Ja okay, maar alles beter dan nietsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Dat wel, FC Twente radio en Radio Oost zullen live verslag brengen. Poehej is niet van het luisteren maar van het kijken
Idd, luisteren heb ik nooit zoveel zin in aangezien ik dan andere dingen ga doen en mn focus op de radio kwijtraak. Het kan wel spannender zijn maar ik vind er persoonlijk geen fuck aan. Toch maar een stream proberen vanavond, en aangezien ik niet thuis ben moet ik ook nog eens op een 12" notebook kijken ook nog..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Dat wel, FC Twente radio en Radio Oost zullen live verslag brengen. Poehej is niet van het luisteren maar van het kijken
Leuk voor aan de muur ofzo?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:29 schreef poehej het volgende:
HEEL groot logo
En dan te bedenken dat ik nog een 4x grotere versie heb![]()
Nee, ik ga binnenkort een vlag makenquote:
Inderdaad.. Er zijn ook genoeg mensen die de wedstrijd willen zien en die geen Eredivisie Live hebben (zoals ik). Dan vragen ze toch gewoon iets minder?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:38 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat Twente teveel vroeg om het voor Oost mogelijk te maken om de wedstrijd uit te zenden. Ook niet echt verstandig lijkt me, zo'n wedstrijd op de regionale TV is toch weer een stukje positieve reclame die er voor kan zorgen dat je nieuwe mensen aan de club kunt binden.
Gaat nogal moeilijk als je geen geld hebt.. Ja ik weet het, ik ben een schooierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:59 schreef 9christensen het volgende:
ze kunnen ook naar het stadion gaan, er is nog plaats
Gewoon bietsenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:01 schreef poehej het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als je geen geld hebt.. Ja ik weet het, ik ben een schooiermorgen heb ik pas weer loon.
Ik ga denk ik deze "wallpaper" op een vlag laten printen. Wel in het rood dan hè en nog wat tekst erbij, wat vinden jullie ervan?
klik voor plaatje
Een vlag als 1 waar je mee gaat zwaaien of om op te hangen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:01 schreef poehej het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als je geen geld hebt.. Ja ik weet het, ik ben een schooiermorgen heb ik pas weer loon.
Ik ga denk ik deze "wallpaper" op een vlag laten printen. Wel in het rood dan hè en nog wat tekst erbij, wat vinden jullie ervan?
klik voor plaatje
Beidequote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een vlag als 1 waar je mee gaat zwaaien of om op te hangen?
Als die Moody het maar niet hoort! Die kwam na Twente - Rennes ons in het Ajaxtopic even op hoge poten vertellen dat we een nepclub waren met nepsupporters omdat we minder bezoekers trokken bij Ajax-Borac dan Twente tegen Stade Rennes.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:59 schreef 9christensen het volgende:
Toen ik hoorde dat het tegen Heracles niet was uitverkocht en dat tegen een aantal vertelde zeiden een paar met een grote bek: 'Die mensen komen alleen bij het echte werk'. En nu is het nog niet uitverkocht?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:59 schreef 9christensen het volgende:
Je kunt nog gewoon naar binnen kijken vanaf 2 kantenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:56 schreef neilpad het volgende:
Niet uitverkocht? Kan zeker geen kaartje bij het stadion halen..
Hoor ze altijd wel juichen vanaf me studentenkamertje maar moet binnenkort toch maar eens in het stadion gaan kijken.
bij 't stadion zijn nog kaarten te koop tot voor de wedstrijdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:56 schreef neilpad het volgende:
Niet uitverkocht? Kan zeker geen kaartje bij het stadion halen..
Hoor ze altijd wel juichen vanaf me studentenkamertje maar moet binnenkort toch maar eens in het stadion gaan kijken.
Dat komt ook omdat je alleen een passe-partout kan kopen, zit ook een kaart voor de wedstrijd tegen Schalke bij in. Als je dan niet kunt, heb je mooi pech.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat het tegen Heracles niet was uitverkocht en dat tegen een aantal vertelde zeiden een paar met een grote bek: 'Die mensen komen alleen bij het echte werk'. En nu is het nog niet uitverkocht?
Iets met grote broer en Calimero gedrag.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:26 schreef Lamzak_ het volgende:
Tegen heracles was het volgens mij idd uitverkocht op de hoofdtribune na.
Maarja, je kunt klagen, maar alleen op onze korte zijde zit net zoveel als in jullie stadion past
Alsof wij dat nodig hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Calimero is een door FCTwente supporters verzonnen bijnaam om de kleine broer telkens een corrigerende tik te kunnen geven.
Om vanavond een kaartje te kopen bij het stadion heb je geen clubcard nodig voor zover ik weet...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef neilpad het volgende:
Je hebt persee een clubcard nodig en die aanvraag is tijdelijk stop gezet om andere mensen een voorrang te geven. Ff kijken of ik voor Schalke iets kan regelen. Denk wel dat dat eerder uitverkocht zal zijn.
Dat is gewoon een feit, al is het de laatste 1,5 jaar al een stuk beter.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:59 schreef 9christensen het volgende:
Jullie klagen nog wel 's over minder aandacht. bijv van de plaatselijke pers, de tubantia het "rode krantje".
en logisch omdat er meer lezers voor twente zijnquote:
Het is logisch dat Twente meer aandacht heeft, maar de verhouding was wel een beetje heel erg krom.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:44 schreef 9christensen het volgende:
[..]
en logisch omdat er meer lezers voor twente zijn
ga nu naar de veste
Meestal leeft de wedstrijd toch wel op 1 of andere manier. 100 zou ik dan weinig vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:40 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik gok een mannetje of 100, met al die uefa cup wedstrijden e.d. wordt vitesse nou niet als je van het gevonden
Ze hebben een kortingsactie gehouden dus er zullen er wel iets meer zitten , over de wedstrijd jammergenoeg dat Theo dit keer niet meedoet ( omdat ie maandag weer bij de groep aansluit wat ik begreep )quote:Op woensdag 22 oktober 2008 06:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Er zijn meer tukkers dan lui voor vitesse zondag in Arnhem!
Geloof dat er iets meer dan 200 kaarten zijn verkocht..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Meestal leeft de wedstrijd toch wel op 1 of andere manier. 100 zou ik dan weinig vinden.
[..]
Via een of andere Spaanse stream, met het geluid van FC Twente radio.. Wat is die man irritant om naar te luisteren zegquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:05 schreef Lamzak_ het volgende:
NKufo twee winners gemaakt voor zwitserland al.
Poehej, heb je nog gekeken? zo ja, via wat'?
Wel een lekkere pot. Vond Twente niet zo pover als gesteld wordt door de kranten/teletekst
Echt waar.. dan heeft ie het ergens over en ergens in het midden van dat verhaaltje zegt ie dan euh ja.., maar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:31 schreef Lamzak_ het volgende:
Heheh, dat is zo'n stotteraar
Maar wel leuk, twente-supporter in hart en nieren.
Nkufo was inderdaad niet sterk. Maar kreeg ook niet echt aanvoer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:24 schreef Damzkieee het volgende:
Inderdaad, maar dat was zaterdag en tegen Utrecht ook al zo
Tussendoor scoort ie wel voor Zwitserland
Tsja.. Misschien dat het toch eens tijd wordt voor een andere spits. Kufo zal toch geen club topscorer worden dit seizoen aangezien er meerdere spelers zijn die in scoringspositie komen. Alleen moeten ze eens meer van afstand schieten.. het is net of ze altijd pas binnen de 16 "durfen" te schietenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Nkufo was inderdaad niet sterk. Maar kreeg ook niet echt aanvoer.
Stond in zijn eentje tegen 2 beren van tegenstanders.
Je zal wel moeten, maar ik vind Wellenberg op zich wel een nuttige speler, maar donderdag was ie ook weer heel beperkt. Maar nu blijkt dat een goede bank, en die hebben wij, heel belangrijk is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:20 schreef Dos37 het volgende:
Hersi, Wellenberg en Heubach zijn vervangers die je er wel in kunt zetten.
Vond het het eerste half uur eigenlijk best goed. Jammer dat ze daarna stopten te voetballen. Maar de punten zijn in ieder geval binnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:05 schreef Lamzak_ het volgende:
NKufo twee winners gemaakt voor zwitserland al.
Poehej, heb je nog gekeken? zo ja, via wat'?
Wel een lekkere pot. Vond Twente niet zo pover als gesteld wordt door de kranten/teletekst
Werklust, meeverdedigen en de belangrijke goals.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoe krijgt die prutser van een Denneboom het voor elkaar om bij jullie in de basis te blijven staan? Alleen maar omdat 'ie af en toe een belangrijk doelpunt maakt? Of mis ik iets wat McClaren en eerder Rutten wel in hem zien? 't Zijn natuurlijk wel de mannen die geacht worden er kijk op te hebben..
Gefeliciteerd met de 3 Europese punten in ieder geval. Komende maanden maar eens zien hoe sterk jullie dit seizoen echt zijn, komt een mooi zwikje wedstrijden aan met oa AZ, Ajax, Feyenoord, ManCity, Schalke en ons
Rust nodig tijdens deze drukke periode.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:51 schreef Blawh het volgende:
Denneboom gepasseerd eindelijk? Of een blessure?
Hij heeft ook een extra lange zomer gehad om enigzins bij te komen. Ik denk dat hij gepasseerd is omdat Arnautovic weinig voor hem onderdoet en met het oog op de toekomst belangrijker is voor Twente.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:00 schreef tukkeronline het volgende:
Hij heeft vorig seizoen alle competitiewedstrijden gespeeld, ook dit seizoen heeft ie er al wel aardig wat gespeeld. Nkufo (was tot dit seizoen) is onvervangbaar in de spits en zonder Elia ben je amper gevaarlijk dus ik kan me dit wel voorstellen.
Denneboom is geen 20 meer, volgende keer speelt ie gewoon weer.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:57 schreef Blawh het volgende:
Dan denk ik niet dat Denneboom als eerste in aanmerking komt om gespaard te worden, er zijn wel belangrijkere voorhoedespelers.
Idd, het mag wel wat feller en wat sneller die tweede goal maken. Het is toch een tendens onder McClaren, als ze voorkomen gaan ze meteen behoudend spelen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef RobbieT het volgende:
Pff...Wat een fout net van Boschker.
Twente speelt slap. Mag wel wat meer pit in, anders roepen ze het over zichzelf af, op deze manier.
Hoeveel man was er?quote:
Ja. en nee, ik verwacht dat nkufo nog wel even een opleving krijgt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:54 schreef Moody het volgende:
Ik maak me wel zorgen over Kufo dit jaar. Hij ziet er ongelukkig uit in het veld. Hij had totaal geen gezichtsuitdrukking na de doelpunten. Wat denken jullie? Einde tijdperk Kufo, welkom Marko?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |