abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61258736

Wie bint trots, daw veur twente bint
Maakt oons niks oet, wat ie dr van vindt
Lach oons ma oet, dat dut oons nie wat.
Enschede is oonze stad, joa, Enschede is oonze stad.

http://www.fctwente.net/
www.vakp.nl
www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl/
www.twentefans.nl

Vorig deel

[ Bericht 3% gewijzigd door Kerdaben op 31-08-2008 11:45:03 ]
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_61258790
Het bovenste plaatje doet t niet...
pi_61258812
In het ouwe topic ook niet, denk dat die site offline is ofzo
Bah, ook helemaal geen zin meer om nu naar te kijken
Slaap ze

laatste post vorige topic:
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 02:32 schreef Kerdaben het volgende:
Ze speelden 1e helft vrij aanvallend voor een uitwedstrijd. Denneboom sloeg zoals gewoonlijk een modderfiguur. Na de goal verzuimden ze het af te maken, paar goeie kansen gehad. Bal van Kufo op de lat die Elia er in had moeten koppen m.i. Daarna Roda stom terug laten komen en door persoonlijke fouten de 1-1 erin. Passing was trouwens de hele wedstrijd door maar matig.
  Moderator / Redactie FP zondag 31 augustus 2008 @ 03:24:43 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_61259101
TVP
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 31 augustus 2008 @ 04:05:57 #5
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_61259407
Als dat logo uit de OP dan toch kapot is... heb even snel een banner gemaakt voor dit prachtige topic, wat denken jullie ervan?

Voorronde CL er ook ingezet, toch ook een hoogtepunt me dunkt...

Eventuele suggesties hoor ik graag.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:07:49 #6
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61261196
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 04:05 schreef Rikketik het volgende:
Als dat logo uit de OP dan toch kapot is... heb even snel een banner gemaakt voor dit prachtige topic, wat denken jullie ervan?

[ afbeelding ]

Puike banner dat schudde je om 4 uur nog mooi even uit je mouw

Gister goed gevoetbald viel me niets tegen, alleen Denneboom viel tegen maarja dat is een open deur intrappen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61261516
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 04:05 schreef Rikketik het volgende:

[ afbeelding ]

Prima banner, heb hem er gelijk ingezet
pi_61261770
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:07 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Puike banner dat schudde je om 4 uur nog mooi even uit je mouw

Gister goed gevoetbald viel me niets tegen, alleen Denneboom viel tegen maarja dat is een open deur intrappen.
Denneboom vond ik de eerste helft aardig goed eigenlijk. Gevaar kwam ook bij hem vandaan die eerste helft. Tweede helft bij die treffer ook nog een cruciale rol gespeeld.
pi_61263781
quote:
Twente lijkt afgehaakt voor Verhaegh

ARNHEM - FC Twente lijkt af te haken voor Vitesse-speler Paul Verhaegh.

De Tukkers meldden zich dinsdag al bij Vitesse, omdat ze in de rechtsback de opvolger zagen voor de naar Dinamo Moskou vertrokken Luke Wilkshire. Inmiddels is gebleken dat Twente niet wil voldoen aan de vraagprijs van Vitesse, dat alleen akkoord gaat met de hoofdprijs voor de aanvoerder, die onlangs nog bijtekende tot 2011.

FC Twente verlegde de aandacht vervolgens naar NAC-speler Ronnie Stam, maar ook dat is nog niet rond. Wellicht meldt FC Twente zich dientengevolge opnieuw voor Verhaegh.

Omroep Gelderland
Dus wie gaat het nu worden ?

En dezelfde tt als het Ado Den Haag topic
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:46:09 #10
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61265345
Stam denk ik eerder dan Verhaegh..

Puntje bij Roda. Ben er tevreden mee.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_61266046
Puntje bij roda ben ik tevreden mee, maar naar aanleiding van de wedstrijd absoluut niet...
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_61269806
tvp
Ik weet het ook niet
pi_61271417
Wie gaat er hier nog naar Rennes?
pi_61273869
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:54 schreef RobbieT het volgende:
Wie gaat er hier nog naar Rennes?
De mogelijkheden (animo en prijs) worden onderzocht .
pi_61278090
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:30 schreef Merson het volgende:

[..]

Same
pi_61278245
quote:
NAC Breda is niet akkoord gegaan met het eerste bod van FC Twente op Ronnie Stam, dat meldt De Telegraaf. FC Twente ziet in Stam de opvolger van de naar Moskou vertrokken Wilkshire. 'Wij hebben begrepen dat Ronnie voor FC Twente de eerste keus is', zegt NAC-directeur Theo Mommers in De Telegraaf. 'Als ze hem zo graag willen moeten ze het bedrag betalen dat in zijn contract staat.' Naast Ronnie Stam heeft FC Twente ook interesse in Vitesse-verdediger Paul Verhaegh.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61280408
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 1 september 2008 @ 00:10:03 #18
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_61280464
Buijs... heb er mijn twijfels bij, hoewel hij in zijn dagen bij Groningen goed speelde. Maar als je hem dan zoals vandaag bij Feyenoord bezig ziet...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_61280510
Hij speelde bij Groningen rechts op het middenveld, had hij Bruno Silva achter zich op rechts back.
Buijs op de rechtsback positie zou ik niet aan beginnen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61281526
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:30 schreef Merson het volgende:

[..]

Heb zelf wel in de planning om te gaan. Met de auto. Samen met mijn ouders en 2 vrienden van me.
Morgen alleen maar eens even bellen met Twente. Ouders hebben nog een uitkaart, en om alleen voor een uitkaart naar Enschede te rijden is niet te doen.

Een foto maken kan ik zelf ook nog wel naar ze mailen, dus maar eens even kijken hoe we dat gaan regelen!
pi_61281529
quote:
Op maandag 1 september 2008 00:50 schreef RobbieT het volgende:

[..]

Heb zelf wel in de planning om te gaan. Met de auto. Samen met mijn ouders en 2 vrienden van me.
Morgen alleen maar eens even bellen met Twente. Ouders hebben nog een uitkaart, en om alleen voor een uitkaart naar Enschede te rijden is niet te doen.

Een foto kan ik zelf ook nog wel naar ze mailen/faxen, dus maar eens even kijken hoe we dat gaan regelen!
pi_61287432
quote:
Op maandag 1 september 2008 00:50 schreef RobbieT het volgende:

[..]

Een foto maken kan ik zelf ook nog wel naar ze mailen, dus maar eens even kijken hoe we dat gaan regelen!
Is dat nodig dan? Dat was voor Arsenal uit ook niet nodig, toch? Kon je gewoon ook zonder (S)CC een kaartje kopen, dacht ik. Wanneer er wel een uitkaart nodig is, dan zijn mijn mogelijkheden om te gaan wel heel erg beperkt opeens.
pi_61288018
kan wss gewoon zonder uitkaart, uitkaarthouders krijgen alleen voorrang...

Mijn pa en zus hadden geen scc en geen uitkaart, gewoon op de uitkaart en scc van andere mensen gedaan
pi_61291385
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 04:05 schreef Rikketik het volgende:Eventuele suggesties hoor ik graag.
Winnaar UEFA Intertoto Cup 2006 (onze enige internationale prijs) en Runner-up Eredivisie in 1974 en 2008 zijn ook vermeldenswaardig.
pi_61291821
Buijs blijft gelukkig in Rotterdam.
quote:
Buijs vertrekt niet naar FC Twente

Danny Buijs vertrekt niet naar FC Twente. De middenvelder kiest ervoor om in Rotterdam te blijven, meldt RTV Rijnmond.

De Rotterdammers wilden de 26-jarige Buijs graag voor het verstrijken van de transferdeadline verkopen. Met het vrijgekomen geld wilde de Stadionclub zelf op zoek naar versterking. Ook Vitesse had interesse voor de in Rotterdam uit de gratie geraakte Buijs, die na dit seizoen transfervrij mag vertrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')