quote:Ik hou van mijn tong uitsteken tegen stomme kinderen in de supermarkt zodat ze onzeker worden
quote:Kijken naar mijn hamsters en proberen erachter te komen wat ze denken
deel een vind je hierquote:Ik hou van even getallen.Oneven getallen zijn stom priemgetallen zijn helemaal triest
.
haha, ja!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:
- warme was uit de droger halen en dan opvouwen
Dat doet mijn collega en is echt zo kut!!! Vooral omdat hij sneller loopt dan gewoonlijk, en hij gaat niet eens gewoon lekker in de vergaderkamer rondlopen maar hij moet zonodig ook continu langs ons rauzenquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:20 schreef EggsTC het volgende:
-Ik loop graag als ik aan het bellen ben (ijsberen)
Nee bij de lantaarnpaal juistquote:Op maandag 22 september 2008 18:35 schreef rece het volgende:
- In de auto mijn tenen omhoog houden en precies in het midden tussen twee lantaarnpalen naar beneden doen en daarna direct weer omhoog. ( vind dit zelf heel vaag maar gaat vanzelf)
In de hoop dat ze verdwijnen, niet in de hoop dat er littekens komen (wat wel het geval is vaak).quote:Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef Modus het volgende:
-Korstjes pulken en dat er dan de volgende dag (of binnen een paar uur al) een nieuwe zit.. Het pulken en friemelen zelf is leuker dan het uiteindelijk loshebben van het betreffende stukje.
,
.
- Hand voorover krommen en met je mond langs de korte haartjes op de bovenkant van je pols gaan zeg maar.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:58 schreef DarkElf het volgende:ik hou van in de pas gevallen sneeuw lopen in het donker als het doodstil is op straat Ik hou van in de regen lopen en daarna thuis warm douchen
Ja dat is baasquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:59 schreef Oserdare het volgende:
- Hand voorover krommen en met je mond langs de korte haartjes op de bovenkant van je pols gaan zeg maar.
Dat, maar dan met de mini-haartjes op mijn onderste vingerkootjes.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:59 schreef Oserdare het volgende:
- Hand voorover krommen en met je mond langs de korte haartjes op de bovenkant van je pols gaan zeg maar.
dat is zoooo herkenbaar. Dat doe ik ook wel is op de fiets, soms ga ik dan ook express harder of zachter fietsen om te hopen dat ze tegelijk komenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:25 schreef ForumGek het volgende:
- Op de maat meetikken met de muziek (ook in de auto) en dan hopen dat bij elke tik je langs een lantaarnpaal / hectometer paaltje komt.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:37 schreef DahaKa het volgende:
[..]
dat is zoooo herkenbaar. Dat doe ik ook wel is op de fiets, soms ga ik dan ook express harder of zachter fietsen om te hopen dat ze tegelijk komen![]()
jawel jawel, dn meld zich!quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:38 schreef Florian_ het volgende:
Als je in de auto zit (niet achter het stuur) zitten er altijd van die plekjes op het raam (vuil bijv.) Dan je hoofd op en neer bewegen waardoor het lijkt of het dat plekje "springt", en die dan als een soort mario over het landschap heen laten bewegen
Klinkt echt dom als je het zo moet uitleggen![]()
Of precies met je trappers langs (beneden) zo'n streep op de weg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:38 schreef Dzy het volgende:
[..]
Ik ookmaar ook dat mn trappers precies op de maat van de muziek meedraaien.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:57 schreef Oserdare het volgende:
Haha oh echt nog meer mensen die dat doen?
Op de vingerkootjes zijn de haartjes te zacht.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:02 schreef Nepthys het volgende:
-Op het kassabonnetje kijken hoe de persoon heet door wie ik ben geholpen. Of überhaupt kassabonnetjes lezen.
of luchtverfrisserbussen op het toiletquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:39 schreef Plastic_Power het volgende:
-Shampooflesetiketten lezen tijdens het douchen. Vooral interessant als je ergens aan het logeren bent en dus kans hebt op een ander merk dan je thuis gewend bent![]()
Totdat er 1 niet meer kan remmen of de remmen plots kapot heeft.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
oversteken op een zebrapad als er een auto aankomt ( zodat ie moet remmen). Helemaal leuk als auto's vrij hard aankomen en dan helemaal pissed worden..
Ja!!quote:- Als je een URL verkeerd intypt deze voordat de website volledig geladen is alweer gecorrigeerd hebben, dit is echt de allerbeste![]()
![]()
Stukjes rand van een druipkaars telkens weer erin duwenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kaarsvet! Er vingerdopjes van maken of het gewoon over een stukje arm gieten en afpellen
Druipkaarsen, jaaahquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef soylent het volgende:
[..]
Stukjes rand van een druipkaars telkens weer erin duwen
Da's m'n primaire tik als ik in een cafe zit, de kaarsen aldaar compleet mollen. Bij het gebrek aan kaarsen ga ik bierviltjes uit mekaar pulken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kaarsvet! Er vingerdopjes van maken of het gewoon over een stukje arm gieten en afpellen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:02 schreef Nepthys het volgende:
-Op het kassabonnetje kijken hoe de persoon heet door wie ik ben geholpen. Of überhaupt kassabonnetjes lezen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:21 schreef MissMayhem het volgende:
En zo zijn er veel dingen.. Meer dwangneuroses dan iets anders.. Daar kan ik over bezig blijven
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:32 schreef Ladidadida het volgende:
Dingen ordenen
Het maakt niet uit wat; papieren, kleding, eten, post, pennen, rommeltjes, geld, boeken, cd's.. Als er orde in kan komen, dan doe ik het.
Dat ken ik en doe ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:38 schreef Florian_ het volgende:
Als je in de auto zit (niet achter het stuur) zitten er altijd van die plekjes op het raam (vuil bijv.) Dan je hoofd op en neer bewegen waardoor het lijkt of het dat plekje "springt", en die dan als een soort mario over het landschap heen laten bewegen
Klinkt echt dom als je het zo moet uitleggen![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
I'm not the only one! Heb dezelfde bus al minstens 10 keer gelezen hier.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of luchtverfrisserbussen op het toilet
ow hier staan er veel tussen dat ik denk die had ik ook kunnen noemen!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:31 schreef kwiwi het volgende:
- Dingen symmetrisch neerzetten/leggen
- Naar de zonsondergang kijken.
- Naar de sterren kijken.
- Met kaarsvet spelen.
- Lekker heet douchen
- Dagdromen en ondertussen met m'n haar spelen.
- Wandelen door de sneeuw
zebrapadstrepen tellen? die vind ik leukquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:30 schreef JJH het volgende:
Wàt een stelletje neuroten zeg, als je het zo achter elkaar doorleest.![]()
Dingen die ik zelf doe
Met mijn onderlip snorharen/bovenlip baardharen bevoelen voordat ik geschoren heb.
Zebrapadstrepen tellen.
Aan whisky ruiken, minstens zo lekker als het drinken.![]()
Een zin in één keer foutloos typen.
Plus een heleboel wat al eerder gezegd is, ik kan ook best neurotisch zijn.
Jij bent mijn onbekende broer!quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:24 schreef Rampestamper het volgende:
Mijn onderlip over mijn bovenlip op en neer schuiven als ik me net geschoren heb. Hetzelfde ook als er weer stoppels op staan. Ook met mijn hand over mijn bakkes aaien als ik net geschoren ben en bij verse stoppels. Heerlijk.
Als de kapper mijn nek uit heeft geschoren tegen de groeirichting in aaien.
Mensen die veel te langzaam rijden met zoveel mogelijk lawaai voorbijrijden in de auto. Niet als het om een paar kilometer gaat maar als ze bijvoorbeeld tien of twintig kilometer per uur te langzaam rijden over de provinciale weg. Even terugschakelen en vol er voorbij brullen. Aso, ik weet het, but it feels so good!
Als ik zit met mijn been op en neer wippen. Zo'n beetje zoals je vroeger bij opa op zijn knie paardje mocht rijden maar dan zonder kind op je knie. het liefst met twee benen tegelijk, als het even kan op de maat van de muziek of twee keer zo snel.
Ik heb altijd, maar dan ook altijd enorm veel meuk onder mijn nagels. God weet hoe ik er aan kom want ik heb gewoon een kantoorbaan. En dan heerlijk met wat er maar voor het grijpen ligt mijn nagels schoonmaken. Geeft me altijd een voldaan gevoel als ze weer lekker schoon zijn.
Lekker op mijn eigen hoofd krabbelen. Meestal als ik me moet concentreren. Gekrabbeld worden is ook heerlijk.
Met mijn vingers op het stuur met de muziek mee drummen.
Lekker zo heel af en toe de hele dag chagrijnig zitten mokken. Heerlijk!
Ik geloof dat het tijd os voor een psychiater...
Dit meen je hè?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:55 schreef Urquhart het volgende:
's Nachts met Skyradio op de achtergrond R&P-topics lezen
Soms lukt dat niet en dan word ik verdrietig.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Om maar simpel te beginnen (verkapte TVP):
Ik sorteer mijn M&M's ook, op kleur, en eet er dan omstebeurten van elke kleur eentje op, zodat ik uiteindelijk met 1 van elke kleur overblijf.
Eigenlijk wel, maar ach niet iedereen is zo goed al mij.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:45 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
-Ergens een flard van een nummer, of een zin die ook in een ander nummer wordt gebruikt horen. En vervolgens niet meer tot rust komen tot ik weet uit welk nummer het komt. Dat lekkere gevoel als je dat nummer weer weet!
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ach niet iedereen is zo goed al mij als ik.
Ik ken hetquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat heeft me bijna een aanrijding opgeleverd. Het is dat een collega bij mij in zat.
We hadden het over muziek en ik kon niet op de titel en artiest van een nummer komen en ik was er echt heel diep over aan het nadenken.
Hoor ik ineens naast me:"Zeg, zou je niet eens remmen?"
Met 120 km/h op de rotonde in Joure afrijden is nooit grappig
Herkenbaarquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:45 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Mijn persoonlijke tics:
-Doen alsof ik een DJ ben, in m'n hoofd een feest bedenken en dan nummers uit mijn muziek-map op elkaar aan laten sluiten. Hier kan ik echt uren mee doorbrengen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:57 schreef BloodyLotte het volgende:
Velletjes lospulken
's nachts in m'n eentje over de snelweg rijden.
Van dattum, heerlijkquote:Op zondag 30 november 2008 01:09 schreef Ered het volgende:
Zijn toch altijd weer de vrouwen die dingen zoals wasgoed opvouwen/ruiken, en dingetjes opruimen en ordenen leuk vinden.
- Ikzelf moet ook altijd een meervoud van vijf hebben (7:32 op de wekker is niet goed, het moet 7:30 zijn verdomme)
- Het gevoel dat je morgen heerlijk kunt uitslapen, en dat je helemaal niets hoeft te doen.
Omg, ik heb precies dezelfde. Het is vooral frustrerend als je dan té lang nodig hebt om de nieuwe pagina in te tikken en de foute pagina al geladen isquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:25 schreef ForumGek het volgende:
- Vroeger deed ik altijd "wedstrijdjes" spelen met regendruppels die van het raam naar beneden kwamen als ik in de auto zat.
- Op de maat meetikken met de muziek (ook in de auto) en dan hopen dat bij elke tik je langs een lantaarnpaal / hectometer paaltje komt.
- Als je een URL verkeerd intypt deze voordat de website volledig geladen is alweer gecorrigeerd hebben, dit is echt de allerbeste![]()
![]()
Ik knipper altijd met mijn ogen precies tussen twee lantaarnpalen :p.quote:Op maandag 22 september 2008 18:35 schreef rece het volgende:
- In de auto mijn tenen omhoog houden en precies in het midden tussen twee lantaarnpalen naar beneden doen en daarna direct weer omhoog. ( vind dit zelf heel vaag maar gaat vanzelf)
Vriend van mij heeft iets vergelijkbaars, hij moet altijd een even getal zien, hij doet niks als hij weet dat het 18.13 is, dan wacht hij tot het 18.14 isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef Barcaconia het volgende:
Veel herkenbare dingen!
- Het meetikken met mijn tenen tussen lantaarnpalen in (of meeknikken met mijn hoofd)
- Vuiltje op de raam gebruiken om door de omgeving te gaan zonder obstakels te raken
- Alles MOET in een veelvoud van 5 staan. Volume op de radio, wekker (7.13 is absolute hel! moet 7.15 zijn)
- Kleding moet recht zitten, als ik ook maar het gevoel heb dat mijn stropdas bijvoorbeeld 1 centimeter scheef zit krijg ik het al benauwd.
Vooral dat veelvoud van 5 is erg. Ik kan gewoon de wekker niet op een ander getal zetten dan 5 of 0 aan het eind. Al ga ik te snel door de getallen heen en ik kom op 7.21 uit, dan ga ik gewoon helemaal weer rond.
Ongeveer precies wat ik allemaal wou gaan posten, voordat ik jouw post lasquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef n8n het volgende:Vuiltje op het raam gebruiken om door de omgeving te gaan zonder obstakels te raken. Verpakkingen lezen onder de douche op op de toilet Hordes mensen zijn leuker om te bekijken dan dieren in de dierentuin. Bestanden op de computer (vooral muziek) perfect ordenen.
Dat doe ik altijd direct na thuiskomstquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:14 schreef stamppot het volgende:
- goed scheiten de ochtend na een avond stappen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:18 schreef frame-saw het volgende:
-Ik kan niet normaal zitten. Ik zit altijd opgevouwen of met mn benen onder mn kont of languit op de bank. Als ik dan een
dat heb ik ook. :']quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:48 schreef moonmovies het volgende:
[..]heb ik ook, ik zit altijd met opgevouwen benen, of ik zit met mn reet op een voet ofzo
Ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:48 schreef moonmovies het volgende:
[..]heb ik ook, ik zit altijd met opgevouwen benen, of ik zit met mn reet op een voet ofzo
Ja!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:08 schreef StreepjesSok het volgende:
-Lopen op een vers stuk sneeuw waar nog niemand op gelopen heeft.
Dat heb ik dus ook!quote:# Dingen op kleur leggen, waarmee ik bedoel op volgorde van de regenboog (zoals kleurpotloden)
Ik zou meteen een emmer koud water pakken en op je smijten als mijn huisgenoot dat deedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:18 schreef frame-saw het volgende:
-Onder de douche luister ik altijd muziek, en als ik dan vroeg op moet vinden mijn huisgenoten dat niet fijn (omdat het volume wat harder moet om mij in de douche te bereiken).
Die ook ja! Mijn bord moet zo ver uitgeschraapt zijn dat je hem bijna in de kast kan terugzetten!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:40 schreef KitchenQueen het volgende:
- Mijn bord helemaal leeg schrapen met het avond eten.
Dat is ook heerlijk en helemaal niet (heel ergquote:Op zondag 18 januari 2009 00:57 schreef peejdorie het volgende:
Met een koud biertje in de warme douche gaan staan als je net een stressvolle dag achter de rug hebt of hebt gesportheerlijk
Dit doe ik alleen op de camping in Frankrijk na het fietsen van een paar bergjes.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:03 schreef Dzy het volgende:
[..]
Dat is ook heerlijk en helemaal niet (heel erg) vreemd.
Ik ook!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:48 schreef moonmovies het volgende:heb ik ook, ik zit altijd met opgevouwen benen, of ik zit met mn reet op een voet ofzo
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:31 schreef tickling het volgende:
Hoi Streepjessok,
Ik wil nog even tegen je zeggen dat ik rustig aan doe wat jou betreft en dat ik het wel afwacht tot jij er klaar voor bent.
Groetjes
Ow lawdquote:Op maandag 19 januari 2009 14:31 schreef tickling het volgende:
Hoi Streepjessok,
Ik wil nog even tegen je zeggen dat ik rustig aan doe wat jou betreft en dat ik het wel afwacht tot jij er klaar voor bent.
Groetjes
dat had ik een paar jaar geleden al besloten jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:24 schreef Rampestamper het volgende:
Als ik toevallig bij mijn auto in de buurt ben op het knopje van het alarm drukken als er iemand langs loopt. Die verbaasde blik!
Mijn onderlip over mijn bovenlip op en neer schuiven als ik me net geschoren heb. Hetzelfde ook als er weer stoppels op staan. Ook met mijn hand over mijn bakkes aaien als ik net geschoren ben en bij verse stoppels. Heerlijk.
Als de kapper mijn nek uit heeft geschoren tegen de groeirichting in aaien.
Mensen die veel te langzaam rijden met zoveel mogelijk lawaai voorbijrijden in de auto. Niet als het om een paar kilometer gaat maar als ze bijvoorbeeld tien of twintig kilometer per uur te langzaam rijden over de provinciale weg. Even terugschakelen en vol er voorbij brullen. Aso, ik weet het, but it feels so good!
Als ik zit met mijn been op en neer wippen. Zo'n beetje zoals je vroeger bij opa op zijn knie paardje mocht rijden maar dan zonder kind op je knie. het liefst met twee benen tegelijk, als het even kan op de maat van de muziek of twee keer zo snel.
Ik heb altijd, maar dan ook altijd enorm veel meuk onder mijn nagels. God weet hoe ik er aan kom want ik heb gewoon een kantoorbaan. En dan heerlijk met wat er maar voor het grijpen ligt mijn nagels schoonmaken. Geeft me altijd een voldaan gevoel als ze weer lekker schoon zijn.
Lekker op mijn eigen hoofd krabbelen. Meestal als ik me moet concentreren. Gekrabbeld worden is ook heerlijk.
Mijn vingers knakken, heerlijk!
Koken. Het is op één of andere manier altijd een heel gestress als ik het doe, maar als het dan gelukt is ben ik een gelukkig man.
Met mijn vingers op het stuur met de muziek mee drummen.
Lekker zo heel af en toe de hele dag chagrijnig zitten mokken. Heerlijk!
Ik geloof dat het tijd os voor een psychiater...
woehoe, twéé broersquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij bent mijn onbekende broer!
Ik herken mezelf een beetjequote:Op maandag 19 januari 2009 18:54 schreef Muck het volgende:
[..]
dat had ik een paar jaar geleden al besloten ja
[..]
woehoe, twéé broers
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:46 schreef henkde_j het volgende:
Als je bij een graad of 30 in een regenbui terecht komt. Op je fietsje, en dat je dan beseft van "fuck it, ik ben nu toch al nat"
Heerlijk. Gigantisch nat regenen op een zomeravond![]()
kannibaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef vlug het volgende:
Op een mooie zomerdag op het terras zitten en mensen opserveren.
OMG ik ben niet de enigequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Een smiley van bakboter maken in de koekenpan.
Herkenbaar en erg pijnlijk!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
de velletjes naast mn nagels er af trekken, en dan balen omdat het achteraf altijd pijn doet
Ik heb een eigen badkamerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:08 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ik zou meteen een emmer koud water pakken en op je smijten als mijn huisgenoot dat deed
Dat is zo f*cking irritant als mensen dat doen!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:14 schreef BroesWillems het volgende:
Ik ga altijd links staan met m'n auto bij het verkeerslicht en doe ook altijd m'n best op sneller te zijn dan degene naast mij, terwijl ik weet dat mijn auto veel slomer is....
ik zit zelf idd ook altijd te schelden op mensen die niet hard optrekken maar wel links gaan staan....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is zo f*cking irritant als mensen dat doen!!!
Leer het aub af.
Probeerde ik laatst ook. Vloog door de bocht, omdat de auto rechts niet echt uitweek, en ik dus flink moest gassen en vervolgens met 60 km p/u door een scherpe bocht moestquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:14 schreef BroesWillems het volgende:
Ik ga altijd links staan met m'n auto bij het verkeerslicht en doe ook altijd m'n best om sneller te zijn dan degene naast mij, terwijl ik weet dat mijn auto veel slomer is....
Dat vind ik juist niet fijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef littledrummergirl het volgende:
's morgens wakker worden met de zon op je gezicht, zo net tussen je gordijnen dooren dan lekker blijven liggen.
Same, en dan 's avonds zo zweten van 't TE heette douchen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:59 schreef frame-saw het volgende:
Mijn douche heel heet zetten tot ik rood word. Wel met deur van de douche open anders val ik flauw
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:08 schreef stievun1234 het volgende:
Op een drukke plek Bluetooth op je mobiel aanzetten en kijken welke namen er nog meer bluetooth aanhebben en dan die namen roepen
Ja is echt grappigquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Echt gedaan? Kreeg je daar nog reacties op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |