Er zijn meer tukkers dan lui voor vitesse zondag in Arnhem!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Komen er A.S zondag weer veel tukkers naar Arnhem ?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Komen er A.S zondag weer veel tukkers naar Arnhem ?
Zeer onterecht cijfer idd.. hij was wel behoorlijk aan de bal weer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:27 schreef Lamzak_ het volgende:
Gevalletje Heracles dus, alleen hopen dat Twente het zelf beter doet.
Stam trouwens een 5 in de VI voor tegen Heracles, Ik vond hem briljant spelen, alleen verdedigend een beetje zwak
Zou wel eens zo'n wedstrijd kunnen worden inderdaad. Hopelijk wordt het wel wat aantrekkelijker om naar te kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:27 schreef Lamzak_ het volgende:
Gevalletje Heracles dus, alleen hopen dat Twente het zelf beter doet.
Stam trouwens een 5 in de VI voor tegen Heracles, Ik vond hem briljant spelen, alleen verdedigend een beetje zwak
Ja okay, maar alles beter dan nietsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Dat wel, FC Twente radio en Radio Oost zullen live verslag brengen. Poehej is niet van het luisteren maar van het kijken
Idd, luisteren heb ik nooit zoveel zin in aangezien ik dan andere dingen ga doen en mn focus op de radio kwijtraak. Het kan wel spannender zijn maar ik vind er persoonlijk geen fuck aan. Toch maar een stream proberen vanavond, en aangezien ik niet thuis ben moet ik ook nog eens op een 12" notebook kijken ook nog..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Dat wel, FC Twente radio en Radio Oost zullen live verslag brengen. Poehej is niet van het luisteren maar van het kijken
Leuk voor aan de muur ofzo?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:29 schreef poehej het volgende:
HEEL groot logo
En dan te bedenken dat ik nog een 4x grotere versie heb![]()
Nee, ik ga binnenkort een vlag makenquote:
Inderdaad.. Er zijn ook genoeg mensen die de wedstrijd willen zien en die geen Eredivisie Live hebben (zoals ik). Dan vragen ze toch gewoon iets minder?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:38 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat Twente teveel vroeg om het voor Oost mogelijk te maken om de wedstrijd uit te zenden. Ook niet echt verstandig lijkt me, zo'n wedstrijd op de regionale TV is toch weer een stukje positieve reclame die er voor kan zorgen dat je nieuwe mensen aan de club kunt binden.
Gaat nogal moeilijk als je geen geld hebt.. Ja ik weet het, ik ben een schooierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:59 schreef 9christensen het volgende:
ze kunnen ook naar het stadion gaan, er is nog plaats
Gewoon bietsenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:01 schreef poehej het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als je geen geld hebt.. Ja ik weet het, ik ben een schooiermorgen heb ik pas weer loon.
Ik ga denk ik deze "wallpaper" op een vlag laten printen. Wel in het rood dan hè en nog wat tekst erbij, wat vinden jullie ervan?
klik voor plaatje
Een vlag als 1 waar je mee gaat zwaaien of om op te hangen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:01 schreef poehej het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als je geen geld hebt.. Ja ik weet het, ik ben een schooiermorgen heb ik pas weer loon.
Ik ga denk ik deze "wallpaper" op een vlag laten printen. Wel in het rood dan hè en nog wat tekst erbij, wat vinden jullie ervan?
klik voor plaatje
Beidequote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een vlag als 1 waar je mee gaat zwaaien of om op te hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |