Ik hoop dat je nu op bed ligt zodat ik niemand hoef te slaanquote:
Maar dat is toch zo'n programma met mensen die geheel onvoorbereid on a whim besluiten weg te gaan naar het buitenland en er dan een puinhoop van maken?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:25 schreef Bluezz het volgende:
We zitten een paar afleveringen 'Ik vertrek' te kijken... en het kriebelt![]()
stoer he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, WOW. Ik vind de achterkant van de bar echt heel mooi, geeft het bonte geheel wat rust!
Ik dacht al welk liedje is dat nou maar het is Keanequote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
So little time
Try to understand that I'm
Trying to make a move just to stay in the game
I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing
And I don't feel the same.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen
Hoe koud is het buiten nu bij jou?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:29 schreef AKnynke het volgende:
het is hier zulk mooi weer! Vanmorgen heerlijk naar de uni gelopen, koud maar het zonnetje scheen zo lekker!
datwillikook kou en zonnetje, heerlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:29 schreef AKnynke het volgende:
het is hier zulk mooi weer! Vanmorgen heerlijk naar de uni gelopen, koud maar het zonnetje scheen zo lekker!
Ik was net ff buiten en het is toch best lekker hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
datwillikook kou en zonnetje, heerlijk
zo eens gaan zien dan... hoewel dat windje... bij het ziekenhuis, man wat een prutsers zijn dat die dat gebouwd hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was net ff buiten en het is toch best lekker hoorhelemaal niet koud een een lekker aantrekkend windje
Toch geen koude wind, maar zo'n lekkere zeebriesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo eens gaan zien dan... hoewel dat windje... bij het ziekenhuis, man wat een prutsers zijn dat die dat gebouwd hebben, kom je echt in zo'n enorm trek/tochtgat terecht voor je naar binnen loopt
![]()
je waait compleet uit je hempietoh maar ff een trui aandoen dan zo...
Klopt, dan loop je echt voor niets voor je gevoel want vooruit komen doe je mondjesmaatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Toch geen koude wind, maar zo'n lekkere zeebriesidd die valwinden tussen hoge gebouwen
Heb je ook bij t Westin hotel in Rotterdam, niet normaal meer als t stormt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |