Americaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:32 schreef Pandorah het volgende:
Octo: ik herken het drukke bestaan, dus zo erg is dat niet.
Veel plezier in Ohio! Maak een boel foto's en koop gewoon wat gekke dingen![]()
Sorry ff enorm drukke lange vermoeiende dagenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Er wordt hier echt amper meer gekletst
Octo, we weten dat je het druk hebtmaar dat verandert vast een keer en héél veel plezier (en een leerzame tijd
) in de VS
(en mocht je ergens scallops in blik tegenkomen zou je me heel blij maken als je ze meenam
)
Nynke, super dat de presentatie goed gingHoe gaat het met je Zweeds?
DE en Moblo succes met inkopen doen en succes morgen met koken! Wordt vast![]()
Lein, wat voor t-shirts heb je gekocht?
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:37 schreef remlof het volgende:
Jullie hadden allemaal in Arnhem moeten zijn vanavond
Popronde vanavond, in bijna alle kroegen live muziek. Onder andere guitarist.nl met z'n bandjequote:
Klopt zie ik door de weeks ook steeds maar ja in je eentje lullen is ook nietsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Er wordt hier echt amper meer gekletst
DE en Moblo succes met inkopen doen en succes morgen met koken! Wordt vast![]()
tisserdan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:37 schreef remlof het volgende:
Jullie hadden allemaal in Arnhem moeten zijn vanavond
Heb je een feestje DE?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Klopt zie ik door de weeks ook steeds maar ja in je eentje lullen is ook nietsen thenks
Hele dag bezig geweest en nog want ik wacht ff tot iets gaat koken
Druk dus... morgen ook maar t wordt allemaal heel lekker denk ik
Zondag ff uitpuffen wrs
Dat wordt zuipen voor jou zeker?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Popronde vanavond, in bijna alle kroegen live muziek. Onder andere guitarist.nl met z'n bandje
das standaard met stappen hihiquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat wordt zuipen voor jou zeker?
Not Jealous. Sorryquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo! Ik klets weinig want ik heb het tegenwoordig druk met mijn Serieuze BaanVrijdagavond, half 12, ik ben het college van maandag aan het voorbereiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |