Dat is toch allemaal koffie dik kijken, als we gister zo hadden gespeeld als tegen Utrecht hadden jullie met 0-5 gewonnen. Elke wedstrijd is een andere.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:11 schreef Damzkieee het volgende:
Nou als jullie zo spelen als gisterenavond donderdag
En naar donderdag, ook meer dan naar Schalkequote:Op zondag 19 oktober 2008 18:06 schreef Moody het volgende:
De eerste thuiswedstrijd in lange tijd die ik moest missen. Heb qua voetbal niet veel gemist volgens mij
Ook grappig dat de Heraclieden dit zien als de wedstrijd van het jaar, terwijl ik persoonlijk 10x meer uitkijk naar donderdag.
idd. als we zo speelden als tegen arsenal de eerste wedstrijd...quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal koffie dik kijken, als we gister zo hadden gespeeld als tegen Utrecht hadden jullie met 0-5 gewonnen. Elke wedstrijd is een andere.
Gelukkig hebben jullie in Perez een prima bankzitter, die z'n mannetje altijd staatquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:35 schreef Robinhoo het volgende:
word een zwaar progamma, 5 wedstrijden binnen 2 weken.
en zeker niet de minste.
de laatste weken van de competitie is ook leukquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:35 schreef Robinhoo het volgende:
word een zwaar progamma, 5 wedstrijden binnen 2 weken.
en zeker niet de minste.
Ik kan de OP niet meer aanpassen maar je staat op het lijstje..quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:33 schreef Robinhoo het volgende:
Ik sta op de 2e ring, en inderdaad daar begint dat Hersi liedje telkens. Maar ik doe er niet aan mee.
Beter richt je je op de spelers die in het veld staan, en niet op de spelers die nog niet eens warmlopen.
En dat paaldanseres slaat denk ik op dan Jan van Halst 'verantwoordelijk' is, voor de mensen die een plek achter een paal hadden dat misverstand weet je wel.
PS: Mag ik in de OP ?:P vak 306
Groningen moet te doen zijn, NEC wordt lastig, Roda lijkt me geen probleem, Feyenoord zal ook wel lukken denk ik, Heerenveen wordt zeer lastig maar wel een mooie pot, AZ is ook te kloppen, en als Ajax zo blijft voetballen het hele seizoen dan zal dat ook wel niet voor problemen zorgen..quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de laatste weken van de competitie is ook leuk
22-3 groningen thuis
3-4 nec uit
11-4 roda thuis
18-4 feyenoord uit
25-4 heerenveen uit
3-5 az thuis
10/5 ajax uit
(En op 7-3 psv thuis)Allemaal ploegen die volgens mij vorig seizoen in het linkerrijtje eindigden, neemt niet weg dat Roda en Feyenoord dit jaar door iedereen te kloppen zijn
Daar zou ik niet raar van opkijken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:33 schreef 9christensen het volgende:
tegen die tijd heeft steve er een voetballende machine van gemaakt
quote:FC Twente moet een geldboete van achtduizend euro betalen naar aanleiding van ongeregeldheden in de thuiswedstrijd tegen Arsenal in de voorronde van de Champions League. Dat heeft de Europese voetbalbond Uefa aan de club uit Enschede laten weten. Tijdens het duel staken fans vuurwerk af. Ook stonden zij op de trappen, waardoor ze de nooduitgang blokkeerden.
Het duel tegen de club uit Londen werd gespeeld op 13 augustus in het Gelredome in Arnhem. Twente verloor met 2-0 en ging twee weken later met 4-0 onderuit in het Emirates Stadium. Door de uitschakeling werden de Tukkers veroordeeld tot het spelen van Uefa Cup. Donderdag ontmoeten ze in eigen huis het Spaanse Racing Santander.
volgende keer gewoon het uitvak aanstekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:36 schreef Damzkieee het volgende:
Die factuur zal dan ook nog wel komen. Kinderachtig trouwens. Vorig jaar kregen Heracles en Twente ook al boetes toen er fakkels werden afgestoken in het uitvak
Haha, het hoeft niet per definitie negatief te zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:09 schreef Elwood1802 het volgende:
Ja ik wel
Zal waarschijnlijk wel een negatief bericht zijn
Onvoorstelbaar dat deze boete zo hoog is.quote:
Als de maan ook nog is in de juiste stand staat, het universum het wil, de afwas al gedaan is, tas uitgepakt en al op m'n kamer staat, m'n neef niet toevallig belt en de pc vrij is, kan ik misschien eventueel ook wel een stukje schrijvenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:27 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik lever misschien wel wat in, als ik zin en tijd heb...
Er zijn meer tukkers dan lui voor vitesse zondag in Arnhem!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Komen er A.S zondag weer veel tukkers naar Arnhem ?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Komen er A.S zondag weer veel tukkers naar Arnhem ?
Zeer onterecht cijfer idd.. hij was wel behoorlijk aan de bal weer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:27 schreef Lamzak_ het volgende:
Gevalletje Heracles dus, alleen hopen dat Twente het zelf beter doet.
Stam trouwens een 5 in de VI voor tegen Heracles, Ik vond hem briljant spelen, alleen verdedigend een beetje zwak
Zou wel eens zo'n wedstrijd kunnen worden inderdaad. Hopelijk wordt het wel wat aantrekkelijker om naar te kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:27 schreef Lamzak_ het volgende:
Gevalletje Heracles dus, alleen hopen dat Twente het zelf beter doet.
Stam trouwens een 5 in de VI voor tegen Heracles, Ik vond hem briljant spelen, alleen verdedigend een beetje zwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |