Nouquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:39 schreef borisz het volgende:
De SC heeft weer normale snelheid sinds Bloes en Golfer terug zijn.
Vorig deel was 2 dagen vol en daarvoor duurde het bijna een weekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:14 schreef DarkElf het volgende:
oi ik heb mijn best gedaan vanmiddag om te posten hoor Boris
oh, ik will ook hugh grant! ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil ook een simpele film. Hoe heet die 'All you need is love'-film ookalweer, met Hugh Grant als Prime minister enzo?
"nou gaan er klappen vallen, kutboer"quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:56 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zit ff naar Het Blok te kijken
Love actuallyquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil ook een simpele film. Hoe heet die 'All you need is love'-film ookalweer, met Hugh Grant als Prime minister enzo?
Ja fuck man, ik ook, toen ik Notting Hill keek. Vraag maar aan Lein.quote:
Young people fucking, een Canadese filmquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dank u
Welke film ga jij kijken?
Nyn, mijn vent wil Alles Is Liefde niet nog eens zien
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja fuck man, ik ook, toen ik Notting Hill keek. Vraag maar aan Lein.
uiteindeiljk heb ik uitgebreid gedouched, nog even met m'n zusje gebeld en ga ik nu nog even lezen. Ik lees kleine meisjes van Helen Fitzgerald. Tot nu toe best intrigerend!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dank u
Welke film ga jij kijken?
Nyn, mijn vent wil Alles Is Liefde niet nog eens zien
maar ik vond alles is liefde wel een toffe film.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
uiteindeiljk heb ik uitgebreid gedouched, nog even met m'n zusje gebeld en ga ik nu nog even lezen. Ik lees kleine meisjes van Helen Fitzgerald. Tot nu toe best intrigerend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |