomen
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:33 schreef Elwood1802 het volgende:
Heracles helaas Wuytens en Quansah geblesseerd, Douglas en vd Bergh gelukkig wel terug
Zal me benieuwen of er nog fakkels meekomen
Zou jammer zijn, die pyro-actie van jullie begin dit jaar zag er wel vet uitquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik denk het nietAls ik de mededeling zo zag dan moeten we ons morgen uitkleden voor we naar binnen mogen
Jullie stonden verdedigend ook erg goed,lastig door te komen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
Nou proficiat allemaal. Slechte wedstrijd, alleen Elia was bij jullie een spaarzaam hoogtepuntje. Mooi stadion trouwens hoor.
Nee maar wij hebben gister de landstitel gewonnenquote:
Ik heb ook een beetje het gevoel dat er veel klapvee bijgekomen is, maar dat kan ik verkeerd hebben hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:17 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Jullie stonden verdedigend ook erg goed,lastig door te komen.
Stadion van ons ziet er inderdaad goed uit,beetje jammer dat de meeste van de 'nieuwe' supporters
het niet helemaal snappen.
't'is stil aan de overkant' en al na 30 minuten Hersi toezingen![]()
Mooi gezicht trouwens om een heel uitvak te zien springen op 'pour un flirt'
Snap niet dat jullie dat massaal durven te zingen als je eigen team nog niet eens goed draaitquote:
Mwah, niet goed draaien is ook niet helemaal waar.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Snap niet dat jullie dat massaal durven te zingen als je eigen team nog niet eens goed draait
Wij konden er alleen maar om lachen, wij staan namelijk wél ver boven de doelstelling
Erg erg jammer dat Hersi al vanaf de eerste helft werd toegezongen. De reactie bij de wissel van Denneboom en het, het is stil aan de overkant. Mooi dat er gezongen wordt, maar ik hoop toch dat je niet van die Nederlands Elftal taferelen bij ons op de tribune krijgt. En erg blij met de punten natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:55 schreef Dos37 het volgende:
Mooi dat zo kon, de sfeer zat er eindelijk lekker in op de 2de ring
Dat had ik nog nooit gezien dat iedereen ging zitten, wel grappig gezicht. En de Paaldanseres gezocht, [onleesbaar woord] Jan van Halst. Wat stond er? En waar slaat het op?quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje het gevoel dat er veel klapvee bijgekomen is, maar dat kan ik verkeerd hebben hoor.
Sfeertje in het uitvak zat er goed in. Paar keer nog goed gelachen toen iedereen ging zitten bij 'goa stoan a'j veur Twente bint'
Nooit ontevreden geweest.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:08 schreef Chooselife het volgende:
Zijn jullie nu uiteindelijk een beetje tevreden met die Steve McCLaren?
Dat is toch allemaal koffie dik kijken, als we gister zo hadden gespeeld als tegen Utrecht hadden jullie met 0-5 gewonnen. Elke wedstrijd is een andere.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:11 schreef Damzkieee het volgende:
Nou als jullie zo spelen als gisterenavond donderdag
En naar donderdag, ook meer dan naar Schalkequote:Op zondag 19 oktober 2008 18:06 schreef Moody het volgende:
De eerste thuiswedstrijd in lange tijd die ik moest missen. Heb qua voetbal niet veel gemist volgens mij
Ook grappig dat de Heraclieden dit zien als de wedstrijd van het jaar, terwijl ik persoonlijk 10x meer uitkijk naar donderdag.
idd. als we zo speelden als tegen arsenal de eerste wedstrijd...quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal koffie dik kijken, als we gister zo hadden gespeeld als tegen Utrecht hadden jullie met 0-5 gewonnen. Elke wedstrijd is een andere.
Gelukkig hebben jullie in Perez een prima bankzitter, die z'n mannetje altijd staatquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:35 schreef Robinhoo het volgende:
word een zwaar progamma, 5 wedstrijden binnen 2 weken.
en zeker niet de minste.
de laatste weken van de competitie is ook leukquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:35 schreef Robinhoo het volgende:
word een zwaar progamma, 5 wedstrijden binnen 2 weken.
en zeker niet de minste.
Ik kan de OP niet meer aanpassen maar je staat op het lijstje..quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:33 schreef Robinhoo het volgende:
Ik sta op de 2e ring, en inderdaad daar begint dat Hersi liedje telkens. Maar ik doe er niet aan mee.
Beter richt je je op de spelers die in het veld staan, en niet op de spelers die nog niet eens warmlopen.
En dat paaldanseres slaat denk ik op dan Jan van Halst 'verantwoordelijk' is, voor de mensen die een plek achter een paal hadden dat misverstand weet je wel.
PS: Mag ik in de OP ?:P vak 306
Groningen moet te doen zijn, NEC wordt lastig, Roda lijkt me geen probleem, Feyenoord zal ook wel lukken denk ik, Heerenveen wordt zeer lastig maar wel een mooie pot, AZ is ook te kloppen, en als Ajax zo blijft voetballen het hele seizoen dan zal dat ook wel niet voor problemen zorgen..quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de laatste weken van de competitie is ook leuk
22-3 groningen thuis
3-4 nec uit
11-4 roda thuis
18-4 feyenoord uit
25-4 heerenveen uit
3-5 az thuis
10/5 ajax uit
(En op 7-3 psv thuis)Allemaal ploegen die volgens mij vorig seizoen in het linkerrijtje eindigden, neemt niet weg dat Roda en Feyenoord dit jaar door iedereen te kloppen zijn
Daar zou ik niet raar van opkijken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:33 schreef 9christensen het volgende:
tegen die tijd heeft steve er een voetballende machine van gemaakt
quote:FC Twente moet een geldboete van achtduizend euro betalen naar aanleiding van ongeregeldheden in de thuiswedstrijd tegen Arsenal in de voorronde van de Champions League. Dat heeft de Europese voetbalbond Uefa aan de club uit Enschede laten weten. Tijdens het duel staken fans vuurwerk af. Ook stonden zij op de trappen, waardoor ze de nooduitgang blokkeerden.
Het duel tegen de club uit Londen werd gespeeld op 13 augustus in het Gelredome in Arnhem. Twente verloor met 2-0 en ging twee weken later met 4-0 onderuit in het Emirates Stadium. Door de uitschakeling werden de Tukkers veroordeeld tot het spelen van Uefa Cup. Donderdag ontmoeten ze in eigen huis het Spaanse Racing Santander.
volgende keer gewoon het uitvak aanstekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:36 schreef Damzkieee het volgende:
Die factuur zal dan ook nog wel komen. Kinderachtig trouwens. Vorig jaar kregen Heracles en Twente ook al boetes toen er fakkels werden afgestoken in het uitvak
Haha, het hoeft niet per definitie negatief te zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:09 schreef Elwood1802 het volgende:
Ja ik wel
Zal waarschijnlijk wel een negatief bericht zijn
Onvoorstelbaar dat deze boete zo hoog is.quote:
Als de maan ook nog is in de juiste stand staat, het universum het wil, de afwas al gedaan is, tas uitgepakt en al op m'n kamer staat, m'n neef niet toevallig belt en de pc vrij is, kan ik misschien eventueel ook wel een stukje schrijvenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:27 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik lever misschien wel wat in, als ik zin en tijd heb...
Er zijn meer tukkers dan lui voor vitesse zondag in Arnhem!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Komen er A.S zondag weer veel tukkers naar Arnhem ?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Komen er A.S zondag weer veel tukkers naar Arnhem ?
Zeer onterecht cijfer idd.. hij was wel behoorlijk aan de bal weer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:27 schreef Lamzak_ het volgende:
Gevalletje Heracles dus, alleen hopen dat Twente het zelf beter doet.
Stam trouwens een 5 in de VI voor tegen Heracles, Ik vond hem briljant spelen, alleen verdedigend een beetje zwak
Zou wel eens zo'n wedstrijd kunnen worden inderdaad. Hopelijk wordt het wel wat aantrekkelijker om naar te kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:27 schreef Lamzak_ het volgende:
Gevalletje Heracles dus, alleen hopen dat Twente het zelf beter doet.
Stam trouwens een 5 in de VI voor tegen Heracles, Ik vond hem briljant spelen, alleen verdedigend een beetje zwak
Ja okay, maar alles beter dan nietsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Dat wel, FC Twente radio en Radio Oost zullen live verslag brengen. Poehej is niet van het luisteren maar van het kijken
Idd, luisteren heb ik nooit zoveel zin in aangezien ik dan andere dingen ga doen en mn focus op de radio kwijtraak. Het kan wel spannender zijn maar ik vind er persoonlijk geen fuck aan. Toch maar een stream proberen vanavond, en aangezien ik niet thuis ben moet ik ook nog eens op een 12" notebook kijken ook nog..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Dat wel, FC Twente radio en Radio Oost zullen live verslag brengen. Poehej is niet van het luisteren maar van het kijken
Leuk voor aan de muur ofzo?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:29 schreef poehej het volgende:
HEEL groot logo
En dan te bedenken dat ik nog een 4x grotere versie heb![]()
Nee, ik ga binnenkort een vlag makenquote:
Inderdaad.. Er zijn ook genoeg mensen die de wedstrijd willen zien en die geen Eredivisie Live hebben (zoals ik). Dan vragen ze toch gewoon iets minder?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:38 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat Twente teveel vroeg om het voor Oost mogelijk te maken om de wedstrijd uit te zenden. Ook niet echt verstandig lijkt me, zo'n wedstrijd op de regionale TV is toch weer een stukje positieve reclame die er voor kan zorgen dat je nieuwe mensen aan de club kunt binden.
Gaat nogal moeilijk als je geen geld hebt.. Ja ik weet het, ik ben een schooierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:59 schreef 9christensen het volgende:
ze kunnen ook naar het stadion gaan, er is nog plaats
Gewoon bietsenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:01 schreef poehej het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als je geen geld hebt.. Ja ik weet het, ik ben een schooiermorgen heb ik pas weer loon.
Ik ga denk ik deze "wallpaper" op een vlag laten printen. Wel in het rood dan hè en nog wat tekst erbij, wat vinden jullie ervan?
klik voor plaatje
Een vlag als 1 waar je mee gaat zwaaien of om op te hangen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:01 schreef poehej het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als je geen geld hebt.. Ja ik weet het, ik ben een schooiermorgen heb ik pas weer loon.
Ik ga denk ik deze "wallpaper" op een vlag laten printen. Wel in het rood dan hè en nog wat tekst erbij, wat vinden jullie ervan?
klik voor plaatje
Beidequote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een vlag als 1 waar je mee gaat zwaaien of om op te hangen?
Als die Moody het maar niet hoort! Die kwam na Twente - Rennes ons in het Ajaxtopic even op hoge poten vertellen dat we een nepclub waren met nepsupporters omdat we minder bezoekers trokken bij Ajax-Borac dan Twente tegen Stade Rennes.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:59 schreef 9christensen het volgende:
Toen ik hoorde dat het tegen Heracles niet was uitverkocht en dat tegen een aantal vertelde zeiden een paar met een grote bek: 'Die mensen komen alleen bij het echte werk'. En nu is het nog niet uitverkocht?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:59 schreef 9christensen het volgende:
Je kunt nog gewoon naar binnen kijken vanaf 2 kantenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:56 schreef neilpad het volgende:
Niet uitverkocht? Kan zeker geen kaartje bij het stadion halen..
Hoor ze altijd wel juichen vanaf me studentenkamertje maar moet binnenkort toch maar eens in het stadion gaan kijken.
bij 't stadion zijn nog kaarten te koop tot voor de wedstrijdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:56 schreef neilpad het volgende:
Niet uitverkocht? Kan zeker geen kaartje bij het stadion halen..
Hoor ze altijd wel juichen vanaf me studentenkamertje maar moet binnenkort toch maar eens in het stadion gaan kijken.
Dat komt ook omdat je alleen een passe-partout kan kopen, zit ook een kaart voor de wedstrijd tegen Schalke bij in. Als je dan niet kunt, heb je mooi pech.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat het tegen Heracles niet was uitverkocht en dat tegen een aantal vertelde zeiden een paar met een grote bek: 'Die mensen komen alleen bij het echte werk'. En nu is het nog niet uitverkocht?
Iets met grote broer en Calimero gedrag.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:26 schreef Lamzak_ het volgende:
Tegen heracles was het volgens mij idd uitverkocht op de hoofdtribune na.
Maarja, je kunt klagen, maar alleen op onze korte zijde zit net zoveel als in jullie stadion past
Alsof wij dat nodig hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Calimero is een door FCTwente supporters verzonnen bijnaam om de kleine broer telkens een corrigerende tik te kunnen geven.
Om vanavond een kaartje te kopen bij het stadion heb je geen clubcard nodig voor zover ik weet...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef neilpad het volgende:
Je hebt persee een clubcard nodig en die aanvraag is tijdelijk stop gezet om andere mensen een voorrang te geven. Ff kijken of ik voor Schalke iets kan regelen. Denk wel dat dat eerder uitverkocht zal zijn.
Dat is gewoon een feit, al is het de laatste 1,5 jaar al een stuk beter.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:59 schreef 9christensen het volgende:
Jullie klagen nog wel 's over minder aandacht. bijv van de plaatselijke pers, de tubantia het "rode krantje".
en logisch omdat er meer lezers voor twente zijnquote:
Het is logisch dat Twente meer aandacht heeft, maar de verhouding was wel een beetje heel erg krom.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:44 schreef 9christensen het volgende:
[..]
en logisch omdat er meer lezers voor twente zijn
ga nu naar de veste
Meestal leeft de wedstrijd toch wel op 1 of andere manier. 100 zou ik dan weinig vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:40 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik gok een mannetje of 100, met al die uefa cup wedstrijden e.d. wordt vitesse nou niet als je van het gevonden
Ze hebben een kortingsactie gehouden dus er zullen er wel iets meer zitten , over de wedstrijd jammergenoeg dat Theo dit keer niet meedoet ( omdat ie maandag weer bij de groep aansluit wat ik begreep )quote:Op woensdag 22 oktober 2008 06:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Er zijn meer tukkers dan lui voor vitesse zondag in Arnhem!
Geloof dat er iets meer dan 200 kaarten zijn verkocht..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Meestal leeft de wedstrijd toch wel op 1 of andere manier. 100 zou ik dan weinig vinden.
[..]
Via een of andere Spaanse stream, met het geluid van FC Twente radio.. Wat is die man irritant om naar te luisteren zegquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:05 schreef Lamzak_ het volgende:
NKufo twee winners gemaakt voor zwitserland al.
Poehej, heb je nog gekeken? zo ja, via wat'?
Wel een lekkere pot. Vond Twente niet zo pover als gesteld wordt door de kranten/teletekst
Echt waar.. dan heeft ie het ergens over en ergens in het midden van dat verhaaltje zegt ie dan euh ja.., maar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:31 schreef Lamzak_ het volgende:
Heheh, dat is zo'n stotteraar
Maar wel leuk, twente-supporter in hart en nieren.
Nkufo was inderdaad niet sterk. Maar kreeg ook niet echt aanvoer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:24 schreef Damzkieee het volgende:
Inderdaad, maar dat was zaterdag en tegen Utrecht ook al zo
Tussendoor scoort ie wel voor Zwitserland
Tsja.. Misschien dat het toch eens tijd wordt voor een andere spits. Kufo zal toch geen club topscorer worden dit seizoen aangezien er meerdere spelers zijn die in scoringspositie komen. Alleen moeten ze eens meer van afstand schieten.. het is net of ze altijd pas binnen de 16 "durfen" te schietenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Nkufo was inderdaad niet sterk. Maar kreeg ook niet echt aanvoer.
Stond in zijn eentje tegen 2 beren van tegenstanders.
Je zal wel moeten, maar ik vind Wellenberg op zich wel een nuttige speler, maar donderdag was ie ook weer heel beperkt. Maar nu blijkt dat een goede bank, en die hebben wij, heel belangrijk is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:20 schreef Dos37 het volgende:
Hersi, Wellenberg en Heubach zijn vervangers die je er wel in kunt zetten.
Vond het het eerste half uur eigenlijk best goed. Jammer dat ze daarna stopten te voetballen. Maar de punten zijn in ieder geval binnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:05 schreef Lamzak_ het volgende:
NKufo twee winners gemaakt voor zwitserland al.
Poehej, heb je nog gekeken? zo ja, via wat'?
Wel een lekkere pot. Vond Twente niet zo pover als gesteld wordt door de kranten/teletekst
Werklust, meeverdedigen en de belangrijke goals.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoe krijgt die prutser van een Denneboom het voor elkaar om bij jullie in de basis te blijven staan? Alleen maar omdat 'ie af en toe een belangrijk doelpunt maakt? Of mis ik iets wat McClaren en eerder Rutten wel in hem zien? 't Zijn natuurlijk wel de mannen die geacht worden er kijk op te hebben..
Gefeliciteerd met de 3 Europese punten in ieder geval. Komende maanden maar eens zien hoe sterk jullie dit seizoen echt zijn, komt een mooi zwikje wedstrijden aan met oa AZ, Ajax, Feyenoord, ManCity, Schalke en ons
Rust nodig tijdens deze drukke periode.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:51 schreef Blawh het volgende:
Denneboom gepasseerd eindelijk? Of een blessure?
Hij heeft ook een extra lange zomer gehad om enigzins bij te komen. Ik denk dat hij gepasseerd is omdat Arnautovic weinig voor hem onderdoet en met het oog op de toekomst belangrijker is voor Twente.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:00 schreef tukkeronline het volgende:
Hij heeft vorig seizoen alle competitiewedstrijden gespeeld, ook dit seizoen heeft ie er al wel aardig wat gespeeld. Nkufo (was tot dit seizoen) is onvervangbaar in de spits en zonder Elia ben je amper gevaarlijk dus ik kan me dit wel voorstellen.
Denneboom is geen 20 meer, volgende keer speelt ie gewoon weer.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:57 schreef Blawh het volgende:
Dan denk ik niet dat Denneboom als eerste in aanmerking komt om gespaard te worden, er zijn wel belangrijkere voorhoedespelers.
Idd, het mag wel wat feller en wat sneller die tweede goal maken. Het is toch een tendens onder McClaren, als ze voorkomen gaan ze meteen behoudend spelen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef RobbieT het volgende:
Pff...Wat een fout net van Boschker.
Twente speelt slap. Mag wel wat meer pit in, anders roepen ze het over zichzelf af, op deze manier.
Hoeveel man was er?quote:
Ja. en nee, ik verwacht dat nkufo nog wel even een opleving krijgt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:54 schreef Moody het volgende:
Ik maak me wel zorgen over Kufo dit jaar. Hij ziet er ongelukkig uit in het veld. Hij had totaal geen gezichtsuitdrukking na de doelpunten. Wat denken jullie? Einde tijdperk Kufo, welkom Marko?
Ik denk dat n´kufo stevig baalt dat ie zo weinig scoort.. Ik weet zeker dat ie het wil, ik denk dat het nog wel terugkomt dat gevoelquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:54 schreef Moody het volgende:
Ik maak me wel zorgen over Kufo dit jaar. Hij ziet er ongelukkig uit in het veld. Hij had totaal geen gezichtsuitdrukking na de doelpunten. Wat denken jullie? Einde tijdperk Kufo, welkom Marko?
Ik maak me eerder zorgen over Boschkerquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:54 schreef Moody het volgende:
Ja maar het is langzaam elke wedstrijd wel een keer (bijna) mis.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef Lamzak_ het volgende:
mwah, boschker op die klungelactie na keepte hij redelijk goed gisteren.
Als ie de bal maar niet voor zn rechterbeen krijgtquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:33 schreef tukkeronline het volgende:
Zolang een keeper nog met zijn handen de bal mag aanraken, heb ik nog vertrouwen in Boschker.
quote:
Inderdaad, zn linkerbeen krijgt een aardige zwieperquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat ie uberhaupt niet geblesseerd raakte bij die aktie
quote:
Deed-ie expres, even dollen met Vitesse en zo.quote:
Krijgen ze zo'n kans en zelfs dan kunnen ze niet scoren!quote:
Klinkt als ervarenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfs als voetballer kan je dat overkomenvoor open doel staan, uit willen halen met links en er dan overheen zwiepen bijv
![]()
Waar haal ik dan McLaren vandaan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:45 schreef 9christensen het volgende:
McClaren is 't.
uit de F1 ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waar haal ik dan McLaren vandaan?
Ik dacht een 'hardcoreversie' van 'Trots da'w veur Twente bint' gemaakt door iemand op fctwente.net.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:39 schreef Messenga het volgende:
Vraagje, welk nummer wordt er gedraaid als Twente thuis scoort?
Dat wist ik niet, ik let nooit op als er een goal valt.. dan ben ik altijd te druk met juichenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:50 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik dacht een 'hardcoreversie' van 'Trots da'w veur Twente bint' gemaakt door iemand op fctwente.net.
Op 1 stond: Jullie zuid was maar 1x leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Iemand die weet wat er op die doeken stond die niet mee naar binnen mochten ? of hangen die in Jan. 2009 in de Grolsch Veste
Minimale inspanning en toch winnen is ook een klasse , en geluk zal je wel afdwingen.
Ik heb vast ergens niet opgelet of ik weet gewoon echt niet waar je het over hebt maar waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:45 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Op 1 stond: Jullie zuid was maar 1x leuk
Ik zou bijna denken Twente - Arsenal.. maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:09 schreef Lamzak_ het volgende:
Er kwam nog een doek bij: 15-08-08, en dit zijn de twee hints
Toch wel, dat was de dag dat hun zuid-tribune wél leuk wasquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:20 schreef poehej het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken Twente - Arsenal.. maar dat zal wel niet
idd een beetje flauw , maar zo gaat het tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:46 schreef 9christensen het volgende:
flauw dat die niet mee naar binnen mochten
Jullie Zuid was maar 1 keer luid,inderdaad verwijzend naar Twente-Arsenal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Iemand die weet wat er op die doeken stond die niet mee naar binnen mochten ? of hangen die in Jan. 2009 in de Grolsch Veste
Minimale inspanning en toch winnen is ook een klasse , en geluk zal je wel afdwingen.
Sommige vinden het nou eenmaal leuk om te juichen als nec achterstaat en dit terwijl je er die week ervoor van verloren hebt , je laag staat en wat jij al zegt je ook achter staat. ja ik schaamde me er ook een klein beetje voor dat maar het kwam ook maar uit 1 hoek ( die van achter de trommels , en ja bij onsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:05 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Jullie Zuid was maar 1 keer luid,inderdaad verwijzend naar Twente-Arsenal.
Zondag was jullie Zuid trouwens 2x luid..bij de tussenstanden van Ajax-NEC..
onbegrijpelijk dat je dan kunt juichen terwijl je zelf achterstaat
quote:Stam: "FC Twente kan kampioen worden"
Woensdagavond neemt Ronnie Stam het met FC Twente op tegen zijn oude werkgever NAC Breda. Naar de stand gekeken een topper in de Eredivisie. Stam vindt het speciaal, maar kijkt ook al verder dan dat ene duel.
"Juichen ze me toe, is dat mooi. Als er toeschouwers zijn die willen fluiten, dan fluiten ze maar", relativeert Stam zijn komende terugkeer in het Rat Verleghstadion. "Die mensen neem ik niet serieus. Ik heb 121 Eredivisieduels alles gegeven, heb voor de grootste transferopbrengst ooit gezorgd. Ze moeten juist trots op me zijn."
Vooraf is het duel met 'zijn' club speciaal, maar in het veld tellen de sentimenten niet meer. "We willen winnen. Ik hoor van iedereen dat NAC goed voetbalt, weer een sterk collectief heeft. Zelf heb ik ze nog nauwelijks aan het werk gezien. Zelfs niet in samenvattingen, ik ben te vaak onderweg. Ben ook niet vaak meer in Breda."
Verschil tussen NAC en FC Twente is er duidelijk, zegt Stam tegenover BN/DeStem. "Er komen wekelijks 24.000 mensen naar ons kijken. Als het stadion weer is verbouwd, zijn dat er 40.000. Het voetbal leeft enorm bij de fans. En er zijn hier talloze grote sponsors, de club zit echt in de lift. We bleven als enige Nederlandse club overeind in Europa. Daar kunnen ze bij NAC voorlopig slechts van dromen."
Woensdag staat de 24-jarige Bredanaar waarschijnlijk tegenover Anthony Lurling, maar dat maakt Stam niet veel uit. "Die kans is groot inderdaad. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit tegen wie ik speel. De zwaktes van Lurling? Hij kan niet koppen. Maar ja, daar ben ik zelf ook niet goed in."
Stam vertrok bij NAC om hogerop te gaan. Naar zijn gevoel is het dus ook mogelijk om prijzen te winnen bij de Tukkers. "We kunnen zeker weten in de top drie eindigen dit seizoen. De titel? Ik denk niet dat we minder zijn dan de ploegen die nu op die posities staan. Dus ja, FC Twente kan met deze selectie kampioen worden. Al is daar wel wat geluk voor nodig."
quote:'PSV en Twente azen op Barda'
AMSTERDAM - De Israëlische spits Elanyiv Barda staat op het verlanglijstje van PSV en FC Twente. Dat de aanvaller Racing Genk ook daadwerkelijk verkast naar de Eredivisie, lijkt nog niet waarschijnlijk.
Volgende de Belgische krant het Nieuwsblad vraagt zijn werkgever een te hoog bedrag voor de 26-jarige Israëliër.
"Geïnteresseerde clubs moeten drie miljoen euro betalen. Dat is veel voor een speler die ze gratis hebben gekregen", zegt zaakwaarnemer Dudo Dahan tegenover de krant.
Eerder toonden sc Heerenveen en het Schotse Celtic interesse, maar tot een overgang kwam het niet.
Nee het is een soort hardcore versie van de Dale Cavesequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:50 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik dacht een 'hardcoreversie' van 'Trots da'w veur Twente bint' gemaakt door iemand op fctwente.net.
Een derde man voor achter Kufo en Arnautovic is natuurlijk nooit verkeerd, en 3 miljoen is een schijntje. Geloof d'r weinig van eerlijk gezegd. Kan maar op 2 manieren waar zijn volgens mij, of hij moet ook op rechts kunnen, of Twente wil met 2 spitsen gaan spelen.quote:
Kan iemand mij trouwens iets uitleggen van dat Dale Cavese, welke club heeft dat lied geïntroduceerd in de Nederlandse stadions? En waarom heeft elke club dat overgenomen.. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt heel mooi om te horen als een heel stadion dat zingt, maar het heeft geen tekst en elke club in Nederland zingt hetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee het is een soort hardcore versie van de Dale Cavese
Gemaakt door 'The red devils' idd van dat fctwente.net
He! Dat is een filmpje van mijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:10 schreef Lamzak_ het volgende:
FC Twente/Heracles, het schijnt dat Ajax het ooit ook heeft gezongen.
FC Twente begon er mee bij de wedstrijd FC Twente - Getafe, dat was op 04-10-2007
Ik heb hem ook al gehoord bij: PSV, Willem 2 en Vitesse
Reactie van een Ajacied:
T was eerst Twente...daarna begon Heerenveen...en sinds dit seizoen hoor je het overal.
Tevens was het goed te horen bij Twente-Feyenoord (29 okt 2007)
eindelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:17 schreef Rikketik het volgende:
Ik lees net in de VI dat Rajkovic zich op 10 november in Zürich moet melden bij de beroepscommissie van de FIFA. Kan hij eindelijk zijn schorsing aanvechten.
of nkufo gaat weg in de winterstopquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:05 schreef Solstice het volgende:
[..]
Kan maar op 2 manieren waar zijn volgens mij, of hij moet ook op rechts kunnen, of Twente wil met 2 spitsen gaan spelen.
quote:RTV Oost gaat de wedstrijd tussen Manchester City en FC Twente live uitzenden.
De tweede wedstrijd in de groepsfase van de UEFA-Cup wordt op donderdag 6 november in The City of Manchester Stadium gespeeld. FC Twente won de eerste wedstrijd tegen Santander met 1-0. De wedstrijd in Manchester begint om 20.45 uur
quote:FC Twente wacht lastig avondje in Breda
NAC Breda ontvangt woensdag FC Twente in het eigen Rat Verlegh-stadion. De Tukkers presteren momenteel goed, maar zullen het thuisspelende NAC zeker niet onderschatten. Trainer Steve McClaren spreekt zelfs van een mooie test voor FC Twente.
»Reacties Print artikel Stuur naar een vriend Contact! galleria zoom NAC enorm gegroeid volgens McClaren
Tijdens zijn vooruitblik op de wedstrijd in Breda had de Engelsman lovende woorden over voor NAC Breda. "NAC heeft de laatste twee jaar een grote groei doorgemaakt. Dat hebben ze bewezen met de derde plaats van vorig jaar. Een ploeg die effectief kan spelen en in eigen huis moeilijk te verslaan is. Voor ons is dit een goede motivatie om te kijken hoe we als team staan. Dit is een mooie test."
Bredanaars kunnen koppositie heroveren
In Breda hoopt men na de wedstrijd tegen FC Twente wederom de koppositie te mogen vieren. Na de overwinning van AZ op Roda JC is de ploeg van trainer Robert Maaskant teruggezakt naar een derde plaats, maar bij een goed resultaat op FC Twente kan de Bredase club zich weer voor een week tot beste club van Nederland kronen. Na de teleurstellende 0-0 in Utrecht tegen de plaatselijke FC hoopt NAC in het eigen uitverkochte stadion weer de volle winst te pakken.
Robert Maaskant is van mening dat NAC in eigen huis voor geen enkele tegenstander bang hoeft te zijn. Toch heeft de oefenmeester op zijn beurt ontzag voor de tegenstander: "Het is niet voor niets dat ze als enige Nederlandse ploeg overeind bleven in de UEFA-cup. FC Twente is qua team en qua breedte van de selectie een stuk verder dan NAC." Maaskant kan woensdag over een fitte selectie beschikkken.
Geen Janssen en Perez, terugkeer Stam
Collega McClaren moet het in elk geval doen zonder Theo Janssen en Kenneth Perez. Beide aanwinsten zijn nog niet geheel fit en missen het treffen met NAC. Iemand die met een bijzonder gevoel aan de aftrap zal staan, is Ronnie Stam. De verdediger kwam deze zomer voor meer dan twee miljoen euro over van NAC Breda en zal nu voor het eerst weer in Breda te bewonderen zijn.
Verleden
De historie van het duel tussen NAC en FC Twente wijst uit dat beide ploegen elkaar niet veel ontlopen. In de laatste tien jaar won NAC twee duels, Twente slechts één. De overige duels eindigden onbeslist. Toch bewaart FC Twente goede herinneringen aan Breda. In de play-offs van vorig seizoen was de ploeg uit Enschede tweemaal te sterk voor NAC Breda.
Afwezigen
NAC Breda: Enric (spier), Idabdelhay (hamstring)
FC Twente: Rendla (knie), Perez (hamstring), Janssen (kuit)
Van het clubje Cavesequote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:20 schreef Mascleta het volgende:
Voor de Dale Cavese kenners, wie weet welke club dit is?
Tot vanavond jongens, beloofd een mooie wedstrijd te worden.
Top! Dat wordt zuipen straks!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:35 schreef Lamzak_ het volgende:
Je krijgt er nog 1 van mij!(als het 0-4 wordt,)
Kan niet wachten tot ik thuis ben, dan ligt hij vast op de mat!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:46 schreef 9christensen het volgende:
Wat een mooi stuk over Twente in de VI vandaag!
Ik haal hem zo ook even maar dit is alvast positief.quote:'Elia en Wielaert verlengen binnenkort'
Woensdag 29-10-2008 - Erwin
Eljero Elia en Robbie Wielaert gaan binnenkort hun contract met FC Twente verlengen. Aanvaller Elia kan bijtekenen tot medio 2012, voor Wielaert ligt een contract tot medio 2011 klaar. 'Bij beide spelers ga ik ervan uit dat we er snel uitkomen', aldus voorzitter Munsterman in de VI. De VI staat overigens deze week vol met artikelen over Twente. Zo is er onder meer een reportage van 12 pagina's over de groei die de club doormaakt, een stuk over de wedstrijden tegen Santander en Ajax en wordt Marko Arnautovic uitgeroepen tot man van de week.
Ook staat er in de VI te lezen dat verdediger Slobodan Rajkovic op 10 november naar de FIFA gaat om zijn schorsing van een jaar aan te vechten. Rajkovic werd geschorst vanwege een spuugincident op de Olympische Spelen. Mocht dit beroep niets uithalen, kan de Serviër zich nog vervoegen bij het internationaal Sporttribunaal in Lausanne (CAS).
Verder staat er nog te lezen dat Twente vanavond zonder Theo Janssen en Kenneth Perez in Breda moet aantreden tegen NAC. Janssen is al wel hersteld van een blessure, heeft de groepstraining hervat, maar speelt morgen eerst een wedstrijd met Jong Twente. Voor de wedstrijd van vanavond kunt u natuurlijk ook weer voorspellen.
Mwah, vind dat wel meevallen hoor, aandacht zat.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:29 schreef Robinhoo het volgende:
inderdaad echt mooi artikel
ik vind het wel een beetje terecht! twente komt niet of nauwelijks met artikelen in de VI.
Maar deze maakt het een beetje goed.
Nouwww, er was laatst zo'n kerel op fctwente.netquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:30 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Mwah, vind dat wel meevallen hoor, aandacht zat.
Twaalf pagina's!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:46 schreef 9christensen het volgende:
Wat een mooi stuk over Twente in de VI vandaag!
helaas technische storing staat er..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:37 schreef Stienn het volgende:
http://www.davinciserver.nl/eredivisie/eredivisie.html kan je twente vanavond op bekijken!
Godvertiefus.... dan gaat het weer met de radio worden vanavond..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:38 schreef 9christensen het volgende:
[..]
helaas technische storing staat er..
moeten we maar op zoek naar een andere stream
En de rest die er niet bij zijn, Ajax was al te pakken zie vorig jaar. Maar ik zie het zowaar positief in.quote:
Ik ook, Wij nog ongeslagen thuis, Ajax vandaag eerste uitwinst. Maar thuis moeten we altijd voor de volle 3 punten gaan! En onze verdediging geeft mij heel veel vertrouwen! De laatste 4 wedstrijden de 0quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
En de rest die er niet bij zijn, Ajax was al te pakken zie vorig jaar. Maar ik zie het zowaar positief in.
Ik zie het zwaar negatief in voor Ajax, vooral als Twente effectief is in scoren.. Poe dat gaat een zware bevalling worden a.s. Zaterdagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
En de rest die er niet bij zijn, Ajax was al te pakken zie vorig jaar. Maar ik zie het zowaar positief in.
Dat is niet misquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef 9christensen het volgende:
programma:
01-11-2008 FC Twente - Ajax
06-11-2008 Manchester City - FC Twente
09-11-2008 AZ - FC Twente
16-11-2008 FC Twente - Feyenoord
22-11-2008 FC Twente - sc Heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |