bij 't stadion zijn nog kaarten te koop tot voor de wedstrijdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:56 schreef neilpad het volgende:
Niet uitverkocht? Kan zeker geen kaartje bij het stadion halen..
Hoor ze altijd wel juichen vanaf me studentenkamertje maar moet binnenkort toch maar eens in het stadion gaan kijken.
Dat komt ook omdat je alleen een passe-partout kan kopen, zit ook een kaart voor de wedstrijd tegen Schalke bij in. Als je dan niet kunt, heb je mooi pech.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat het tegen Heracles niet was uitverkocht en dat tegen een aantal vertelde zeiden een paar met een grote bek: 'Die mensen komen alleen bij het echte werk'. En nu is het nog niet uitverkocht?
Iets met grote broer en Calimero gedrag.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:26 schreef Lamzak_ het volgende:
Tegen heracles was het volgens mij idd uitverkocht op de hoofdtribune na.
Maarja, je kunt klagen, maar alleen op onze korte zijde zit net zoveel als in jullie stadion past
Alsof wij dat nodig hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Calimero is een door FCTwente supporters verzonnen bijnaam om de kleine broer telkens een corrigerende tik te kunnen geven.
Om vanavond een kaartje te kopen bij het stadion heb je geen clubcard nodig voor zover ik weet...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef neilpad het volgende:
Je hebt persee een clubcard nodig en die aanvraag is tijdelijk stop gezet om andere mensen een voorrang te geven. Ff kijken of ik voor Schalke iets kan regelen. Denk wel dat dat eerder uitverkocht zal zijn.
Dat is gewoon een feit, al is het de laatste 1,5 jaar al een stuk beter.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:59 schreef 9christensen het volgende:
Jullie klagen nog wel 's over minder aandacht. bijv van de plaatselijke pers, de tubantia het "rode krantje".
en logisch omdat er meer lezers voor twente zijnquote:
Het is logisch dat Twente meer aandacht heeft, maar de verhouding was wel een beetje heel erg krom.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:44 schreef 9christensen het volgende:
[..]
en logisch omdat er meer lezers voor twente zijn
ga nu naar de veste
Meestal leeft de wedstrijd toch wel op 1 of andere manier. 100 zou ik dan weinig vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:40 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik gok een mannetje of 100, met al die uefa cup wedstrijden e.d. wordt vitesse nou niet als je van het gevonden
Ze hebben een kortingsactie gehouden dus er zullen er wel iets meer zitten , over de wedstrijd jammergenoeg dat Theo dit keer niet meedoet ( omdat ie maandag weer bij de groep aansluit wat ik begreep )quote:Op woensdag 22 oktober 2008 06:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Er zijn meer tukkers dan lui voor vitesse zondag in Arnhem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |