Ja, jammer dat hij er toch uit ging... lekker erger TVquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen!
Hebben jullie eigenlijk Herrie aan de horizon gevolgd?
Hoewel ik Renate een bijzonder sympathiek mens vind, ik vind het vreemd dat iemand met een 'gestolen' recept zo'n competitie wint.
Ik heb overigens in een scheur gelegen om die Mrtijn of zo. Die gast die overal op liep te zeiken. Hilarisch.
Ik eigenlijk ook maar dat moet ik nog maar even zien enzoquote:
Prachtigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een mooi nummer.Kende deze hele artieste niet.
Gisteren gedraaid bij de eerste aflevering van S1ngle, toen viel ie mij ook al op.
ja, maar als hier niet zoveel gepost wordt, dan ja.. zit ik straks tegen mezelf te pratenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:35 schreef DarkElf het volgende:
ja maar truttebol, jij bent er ook heel weinig
Daten???quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar dat moet ik nog maar even zien enzo
Zo net thuis.. zo afspraak.. daar is het op wachten pfewwwwwww.
Thee
welk kunstje?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:27 schreef AKnynke het volgende:
het is hier nogsteeds heeeeeel erg saai! bah bah bah.
Maar goed, ik heb m'n kusntje vertoond en hoef nu niet echt meer op te letten!
En als je alleen met z'n tweeën post komt er ook commentaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar als hier niet zoveel gepost wordt, dan ja.. zit ik straks tegen mezelf te praten
ach nou en, scheelt ook weer irritaties hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar als hier niet zoveel gepost wordt, dan ja.. zit ik straks tegen mezelf te praten
Ja, mijn hart breekt in stukjes als ik dit nummer hoor met haar stem.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prachtigmooie stem passend bij de muziek
Halfjaarlijkse controle na de ingreep twee jaar terug.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
Was het een onderzoek met positief concreet perspectief, DE? Of alleen controle?
ik irriteer mijzelf regelmatig andersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach nou en, scheelt ook weer irritaties hebben
Mooi.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Halfjaarlijkse controle na de ingreep twee jaar terug.
Dus nu voor de 4de keer en 4de keer op een rij dat ie goed gaat zijn
Echt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik irriteer mijzelf regelmatig anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |