Nee, hoezo?quote:Op maandag 29 september 2008 13:34 schreef Stienn het volgende:
KingOfPop, heet jij op fctwente.net eippa?
Denk het wel ja. Weet nog niet of ik er heen kan.quote:Op maandag 29 september 2008 13:53 schreef Damzkieee het volgende:
Gewoon verlies.
Zaterdag start verkoop?
omdat daar iemand bijna het zelfde poste rond de zelfde tijdquote:
Er waren wel meer mensen toen ik er was, en ik woon niet naast het stadion, dus kan best iemand na mij geweest zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 13:58 schreef Stienn het volgende:
[..]
omdat daar iemand bijna het zelfde poste rond de zelfde tijdook dat er voor donderdag nog meerdere kaarten in verschillende vakken te verkrijgen zijn.
It is nu.quote:Op maandag 29 september 2008 13:33 schreef 9christensen het volgende:
deel 29 moet 't zijn
Goed bezig Arnautovicquote:McClaren stuurde laatkomers met taxi terug
Het regelmatig te laat komen van Marko Arnautovic en Nicolay Mihaylov zint FC Twente-trainer Steve McClaren niet meer. Voorafgaand aan het duel tegen FC Volendam, anderhalve week geleden, stuurde de Engelsman het tweetal met de taxi naar huis.
De Tukkers verbleven voor het competitieduel in een spelershotel, waar een groepsbespreking op het programma stond. De spits en de doelman voegden zich, niet voor het eerst sinds de komst van McClaren, te laat bij de rest van de selectie, aldus De Telegraaf.
De oefenmeester was onverbiddelijk en stuurde het tweetal per taxi terug naar Enschede. Het ritje, dat liefst vierhonderd euro kostte, mochten de laatkomers uit eigen zak betalen. De afwezigheid van Arnautovic schilderde McClaren af als een spierblessure, het gemis van Mihaylov bleef bij de media onopgemerkt.
FC Twente won het duel in Volendam, zonder Arnautovic en Mihaylov, uiteindelijk met 2-1.
Nee man, hij moest de Van Gaal style toepassen, lopen naar huisquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Goed bezig Arnautovic
Strakke actie van McClaren trouwens
Dan had hij echt een punt gemaakt!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:46 schreef 9christensen het volgende:
ja alleen had hij de waarheid wel mogen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |