Ja okay, maar alles beter dan nietsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Dat wel, FC Twente radio en Radio Oost zullen live verslag brengen. Poehej is niet van het luisteren maar van het kijken
Idd, luisteren heb ik nooit zoveel zin in aangezien ik dan andere dingen ga doen en mn focus op de radio kwijtraak. Het kan wel spannender zijn maar ik vind er persoonlijk geen fuck aan. Toch maar een stream proberen vanavond, en aangezien ik niet thuis ben moet ik ook nog eens op een 12" notebook kijken ook nog..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Dat wel, FC Twente radio en Radio Oost zullen live verslag brengen. Poehej is niet van het luisteren maar van het kijken
Leuk voor aan de muur ofzo?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:29 schreef poehej het volgende:
HEEL groot logo
En dan te bedenken dat ik nog een 4x grotere versie heb![]()
Nee, ik ga binnenkort een vlag makenquote:
Inderdaad.. Er zijn ook genoeg mensen die de wedstrijd willen zien en die geen Eredivisie Live hebben (zoals ik). Dan vragen ze toch gewoon iets minder?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:38 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat Twente teveel vroeg om het voor Oost mogelijk te maken om de wedstrijd uit te zenden. Ook niet echt verstandig lijkt me, zo'n wedstrijd op de regionale TV is toch weer een stukje positieve reclame die er voor kan zorgen dat je nieuwe mensen aan de club kunt binden.
Gaat nogal moeilijk als je geen geld hebt.. Ja ik weet het, ik ben een schooierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:59 schreef 9christensen het volgende:
ze kunnen ook naar het stadion gaan, er is nog plaats
Gewoon bietsenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:01 schreef poehej het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als je geen geld hebt.. Ja ik weet het, ik ben een schooiermorgen heb ik pas weer loon.
Ik ga denk ik deze "wallpaper" op een vlag laten printen. Wel in het rood dan hè en nog wat tekst erbij, wat vinden jullie ervan?
klik voor plaatje
Een vlag als 1 waar je mee gaat zwaaien of om op te hangen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:01 schreef poehej het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als je geen geld hebt.. Ja ik weet het, ik ben een schooiermorgen heb ik pas weer loon.
Ik ga denk ik deze "wallpaper" op een vlag laten printen. Wel in het rood dan hè en nog wat tekst erbij, wat vinden jullie ervan?
klik voor plaatje
Beidequote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een vlag als 1 waar je mee gaat zwaaien of om op te hangen?
Als die Moody het maar niet hoort! Die kwam na Twente - Rennes ons in het Ajaxtopic even op hoge poten vertellen dat we een nepclub waren met nepsupporters omdat we minder bezoekers trokken bij Ajax-Borac dan Twente tegen Stade Rennes.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:59 schreef 9christensen het volgende:
Toen ik hoorde dat het tegen Heracles niet was uitverkocht en dat tegen een aantal vertelde zeiden een paar met een grote bek: 'Die mensen komen alleen bij het echte werk'. En nu is het nog niet uitverkocht?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:59 schreef 9christensen het volgende:
Je kunt nog gewoon naar binnen kijken vanaf 2 kantenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:56 schreef neilpad het volgende:
Niet uitverkocht? Kan zeker geen kaartje bij het stadion halen..
Hoor ze altijd wel juichen vanaf me studentenkamertje maar moet binnenkort toch maar eens in het stadion gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |