Jullie stonden verdedigend ook erg goed,lastig door te komen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
Nou proficiat allemaal. Slechte wedstrijd, alleen Elia was bij jullie een spaarzaam hoogtepuntje. Mooi stadion trouwens hoor.
Nee maar wij hebben gister de landstitel gewonnenquote:
Ik heb ook een beetje het gevoel dat er veel klapvee bijgekomen is, maar dat kan ik verkeerd hebben hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:17 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Jullie stonden verdedigend ook erg goed,lastig door te komen.
Stadion van ons ziet er inderdaad goed uit,beetje jammer dat de meeste van de 'nieuwe' supporters
het niet helemaal snappen.
't'is stil aan de overkant' en al na 30 minuten Hersi toezingen![]()
Mooi gezicht trouwens om een heel uitvak te zien springen op 'pour un flirt'
Snap niet dat jullie dat massaal durven te zingen als je eigen team nog niet eens goed draaitquote:
Mwah, niet goed draaien is ook niet helemaal waar.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Snap niet dat jullie dat massaal durven te zingen als je eigen team nog niet eens goed draait
Wij konden er alleen maar om lachen, wij staan namelijk wél ver boven de doelstelling
Erg erg jammer dat Hersi al vanaf de eerste helft werd toegezongen. De reactie bij de wissel van Denneboom en het, het is stil aan de overkant. Mooi dat er gezongen wordt, maar ik hoop toch dat je niet van die Nederlands Elftal taferelen bij ons op de tribune krijgt. En erg blij met de punten natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:55 schreef Dos37 het volgende:
Mooi dat zo kon, de sfeer zat er eindelijk lekker in op de 2de ring
Dat had ik nog nooit gezien dat iedereen ging zitten, wel grappig gezicht. En de Paaldanseres gezocht, [onleesbaar woord] Jan van Halst. Wat stond er? En waar slaat het op?quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje het gevoel dat er veel klapvee bijgekomen is, maar dat kan ik verkeerd hebben hoor.
Sfeertje in het uitvak zat er goed in. Paar keer nog goed gelachen toen iedereen ging zitten bij 'goa stoan a'j veur Twente bint'
Nooit ontevreden geweest.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:08 schreef Chooselife het volgende:
Zijn jullie nu uiteindelijk een beetje tevreden met die Steve McCLaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |