Waar haal ik dan McLaren vandaan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:45 schreef 9christensen het volgende:
McClaren is 't.
uit de F1 ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waar haal ik dan McLaren vandaan?
Ik dacht een 'hardcoreversie' van 'Trots da'w veur Twente bint' gemaakt door iemand op fctwente.net.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:39 schreef Messenga het volgende:
Vraagje, welk nummer wordt er gedraaid als Twente thuis scoort?
Dat wist ik niet, ik let nooit op als er een goal valt.. dan ben ik altijd te druk met juichenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:50 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik dacht een 'hardcoreversie' van 'Trots da'w veur Twente bint' gemaakt door iemand op fctwente.net.
Op 1 stond: Jullie zuid was maar 1x leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Iemand die weet wat er op die doeken stond die niet mee naar binnen mochten ? of hangen die in Jan. 2009 in de Grolsch Veste
Minimale inspanning en toch winnen is ook een klasse , en geluk zal je wel afdwingen.
Ik heb vast ergens niet opgelet of ik weet gewoon echt niet waar je het over hebt maar waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:45 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Op 1 stond: Jullie zuid was maar 1x leuk
Ik zou bijna denken Twente - Arsenal.. maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:09 schreef Lamzak_ het volgende:
Er kwam nog een doek bij: 15-08-08, en dit zijn de twee hints
Toch wel, dat was de dag dat hun zuid-tribune wél leuk wasquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:20 schreef poehej het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken Twente - Arsenal.. maar dat zal wel niet
idd een beetje flauw , maar zo gaat het tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:46 schreef 9christensen het volgende:
flauw dat die niet mee naar binnen mochten
Jullie Zuid was maar 1 keer luid,inderdaad verwijzend naar Twente-Arsenal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Iemand die weet wat er op die doeken stond die niet mee naar binnen mochten ? of hangen die in Jan. 2009 in de Grolsch Veste
Minimale inspanning en toch winnen is ook een klasse , en geluk zal je wel afdwingen.
Sommige vinden het nou eenmaal leuk om te juichen als nec achterstaat en dit terwijl je er die week ervoor van verloren hebt , je laag staat en wat jij al zegt je ook achter staat. ja ik schaamde me er ook een klein beetje voor dat maar het kwam ook maar uit 1 hoek ( die van achter de trommels , en ja bij onsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:05 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Jullie Zuid was maar 1 keer luid,inderdaad verwijzend naar Twente-Arsenal.
Zondag was jullie Zuid trouwens 2x luid..bij de tussenstanden van Ajax-NEC..
onbegrijpelijk dat je dan kunt juichen terwijl je zelf achterstaat
quote:Stam: "FC Twente kan kampioen worden"
Woensdagavond neemt Ronnie Stam het met FC Twente op tegen zijn oude werkgever NAC Breda. Naar de stand gekeken een topper in de Eredivisie. Stam vindt het speciaal, maar kijkt ook al verder dan dat ene duel.
"Juichen ze me toe, is dat mooi. Als er toeschouwers zijn die willen fluiten, dan fluiten ze maar", relativeert Stam zijn komende terugkeer in het Rat Verleghstadion. "Die mensen neem ik niet serieus. Ik heb 121 Eredivisieduels alles gegeven, heb voor de grootste transferopbrengst ooit gezorgd. Ze moeten juist trots op me zijn."
Vooraf is het duel met 'zijn' club speciaal, maar in het veld tellen de sentimenten niet meer. "We willen winnen. Ik hoor van iedereen dat NAC goed voetbalt, weer een sterk collectief heeft. Zelf heb ik ze nog nauwelijks aan het werk gezien. Zelfs niet in samenvattingen, ik ben te vaak onderweg. Ben ook niet vaak meer in Breda."
Verschil tussen NAC en FC Twente is er duidelijk, zegt Stam tegenover BN/DeStem. "Er komen wekelijks 24.000 mensen naar ons kijken. Als het stadion weer is verbouwd, zijn dat er 40.000. Het voetbal leeft enorm bij de fans. En er zijn hier talloze grote sponsors, de club zit echt in de lift. We bleven als enige Nederlandse club overeind in Europa. Daar kunnen ze bij NAC voorlopig slechts van dromen."
Woensdag staat de 24-jarige Bredanaar waarschijnlijk tegenover Anthony Lurling, maar dat maakt Stam niet veel uit. "Die kans is groot inderdaad. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit tegen wie ik speel. De zwaktes van Lurling? Hij kan niet koppen. Maar ja, daar ben ik zelf ook niet goed in."
Stam vertrok bij NAC om hogerop te gaan. Naar zijn gevoel is het dus ook mogelijk om prijzen te winnen bij de Tukkers. "We kunnen zeker weten in de top drie eindigen dit seizoen. De titel? Ik denk niet dat we minder zijn dan de ploegen die nu op die posities staan. Dus ja, FC Twente kan met deze selectie kampioen worden. Al is daar wel wat geluk voor nodig."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |