Kind! helemaal niet gezien!quote:
Tallinn is tof!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:02 schreef AKnynke het volgende:
wellicht over een weekje een weekendje naar Tallinn met m'n zusje!
Ik schijn ook geweldige aderen te hebben. Over dat slechte prikken ik maak ook wel eens fouten op mijn wer bij dingen die ik de hele dag doe, jij nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:27 schreef DarkElf het volgende:
Ik snij het ook meestal fijn maar soms is het handig om een pers te hebben, of een rasp daar ben ik nog niet over uit..
nou dan heb je geluk met de prikmevrouwen, bij ons zijn ze niet leuken kunnen soms echt te beroerd voor woorden prikken (hallo je doet de hele dag niets anders?? en dan nog lukt het niet?) maar gelukkig ben ik en makkelijk te prikken en heel vloeibaar dus tis allemaal zo gepiept
(en das mooi want ik moet nogal eens...)
iedereen maakt fouten maar er lopen een paar types die altijd slecht prikkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik schijn ook geweldige aderen te hebben. Over dat slechte prikken ik maak ook wel eens fouten op mijn wer bij dingen die ik de hele dag doe, jij niet![]()
heb pastameel bij Oil&Vinegar gekocht daarnet, dus ga mn pastamachientje uitproberen straksquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:17 schreef DarkElf het volgende:
Ik had een hele goeie knofpers alleen heb ik dat losse dingetje weggegooid per ongeluk![]()
verse pasta... zelf maken? Lekker hoor...Plaats je een receppie als t lekker is?
was je boos om iets van fok?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:14 schreef motorbloempje het volgende:ik had gisteren ook mijn knoflookpers gemold
en wil morgen ook even naar de IKEAmaar dan wel overdag, lekker rustig: nog wat extra kruidenpotjes kopen en toch maar een klein vierkant tafeltje voor naast de bank zodat we de telefoon daar normaal op kunnen zetten. Staat nu op een poef (ook IKEA
)
vanavond verse pasta (jaja!) met spinazie, zalm en veel knoflook
ja die ja iddquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb daarvan net nog wat naar een Fok!ker opgestuurd (zie toko's en winkeltjestopic)
even geproefd, en is idd erg lekker, alleen heb zelf nog staan, meegenomen uit Italie
ken meerdere mensen die er eentje staan hebben..quote:
Let wel: je deeglap moet elastisch zijn!! Als ie rafelig is, ga je over de kniequote:Op maandag 13 oktober 2008 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga nú beginnen, maak er wel een fotoverslagje van
Elf, ik gebruik m al jaren, zo eens in de twee maanden. Maar ik maar altijd direct veeeeeel deeg, dat verlaagt de drempelquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ken meerdere mensen die er eentje staan hebben..tis gewoon heel veel werk..
dus je gebruikt hem een paar keer en dan gaat ie de kast is
En dan word je weer lui zeker en haal je de (verse) pasta weer bij de winkelsquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ken meerdere mensen die er eentje staan hebben..tis gewoon heel veel werk..
dus je gebruikt hem een paar keer en dan gaat ie de kast is
ik heb er geenquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:08 schreef borisz het volgende:
[..]
En dan word je weer lui zeker en haal je de (verse) pasta weer bij de winkels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:Kennen jullie het verhaal van Leintjeuh die aan het lijntje gehouden werd? Vandaag heeft ze een schaar gepakt en het lijntje doorgeknipt
VertelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Goed van dat doorknippen dan wel????[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:Kennen jullie het verhaal van Leintjeuh die aan het lijntje gehouden werd? Vandaag heeft ze een schaar gepakt en het lijntje doorgeknipt
Goed zo leintjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Isa![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal nog wel even duren, maar met je verstand weet je best wel dat het de beste keuze isquote:
Jij durftquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou ja het is geen lang verhaal. Hij kon (alweer) geen ja of nee zeggen, alleen misschien. En toen was Leinemeis dat zat. Dus in de trein terug SMSte ze aan ex:
Er is geen toekomst meet voor 'ons'. Ik knip bij deze mijn lijntje door. Ik ben vanaf nu los van jou als mogelijke partner.
Punt erachter. Streep er onder.
Jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb een superlekkere Prosecco, echt heel fruitig en een beetje droog, hebben gulder tip om daar iets bij te eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was een serieuze vraag hoor!
![]()
Dedees is het![]()
Ja onder kenners welquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:12 schreef MissHobje het volgende:bekende fles of nie
Pasta kan met alles dus met dit ook
Ik zal vragen aan de directeur van de wijnhandel, master wine taster en tevens mijn papa of het inderdaad zo'n bekende naam is!quote:
oeiquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zal vragen aan de directeur van de wijnhandel, master wine taster en tevens mijn papa of het inderdaad zo'n bekende naam is!
Heb je nog niet gegeten dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
oeiik lul ook maar wat hoor, maarre nog iemand eettip?
Stukje kalfsvlees met wat geroerbakte peultjes en sugarsnaps en lente uitje.. en aardappeltjes met tijm en knoflook uit de ovenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oeiik lul ook maar wat hoor, maarre nog iemand eettip?
Hmmmm ik dacht meer aan zoiets als een salade du chevre chaud ofzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Stukje kalfsvlees met wat geroerbakte peultjes en sugarsnaps en lente uitje.. en aardappeltjes met tijm en knoflook uit de oven
Jij vroeg om ideen.. so that was minequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmmmm ik dacht meer aan zoiets als een salade du chevre chaud ofzo
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, ik lees het nu pas. Wat sterk van je, hoe zwaar ook.
*trots is op je
Thanks anywayquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij vroeg om ideen.. so that was mine
ah, jij leest nooit....quote:
Dudequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef MrKawada het volgende:
[..]
ah, jij leest nooit....ja dan valt dat wel op ja
ga eens naar een bibliotheek![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dude!
bedoelde het anders maargoed.. dat is het lastige van internet he zullen we maar typen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen fan van kalfsvlees? Ik ben tegenwoordig hooked on veal; supermals en smakelijk
tegen wassenaar hier.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:56 schreef MrKawada het volgende:
[..]
yep.. int centrum
om de hoek bij het filmhuis
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe wil je het anders op je bord krijgen??
Nachtdienst>???quote:
Over een paar uur mag ik weer beginnen met werrekuh..quote:
No problem dudequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog een dagje vrij en dan drie daagjes werken. En dan naar NY. Beat that mates!
Ik zeg : bloggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog een dagje vrij en dan drie daagjes werken. En dan naar NY. Beat that mates!
Tnx ook @ MoBloquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Beterschappie voor klodders
* Bluezz heeft zichzelf getrakteerd op super-mooie laarzen
nog beterquote:
Maarruh...hoe was het bij de dokterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:13 schreef kaasplankje het volgende:
Argl,was vanmorgen mijn portefeuille verloren met alles erin
incl creditcard bankpassen
id kaart rijbewijs en cash geld
moest ff naar de dok en k was een beetje vroeg en ff aan het rondbanjeren in een park ernaast. Kom ik op m'n werk: beurs kwijt
![]()
![]()
oooveral gezocht: tas auto, thuis, in het park, bij de dok, enz.
wéér thuis gezocht en uiteindelijk bank en credit card geblocked.
Tóch nog een keer in het park gaan muizen en ja hoor
lag ie ergens achterin dat park tussen de klimop enzo
![]()
Aaaaaaaaaaah
![]()
Ja heb ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:12 schreef DarkElf het volgende:
heeft iemand het kruidenhakmes en bijbehorende houtensnijplankje van de ikea?geen idee of het werkt maar t zag er zo cute uit dat ik het maar meegenomen heb
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja heb ik.
Was in een "oh, waarom kan ik sommige dingen van de Ikea niet gewoon laten liggen-moment"
Het werkt.
Een beetje
Kijkuh!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:15 schreef DarkElf het volgende:
mooie laarzen Bluezz, bijna zo mooi als de mijne....
das best handigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
zon is hier heerlijk
net bij de praxis geweest en de laatste dingies gehaald, kunnen nu het huis écht afmaken
behang voor op de bar (aan de kamerkant)
grondverf voor op de barplaat (MDF, dus moet eerst geverfd worden voor we kunnen behangen)
lampje voor onder de bar, zodat je ook ziet wat je snijdt
Donderdag weer als ik de stad in moét om ff te kijken voor wat nieuwe klerenquote:
Is dat niet van de Belgische biertjes?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zag mooie laarzen voorbijkomen, tof, Bloes
Ik heb lekker de hele dag gemeten. Op zich doodsaai, voornamelijk wachten, maar oh wat was het heerlijk buiten in het vlaamse herfstzonnetjeNu heb ik rode wangen
* Den_Haag eens naar DE rijdtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:43 schreef DarkElf het volgende:
mk moet lekker aan zichzelf denken en , terwijl ze op de bank ligt met een dekentje, verse kippensoep krijgen.
dus.
ik ga eens een glas rioja inschenken
ooh zo drinken we nooit eens samen een borrelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag eens naar DE rijdt
oh nee, moet nog hockeyen straks
Geniet ze DEquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ooh zo drinken we nooit eens samen een borrel
Nou ja, de mr schenkt net in dus ik vlij me naast hem
Het gaat shaky vandaag. Ik heb van hem gehoord sinds die sms: 1 sms terug met de weloverwogen tekst 'Ok...' Net of t m geen hol kan schelen ofzo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:59 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
Hoe gaat het met jou vandaag na je sms van gisteren? Niks meer van hem gehoord?
probeer je er tot toe te zetten dat het jou ook geen hol kan schelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het gaat shaky vandaag. Ik heb van hem gehoord sinds die sms: 1 sms terug met de weloverwogen tekst 'Ok...' Net of t m geen hol kan schelen ofzo?
Isa, dat heb je volgens mij wel eens eerder gezegd, maar ik ben vergeten wat het ook al weer was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Dude, je moet echt in de havens de Clamchowder bestellen (de 'witte')Ik zou het zo graag eens in Nederland eten
gewoon ff je ouwelullendutje na het eten doen Golfer, dan bende gij weer helemaal ut mennekequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:25 schreef golfer het volgende:
Zo, de eerste werkdag zit er weer op.
213 mailtjes in mijn inbox van het werk afgehandeld.
Om 5 uur stortte ik helemaal in en ben ik maar richting huis gereden.
Gelukkig morgen weer een dagje vrij om bij te komen.
SOLquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
gewoon ff je ouwelullendutje na het eten doen Golfer, dan bende gij weer helemaal ut menneke![]()
*SOL nu koken gaat, kreeg net een verontrustend berichtje dat CNK met het eten gewoon thuis is, daar had ik dan weer niet op gerekend
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ooh zo drinken we nooit eens samen een borrel
Nou ja, de mr schenkt net in dus ik vlij me naast hem
Hij lijkt inderdaad best een zak hooi nuquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:46 schreef Den_Haag het volgende:
@Lein, zo raak ik steeds meer overtuigd van mijn mening over hem. wat een
Ik was toch al van plan om te koken, hij zou een Mac oid eten, en pas laat thuis zijn. En ik dacht van: mooi dan heeft hij vanaaf trek en dan heb ik nog een restje voor hem overquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
SOLDan laat je hem zelf toch even snel wat koken? Jij bent ziek mens!
![]()
Arty zou me werkelijk mijn nest in sláán als ik in zo'n geval voor hem zou gaan staan koken.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad best een zak hooi nuMaar eigenlijk is het een hele lieve jongen die een domme keus gemaakt heeft.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was toch al van plan om te koken, hij zou een Mac oid eten, en pas laat thuis zijn. En ik dacht van: mooi dan heeft hij vanaaf trek en dan heb ik nog een restje voor hem over![]()
Ik ben zo blij als ik morgen thuis ben...kan ik zonder schuldgevoel lekker niks doen en lekker uitzieken
amenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen
Ook broeken slijtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:16 schreef kaasplankje het volgende:
Er zat stiksel aan de zijkant van mijn kontzak los en daarom was ik m'n cash verloren
Ja ik koop maar een nieuwe, ik naai m iig nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ook broeken slijten
En de broek al genaaid![]()
Blijft balen
En daarom, beste heren, bekijk je broek voor je m aantrektquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:16 schreef kaasplankje het volgende:
Er zat stiksel aan de zijkant van mijn kontzak los en daarom was ik m'n cash verloren
That's nice sistahquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Het witte gaat wrsch nog grijs worden, maar hadden geen kwast meerMoest sowieso eerst in de grondverf
[ afbeelding ]
Behangetje ertegenaan
Best gezellig, al zeg ik het zelf
Ik wist er stiekum wel van hoor maar ik zat nog in de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En daarom, beste heren, bekijk je broek voor je m aantrekt
Tsja, het begint altijd met ontkenning!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wist er stiekum wel van hoor maar ik zat nog in de ontkenningsfase
Werkt andersom ook niet...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tsja, het begint altijd met ontkenning!
'Nee, ik héb geen drank-probleem, echt niet!' En niemand die je gelooft
is dat een hint?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw MoBlo! Ziet er leuk uitIn het echt vast nog een heel stuk leukerder
Morgen slechte haardag?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
WHAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slechte haardag petje terug gevonden
![]()
![]()
![]()
![]()
Thxquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
Hij's echt tofen wat heb jij een lieflijke kussensloop
In mijn favorieten opgeslagen! Morgen eens rustig lezen. Voor nu welterusten!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Lein, geweldige foto
Moblo, prachtig behang
En voor Duderette: http://en.wikipedia.org/wiki/Clam_chowder
Ik hoop dat je nu op bed ligt zodat ik niemand hoef te slaanquote:
Maar dat is toch zo'n programma met mensen die geheel onvoorbereid on a whim besluiten weg te gaan naar het buitenland en er dan een puinhoop van maken?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:25 schreef Bluezz het volgende:
We zitten een paar afleveringen 'Ik vertrek' te kijken... en het kriebelt![]()
stoer he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, WOW. Ik vind de achterkant van de bar echt heel mooi, geeft het bonte geheel wat rust!
Ik dacht al welk liedje is dat nou maar het is Keanequote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
So little time
Try to understand that I'm
Trying to make a move just to stay in the game
I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing
And I don't feel the same.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen
Hoe koud is het buiten nu bij jou?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:29 schreef AKnynke het volgende:
het is hier zulk mooi weer! Vanmorgen heerlijk naar de uni gelopen, koud maar het zonnetje scheen zo lekker!
datwillikook kou en zonnetje, heerlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:29 schreef AKnynke het volgende:
het is hier zulk mooi weer! Vanmorgen heerlijk naar de uni gelopen, koud maar het zonnetje scheen zo lekker!
Ik was net ff buiten en het is toch best lekker hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
datwillikook kou en zonnetje, heerlijk
zo eens gaan zien dan... hoewel dat windje... bij het ziekenhuis, man wat een prutsers zijn dat die dat gebouwd hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was net ff buiten en het is toch best lekker hoorhelemaal niet koud een een lekker aantrekkend windje
Toch geen koude wind, maar zo'n lekkere zeebriesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo eens gaan zien dan... hoewel dat windje... bij het ziekenhuis, man wat een prutsers zijn dat die dat gebouwd hebben, kom je echt in zo'n enorm trek/tochtgat terecht voor je naar binnen loopt
![]()
je waait compleet uit je hempietoh maar ff een trui aandoen dan zo...
Klopt, dan loop je echt voor niets voor je gevoel want vooruit komen doe je mondjesmaatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Toch geen koude wind, maar zo'n lekkere zeebriesidd die valwinden tussen hoge gebouwen
Heb je ook bij t Westin hotel in Rotterdam, niet normaal meer als t stormt
Ja, jammer dat hij er toch uit ging... lekker erger TVquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen!
Hebben jullie eigenlijk Herrie aan de horizon gevolgd?
Hoewel ik Renate een bijzonder sympathiek mens vind, ik vind het vreemd dat iemand met een 'gestolen' recept zo'n competitie wint.
Ik heb overigens in een scheur gelegen om die Mrtijn of zo. Die gast die overal op liep te zeiken. Hilarisch.
Ik eigenlijk ook maar dat moet ik nog maar even zien enzoquote:
Prachtigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een mooi nummer.Kende deze hele artieste niet.
Gisteren gedraaid bij de eerste aflevering van S1ngle, toen viel ie mij ook al op.
ja, maar als hier niet zoveel gepost wordt, dan ja.. zit ik straks tegen mezelf te pratenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:35 schreef DarkElf het volgende:
ja maar truttebol, jij bent er ook heel weinig
Daten???quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar dat moet ik nog maar even zien enzo
Zo net thuis.. zo afspraak.. daar is het op wachten pfewwwwwww.
Thee
welk kunstje?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:27 schreef AKnynke het volgende:
het is hier nogsteeds heeeeeel erg saai! bah bah bah.
Maar goed, ik heb m'n kusntje vertoond en hoef nu niet echt meer op te letten!
En als je alleen met z'n tweeën post komt er ook commentaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar als hier niet zoveel gepost wordt, dan ja.. zit ik straks tegen mezelf te praten
ach nou en, scheelt ook weer irritaties hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar als hier niet zoveel gepost wordt, dan ja.. zit ik straks tegen mezelf te praten
Ja, mijn hart breekt in stukjes als ik dit nummer hoor met haar stem.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prachtigmooie stem passend bij de muziek
Halfjaarlijkse controle na de ingreep twee jaar terug.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
Was het een onderzoek met positief concreet perspectief, DE? Of alleen controle?
ik irriteer mijzelf regelmatig andersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach nou en, scheelt ook weer irritaties hebben
Mooi.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Halfjaarlijkse controle na de ingreep twee jaar terug.
Dus nu voor de 4de keer en 4de keer op een rij dat ie goed gaat zijn
Echt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik irriteer mijzelf regelmatig anders
* herkenbaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik irriteer mijzelf regelmatig anders
twee jaar terug waren er wat afwijkende cellen gevonden via een uitstrijkje en die zijn toen verwijderd via een hele leukequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooi.
Maar ik weet niet wat de ingreep 2 jaar geleden was precies.![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:01 schreef DarkElf het volgende:
zo en wat schaft de pot vanavond bij jullie?
de mr kookt vanavond broccoliroosjes en bakt daarbij daarbij biefstukreepjes met dunne uiringen en gesneden champignons kort gebakken en een lekkere sheut sherry erbij
oh en appel/bessen/port crumble![]()
Gooi een currytopic open ofzo? Ik heb er ook weinig ervaring mee maar wil wel graag leren want ik vin curry echtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
heb even een vraagje.
Mag graag rijst met rode currypasta maken met wat groentes en kip, maar de laatste tijd, ik weet niet waar het aan ligt, is de smaak wat vlakjes.
Waar kan dat aan liggen?
Teveel kokosmelk? Te weinig currypasta? Te veel kan ik er niet in doen, want dan kan ik het niet meer etenmaar is er een manier om wat meer smaak toe te voegen? Wat kruiden? Of vissaus?
bijvoorbeeld? Misschien wat sambal? Iemand ttopis?
jij vuile lurkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
Post dan eens die laars mét jouw been erin.
Het grote curry(pasta) topic!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gooi een currytopic open ofzo? Ik heb er ook weinig ervaring mee maar wil wel graag leren want ik vin curry echt![]()
![]()
Nu slapen ze, de rottige uitzuigersquote:
als je jezelf ruikt past je luchhie niet bij je is me wel eens verteldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben heel schoon en ik ruik verdomde lekker.
wat? dat zei zo'n parumtuthola ooit tegen mij toen ik klaagde dat ik mezelf zelden ruik...quote:
Ik snuffel regelmatig aan mezelf.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je jezelf ruikt past je luchhie niet bij je is me wel eens verteld
Heel erg Claudia (behalve de soep, toch?). Die pistache-taart, ook van haar? Zo niet, recept?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:58 schreef DarkElf het volgende:
nou reageren jullie gewoon niet op mijn "we gaan eten maken voor mensen" post?![]()
ik wil aandacht!![]()
ja ik doe niet aan subtiele verwijzingen ofzo, ik wil het gewoon hebben dus ...
zeg niksquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat? dat zei zo'n parumtuthola ooit tegen mij toen ik klaagde dat ik mezelf zelden ruik...
Heel erg Claudia. Zusje en moeders kende die keukens niet dus waren erg nieuwsgierig ernaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heel erg Claudia (behalve de soep, toch?). Die pistache-taart, ook van haar? Zo niet, recept?
En mag ik ook komen eten?
ja.quote:
Ga je vrijdag vast het aubergine-tomaatsmeerseltje maken, en de couscous? Of echt alles op zaterdag?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heel erg Claudia. Zusje en moeders kende die keukens niet dus waren erg nieuwsgierig ernaar
De soep is van een fokker... laatst gemaakt en is heerlijk!
De pistachetaart staat op pag 237 van Duizend en een smaken
Ik denk dat we genoeg maken dus aanschuiven kan(zullen wel veeeeeeeeeel te veel hebben)
Zo'n parfumtuthola stond ooit met droge ogen te beweren dat, als je je polsen wrijft na het sprayen, je de geuratomen kapotwrijftquote:
Vrijdag zoveel mogelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je vrijdag vast het aubergine-tomaatsmeerseltje maken, en de couscous? Of echt alles op zaterdag?
geuratomen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo'n parfumtuthola stond ooit met droge ogen te beweren dat, als je je polsen wrijft na het sprayen, je de geuratomen kapotwrijft
Geuratomen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Zo'n parfumtuthola stond ooit met droge ogen te beweren dat, als je je polsen wrijft na het sprayen, je de geuratomen kapotwrijft
Zonder te ruiken: vrij licht en een people pleaser. Zal het commercieel gezien wel erg goed doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:53 schreef MissHobje het volgende:
Hey Steerwat vind je van het nieuwe armani luchtje voor vrouwen
!
Ja, dat moeten natuurlijk geurmoleculen zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan moet je toch maar eens gaan ruiken.. best zwaARquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder te ruiken: vrij licht en een people pleaser. Zal het commercieel gezien wel erg goed doen.
Volgens mij had Octo die op haar trouwdagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan moet je toch maar eens gaan ruiken.. best zwaAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |