Nouquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:39 schreef borisz het volgende:
De SC heeft weer normale snelheid sinds Bloes en Golfer terug zijn.
Vorig deel was 2 dagen vol en daarvoor duurde het bijna een weekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:14 schreef DarkElf het volgende:
oi ik heb mijn best gedaan vanmiddag om te posten hoor Boris
oh, ik will ook hugh grant! ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil ook een simpele film. Hoe heet die 'All you need is love'-film ookalweer, met Hugh Grant als Prime minister enzo?
"nou gaan er klappen vallen, kutboer"quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:56 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zit ff naar Het Blok te kijken
Love actuallyquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil ook een simpele film. Hoe heet die 'All you need is love'-film ookalweer, met Hugh Grant als Prime minister enzo?
Ja fuck man, ik ook, toen ik Notting Hill keek. Vraag maar aan Lein.quote:
Young people fucking, een Canadese filmquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dank u
Welke film ga jij kijken?
Nyn, mijn vent wil Alles Is Liefde niet nog eens zien
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja fuck man, ik ook, toen ik Notting Hill keek. Vraag maar aan Lein.
uiteindeiljk heb ik uitgebreid gedouched, nog even met m'n zusje gebeld en ga ik nu nog even lezen. Ik lees kleine meisjes van Helen Fitzgerald. Tot nu toe best intrigerend!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dank u
Welke film ga jij kijken?
Nyn, mijn vent wil Alles Is Liefde niet nog eens zien
maar ik vond alles is liefde wel een toffe film.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
uiteindeiljk heb ik uitgebreid gedouched, nog even met m'n zusje gebeld en ga ik nu nog even lezen. Ik lees kleine meisjes van Helen Fitzgerald. Tot nu toe best intrigerend!
Ja, er zitten allemaal stoeme mensen inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
"nou gaan er klappen vallen, kutboer"
Klinkt goed M_M ;*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi
vandaag naar Roermond geweest naar de penitentiarie inrichting, best interessant,
Morgen colleges en rechtbankje spelen enzo en s avonds naarRacoon
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:39 schreef borisz het volgende:
De SC heeft weer normale snelheid sinds Bloes en Golfer terug zijn.
rechtbankje spelen is minder leuk. zenuwachtig enzoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Klinkt goed M_M ;*
Leuke dag in de planning met Racoon
Veel fun daar
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit gaat hem ook niet worden hoor, vanaf morgen aan het werk, 's avonds weg, en vrijdag t/m zaterdag een heus fam. weekendEn er is nog zoveel anders, leukers te doen dan sc'en
Management accounting ging goed.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Gaan ze goed je tentamens?
Hij was bij tijd en wijlen best hilarisch, al kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die afgeleid worden door het vele gefuckquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Mmmmkay, DESpannende titel
Ben benieuwd wat je ervan vindt!
weet ik veel wat jouw opvatting van niet saai/leuk/spannend/entertaing enzo isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt allemaal erg saaidat wel
Of valt het mee?
IS is saai ja, verplicht nummertje, IS gaat over de IT in de economie. Alleen het boek is niet doorheen te komenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt allemaal erg saaidat wel
Of valt het mee?
(had het tegen borissie trouwens)
Doe je wel je laarzen er bij aan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:07 schreef DarkElf het volgende:
ja zet dat er dan eerder bij mens
Ik ga een slobbertje wijn nemen nog
Gewaagd, met kiwiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Isababe, ik heb vandaag geïnspireerd door jou een sausje bij de bloemkool gemaakt. Met heel interessante ingrediënten. Weet je nog toen we broccoli met creme fraiche, aardbeien zout en peper hadden? Ik heb net een saus gemaakt van creme fraiche met gele kiwi, tomaat, zout peper en suiker. Klinkt smerig maar was best te haggelen![]()
Pot ketel geval.quote:Steer, 1 witte haar maakt nog geen vergrijzing. Negeren die handel en zéker nooit meer op een internetforum melden. Daarmee bevestig je zaken die beter onbevestigd kunnen blijven.
Hey, ìk heb nog nooit een grijze haar gehad gemeld!quote:
Racoonw as eerste concert waar ik geweest ben en sinsdien ben ik wel redelijk fan ja, leuke aardige gasten, mooie muziekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewaagd, met kiwi(vooral omdat kiwi een enzymwerking heeft op eiwitten), maar fijn dat het toch goed smaakte
DH slaap lekkeren ik ben dol op vrouwenfilms
MeMo, of ben je Racoonfan?Ik ken echt niets van ze
Wat is je lievelingsnummer, ga ik dat beluisteren vannacht.
Steer, 1 witte haar maakt nog geen vergrijzing. Negeren die handel en zéker nooit meer op een internetforum melden. Daarmee bevestig je zaken die beter onbevestigd kunnen blijven.
DE, wat ga je een boel eten klaarmakenKan ik aanschuiven?
CF, natúúrlijk ben je een leuke docent!
Ik ook nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ìk heb nog nooit een grijze haar gehad gemeld!
Ga je nu al slapen Hobs?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:49 schreef MissHobje het volgende:
Isa goeie nacht meis
En de andere mopjens.. truste
Ik ben al anderhalf uur op mijn werk, doe eens stil!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:21 schreef Vork het volgende:
Niemand wakker?
het is ook niet eerlijk want het regent..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:35 schreef Vork het volgende:
Oh gelukkig. Ik dacht even dat iedereen nog lag te slapen. Dat zou ik lichtelijk oneerlijk hebben gevonden.
Ik was toen al meer dan een half uur op schoolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:35 schreef Vork het volgende:
Oh gelukkig. Ik dacht even dat iedereen nog lag te slapen. Dat zou ik lichtelijk oneerlijk hebben gevonden.
Nou, voor jouw gevoel van eerlijkheid blijf ik dan nog maar even wakkerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:35 schreef Vork het volgende:
Kan je allerlei leuke dingen doen waar je anders 's morgens geen tijd voor hebtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef AKnynke het volgende:
ik mocht uitslapen vanmorgen, en was om 8 uur wakker!
Wat ontzettend aardig van jequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Nou, voor jouw gevoel van eerlijkheid blijf ik dan nog maar even wakker
ik ben aan het wassen, ga zo eens m'n vuilnis wegbrengen. Maar daarna weet ik het niet. NOg even slapen ofzo!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je allerlei leuke dingen doen waar je anders 's morgens geen tijd voor hebt
Neequote:
Ik doe de grote Groningen-toer dit weekend. Rond lunchtijd vertrek ik dus richting het Midden-Oosten van 't land (quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik lunch in Groningen en daarna ben ik weer thuis. Ben je ook in het noorden dan?
Ik nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DH slaap lekkeren ik ben dol op vrouwenfilms
Ik denk dat je van harte welkom bentquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:29 schreef Vork het volgende:
Ik doe de grote Groningen-toer dit weekend. Rond lunchtijd vertrek ik dus richting het Midden-Oosten van 't land (), dus ik wilde eigenlijk lunch voorstellen, maar je hebt al een lunchafspraak zo te zien
.
Oja, die baby heb ik ook nog steeds niet gezien. Ik denk nog even na. Al kan ik dat natuurlijk niet met jou afspreken, buiten Fok om, wegens gebrek aan bereikbaarheid per telefoonquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat je van harte welkom bentNoem het gewoon kraambezoek
O je hebt een Lein bij je. Dan bel ik die nog wel zondag of wat eerder.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Als je Lein belt dit weekend kan je me zo spreken
Jij lag toch bij mij thuis? Dan ben ik er binnen 2 secondenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:40 schreef Isabeau het volgende:voor DH, hoe laat ben je hier? Mijn voeten zijn zo koud in bed...
srslyquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Dan ga ik nu slapenvoor DH, hoe laat ben je hier? Mijn voeten zijn zo koud in bed...
Wanneer men zou besluiten om al dit soort reacties bij jou te verwijderen, hou je nog maar de helft van je totaal aantal posts overquote:
srsly!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:29 schreef Vork het volgende:
[..]
Wanneer men zou besluiten om al dit soort reacties bij jou te verwijderen, hou je nog maar de helft van je totaal aantal posts over.
Dat is dan een sneue haremquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ligt ze in je perssonlijke harem room?
Hahahaha ja vier je ultieme lage gewicht met een patatje metquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
zou bijna roepen: dat vieren we vanavond met uit eten gaan..
maar dat doen we maar niet
Nee hoor, ik slaapfok.quote:
ja en je moet veel boodschappen doen dit weekend toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb wel al een week zin om uit eten te gaan...
maargoed... geld, jeweetsch
wij hebben net het boodschappenbriefje zitten maken .... als je het uitprint ipv uitschrijft lijkt het mee te vallen tot je goed leest en je bedenkt dat je dat allemaal mee moet gaan sjouwenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
uh huh
dus de komende twee dagen op brood en water leven zou niet eens zo heel erg zijn
*cheer* Hurray!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Zullen we slaapWOW'en met de twins?
ik zit nu ook klaar met pen en notitieblok om écht te gaan bedenken wat we moeten halen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wij hebben net het boodschappenbriefje zitten maken .... als je het uitprint ipv uitschrijft lijkt het mee te vallen tot je goed leest en je bedenkt dat je dat allemaal mee moet gaan sjouwen
ik bedenk me ook steeds: "oh ja.. dat moet nog.. " "oh, en dat!"quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zit nu ook klaar met pen en notitieblok om écht te gaan bedenken wat we moeten halen...![]()
ben benieuwd welk lijstje ik hier neer kan plempen
Saudi-Arabie is nog duurder. Maar Israel is idd best prijzigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:26 schreef DarkElf het volgende:
de mr werd vanochtend gebeld door zijn baas... Bellen vanuit Israel is duur, dat weten we nu allemaal
Ja, daar zijn wij nu ook achter. Als je jezelf belritme aanhoudt maar ff vergeet dat het geen Europa is... dan heb je ineens een rekening waar je U tegen mag zeggenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Saudi-Arabie is nog duurder. Maar Israel is idd best prijzig![]()
Er was gister geen brood meer bij de AH. Daarom maar een suikerbrood gehaald![]()
Ja, ik weet het, ik moet slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:13 schreef Den_Haag het volgende:
Saskia, zou jij niet gaan slapen vandaag?
Das al een mooie lijstquote:
Goed zeg!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
op de weg naar goddelijk slank een mijlpaal geboekt
in 8 jaar minimaal niet zo weinig gewogen..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Ga je ook voor mensen koken dit weekend, Moblo?
Dit is voor zaterdag en er komen 8 volwassenen. En 1 kindquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:28 schreef Vork het volgende:
Voor hoeveel man danwel weken doen jullie boodschappen?
Jups hihi.. ik was zo kapot!!!quote:
En dan samen met jou en Lein WOW spelen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik moet slapenAnders trek ik de nacht niet.
Kom je zondag?
Dat weet ik niet, jij herkent nog geen Alliance als ie je zonder glijmiddel in je anus penetreertquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:08 schreef Den_Haag het volgende:
En dan samen met jou en Lein WOW spelen?
Die van mij van vandaag was sla, paprika's, kidneybonen, yoghurt en spekjes. Vanmorgen om half 9 begonnen, moet tot vanavond 8 uur werkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:25 schreef AKnynke het volgende:
men , wat een lijstjes.
Die van mij heeft tot nu toe alleen nog maar wcpapier erop staan..
echt? blegh, vies en veel suiker johquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:11 schreef Den_Haag het volgende:
ik hoef vandaag lekker geen boodschappen te doen. Behalve brood halen. Dit suikerbrood is niet goed voor me. Heb al meer dan de helft op.
Pas maar op, van suikerbrood word je echt snel dikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:11 schreef Den_Haag het volgende:
ik hoef vandaag lekker geen boodschappen te doen. Behalve brood halen. Dit suikerbrood is niet goed voor me. Heb al meer dan de helft op.
Kom je langs Isa?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:31 schreef Vork het volgende:
Niets mis met suikerbrood. Vooral erg lekker met een dikke laag volle roomboter. Het enige nadeel is dat je dan een shitload aan calorieën binnenkrijgt die op een of andere manier ook weer moet zien te verbranden.
Das dan mooi jammer.. want lekker is het welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:31 schreef Vork het volgende:
Niets mis met suikerbrood. Vooral erg lekker met een dikke laag volle roomboter. Het enige nadeel is dat je dan een shitload aan calorieën binnenkrijgt die op een of andere manier ook weer moet zien te verbranden.
We nemen gewoon het hele land over.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:19 schreef borisz het volgende:
Een Amsterdammer wordt de baas in Rotterdam.
Nou gelukkig dan maarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:05 schreef Den_Haag het volgende:
De nieuwe fysio was weer eenen
moment.
mijn rug is niet versleten, het is niet mijn onderrug die het probleem is, en het is te behandelen
eigenlijk alle anders wervels scharnieren te weinig, mijn zithouding is weer bagger (komt door het slechte meubilair op het werk) en de behandeling gaat ongeveer 12 weken duren
En welke actie ga je daarop ondernemen? Ik bedoel, laten we wel zijn maar je hebt natuurlijk ook je eigen verantwoordelijkheid als het gaat om een geschikte werkplek.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
ik weet dat hij dat niet is. De stoelen kunnen niet hoog genoeg en de rugleuning kan niet hoog genoeg. Tevens niet goed te kantelen. verder geen docking-station voor de laptop.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
De stoelen kunnen niet hoog genoeg en de rugleuning kan niet hoog genoeg.
doe dat dan eens! Een half jaar geleden klaagde je daar al over!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:19 schreef Den_Haag het volgende:
nieuw meubilair eisen. de werkgever moet een arbeidsplek creeren die voor mij geschikt is.
So how do I get into your pants?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Steer en Den Haag op een kleding ruil party! (!!)
Klagen is wel eens fijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:30 schreef AKnynke het volgende:
doe dat dan eens! Een half jaar geleden klaagde je daar al over!
De meeste grote steden(big 4 + overige provinciehoodsteden) zijn van de PVDAquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:08 schreef golfer het volgende:
[..]
We nemen gewoon het hele land over.
Zo, weer een werkdagje achter de rug. Eten, dutten TV-kijken.
gewoon vragen of het mag. weet je het meteenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
So how do I get into your pants?
Vooral in het kader van: 'Nee heb je, ja kan je vergeten!'quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:42 schreef Den_Haag het volgende:
gewoon vragen of het mag. weet je het meteen
Nee nog nietquote:
Zeker om de andere helft van dat suikerbrood op te eten, nee dank jequote:
Nachtdiensten, 6 op een rijquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je nachtdienst, Isa? Of is het nog gewoon geen bedtijd?
Ja goed eeeeequote:
ik heb ze nog nooit gegeten, maar door die likkende vader in die reclame vind ik ze niet zo lekker lijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Yuch neeOreo's zijn helemaal niet lekker
Ik ga trouwens de komende maanden even heel hard slijmen of ik mee mag als begeleider op een studiereisje naar Dubai. Duim voor me
suikerbrood is lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeker om de andere helft van dat suikerbrood op te eten, nee dank je![]()
Daarbij moet ik zo naar m'n werk![]()
Ik hoop dat de therapie vruchten af gaat werpen en waarom heeft niemand eerder gekeken naar je zithouding?? (serieuze vraag)
nee, in het weekend moet ik heel hard studeren. Volgende week woensdag komt m'n zusje namelijk, en die blijft een week...en de donderdag nadat zij weggaat moet ik m'n paper inleveren!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Het is nog niet zeker hoor, maar komend voorjaar of dat daarna is er een studiereisje voor de studenten van een dag of 5. Lijkt mij ook leuk; lekker bouwprojecten kijken.
Nynke, succes met je presentatie! Na deze lange dag is het weekend, kun je fijn leuke dingen gaan doen met de Duitser
Goeiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Nynke, succes met presenteren!
En CF, zeg maar dat je als Nederlander ook mee moet ivm internationale allure van het reisteam
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Even een foto uit het funda-topic hier plaatsen. Ik vond een kookeiland altijd een teken van luxe, maar ik weet het zo even niet:
[ afbeelding ]
Weltrusten babequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Het 'natte deel' van de keuken vind ik ook al zo bijzonder
Lein, shopze! Ik ga nu echt
Volgens mij hebben ze ook een gasflesje nodig voor dat gasfornuisquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:26 schreef ColdFeet het volgende:
Slaap lekker, Isa. En ja, het is net een of ander chemisch lab
Whiii, succes. Maak je een foto van je tafel voordat de gasten komen, morgen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:32 schreef DarkElf het volgende:
Zo fris gedoucht, klaar voor het grote boodschappen geweld
Oh ja als ik eraan denk wel ja...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whiii, succes. Maak je een foto van je tafel voordat de gasten komen, morgen?
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
1 vak uit het afgelopen blok is nagekeken. Een 8,8niet slecht als je het in 1,5 uur afhebt (de rest een uur meer). ben alleen niet de oppernerd, iemand had een 10
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Even een foto uit het funda-topic hier plaatsen. Ik vond een kookeiland altijd een teken van luxe, maar ik weet het zo even niet:
[ afbeelding ]
Mattiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:43 schreef justmattie het volgende:
Even hoi zeggen tegen de bekenden hier![]()
Hey CFquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MattieHowzit? Gaat het goed met je nieuwe opleiding?
Americaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:32 schreef Pandorah het volgende:
Octo: ik herken het drukke bestaan, dus zo erg is dat niet.
Veel plezier in Ohio! Maak een boel foto's en koop gewoon wat gekke dingen![]()
Sorry ff enorm drukke lange vermoeiende dagenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Er wordt hier echt amper meer gekletst
Octo, we weten dat je het druk hebtmaar dat verandert vast een keer en héél veel plezier (en een leerzame tijd
) in de VS
(en mocht je ergens scallops in blik tegenkomen zou je me heel blij maken als je ze meenam
)
Nynke, super dat de presentatie goed gingHoe gaat het met je Zweeds?
DE en Moblo succes met inkopen doen en succes morgen met koken! Wordt vast![]()
Lein, wat voor t-shirts heb je gekocht?
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:37 schreef remlof het volgende:
Jullie hadden allemaal in Arnhem moeten zijn vanavond
Popronde vanavond, in bijna alle kroegen live muziek. Onder andere guitarist.nl met z'n bandjequote:
Klopt zie ik door de weeks ook steeds maar ja in je eentje lullen is ook nietsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Er wordt hier echt amper meer gekletst
DE en Moblo succes met inkopen doen en succes morgen met koken! Wordt vast![]()
tisserdan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:37 schreef remlof het volgende:
Jullie hadden allemaal in Arnhem moeten zijn vanavond
Heb je een feestje DE?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Klopt zie ik door de weeks ook steeds maar ja in je eentje lullen is ook nietsen thenks
Hele dag bezig geweest en nog want ik wacht ff tot iets gaat koken
Druk dus... morgen ook maar t wordt allemaal heel lekker denk ik
Zondag ff uitpuffen wrs
Dat wordt zuipen voor jou zeker?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Popronde vanavond, in bijna alle kroegen live muziek. Onder andere guitarist.nl met z'n bandje
das standaard met stappen hihiquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat wordt zuipen voor jou zeker?
Not Jealous. Sorryquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo! Ik klets weinig want ik heb het tegenwoordig druk met mijn Serieuze BaanVrijdagavond, half 12, ik ben het college van maandag aan het voorbereiden
Oh, ik weet dat het stom is. Maar als ik maandag met die studenten aan het werk ben, vind ik wel weer dat ik echt een toffe baan hebquote:
Dat is wel leuk, lijkt mequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik weet dat het stom is. Maar als ik maandag met die studenten aan het werk ben, vind ik wel weer dat ik echt een toffe baan heb
Misschien moet ik dat maar doenquote:
'Afscheid nemen bestaat niet....'quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:55 schreef motorbloempje het volgende:
'al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft...'
*neurie*
Doe-hoe-hoen! Dronken mensen kijken als je zelf nuchter bentquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en: dilemma. Zal ik naar de stad gaan, waar de Mr al een paar uur zit te teilen met een vriend? Wel leuk om er nog even uit te gaan, maar dan zul je zien dat zij half teut zijn, terwijl ik een broodnuchter studiehoofd heb
You're right, ik ga even bellen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Doe-hoe-hoen! Dronken mensen kijken als je zelf nuchter bent
Veel gehoest, sollicitaties de deur uit, bijwerken met wat vakken en net gedag gezegd tegen mijn beste (studie)vriend die even op bezoek was. Twee handen op één buik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:14 schreef ColdFeet het volgende:
Steer! Wat heb jij zoal gedaan, de afgelopen week?
Wow, dat had ik 10 jaar geleden al doorquote:Gsm veroorzaakt allergie
Uitgegeven: 17 oktober 2008 11:50
Bellen met een gsm kan allergieën veroorzaken. Dat meldt de British Association of Dermatologists.
Mensen die te veel gebruik maken van een mobiele telefoon kunnen hier last van krijgen. Na verschillende onderzoeken blijkt dat jeukende uitslag op de kaken of oren kan komen doordat de huid in contact komt met het nikkel op de telefoon.
Volgens de onderzoekers is het handig als artsen deze allergie in hun achterhoofd houden. Nu weten veel artsen nog niet dat het gebruik van de mobiele telefoon uitslag kan veroorzaken en sturen ze patiënten met de onverklaarbare uitslag weer naar huis. Maar het kan dus zijn dat het van de gsm komt.
De uitslag kan ook ontstaan op de toppen van je vingers. Die ontstaat doordat er teveel ge-sms't wordt. Voor een eerder onderzoek werden 22 populaire telefoons getest op de hoeveelheid nikkel. In tien van de telefoons werd nikkel aangetroffen.
Grappig, vandaag nog stukkie erover geschreven voor m'n werk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, dat had ik 10 jaar geleden al door
Ik had vroeger een mooie strakke Xenium en die was helemaal van metaal. En ik heb een nikkelallergie. Ik had al snel door dat die enorme rode uitslag op mijn wang van mijn telefoon wasquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig, vandaag nog stukkie erover geschreven voor m'n werk.
Maar meeste telefoons hebben plastic oppervlak, zou ik zeggen. Maar kunt er weinig zinnigs over kwijt als je het rapport zelf niet hebt gelezen natuurlijk.
Was aan het kletsen met een vriend van me van toneel. Ging nergens over eigenlijk. Hij is homo en legde uit welke condooms het meest geschikt waren voor sex voor het geval dat ik ooit nog aan de mannenliefde zou gaan.quote:
iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
Was aan het kletsen met een vriend van me van toneel. Ging nergens over eigenlijk. Hij is homo en legde uit welke condooms het meest geschikt waren voor sex voor het geval dat ik ooit nog aan de mannenliefde zou gaan.
Ik heb de starwarsprinses weer gezien, maar ik herkende haar in eerste instantie nietquote:
Jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mogguh Leintjeuh!!bij jou ook zo lekker weertje?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had vroeger een mooie strakke Xenium en die was helemaal van metaal. En ik heb een nikkelallergie. Ik had al snel door dat die enorme rode uitslag op mijn wang van mijn telefoon wasDaar had ik geen arts voor nodig, maar ik heb het wel in mijn oren geknoopt voor eventuele patiënten in de toekomst. Je kwam dat idd nooit in studieboeken of zo tegen.
Nou de tafel gaat niet werken met een zeer actief bijna tweejarig ventje erbij dus we doen alles op het losse keukenstuk zetten..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, dan heb je nog meer dan genoeg tijd om de tafel mooi te dekken! Wie komen er allemaal, moeder, zus en partners?
Als het de wang is aan de kant waar je je telefoon het meest vasthoudt en je telefoon lijkt verdacht (dus geen typische plastic nokia...) dan zou het je telefoon kunnen zijn. Ik had het de ene keer ook veel erger dan de andere keer, maar nadat het me opviel duidelijk verbonden (quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:50 schreef ColdFeet het volgende:Sinds ik in Belgie woon, heb ik, met enige regelmaat, een soort eczeemplek tussen wang en kin
Dat zou toch niet van mn telefoon komen?
Mogge, trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |